Met 89 gemiddeld over het hele jaar zo hoog op de ranking staan ben je gewoon een enorme luckbox.quote:Op zondag 18 december 2022 12:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon netjes geplaatst. Niet via een gare qualifier.

Razma is wellicht de meest nutteloze darter ooit. Zelfs over kasplantjes als Woodhouse kun je nog zeggen dat ze eens een enorme coup op het grote podium hebben gepleegd.quote:Op zondag 18 december 2022 12:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met 89 gemiddeld over het hele jaar zo hoog op de ranking staan ben je gewoon een enorme luckbox.

Vorig jaar had iemand geloof ik eens opgezocht hoe vaak dat gebeurd was op het WK.quote:Op zondag 18 december 2022 12:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Technisch gezien kan je van een finish naar een niet-finish gaan.

Een bod van ¤ 3 dat door een bod van ¤ 50 wordt overboden. Dat gelooft toch niemand.quote:Op zondag 18 december 2022 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://www.catawiki.com/(...)-den-haag-meet-greet
Niemand wil een meet + greet met Bas Muijs
Opgerot

Waren er maar net zoveel statushouders in Duitsland.quote:Op zondag 18 december 2022 12:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je gaat aan Max Hopp vragen waarom er maar zo weinig tourcardhouders zijn in Duitsland..

Die was wel wk-waardigquote:Op zondag 18 december 2022 12:43 schreef Zipportal het volgende:
Goor zwijn is ook live:
Is een première.
Kut kanaal.
 Mag hopen dat ie een Tourkaart op komt halen.
 Mag hopen dat ie een Tourkaart op komt halen.

Er wil ook niemand een VIP-arrangement bij AZ voor 2 personen (wedstrijd naar keuze). Maar 250 euro lolquote:Op zondag 18 december 2022 12:50 schreef Wertha het volgende:
[..]
Een bod van ¤ 3 dat door een bod van ¤ 50 wordt overboden. Dat gelooft toch niemand.

Cult WK.quote:Op zondag 18 december 2022 12:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Mani89 Ik zie Jamie Lewis bij de WDF WK-deelnemers staan.

Ik denk dat heel DRT het erover eens is dat het beter zou zijn als ze beide niet doorgaan.quote:Op zondag 18 december 2022 12:57 schreef Mani89 het volgende:
Wat hebben al die racisten hier tegen Jiwa? Ik zie hem liever dan de dooie nikszeggende Razma, en hij gooit ook gewoon veel beter.

Als ie weer goed gaat gooien is het best leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 18 december 2022 12:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Mani89 Ik zie Jamie Lewis bij de WDF WK-deelnemers staan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |