quote:De onthullingen leidden op sociale media tot wat bekend is komen te staan als de MeToo-beweging. Vrouwen deelden maandenlang in groten getale hun ervaringen met seksueel wangedrag door (machtige) mannen.
Jaffa natuurlijk @KingRolandquote:Op maandag 19 december 2022 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Caland nog wel een adresje weet.
Idd. Bill Cosby vergeten.quote:Op dinsdag 20 december 2022 07:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Valt nog mee dat er niet wordt gesproken over MACHTIGE WITMANNEN
[..]
Ik heb nu met dank aan @TweedeKlum op mijn laptop een app waardoor je posts van bepaalde users helemaal niet meer ziet verschijnen, ook niet via quotes, werkt niet mobiel maar hé dit is al een enorme verbetering en het werkt ook bij mods, dus pietje en paul zijn totaal wegquote:Op dinsdag 20 december 2022 11:36 schreef aTypisch het volgende:
tjoptjop in WK / [FINALE] Argentinië - Frankrijk #15 penalty's zijn geen sport
pietjepuk weer door de mangel gehaald
jammer dat hij er nog is na mijn korte pauze
klaas > pietje
ik heb een tijd terug een abo genomen voor de blocklistquote:Op dinsdag 20 december 2022 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb nu met dank aan @:tweedeklum op mijn laptop een app waardoor je posts van bepaalde users helemaal niet meer ziet verschijnen, ook niet via quotes, werkt niet mobiel maar hé dit is al een enorme verbetering
quote:Wie aan de Wallen denkt, denkt aan de ramen met brandende rode lampen. Maar als het aan D66 ligt worden de gordijnen van sekswerkers tijdens bepaalde uren gesloten om overlast van feesttoeristen te verminderen. Sekswerkers zelf zijn fel tegen de plannen: "Wij zijn niet het probleem".
Wel oud nieuws dit, stond het nu pas in het lokale suffertje?quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Dus die mannen moeten straks zonder vooraf te zien wie zich aanbiedt naar binnen? Of online een foto bekijken en dan reserveren? En die vrouw moet iedereen dan accepteren? Redelijk wereldvreemde vrouw van D66.
Ga je naar de vuurwerkshow op het museumplein tijdens nieuwjaar?quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel oud nieuws dit, stond het nu pas in het lokale suffertje?
Ze gaan erover stemmen binnenkort dus actueel thema. AT5 nieuws.quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel oud nieuws dit, stond het nu pas in het lokale suffertje?
ik ga niet eens de deur uitquote:Op dinsdag 20 december 2022 13:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ga je naar de vuurwerkshow op het museumplein tijdens nieuwjaar?
ah oke ik twijfel of ik naar adam toren ga of museumpleinquote:
Kadetje rookvleesquote:Op dinsdag 20 december 2022 12:06 schreef Scrummie het volgende:
Sorry voor de vertraging.
We gaan nu lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
Het topic was ineens weer verdwenen uit mijn AT dus ik sla over.quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:10 schreef Sked het volgende:
Ik ga eens goed nadenken over wie er volgend jaar allemaal doodgaan. @:onlogisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |