En tegen wie moet die dikzak daarna?quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:04 schreef DKUp het volgende:
De tegenstander van Vincent van der Voort.
Wat vreselijk fijn voor die vette frikandel.
PDC zal toch wel Unicorn afmetingen hebben geëist?quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:04 schreef Doevelaer het volgende:
Zouden de matige gemiddeldes (volgens @:gurneyisbestoke) komen door de kleinere triples/doubles van de Winmau borden?
Ze kunnen hulp zoeken, ze zijn ook maar mensen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Door die maniertjes van Menzies denk ik dat hij agressieproblemen heeft. Die slaat thuis zijn vrouw als het hem niet bevalt.
Over zelfmoordquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:00 schreef DKUp het volgende:
Zelfmoord
Waar gaat dit godverdomme over
Zo slecht ziet Sherrock er ook weer niet uit tochquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Door die maniertjes van Menzies denk ik dat hij agressieproblemen heeft. Die slaat thuis zijn vrouw als het hem niet bevalt.
Allemaal boomers.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:06 schreef Coco het volgende:
Wat gaat iedereen hier naar bed zeg.
Het is zaterdag.
Geen idee, dan zal het wel exit zijn voor de frikandel.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:05 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En tegen wie moet die dikzak daarna?
Je weet wie zn vrouw is héquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Nou ja, Winmau geeft zelf toe dat hun tripels heeeeeel iets kleiner zijnquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:05 schreef Nober het volgende:
[..]
PDC zal toch wel Unicorn afmetingen hebben geëist?
In bed is het vast warmer dan in een koude huiskamer.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:06 schreef Coco het volgende:
Het is zaterdag.
Jij herkende Zaat niet??quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ohja
Die ontwikkelt zich wel leuk
Hebben ze in de Viaplay-studio ook bittergarnituur?quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen idee, dan zal het wel exit zijn voor de frikandel.
Een avondje niet zuipen is verstandig voor FOKKERSquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:06 schreef Coco het volgende:
Het is zaterdag.
Ach dan gooit ze een dartpijl in zijn oogquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Fallus zit er wel, dus denk niet dat dat voorbij isquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo slecht ziet Sherrock er ook weer niet uit toch
Of is dat alweer voorbij
Gewoon de kachel aanzetten.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In bed is het vast warmer dan in een koude huiskamer.
Morgen lekker vroeg uit bed om een stevige wandeling te maken. #zininquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:06 schreef Coco het volgende:
Het is zaterdag.
Lekker man, iPadje erbijquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:06 schreef Coco het volgende:
Het is zaterdag.
Ik ben de hele week al heel erg moe en deze partij helpt nietquote:
Sinds kejona is alles anders.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:06 schreef Coco het volgende:
Het is zaterdag.
Ik heb alles afgezegd vanavond. Gruwelijke kou allen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:07 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Een avondje niet zuipen is verstandig voor FOKKERS
Akkoord.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben de hele week al heel erg moe en deze partij helpt niet
Samen met wat 'Chili Cheese' ballen die mijn vrouw heeft meegebrachtquote:
Lekker man, kou valt wel mee toch.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:07 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb alles afgezegd vanavond. Gruwelijke kou allen.
Straks -6 tot -8 als je thuiskomt, liever niet.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:09 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Lekker man, kou valt wel mee toch.
En dan deze finish
Mentaal geknaktquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
Ach je hoort 2 sec een muziekje. Foutje kan gebeuren. Staat die Menzies weer heel theatraal nee te schudden
Insta posts werken al maanden niet. Wordt gefixt als het donatiedoel is behaald.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:10 schreef Doevelaer het volgende:
Ashley heeft een leuk insta account, geen idee waarom ik die niet mag delen van Fok
Nou ja, dan zoeken jullie haar zelf maar opquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:11 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Insta posts werken al maanden niet. Wordt gefixt als het donatiedoel is behaald.
Feedback, Bugs en Developmentquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:11 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Insta posts werken al maanden niet. Wordt gefixt als het donatiedoel is behaald.
Danny gaat gewoon weer boodschappen halen van dat geld.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:11 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zit je daarop te wachten ja? Hoop dat je brood meegenomen hebt danquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:10 schreef Zipportal het volgende:
@:dr_flash gaat morgen zijn excuses aanbieden vanwege zijn achtergrond als slavendrijver.
Maar eerst even naar de Lidl!!quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:11 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ontvangen donaties deze maand tot nu toe:quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:11 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Paupers hierquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:11 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Vervang maar voor Chinaquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Feedback, Bugs en Development
Laat dat Development maar weg.
Dat is amper 20 Thai Thaiquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ontvangen donaties deze maand tot nu toe:
¤ 67.00
Drie kratjes bier.
Jammer, wilde net foto's posten van Jade Anna.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:11 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik heb me de afgelopen jaren al helemaal kleurenblind gedoneerd. Vind het wel een keertje bestquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ontvangen donaties deze maand tot nu toe:
¤ 67.00
Drie kratjes bier.
Vieze hoer.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Jammer, wilde net foto's posten van Jade Anna.
Dat begrijp ik ouwe reus.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb me de afgelopen jaren al helemaal kleurenblind gedoneerd. Vind het wel een keertje best
quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit je daarop te wachten ja? Hoop dat je brood meegenomen hebt dan
@Mani89quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Neem een abo.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Feedback, Bugs en Development
Laat dat Development maar weg.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Even donatie doenquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ome Danny is developer maar heeft geen geld.
lol
Wie?quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Geert Wilders had hier vandaag een pittige mening overquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ome Danny is developer maar heeft geen geld.
lol
Berghuis doet dit beter.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Geert Wilders had hier vandaag een pittige mening over
[ twitter ]
Geertgod. Buurman van Sjerrie Hendriksquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Geert Wilders had hier vandaag een pittige mening over
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:00 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Kunnen we reporter @:wimderon weer op pad sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |