Vast een bugquote:Op dinsdag 20 december 2022 14:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het topic was ineens weer verdwenen uit mijn AT dus ik sla over.
Bassiequote:Op dinsdag 20 december 2022 14:10 schreef Sked het volgende:
Ik ga eens goed nadenken over wie er volgend jaar allemaal doodgaan. @:onlogisch
Beterschapquote:Op dinsdag 20 december 2022 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Slecht nieuws. Ik ben snoeihard CORRED. Hoop dat @:kingroland voor me bidt. Anderen mogen dat natuurlijk ook.
Ik zal een kaarsje branden. Beterschap.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Slecht nieuws. Ik ben snoeihard CORRED. Hoop dat @:kingroland voor me bidt. Anderen mogen dat natuurlijk ook.
Boycot je COR ook?quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zal een kaarsje branden. Beterschap.
Heerlijk zo'n warm bad. Mijn dank is groots.quote:
Hachee laatste portie van zaterdag nog.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Was het andersom maarquote:
Spaghettiquote:Op dinsdag 20 december 2022 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Niet gewoon na drie besmettingen nog steeds niet voldoende antistoffen in je zwakke lijf hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2022 17:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was het andersom maar![]()
Leek 2,5 jaar te lukken maar helaas ben ik toch gegrepen.
Ik ben de afgelopen weken al verschillende mensen tegengekomen die het nu pas voor de eerste keer (merkbaar) hebben opgelopen. Ik heb de hoop al een tijd terug opgegeven het ooit nog te krijgen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was het andersom maar![]()
Leek 2,5 jaar te lukken maar helaas ben ik toch gegrepen.
Het is nu ook niet meer hip johquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen weken al verschillende mensen tegengekomen die het nu pas voor de eerste keer (merkbaar) hebben opgelopen. Ik heb de hoop al een tijd terug opgegeven het ooit nog te krijgen.
Precies! Dat is ook mijn plan, alleen het lijkt me nog een heel gedoe om daar superspreader mee te worden.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het is nu ook niet meer hip joh
Gewoon voor apenpokken gaan.
Heb jij de apenpokkenklok vandaag nog overtreden?quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het is nu ook niet meer hip joh
Gewoon voor apenpokken gaan.
Ik heb het voor zover ik weet ook niet gehad.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen weken al verschillende mensen tegengekomen die het nu pas voor de eerste keer (merkbaar) hebben opgelopen. Ik heb de hoop al een tijd terug opgegeven het ooit nog te krijgen.
Zit Coco in de doelgroep?quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb jij de apenpokkenklok vandaag nog overtreden?
@:Coco
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |