2 maar dat was voor 1 vaccinatie. En ook ruim een jaar geleden. Die was dus al lang weer uitgewerkt. Nooit meer boostertje daarna gepakt. Helaasquote:
Hier ook.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:50 schreef Caland het volgende:
Het is hier al vanaf dat ik wakker werd aan het regenen
Walgelijk
@:lenny_leonard
In het geval van Drizzt zou dat niet perse heel lang hoeven zijnquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:50 schreef Caland het volgende:
Het is hier al vanaf dat ik wakker werd aan het regenen
Walgelijk
@:lenny_leonard
quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In het geval van Drizzt zou dat niet perse heel lang hoeven zijn
Je loopt even in en uit tegenwoordig. Snap mensen niet die zich niet nog ff een wintertje boosteren.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
2 maar dat was voor 1 vaccinatie. En ook ruim een jaar geleden. Die was dus al lang weer uitgewerkt. Nooit meer boostertje daarna gepakt. Helaas
Bestaat dat nog steeds dan? Daar keken types als @Mexicanobakker altijd naar voordat ze top2000 boomers werdenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:11 schreef 3rr0r het volgende:
De dj's in het Glazen Huis hebben ook corona en kunnen nu geen gasten ontvangen.
Ja in Amersfoort blijkbaar. Ik las slechts een headline op m'n telefoon.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Bestaat dat nog steeds dan? Daar keken types als @:mexicanobakker altijd naar voordat ze top2000 boomers werden
Ik wist ook niet dat dit nog bestond, ik dacht eigenlijk dat ze er een jaar of wat terug mee gestopt waren.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Bestaat dat nog steeds dan? Daar keken types als @:mexicanobakker altijd naar voordat ze top2000 boomers werden
MUZ / 3FM Serious Request 2022 - Het Vergeten Kind - #5300 Coronaquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat dit nog bestond, ik dacht eigenlijk dat ze er een jaar of wat terug mee gestopt waren.
Zit die Giel Beelen er ook nog bij?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
MUZ / 3FM Serious Request 2022 - Het Vergeten Kind - #5300 Corona
Blijken 1 luisteraar te hebben genaamd @:evenstar
Keurig.
Beschuldig je mij nou van kijken/volgen?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zit die Giel Beelen er ook nog bij?
Drie voor mij onbekende nitwits. Trusten.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zit die Giel Beelen er ook nog bij?
quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beschuldig je mij nou van kijken/volgen?
@GGMMquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja in Amersfoort blijkbaar. Ik las slechts een headline op m'n telefoon.
Geen darkmodequote:Op woensdag 21 december 2022 09:22 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Vreselijk ordinair mailtje in mijn box vandaag.
Tevens komt mijn pakketje van de lidl eraan. Geen flamengo's @:littlerabbit @:AFCniels
Betreft een lamp. @:Lenny_leonard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |