Ik dacht er net aan, die lach ik nu vast uitquote:Op zondag 18 december 2022 13:09 schreef Szura het volgende:
Mensen die hier 5x 180 hadden verwacht trouwens
Als Raymond zijn tanden in de wedstrijd zet kan het zomaar een spectaculair potje worden.quote:Op zondag 18 december 2022 13:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sedlacek v Raymond Smith kan wel leuk worden.
Geblinddoekt en met zijn andere arm gooiend moet dat zelfs nog lukken.quote:
Waar ben je geweest? Ik ga dus nooit meer naar een nachtfestival, daar heb je drie dagen een punthoofd van.quote:Op zondag 18 december 2022 13:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goedemiddag allen trouwens. Ik ben verlept, kapot en uitgespeeld. Nachtfestivals, nee ik wil dit niet meer.
Ik vul mijn voorspellingen blind inquote:Op zondag 18 december 2022 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht er net aan, die lach ik nu vast uit
Smiss gaat 78 gemiddeld gooien.quote:Op zondag 18 december 2022 13:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sedlacek v Raymond Smith kan wel leuk worden.
Werk ik DAAR zo hard voorquote:Op zondag 18 december 2022 13:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik vul mijn voorspellingen blind in
Valhalla. Op zich wel een dikke prima alhoewel er maar twee serieuze stages waren (en om van de een naar de ander te komen moest je langs de rapstage met oa de walgelijke Freddy Moreira). De techno was ok. De aankleding van het festival is echt tof. Merk wel dat ik met mijn 28 aan de oude kant begin te worden.quote:Op zondag 18 december 2022 13:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Waar ben je geweest? Ik ga dus nooit meer naar een nachtfestival, daar heb je drie dagen een punthoofd van.
Ik denk een gemiddelde van ongeveer 93/94.quote:Op zondag 18 december 2022 13:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Smiss gaat 78 gemiddeld gooien.
Misschien kan Nitin Kumar daar stokje voor steken al is dat ook geen vooruitgangquote:Op zondag 18 december 2022 13:18 schreef wimderon het volgende:
Als de Indian qualifier blijft dan zitten we de komende jaren dus aan Jiwa vast
Of Nitin Kumar, die ook niet in India woont.quote:Op zondag 18 december 2022 13:18 schreef wimderon het volgende:
Je zal maar meer dan een miljard inwoners hebben en geen fatsoenlijke darter kunnen vinden.quote:Op zondag 18 december 2022 13:18 schreef wimderon het volgende:
Die verliest altijd wel lekker snel met 3-0.quote:Op zondag 18 december 2022 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien kan Nitin Kumar daar stokje voor steken al is dat ook geen vooruitgang
Niet echt hun sport he.quote:Op zondag 18 december 2022 13:21 schreef BB-King het volgende:
[..]
Je zal maar meer dan een miljard inwoners hebben en geen fatsoenlijke darter kunnen vinden.
Ziet er ook niet uit als een Microsoft-scammerquote:Op zondag 18 december 2022 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die verliest altijd wel lekker snel met 3-0.
Maar wel de beste zijn in een ‘sport’ als cricket. Wat een vreemd land.quote:Op zondag 18 december 2022 13:21 schreef BB-King het volgende:
[..]
Je zal maar meer dan een miljard inwoners hebben en geen fatsoenlijke darter kunnen vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |