abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 december 2022 @ 13:17:58 #151
65846 Bocaj
47th President.
pi_207128537
Er komt een fondsje voor armen voor compensatie kosten en aanschaf elektrische auto.

Mooi, 1 Kia Niro voor 5000 euro graag!
pi_207128546
Wat is het toch prachtig om een wappie te zijn. Iedere week weer opnieuw in het gelijk gesteld met nieuwe "ontwikkelingen" die eerst slechts een complottheorie waren, waar geen sprake van zou zijn en echt nooit zouden gebeuren is mij hier verzekerd.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_207128550
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 13:12 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Huh maar je was toch een wappie als je dacht dat dit er ging komen :{ :?
Dat was vorig jaar, nu niet meer.
  zondag 18 december 2022 @ 13:21:40 #154
65846 Bocaj
47th President.
pi_207128586
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 13:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Niet zo zeuren mensen, gewoon een middelgrote reset.
Dit is de zoveelste stap richting 'The Great Reset'.
Het digitale paspoort komt er ook aan en daar kan mooi een CO2 uitstoot tegoed aangehangen worden.
En als dat op is dan kun je alleen nog maar binnen blijven voor de rest van de maand.
pi_207128624
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 11:52 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Diversiteit be damned, mensen moeten zich blijven voortplanten. Het is essentieel, het is de toekomst van je samenleving.
Waarom zet men priesters zoals jou niet uit de ouderlijke macht? Wegens het feit dat jullie niet rekenen kunnen.
pi_207128652
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 13:02 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
china stoot zoveel uit om onze Actions te kunnen vullen. Dacht je dat China alles dat ze produceren voor zichzelf gebruiken?

Maar een Europees verbod op import en verkoop van Chinese wegwerprotzooi, "planned obsolescence" enz. gaat er van-zijn-lang-zal-ze-leven niet komen omdat het verdienmodel van de happy few daar op gebaseerd is. Het gepeupel dient gewoon te blijven consumeren, maar moet daar alleen meer deugbelasting over gaan afdragen aan bestuurders en rijken der aarde. _O_
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zondag 18 december 2022 @ 13:41:17 #157
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207128798
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 13:12 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Huh maar je was toch een wappie als je dacht dat dit er ging komen :{ :?
:')

Wie heeft er ooit gezegd dat geloven in een digitale ID gelijkstaat aan een wappie?

Dat is dus precies wat jullie wappies doen. De gekste theorieën ophangen aan soms vrij standaard ontwikkelingen. Als die standaard ontwikkelingen worden doorgevoerd zeggen jullie meteen: “Zie je wel! Het is geen complot!”

Een mooi voorbeeld is de deelmaatschappij. Dat het WEF-stukje van ‘you own nothing and you will be happy’ wordt vertaald als dat burgers alles wordt afgepakt. En als er nu mooie deel-concepten worden geïntroduceerd wordt meteen die WEF-agenda er weer bijgepakt. _O-
  zondag 18 december 2022 @ 13:42:31 #158
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207128809
Ja het gaat iedere keer wel een tandje harder met die controle en beheersing van bovenaf. Ik vraag me nog steeds af of we uiteindelijk ook zover gaan komen dat mensen gechipt gaan worden. Dan heb je bijvoorbeeld geen OV chipkaart meer nodig en dat zou ook het zwartrijden beter terugdringen.

Ook allerlei betalingen zoals bij een museum of bioscoop oid zou veel gemakkelijker verlopen. Maar er zijn natuurlijk legio praktische toepassingen voor zo'n chip. En het zijn vooral die praktische voordelen die vaak belicht en gepromoot worden als men zoiets introduceert.

Als je bijvoorbeeld in een ziekenhuis terecht komt en ze kunnen via jouw chip direct zien wie je bent en dat linken aan al je essentiele medische data die staat opgeslagen is dat natuurlijk superhandig en het geeft een veilig gevoel, wat zal maken dat sommige mensen zelfs graag zo'n chip willen. Net als een coronavaccin dat ook zo heilzaam voor je was waardoor de meeste mensen uiteindelijk een paar van die dingen gingen halen.

In China acht ik het nog wel voorstelbaar dat ze daar ooit mensen gaan chippen en dat duurt misschien niet eens meer zo lang. Maar denken jullie dat we dat hier in Nederland ook gaan meemaken? En de techniek bestaat natuurlijk al; veel huisdieren zijn al gechipt.

Het is misschien een beetje off topic dus check ik het even via een poll als jullie dat niet erg vinden :@

POLL

[ Bericht 2% gewijzigd door Tengano op 18-12-2022 13:56:55 ]
pi_207128847
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 13:24 schreef torentje het volgende:

[..]
Waarom zet men priesters zoals jou niet uit de ouderlijke macht? Wegens het feit dat jullie niet rekenen kunnen.
Hoe meer zielen des te meer vreugd, nog meer zielen en je hebt oorlog.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_207128866
Ze kunnen natuurlijk ook de vliegtax met een tientje verhogen :')
pi_207128923
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 13:47 schreef etuiedelapiel het volgende:
Ze kunnen natuurlijk ook de vliegtax met een tientje verhogen :')
Pure jaloezie; jij gunt d66-ers hun tweewekelijkse instagramvakantie naar de Thaise stranden niet. :{w
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_207129031
twitter
pi_207129076
Ja wéér een geweldig plan van de bollebozen in de politiek. En ondertussen krijg ik een mailtje dat de geplande levering van mijn 10 zonnepanelen waarschijnlijk pas begin 2024 gaat worden. Oorspronkelijk zou dat dit voorjaar plaatsvinden.
Het loopt allemaal zo vast als het maar kan, maar die droefneuzen willen van geen wijken weten. Ze flikkeren iedereen lachend in de armoe.
  zondag 18 december 2022 @ 14:06:38 #164
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_207129120
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 12:12 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Ik heb geen recht daarop aangezien mijn vermogen daarvoor te hoog is, heb dat ook niet nodig, uitkeringsgerechtigden vragen bij mij zelfs advies hoe kosten te besparen dus kan je nagaan. Heb ook leuke dingen meegemaakt toen hier nog een voedselbank was in het centrum.
Leuk leven sport van maken om.op alles te bezuinigen.
Niet dat enkel consumeren t ideale beeld is maar een beetje leven mag ook wel.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_207129176
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 13:59 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Het zijn toch echt vooral de boomers die er decennialang op los gefeest en gevreten hebben en als een speenvarken begonnen te krijsen wanneer jongere generaties zich afvroegen of dat niet allemaal wat minder kon. Met het weg sterven van die generatie beginnen nu dan eindelijk de lijken uit de kast te vallen waarvan het bestaan al lang en breed bekend was.
pi_207129209
Kan een van de wappies hier mij laten zien waar ze door een andere fokker verketterd zijn voor het geloven in het bestaan van belastingen?
pi_207129263
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 09:36 schreef Jahr00n het volgende:
Lijkt mij niet meer dan terecht. Laat de vervuiler maar betalen. Ik heb niet voor niets een kapitaal gestoken in een energieneutraal huis en tesla.
Denken dat je goed bezig bent met een tesla :')
  zondag 18 december 2022 @ 14:17:04 #168
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_207129264
quote:
[ twitter ]
Wel mooi dat t voornamelijk hun generatie is die dan te weinig betaald heeft.
En normaal een huis kon kopen gratis studeren vroeg met pensioen.

En de nieuwe generatie dit lekker mag betalen.
Eerst tot je 50ste thuis wonen en doorwerken tot je dood.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_207129289
quote:
10s.gif Op zondag 18 december 2022 11:46 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Iedereen die wappie riep eigenlijk tijdens corona tijd. Want ook dat is een farce geworden, kijk alleen al naar oversterfte nu. EU heeft niet het beste met de burgers voor. Tis 1 grote moneygrab. Uiteindelijk gaat Eurafrika geen pretje meer zijn om te leven. We zitten nu al in een kutland, laat staan in 2030.
Nu al in een kutland?

Ehm okay, hoeveel landen heb je bezocht en ervaren?
Welke landen vond je beter dan Nederland?
Waarom ben je nog niet vertrokken?
  zondag 18 december 2022 @ 14:19:19 #170
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207129298
quote:
[ twitter ]
Ik vind het initiatief wel ok, maar ik denk eigenlijk dat we al te laat zijn. Te laat met dit inzicht serieus te nemen en te laat met de drastische acties die genomen moeten worden.

Mensen willen zich niet aan banden laten leggen en laten beperken, maar dat is de enige manier om de milieucrisis aan te pakken en niet door meer te gaan betalen.

Dus denk ik dat de ingezette verwoesting eigenlijk niet te stoppen is, hooguit een beetje te vertragen maar fout gaat het sowieso denk ik.
pi_207129338
En ondertussen mag de elite rustig doorgaan met de wereld om zeep te helpen. Laat het klootjesvolk maar verrekken.
pi_207129349
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 14:13 schreef Glazenmaker het volgende:
Kan een van de wappies hier mij laten zien waar ze door een andere fokker verketterd zijn voor het geloven in het bestaan van belastingen?
Het gaat niet om het feit dat het een belasting is maar dat er een CO2 budget komt.
pi_207129364
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 14:06 schreef Nicksanders het volgende:

[..]
Leuk leven sport van maken om.op alles te bezuinigen.
Niet dat enkel consumeren t ideale beeld is maar een beetje leven mag ook wel.
Ik woon op de Veluwe en ga er graag met de E-bike op uit in de bossen. Vakanties in Friesland en de UK doe ik bij familie, kennissen daar. In CR heb ik ook familie en ook bouwgrond gekocht tijdens de fin.crisis in 2008 tegen en heel laag bedrag. Ik heb meerdere "honken" in het buitenland mocht hier tijdens mijn leven nog de shit de wall gaan raken. Jammer genoeg ga ik er met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vanuit dat ik als bejaarde een goed heenkomen zal moeten zoeken op een "Honk".
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_207129385
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 14:17 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Denken dat je goed bezig bent met een tesla :')
Die Tesla's zie ik over een paar jaar, net als al die plastic Sonos-achtige apparatuur, massaal op de vuilstort eindigen wanneer er geen firmware updates meer komen. Geen firmware updates meer --> geen verzekering meer. Aangezien je wel een peperduur Tesla-abonnement hebt voor decadente opties als remmen, gordels, airbags enz. en je toch graag verzekerd rond blijft rijden koop je dan toch maar de nieuwe generatie Tesla. (die dan overigens wel 20.000 euro duurder is dan je huidige Tesla) _O_
pi_207129402
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 12:59 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]

Als China nog meer uitstoot als compleet eu, dan is het toch echt knettergek om dan elke eu bewoner ervoor te straffen? :')
Vs net zo erg trouwens.
En dan kijk je ook nog naar een plaatje uit 2010 of 2011.
Actuele cijfers laten zien dat china nog eens 50% gegroeid is in emissie.
De usa is met 10% terug gegaan en wij in nederlands zelfs met 35%.
Hoog tijd om de nederlandse burger keihard aan te pakken.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')