Camerabewuste mensen moet je in kampen stoppen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:50 schreef Wertha het volgende: Terwijl jullie allemaal BS uitkramen, heb ik een gifje geproduceerd. [ afbeelding ]
Rock en VDB1395 kunnen er eventueel wel een snelle partij van makenquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
We gaan richting de 1:30
Echt verschrikkelijk. Er is bij ons op kantoor ook een nieuw grietje die stinkt naar paard. Ruikt het zelf waarschijnlijk niet meer, maar het is om te kotsen. En ik durf er niks van te zeggen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Paardenmeisjes al helemaal niet.
Wel lelijk die tekst linksonderquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:50 schreef Wertha het volgende:
Terwijl jullie allemaal BS uitkramen, heb ik een gifje geproduceerd.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk. Er is bij ons op kantoor ook een nieuw grietje die stinkt naar paard. Ruikt het zelf waarschijnlijk niet meer, maar het is om te kotsen. En ik durf er niks van te zeggen.
Ik heb er thuis een zitten helaasquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Paardenmeisjes al helemaal niet.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk. Er is bij ons op kantoor ook een nieuw grietje die stinkt naar paard. Ruikt het zelf waarschijnlijk niet meer, maar het is om te kotsen. En ik durf er niks van te zeggen.
En daar heb je zelf geen enkele zeggenschap in of watquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb er thuis een zitten helaas
Wij verwachten een lijst van jequote:Op zaterdag 17 december 2022 22:54 schreef Tagliano het volgende:
Josh Rock ga ik definitief niet halen
Ik verwacht een negendarter en mooi verslag van jullie
Menzies is een GGZ’erquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Menzies is met van alles bezig behalve pijlen keilen...
Je bent en blijft een fokker..quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En daar heb je zelf geen enkele zeggenschap in of wat
Neymar.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hoe spreekt Jan Roelfs het uit? Poertela?
Hiermee stel je Stijn teleur.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:54 schreef Tagliano het volgende:
Poertjelaj of zoquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Natuurlijk niet. Ik moest zelf een keer mee naar dat zwijnenstal.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En daar heb je zelf geen enkele zeggenschap in of wat
Ga je doen danquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:54 schreef Tagliano het volgende:
Maar ga je altijd in die stink lucht zitten? Ik vind het erg moeilijk.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:54 schreef Anneloos het volgende:
[..]Ik heb dat met een collega die altijd uit haar mond stinkt.
Zwijnen in een paardenstal?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik moest zelf een keer mee naar dat zwijnenstal.
Niet iedereen heeft viaplayquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:56 schreef Szura het volgende:
Uitstekende vraag aan permanent depressieve VdV
Moeniechchchzsquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik moest zelf een keer mee naar dat zwijnenstal.
Geen hongerwinter.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Walgelijke walgelijkheid. Op eoa manier heb ik nog twee frikandellen in de pan liggen.
Djogoe Portsjeela.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Klinkt beter dan deze partijquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Walgelijke walgelijkheid. Op eoa manier heb ik nog twee frikandellen in de pan liggen.
Qua geur weinig verschil. Stinkt als de pleuris.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zwijnen in een paardenstal?
Stiekem jaloersquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Voordeel van paardrijden is dat je er wel een gigantische reet van krijgtquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tenzij je haar aangeduwd hebt tussen het hooi totaal
cuck gedrag natuurlijk
Nee, gewoon alleen in de lunch. Dan eet ze. Mijn collega’s eten sowieso weinig op werk. Ik denk gewoon dat ze te weinig eet. Anders zoveel mogelijk uit haar buurtquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:56 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Maar ga je altijd in die stink lucht zitten? Ik vind het erg moeilijk.
Ga je wel in de WK finale posten?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Qua geur weinig verschil. Stinkt als de pleuris.
Brabants dus Bourgondisch.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:57 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Is dit de vrouwelijke Marcel Maijer?
Neen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ga je wel in de WK finale posten?
Neymar. Neymar. Neymar. Neymarrrrrrr.. Oh oh oh oh ohquote:
Wow. Dit is geil.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Voordeel van paardrijden is dat je er wel een gigantische reet van krijgt
Dit geeft mij hoop op een woonkamer challengequote:Op zaterdag 17 december 2022 22:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
De stagiaires van Viaplay zijn zeer actief op Twitter aan het speuren
Kunnen we reporter @wimderon weer op pad sturenquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit geeft mij hoop op een woonkamer challenge
De pizza bitterballen gaan NU de oven inquote:
Meer voor mannenquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:59 schreef DKUp het volgende:
Psychische hulp nodig voor de darters, allemaal anoniem.
Verslavings
Emotioneel
Depressie
Gooi-problemen
Darttechnische problemen
Coaches en trainers.
VIAPLAYED
Kap er maar mee!quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:59 schreef Nober het volgende:
Heeft Wattimena al een dm gestuurd naar Menzies?
Ik lag vaak als een ster op de keukenvloer, stomdronken. Ik keek uren gewoon omhoog.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:59 schreef DKUp het volgende:
Verslavings
Emotioneel
Depressie
Gooi-problemen
Darttechnische problemen
Coaches en trainers.
VIAPLAYED
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De pizza bitterballen gaan NU de oven in
Wij willen Zaat.quote:
Viaplay is echt de aids die corono uitlacht. Oprotten met viaplayquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:59 schreef DKUp het volgende:
Verslavings
Emotioneel
Depressie
Gooi-problemen
Darttechnische problemen
Coaches en trainers.
VIAPLAYED
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:59 schreef DKUp het volgende:
Verslavings
Emotioneel
Depressie
Gooi-problemen
Darttechnische problemen
Coaches en trainers.
VIAPLAYED
Verslavings
Emotioneel
Depressie
Gooi-problemen
Darttechnische problemen
Coaches en trainers.
VIAPLAYED
113 ☎️📞quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:00 schreef DKUp het volgende:
Zelfmoord
Waar gaat dit godverdomme over
Verslavings
Emotioneel
Depressie
Gooi-problemen
Darttechnische problemen
Coaches en trainers.
VIAPLAYED
quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Is @:coco het WK archief op volgorde aan het leggen?
Foto graag tztquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De pizza bitterballen gaan NU de oven in
quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is het erg als ik deze niet direct herken
quote:
En tegen wie moet die dikzak daarna?quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:04 schreef DKUp het volgende:
De tegenstander van Vincent van der Voort.
Wat vreselijk fijn voor die vette frikandel.
PDC zal toch wel Unicorn afmetingen hebben geëist?quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:04 schreef Doevelaer het volgende:
Zouden de matige gemiddeldes (volgens @:gurneyisbestoke) komen door de kleinere triples/doubles van de Winmau borden?
Ze kunnen hulp zoeken, ze zijn ook maar mensen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Door die maniertjes van Menzies denk ik dat hij agressieproblemen heeft. Die slaat thuis zijn vrouw als het hem niet bevalt.
Over zelfmoordquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:00 schreef DKUp het volgende:
Zelfmoord
Waar gaat dit godverdomme over
Zo slecht ziet Sherrock er ook weer niet uit tochquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Door die maniertjes van Menzies denk ik dat hij agressieproblemen heeft. Die slaat thuis zijn vrouw als het hem niet bevalt.
Allemaal boomers.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:06 schreef Coco het volgende:
Wat gaat iedereen hier naar bed zeg.
Het is zaterdag.
Geen idee, dan zal het wel exit zijn voor de frikandel.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:05 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En tegen wie moet die dikzak daarna?
Je weet wie zn vrouw is héquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Nou ja, Winmau geeft zelf toe dat hun tripels heeeeeel iets kleiner zijnquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:05 schreef Nober het volgende:
[..]
PDC zal toch wel Unicorn afmetingen hebben geëist?
In bed is het vast warmer dan in een koude huiskamer.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:06 schreef Coco het volgende:
Het is zaterdag.
Jij herkende Zaat niet??quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ohja
Die ontwikkelt zich wel leuk
Hebben ze in de Viaplay-studio ook bittergarnituur?quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen idee, dan zal het wel exit zijn voor de frikandel.
Een avondje niet zuipen is verstandig voor FOKKERSquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:06 schreef Coco het volgende:
Het is zaterdag.
Ach dan gooit ze een dartpijl in zijn oogquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Fallus zit er wel, dus denk niet dat dat voorbij isquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo slecht ziet Sherrock er ook weer niet uit toch
Of is dat alweer voorbij
Gewoon de kachel aanzetten.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In bed is het vast warmer dan in een koude huiskamer.
Morgen lekker vroeg uit bed om een stevige wandeling te maken. #zininquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:06 schreef Coco het volgende:
Het is zaterdag.
Lekker man, iPadje erbijquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:06 schreef Coco het volgende:
Het is zaterdag.
Ik ben de hele week al heel erg moe en deze partij helpt nietquote:
Sinds kejona is alles anders.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:06 schreef Coco het volgende:
Het is zaterdag.
Ik heb alles afgezegd vanavond. Gruwelijke kou allen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:07 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Een avondje niet zuipen is verstandig voor FOKKERS
Akkoord.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben de hele week al heel erg moe en deze partij helpt niet
Samen met wat 'Chili Cheese' ballen die mijn vrouw heeft meegebrachtquote:
Lekker man, kou valt wel mee toch.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:07 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb alles afgezegd vanavond. Gruwelijke kou allen.
Straks -6 tot -8 als je thuiskomt, liever niet.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:09 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Lekker man, kou valt wel mee toch.
En dan deze finish
Mentaal geknaktquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
Ach je hoort 2 sec een muziekje. Foutje kan gebeuren. Staat die Menzies weer heel theatraal nee te schudden
Insta posts werken al maanden niet. Wordt gefixt als het donatiedoel is behaald.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:10 schreef Doevelaer het volgende:
Ashley heeft een leuk insta account, geen idee waarom ik die niet mag delen van Fok
Nou ja, dan zoeken jullie haar zelf maar opquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:11 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Insta posts werken al maanden niet. Wordt gefixt als het donatiedoel is behaald.
Feedback, Bugs en Developmentquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:11 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Insta posts werken al maanden niet. Wordt gefixt als het donatiedoel is behaald.
Danny gaat gewoon weer boodschappen halen van dat geld.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:11 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zit je daarop te wachten ja? Hoop dat je brood meegenomen hebt danquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:10 schreef Zipportal het volgende:
@:dr_flash gaat morgen zijn excuses aanbieden vanwege zijn achtergrond als slavendrijver.
Maar eerst even naar de Lidl!!quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:11 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ontvangen donaties deze maand tot nu toe:quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:11 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Paupers hierquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:11 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Vervang maar voor Chinaquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Feedback, Bugs en Development
Laat dat Development maar weg.
Dat is amper 20 Thai Thaiquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ontvangen donaties deze maand tot nu toe:
¤ 67.00
Drie kratjes bier.
Jammer, wilde net foto's posten van Jade Anna.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:11 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik heb me de afgelopen jaren al helemaal kleurenblind gedoneerd. Vind het wel een keertje bestquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ontvangen donaties deze maand tot nu toe:
¤ 67.00
Drie kratjes bier.
Vieze hoer.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Jammer, wilde net foto's posten van Jade Anna.
Dat begrijp ik ouwe reus.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb me de afgelopen jaren al helemaal kleurenblind gedoneerd. Vind het wel een keertje best
quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit je daarop te wachten ja? Hoop dat je brood meegenomen hebt dan
@Mani89quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Neem een abo.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Feedback, Bugs en Development
Laat dat Development maar weg.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Even donatie doenquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ome Danny is developer maar heeft geen geld.
lol
Wie?quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Geert Wilders had hier vandaag een pittige mening overquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ome Danny is developer maar heeft geen geld.
lol
Berghuis doet dit beter.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Geert Wilders had hier vandaag een pittige mening over
[ twitter ]
Geertgod. Buurman van Sjerrie Hendriksquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:00 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Kunnen we reporter @:wimderon weer op pad sturen
Rutte tekent weer bij het kruisje.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ twitter ]
quote:
Volgende keer in de airfryer gooien pik, dan zijn ze helemaal niet te versmaden.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:21 schreef Stoorzendert het volgende:
@:de_boswachter Het ziet er minder fraai uit als de eerdere gerechten die ik poste.... Het ziet er eigenlijk best ranzig uit, maaaaar.... Het ruikt en smaakt naar pizza in een bitterbal huidjeEigenlijk best wel lekker! @:Mani89
![]()
Die andere balletjes zijn Chili Cheese balletjes. Ook best prima![]()
Dus culinair gezien score 5/7. Voor een goeie borrelhap score 8/10![]()
https://i.gyazo.com/ad488c6b47d0c410150dad02eeb7f987.png
Ik heb ook dat messenset.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:21 schreef Stoorzendert het volgende:
@:de_boswachter Het ziet er minder fraai uit als de eerdere gerechten die ik poste.... Het ziet er eigenlijk best ranzig uit, maaaaar.... Het ruikt en smaakt naar pizza in een bitterbal huidjeEigenlijk best wel lekker! @:Mani89
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:21 schreef Szura het volgende:
Ik hoop dat Vincent allemaal errors in z’n hoofd krijgt van Menzies
Met mayoquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:21 schreef Stoorzendert het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
no dat is ook niet erg lief anders hoorquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:22 schreef Zipportal het volgende:
Menzies gaat dat downkindje van Fallon weer mishandelen met stroom.
Zo kan die wel weer…quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:22 schreef Zipportal het volgende:
Menzies gaat dat downkindje van Fallon weer mishandelen met stroom.
Perfect 5 out of 7?quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:21 schreef Stoorzendert het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ja nee… dit kan echt niet.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:21 schreef Stoorzendert het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ja dat is eigenlijk hetzelfde als op hetelucht of pizzastand oven toch? Ik heb geen airfyer...quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgende keer in de airfryer gooien pik, dan zijn ze helemaal niet te versmaden.
Kan je wel pauzeren.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom maak jij altijd MP4'tjes in plaats van gifjes?
mocht ook eens tijd worrequote:Op zaterdag 17 december 2022 23:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Het donkere biertje haalt ome @:dr_flash nu in.
Deze is met Afrikaans zwarthoutquote:
3-1quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
heeft ie nou gewonnen menzie klaun of wat?
Ze waren zonder saus ook best wel prima. Moet altijd eerst proeven zonder saus!quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Deze is met Afrikaans zwarthoutSnij ik meestal pepernoten mee
Is ook niet nodig, iedereen warm ditdatquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:25 schreef Coco het volgende:
Jongens ik wil niet gaan gastmodden, dat zou einde tijdperk warm bad DRT betekenen.
Uhm.... Kun je die situatie schetsen in Paint ofzo? Dan maak ik die de volgende keerquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja nee… dit kan echt niet.
Ik had dus serieus een pizza verwacht met bitterballen vullingKrijg ik gewoon paar bitterballen te zien. We worden beflikkerd.
Een gemis, in je leven.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk hetzelfde als op hetelucht of pizzastand oven toch? Ik heb geen airfyer...
Ja ik hou wel op voordat ik een ban krijg. Nee vooral vleesch. Prijzig mesjequote:
Succes met je punthoofd @lenny_leonard @fetX @Wereldgozerquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
nou welterusten allen, ik heb geenoeg op
Daaaag.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
nou welterusten allen, ik heb genoeg op
Latersquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Joden lopen altijd wegquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Eens.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:29 schreef RensAjacied het volgende:
Zo triest dat MVG niet even een boksje gaf ofzo na die 9 darter
Nee.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:31 schreef Slobeend het volgende:
Ik vraag me af of Annemarie vaak naar darten keek voor ze deze functie kreeg.
Die ligt alweer daken te dekkenquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hoe zou het met Burnett gaan atm?
Ik herroep dit statementquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Justicia is weer zo'n qualifier die t gewoon niet heeft
Die neemt liftende pubers mee.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hoe zou het met Burnett gaan atm?
Die ken ik niet. Maar ik heb op Fabrizio gestemdquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vanaf morgen de Snob 2000 vriend
Stukje voelen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die neemt liftende pubers mee.
Voor het eerst niet op gestemd. Top 2000 ook niet. Even lijstjes moe.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vanaf morgen de Snob 2000 vriend
Ja.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wow je bent er weer. Boycotte je het WK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |