Dat was vorig jaar, nu niet meer.quote:Op zondag 18 december 2022 13:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Huh maar je was toch een wappie als je dacht dat dit er ging komen![]()
Dit is de zoveelste stap richting 'The Great Reset'.quote:Op zondag 18 december 2022 13:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Niet zo zeuren mensen, gewoon een middelgrote reset.
Waarom zet men priesters zoals jou niet uit de ouderlijke macht? Wegens het feit dat jullie niet rekenen kunnen.quote:Op zondag 18 december 2022 11:52 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Diversiteit be damned, mensen moeten zich blijven voortplanten. Het is essentieel, het is de toekomst van je samenleving.
Maar een Europees verbod op import en verkoop van Chinese wegwerprotzooi, "planned obsolescence" enz. gaat er van-zijn-lang-zal-ze-leven niet komen omdat het verdienmodel van de happy few daar op gebaseerd is. Het gepeupel dient gewoon te blijven consumeren, maar moet daar alleen meer deugbelasting over gaan afdragen aan bestuurders en rijken der aarde.quote:Op zondag 18 december 2022 13:02 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
china stoot zoveel uit om onze Actions te kunnen vullen. Dacht je dat China alles dat ze produceren voor zichzelf gebruiken?
quote:Op zondag 18 december 2022 13:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Huh maar je was toch een wappie als je dacht dat dit er ging komen![]()
Hoe meer zielen des te meer vreugd, nog meer zielen en je hebt oorlog.quote:Op zondag 18 december 2022 13:24 schreef torentje het volgende:
[..]
Waarom zet men priesters zoals jou niet uit de ouderlijke macht? Wegens het feit dat jullie niet rekenen kunnen.
Pure jaloezie; jij gunt d66-ers hun tweewekelijkse instagramvakantie naar de Thaise stranden niet.quote:Op zondag 18 december 2022 13:47 schreef etuiedelapiel het volgende:
Ze kunnen natuurlijk ook de vliegtax met een tientje verhogen
Leuk leven sport van maken om.op alles te bezuinigen.quote:Op zondag 18 december 2022 12:12 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ik heb geen recht daarop aangezien mijn vermogen daarvoor te hoog is, heb dat ook niet nodig, uitkeringsgerechtigden vragen bij mij zelfs advies hoe kosten te besparen dus kan je nagaan. Heb ook leuke dingen meegemaakt toen hier nog een voedselbank was in het centrum.
Het zijn toch echt vooral de boomers die er decennialang op los gefeest en gevreten hebben en als een speenvarken begonnen te krijsen wanneer jongere generaties zich afvroegen of dat niet allemaal wat minder kon. Met het weg sterven van die generatie beginnen nu dan eindelijk de lijken uit de kast te vallen waarvan het bestaan al lang en breed bekend was.quote:
Denken dat je goed bezig bent met een teslaquote:Op zondag 18 december 2022 09:36 schreef Jahr00n het volgende:
Lijkt mij niet meer dan terecht. Laat de vervuiler maar betalen. Ik heb niet voor niets een kapitaal gestoken in een energieneutraal huis en tesla.
Wel mooi dat t voornamelijk hun generatie is die dan te weinig betaald heeft.quote:
Nu al in een kutland?quote:Op zondag 18 december 2022 11:46 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Iedereen die wappie riep eigenlijk tijdens corona tijd. Want ook dat is een farce geworden, kijk alleen al naar oversterfte nu. EU heeft niet het beste met de burgers voor. Tis 1 grote moneygrab. Uiteindelijk gaat Eurafrika geen pretje meer zijn om te leven. We zitten nu al in een kutland, laat staan in 2030.
Ik vind het initiatief wel ok, maar ik denk eigenlijk dat we al te laat zijn. Te laat met dit inzicht serieus te nemen en te laat met de drastische acties die genomen moeten worden.quote:
Het gaat niet om het feit dat het een belasting is maar dat er een CO2 budget komt.quote:Op zondag 18 december 2022 14:13 schreef Glazenmaker het volgende:
Kan een van de wappies hier mij laten zien waar ze door een andere fokker verketterd zijn voor het geloven in het bestaan van belastingen?
Ik woon op de Veluwe en ga er graag met de E-bike op uit in de bossen. Vakanties in Friesland en de UK doe ik bij familie, kennissen daar. In CR heb ik ook familie en ook bouwgrond gekocht tijdens de fin.crisis in 2008 tegen en heel laag bedrag. Ik heb meerdere "honken" in het buitenland mocht hier tijdens mijn leven nog de shit de wall gaan raken. Jammer genoeg ga ik er met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vanuit dat ik als bejaarde een goed heenkomen zal moeten zoeken op een "Honk".quote:Op zondag 18 december 2022 14:06 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Leuk leven sport van maken om.op alles te bezuinigen.
Niet dat enkel consumeren t ideale beeld is maar een beetje leven mag ook wel.
Die Tesla's zie ik over een paar jaar, net als al die plastic Sonos-achtige apparatuur, massaal op de vuilstort eindigen wanneer er geen firmware updates meer komen. Geen firmware updates meer --> geen verzekering meer. Aangezien je wel een peperduur Tesla-abonnement hebt voor decadente opties als remmen, gordels, airbags enz. en je toch graag verzekerd rond blijft rijden koop je dan toch maar de nieuwe generatie Tesla. (die dan overigens wel 20.000 euro duurder is dan je huidige Tesla)quote:Op zondag 18 december 2022 14:17 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Denken dat je goed bezig bent met een tesla
En dan kijk je ook nog naar een plaatje uit 2010 of 2011.quote:Op zondag 18 december 2022 12:59 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Als China nog meer uitstoot als compleet eu, dan is het toch echt knettergek om dan elke eu bewoner ervoor te straffen?
Vs net zo erg trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |