Ah, dat nummer van de Village Peoplequote:Op woensdag 21 december 2022 14:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ma 26 dec 22:13 - Leo duikt in het leven van de onlangs overleden oprichter van Stax Records: Jim Stuart. Joan Armatrading vertelt het verhaal achter haar liedje Rosie. En wie is Patrick Hernandez, de man achter de enorme hit Born to be alive uit 1979? Bargasten zijn cabaretier en acteur Peter Heerschop en presentatrices Evi Hanssen en Veronica van Hoogdalem.
Verbaast me ergens wel dat die er nog in staat, dacht eigenlijk dat ze net als veel andere jaren 80 artiesten in de vergetelheid was geraakt. Prima nummer om zo rond de huidige positie erin te hebbenquote:Di 27 dec 22:12 - Een reportage over Bob Marley en een van zijn populairste liedjes: Three little birds. Songschrijver Holly Knight vertelt over het begin van het nummer Love is a battlefield van Pat Benatar. Bargasten zijn wielrenner Niki Terpstra en rapper Willie Wartaal.
2002? Bagagedrager kwam pas in 2016 in de lijst der lijsten. En heeft helaas nooit hoger gestaan dan #1267, schandelijk laag.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Do 29 dec 22:28 - Reportages over het liedje Bagagedrager, waarmee Spinvis in 2002 tot zijn eigen verbazing naar de hoogste positie klom, en over de jaren 70-rock van The Buoys. Bargasten zijn cabaretier en zangeres Lisa Loeb, VVD-politicus Dennis Wiersma en Kensington-gitarist Casper Starreveld.
Hoe de fuck kan ik daar nou niet op gestemd hebben. Mijn schuld dat ie te laag staat. Rock dat nummer altijd als een malle op mijn akoestische gitaarquote:Op woensdag 21 december 2022 17:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Verbaast me ergens wel dat die er nog in staat, dacht eigenlijk dat ze net als veel andere jaren 80 artiesten in de vergetelheid was geraakt. Prima nummer om zo rond de huidige positie erin te hebben
Het begint wel een beetje een Arbeidsvitaminen-lijstje te worden zo. Nu nog wat erbij als Heaven Is A Place On Earth of These Boots Are Made For Walking en wat klassiekers van Men At Work, Eurythmics en de onvermijdelijke Bertus Staigerpaip, en je hebt een aardig uurtje volquote:Op woensdag 21 december 2022 22:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan ik daar nou niet op gestemd hebben. Mijn schuld dat ie te laag staat. Rock dat nummer altijd als een malle op mijn akoestische gitaar![]()
Lijstje voor volgend jaar:
Herman van Veen
Killing Joke - Love Like Blood
James Brown
Frank Zappa
Ray Charles
Fast Car
White Flag
Joni Mitchell
Love is a battlefield
Prima plek voor zo'n nummer vind ik.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
2002? Bagagedrager kwam pas in 2016 in de lijst der lijsten. En heeft helaas nooit hoger gestaan dan #1267, schandelijk laag.
Überhaupt een Top2000 mét Hans Schiffers....quote:Op woensdag 21 december 2022 20:33 schreef TLC het volgende:
Kun je je nu niet meer voorstellen dat de finale van de Top2000 wordt uitgezonden vanaf de woonboot van Hans Schiffers![]()
Succes!quote:Op donderdag 22 december 2022 16:19 schreef Berkery het volgende:
Vanavond eens een poging wagen bij een lokale top 2000 popquiz
Meestal op 25 decemberquote:Op woensdag 21 december 2022 16:38 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe laat begint het hele circus eigenlijk?
Met Snelle erbij ook nogquote:Op donderdag 22 december 2022 21:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
@:PippenScottie, @:Scorpion_17 en ik nailden de Suus & Freek quizvraag vorige week
Da's ook best zuur…quote:Op donderdag 22 december 2022 21:57 schreef Berkery het volgende:
Een fles Limoncello gewonnen in de tussenronde
Beestje!quote:Op donderdag 22 december 2022 21:57 schreef Berkery het volgende:
Een fles Limoncello gewonnen in de tussenronde
Nog groter beestje!!!quote:Op donderdag 22 december 2022 22:36 schreef Berkery het volgende:
Gewonnen![]()
Het waren maar 6 teams maar allez
Dit klinkt niet eens een gezellige Kerstbijeenkomst, dit lijkt meer op een gijzeling! Kunnen wij FOK!kers nog wat voor je betekenen misschien?quote:Op donderdag 22 december 2022 23:24 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb helaas zowel eerste als tweede kerstdag familiaire verplichtingen. Ik haat mijn familie niet of zo maar het is altijd een moetje, zo tijdens de feestdagen.
haha nee hoor, ik maak het erger dan dat het is. Ik heb altijd de neiging een beetje negatief er naar uit te kijken, maar ik denk dat het uiteindelijk wel leuk wordt. Helaas kan ik dan hier niet lekker memen met de Fok!kers en zeiken op nummersquote:Op donderdag 22 december 2022 23:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit klinkt niet eens een gezellige Kerstbijeenkomst, dit lijkt meer op een gijzeling! Kunnen wij FOK!kers nog wat voor je betekenen misschien?
Succes!quote:Op donderdag 22 december 2022 23:24 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb helaas zowel eerste als tweede kerstdag familiaire verplichtingen. Ik haat mijn familie niet of zo maar het is altijd een moetje, zo tijdens de feestdagen.
Misschien staan hier nog tips: FEE / Hoe overleef je de feestdagen met irritante familie?quote:Op donderdag 22 december 2022 23:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
haha nee hoor, ik maak het erger dan dat het is. Ik heb altijd de neiging een beetje negatief er naar uit te kijken, maar ik denk dat het uiteindelijk wel leuk wordt. Helaas kan ik dan hier niet lekker memen met de Fok!kers en zeiken op nummers
Iemand anders heeft/had dit ook, zie hier de input van Danny: FB / 'bezig...' blijft staan op invoer-buttonquote:Overigens heb ik nog steeds dat als ik niet refresh en een tweede reactie wil plaatsen, het reageer-knopje op "bezig..." blijft staan en ik niet kan posten. Iemand die weet hoe ik dit kan fixen?
Verheug me nu al op al jullie Disturbed haatquote:Op vrijdag 23 december 2022 08:31 schreef Cee het volgende:
Over 7 dagen vliegen we elkaar alweer dagenlang digitaal in de haren omdat de een liedje x leuker vindt dan de ander!
Ik ben nu al boosquote:Op vrijdag 23 december 2022 08:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Verheug me nu al op al jullie Disturbed haat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |