Laten we hem een mailtje sturen en onze zorgen uitenquote:Op zondag 18 december 2022 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Exact. Dit is niet meer geleidelijk, dit is gewoon een lange periode aan een totaal gebrek aan zelfcontrole. Ik heb het makkelijk praten met mijn ectolichaampje maar dit is gewoon bizar.
Nee ik speculeerde slechts. Ik kijk op een stream.quote:Op zondag 18 december 2022 13:57 schreef Doevelaer het volgende:
Mijn viaplee loopt achter ten opzichte van Undertone en Mani
Ik vind het vooral ergerlijk als ze zo’n indruk maken van ‘maak maar ruimte voor mij’. Schaamteloos, echt.quote:Op zondag 18 december 2022 13:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand in het OV die zo dik was dat hij niet meer normaal kon lopen. Slenteren op een zorgwekkende manier.
Even de zaterdagnacht afdouchen genotquote:Op zondag 18 december 2022 12:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Dit is flink geil! @:de_boswachter
In wat voor treinen rijd jij? Dat soort mensen kom ik weer nooit tegen. Misschien is de lijn Leiden-Utrecht gewoon enorm doorontwikkeld als mensheid.quote:Op zondag 18 december 2022 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het vooral ergerlijk als ze zo’n indruk maken van ‘maak maar ruimte voor mij’. Schaamteloos, echt.
Weer een ilde nacht gehad?quote:Op zondag 18 december 2022 13:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Even de zaterdagnacht afdouchen genot
en dan wel cola zero bestellen bij de McDonalds, want ze zijn op dieet.quote:Op zondag 18 december 2022 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het vooral ergerlijk als ze zo’n indruk maken van ‘maak maar ruimte voor mij’. Schaamteloos, echt.
De treindeuren passen ze meestal niet door, dus nee, daar kom ik ze niet tegen. Maar je hebt ook nog zoiets als metro’s. Waar tussen de wietlucht en de dampende braakselsporen familie Simpel mee rijdt zonder in te checken nadat ze zichzelf net hebben volgevroten aan de McDonalds van de Oosterflank.quote:Op zondag 18 december 2022 13:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In wat voor treinen rijd jij? Dat soort mensen kom ik weer nooit tegen. Misschien is de lijn Leiden-Utrecht gewoon enorm doorontwikkeld als mensheid.
Nee.quote:Op zondag 18 december 2022 14:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gaat de Oekrainer hoger dan 75 gemiddeld gooien?
In de trams van Utrecht passen dat soort mensen ook gewoon niet, eigenlijk. Of ze vallen tijdens de tramrit met gemak om.quote:Op zondag 18 december 2022 14:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De treindeuren passen ze meestal niet door, dus nee, daar kom ik ze niet tegen. Maar je hebt ook nog zoiets als metro’s. Waar tussen de wietlucht en de dampende braakselsporen familie Simpel mee rijdt zonder in te checken nadat ze zichzelf net hebben volgevroten aan de McDonalds van de Oosterflank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |