ik had een grotere boom verwachtquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:06 schreef Aggie46 het volgende:
Tis wel erg ielig, die kerstboomverlichting.
[ afbeelding ]
En dat voor zoveel geld. Het ziet er echt armoedig uitquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:06 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
echt wat een matige vertoning voor 1500¤quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:06 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Matin heeft sowieso niet echt smaakquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:16 schreef chufi het volgende:
Wat heeft Mattin een lelijke groene trui aan ..
Komt omdat ie altijd met een half oog kijkt en voor smaak heb je wel goed zicht nodig ... Maar sws Mattin en een trui .. tis toch warm daarquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matin heeft sowieso niet echt smaak
Kijk maar naar de vriendin die hij kiest ..... too soon? too soon?quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matin heeft sowieso niet echt smaak
dat was echt slechtquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kijk maar naar de vriendin die hij kiest ..... too soon? too soon?
Dat sloeg helemaal nergens opquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was echt slecht
dat to sooon
quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:21 schreef engine het volgende:
[..]
Dat sloeg helemaal nergens opmaar verder had hij een leuk stukje
Dat zou mij niks verbazenquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ik had het idee dat hij dat ooit bij een goede roast heeft gehoord
en het nu te pas en te onpas erin gooide
En zijn slaafje zit stil.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:47 schreef Poesjuh het volgende:
Roddelt door tegen djedi over eunice, hij herhaalt alles weer op dat valse toontje
quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:49 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Vieze imadi ja zittend op het aanrecht
ruppert heeft vanaf dag 1 gezien dat het werken in de keuken, en het koken, hem heel veel voordeel zou opleveren.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:53 schreef Poesjuh het volgende:
Benieuwd hoeveel ruppert ontvangt voor zijn deelname...die zal hopelijk goed onderhandeld hebben toen ze vroegen of hij voor de groep wilde gaan koken
Las hier eerder eunice geen koekje zou krijgen...quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:19 schreef woxxel het volgende:
Waar hebben ze t over in de keuken, wie gaat hij geen koekje geven en waarom?
hij wilde babbel geen koekje geven want die had geen koffie in gedaan voor Rupiequote:Op zaterdag 17 december 2022 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
Las hier eerder eunice geen koekje zou krijgen...
Flauwe zak vind ik het.
Ze zijn een beetje aan het kibbelen vanavond. Geen idee waarom maar ik vind Rupie sowieso een flauwe zak.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij wilde babbel geen koekje geven want die had geen koffie in gedaan voor Rupie
Rupie gebruikt mensen tot hij ze niet meer nodig heeftquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje aan het kibbelen vanavond. Geen idee waarom maar ik vind Rupie sowieso een flauwe zak.
Ja vind er weinig aan.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rupie gebruikt mensen tot hij ze niet meer nodig heeft
dan stampt hij ze plat
Eigen schuld want hijzelf ging als laatste op groen staan waarna gelijkspel en hij als manager de beslissende stem kreegquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:56 schreef Vlinder1974 het volgende:
isaac wordt beetje moe van al dat shoppen
[ afbeelding ]
GJ heeft verder niemandquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:36 schreef chufi het volgende:
Dames vertel die GJ nu eens om even iets anders te gaan doen ... wat een stalker
Dit is al een kuur tegen bijwerkingen van een eerdere kuur toch?quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:34 schreef Aggie46 het volgende:
Ik hoorde het.
Kon ff niet typen (kat op schoot).
Wat mij dan opvalt is dat Jeff door haar pukkelhuid heeft heengekeken, om het zo te zeggen.
Want als ik die 2 zo zie, zijn ze echt gek op elkaar.
Het valt voor haar ook niet mee, ze heeft het een paar keer gezegd dat ze blij zal zijn als ze aan die kuur mag beginnen en ze wil "pukkel"vrij uit de loods komen.
Bang voor bijwerkingen is ze niet.
ja haar acne komt daar haar bruininjectiesquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
Dit is al een kuur tegen bijwerkingen van een eerdere kuur toch?
Hoop echt dat ze hierna genezen is van kuurtjes.
Ja je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
Dit is al een kuur tegen bijwerkingen van een eerdere kuur toch?
Hoop echt dat ze hierna genezen is van kuurtjes.
De toen stiekeme Eunice had beter geen ei gegeten want Rupi heeft haar sindsdien in de pocket en laat geen kans onbenutquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:44 schreef Poesjuh het volgende:
Over ei eten, dingen verstoppen, hypocriet, en tinkerbell, dit gesprek is wel afgelopen zegt hij..
Allemaal eupp tegen eunice...
nopequote:
Je wilt toch eerst elk mogelijk kledingstuk bekeken hebben voordat je besteld?quote:
Echt wel. Ik doe er dagen over en kan dan nog niet beslissenquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Je wilt toch eerst elk mogelijk kledingstuk bekeken hebben voordat je besteld?
Zo doen wij mannen dat iddquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Je wilt toch eerst elk mogelijk kledingstuk bekeken hebben voordat je besteld?
Door mijn medicijnen heb ik een grotere maat gekregen en dat is wennen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:45 schreef greysbones het volgende:
ik ben heel gericht\
weet wat ik wil en daar zoek ik op
hoe mexx en zoe het doen zijn ze vannacht nog bezig
Dat red ik niet meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Volgens mij van Babette.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:47 schreef chufi het volgende:
Van wie is die paarse trui die Zoe aan heeft?
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ligt aan hem ... Buiten heeft ie nog Alicia ...
Die mexx hangt daar nu al zeker 3 uur bij die pcquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:44 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Echt wel. Ik doe er dagen over en kan dan nog niet beslissen
komt ook weer uit de lucht vallenquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:53 schreef chufi het volgende:
Isaac heeft zomaar een rekenmachine zie ik ...
Mexx is klaar, maar kijkt het toch even na.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die mexx hangt daar nu al zeker 3 uur bij die pc
Ik blijf niet langer hangen, heb m'n slaappil en tramadol al ingenomenquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:54 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Mexx is klaar, maar kijkt het toch even na.
Nu is Zoe aan de beurt.
slaapwel Fritsiequote:Op zaterdag 17 december 2022 21:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik blijf niet langer hangen, heb m'n slaappil en tramadol al ingenomen
Trust lieverd en slaap zequote:Op zaterdag 17 december 2022 21:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik blijf niet langer hangen, heb m'n slaappil en tramadol al ingenomen![]()
Voor de helft konden ze een loopband en roeitrainer krijgen waarna ze binnen vijf minuten klaar waren met bestellenquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
zijn ook op een heel vreemde manier aan het zoeken
wat heb jij met de roeitrainer en loopband??quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Voor de helft konden ze een loopband en roeitrainer krijgen waarna ze binnen vijf minuten klaar waren met bestellen
Diepte-investeringen zoals ook het dartbord maar nee ze willen allemaal een blousequote:Op zaterdag 17 december 2022 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat heb jij met de roeitrainer en loopband??
moeten we daar hele dagen naar kijken
er is al genoeg sportzooiquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Diepte-investeringen zoals ook het dartbord maar nee ze willen allemaal een blouse
Het spreekt ontzettend voor Jeff dat ie is gevallen voor haar lieve speelse zorgzame karakter. Zouden ze elkaar buiten tegen zijn gekomen dat waren ze alweer gauw verder gelopen. Speltechnisch ook haaks op zijn winstrategie. Nee ik mag Jeff wel.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:34 schreef Aggie46 het volgende:
Ik hoorde het.
Kon ff niet typen (kat op schoot).
Wat mij dan opvalt is dat Jeff door haar pukkelhuid heeft heengekeken, om het zo te zeggen.
Want als ik die 2 zo zie, zijn ze echt gek op elkaar.
Het valt voor haar ook niet mee, ze heeft het een paar keer gezegd dat ze blij zal zijn als ze aan die kuur mag beginnen en ze wil "pukkel"vrij uit de loods komen.
Bang voor bijwerkingen is ze niet.
Wil ze als stand-in? Of gewoon helpenquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Wendy vraagt aan Ima en Rupert of ze straks gaan sabbelen voordat ze gaan slapen
jij ging slapenquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wil ze als stand-in? Of gewoon helpen
Rupert vroeg nog of ze mee wilde doen, maar ze wil samen met Babette slapen en de andere kamer is geen optie want oudere mensenquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wil ze als stand-in? Of gewoon helpen
Als ik die van mij inneem dan lig ik op bed tv te kijken, samen met Maschka.quote:
ftfyquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet Eunice even tegen je praten?
Keuze zat, sommigen zijn echt slaapverwekkendquote:
Yep! Kim D en Jeff mogen nu aan zijn bureau zitten.quote:
met een biertje ?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep! Kim D en Jeff mogen nu aan zijn bureau zitten.
Mexx deed er lang over.quote:
De kastdeurtjes gingen open maar er kwam geen drank uit.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:33 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Mexx deed er lang over.
Toen Zoe erachter zat om te kiezen zei Mexx elke keer: Dat moet je nemen, dat kan ik ook dragen.
En dat elke keer weer.
Zoe kon niet zeggen dat ze iets niet leuk vond.
Nou ja, de meeste keren niet.
Of ze koos iets zomers.
Ergens vond ik het triest voor Zoe.
ja zoiets hoorde ik ookquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:39 schreef greysbones het volgende:
spullen in de sluis
het tweede deel
Niets met wat er op de streams was, wat gebeurt elders is altijd de vraag, we mogen niet alles weten.quote:
Ben ook net pas thuis, ben aan het terugzoeken in mijn opnames, maar weing de moeite waard denk ik ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kim en Jeffrey knuffelen deel 2 - 17 december 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heeft een medische achtergrond, fluweelzacht voor de bips van Martin.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:46 schreef chufi het volgende:
Is Page wc-papier nog steeds in de aanbieding ?
Bulk wc-papier via BOL.com bestellen is goedkoper per rol, maar ja...quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:46 schreef chufi het volgende:
Is Page wc-papier nog steeds in de aanbieding ?
Ah .. vandaarquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft een medische achtergrond, fluweelzacht voor de bips van Martin.
Heeft Ima dat niet eerder nodigquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft een medische achtergrond, fluweelzacht voor de bips van Martin.
TMIquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:46 schreef Deisyy het volgende:
JW tegen Esther: Mijn snoep is jouw snoep
Waarom komt het dan met de Jumbo leveringen ... maar dan nog is dat duurquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bulk wc-papier via BOL.com bestellen is goedkoper per rol, maar ja...
Omdat ze dit niet weten?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom komt het dan met de Jumbo leveringen ... maar dan nog is dat duur
De tijd zal het leren, ze moeten nog bestellen.quote:
Ik hoorde dat ie geen relatie wil in de loods, maar hij sloot 'iets met kerst' niet uitquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De tijd zal het leren, ze moeten nog bestellen.
*stopt met ditzelfde typenquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:01 schreef Deisyy het volgende:
Esther: Ik heb maar één laars
JW: Linker of rechter
Esther: één paar
sorryquote:
Al snel zo'n 60 cent per doosjequote:Op zaterdag 17 december 2022 23:09 schreef greysbones het volgende:
Isaak zeiken dat JW hem arm eet aan paracetamol
quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:15 schreef spapaars het volgende:
De hele avond dezelfde koppen, ze hebben er een stelletje een vrije avond gegeven.
dan lijkt ie nog meer op een smurfquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:17 schreef D. het volgende:
'Een coltrui is kak hoor' zegt Mexx, met de bedoeling Martin over te halen er eentje te kopen
Als ie goed strak zit krijgt ie een blauw hoofdquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan lijkt ie nog meer op een smurf
quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
Als ie goed strak zit krijgt ie een blauw hoofd
matins kleren die hij bij zich heeft zijn duurder dan die 100,-quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:23 schreef chufi het volgende:
Het lijkt wel alsof iedereen al iets nieuws heeft ... sokken voor Mattin bv
Heeft dat allemaal bij elkaar 1500 euro gekost?quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:06 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
het schijnt 600 te hebben gekostquote:Op zondag 18 december 2022 00:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Heeft dat allemaal bij elkaar 1500 euro gekost?
ziet er niet uit ... stuur maar terugquote:Op zondag 18 december 2022 00:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
het schijnt 600 te hebben gekost
quote:Op zondag 18 december 2022 00:05 schreef B00STER het volgende:
En ik heb nog steeds geen kerstnummer gehoord al die tijd!
heb ze ook wel eens gehad, ze werden steeds groter..rekten uitquote:Op zondag 18 december 2022 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ze ook , maar met een zooltje
Zoe zegt dat ze daar elke dag mee wakker wordt. Ik zou eisen dat ze ergens anders ging slapenquote:Op zondag 18 december 2022 00:12 schreef greysbones het volgende:
Die lach van Kim is ook niet normaal
Nou daar hadden dan ook wel meer lichtjes bij gekuntquote:Op zondag 18 december 2022 00:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
het schijnt 600 te hebben gekost
het grootste gedeelte van de lichtjes is voor de kerstmarktquote:Op zondag 18 december 2022 00:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou daar hadden dan ook wel meer lichtjes bij gekunt
nope dat doet hij met een stijltangquote:Op zondag 18 december 2022 00:25 schreef B00STER het volgende:
Steekt Jeffrey zijn vingers in het stopcontact 's ochtends om zijn haar er zo uit te laten zien of wat?
Ah, zijn dat nou prachtige krullen. Jeetje ik word oud denk ik. ofzo.quote:Op zondag 18 december 2022 00:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope dat doet hij met een stijltang
hij heeft prachtige krullen
Nee dit juist niet, hij verneukt zijn krullen met die tangquote:Op zondag 18 december 2022 00:26 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ah, zijn dat nou prachtige krullen. Jeetje ik word oud denk ik. ofzo.
als hij zijn haren niet vernaggeld met die stijltangquote:Op zondag 18 december 2022 00:26 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ah, zijn dat nou prachtige krullen. Jeetje ik word oud denk ik. ofzo.
Nou ik probeerde het netjes te houden, maar zoals hij eruit ziet, zie ik eruit als ik uit bed kom. En geloof me dat is not a good thingquote:Op zondag 18 december 2022 00:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee dit juist niet, hij verneukt zijn krullen met die tang
Smaken verschillen denk ik Greysie hahaquote:Op zondag 18 december 2022 00:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
als hij zijn haren niet vernaggeld met die stijltang![]()
![]()
https://i.gyazo.com/ffb6ac046b7aed3a4c4d8114234b5372.mp4quote:Op zondag 18 december 2022 00:30 schreef greysbones het volgende:
Tiano krijgt een bak koud water over zich heen
werkt nietquote:Op zondag 18 december 2022 00:34 schreef Amputalent het volgende:
[..]
https://i.gyazo.com/ffb6ac046b7aed3a4c4d8114234b5372.gif
ze zijn lekker bezigquote:Op zondag 18 december 2022 00:34 schreef Amputalent het volgende:
[..]
https://i.gyazo.com/ffb6ac046b7aed3a4c4d8114234b5372.gif
Opmerkelijk allemaal weer...quote:Op zondag 18 december 2022 00:56 schreef spapaars het volgende:
Wanda een hele avond niet op de streams komt naar beneden, en zie ook een stukje Jasper naar beneden komen.
[ afbeelding ]
Dat ze helemaal daar niets van laten zien zegt misschien meer dan genoeg.quote:Op zondag 18 december 2022 00:54 schreef greysbones het volgende:
jappie loopt met de sloffen van wanda
quote:Op zondag 18 december 2022 00:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat ze helemaal daar niets van laten zien zegt misschien meer dan genoeg.
Ze sparen Wanda ivm met haar vriend thuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Of er is gewoon niet zoveel meer te laten zien. Of wil jij de hele dag naar Jappie en Wanda kijken?quote:Op zondag 18 december 2022 00:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat ze helemaal daar niets van laten zien zegt misschien meer dan genoeg.
Ze sparen Wanda ivm met haar vriend thuis.
De hele avond niet.quote:Op zondag 18 december 2022 01:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En kamer drie is niet in beeld .....![]()
![]()
die doen dat gewoonquote:Op zondag 18 december 2022 01:54 schreef Sestra666 het volgende:
gefriemel onder de dekens bij? denk kimd en jeff
Waar je zin in hebt met Zoe naast je en GJ boven om nog maar te zwijgen over al die anderen die hoesten en snurkenquote:Op zondag 18 december 2022 01:54 schreef Sestra666 het volgende:
gefriemel onder de dekens bij? denk kimd en jeff
quote:Op zondag 18 december 2022 02:21 schreef chufi het volgende:
Denk dat inmiddels Wanda Jappie ergens ligt te bangen
quote:Op zondag 18 december 2022 00:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heeft hij zonder het gebruik van een stijltang,een kapsel zoals Estherquote:Op zondag 18 december 2022 00:25 schreef greysbones het volgende:
p
[..]
quote:Op zondag 18 december 2022 07:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
[..]
Dus eigenlijk heeft hij zonder het gebruik van een stijltang,een kapsel zoals Esther
Mooi.quote:
Gevraagd aan de maakster.En ze was zo lief om te delen.quote:Op zondag 18 december 2022 07:45 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jaaa deze emoticon zocht ik,waar haal je die vandaan? 😍
Zijn hele mooie momenten van een dagquote:Op zondag 18 december 2022 07:47 schreef Seattle het volgende:
[..]
Prachtig. De bewoners missen dit, omdat niemand nog wakker is?
Ik ga het goedquote:Op zondag 18 december 2022 07:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gevraagd aan de maakster.En ze was zo lief om te delen.
Ik heb er ook wel mijn best voor gedaan.quote:Op zondag 18 december 2022 07:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik ga het goed
https://pirk.nl/fok2/airquote.gif bewaren
Ik krijg hem niet geplaatst in mijn post ( sorry off topic/ digibeet)😉quote:Op zondag 18 december 2022 07:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel mijn best voor gedaan.
Iek vraag jou wat ies belangrijk?quote:
Dusssssssssssssquote:Op zondag 18 december 2022 08:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iek vraag jou wat ies belangrijk?
quote:Op zondag 18 december 2022 07:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik krijg hem niet geplaatst in mijn post ( sorry off topic/ digibeet)😉
Ik doe het zo.quote:Op zondag 18 december 2022 07:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik krijg hem niet geplaatst in mijn post ( sorry off topic/ digibeet)😉
Maar joe kan toch oek met minder geld?quote:Op zondag 18 december 2022 08:02 schreef Ebinas het volgende:
Da
[..]
Dusssssssssssss
Dat vind iek niet raar, iek vind dat gewoon heel byzonder
Maar als iek nee zeg, wordt joe boos.quote:Op zondag 18 december 2022 08:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar joe kan toch oek met minder geld?
Dat ies een nekatieve emotie,daar ga joe vout.quote:Op zondag 18 december 2022 08:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar als iek nee zeg, wordt joe boos.
Dat klopt, iek ga even koffie pakkenquote:Op zondag 18 december 2022 08:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ies een nekatieve emotie,daar ga joe vout.
Ja, ze gaat binnenkort een ballet stukje laten zien aan de bewoners, ze is het zichzelf aan het lerenquote:Op zondag 18 december 2022 07:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Scherp zeg, zie gewoon een krater volgens mij
ow wissel naar eunice met haar ballet oid
Owww serieus, ze oefent wel ergens voorquote:Op zondag 18 december 2022 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze gaat binnenkort een ballet stukje laten zien aan de bewoners, ze is het zichzelf aan het leren
Ik heb alleen van Eunice gehoord en als ik het goed heb wil ze dat met de Kerst doenquote:Op zondag 18 december 2022 08:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Owww serieus, ze oefent wel ergens voor![]()
Nou ja, vooruit dan maar.
Komt er een speciaal iets, waarbij meerdere wat doen.
Of is het alleen een Eunice opvoerinkje?
Er komt een heus kerstspel.quote:Op zondag 18 december 2022 08:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Owww serieus, ze oefent wel ergens voor![]()
Nou ja, vooruit dan maar.
Komt er een speciaal iets, waarbij meerdere wat doen.
Of is het alleen een Eunice opvoerinkje?
En Esther haar Conference.quote:Op zondag 18 december 2022 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb alleen van Eunice gehoord en als ik het goed heb wil ze dat met de Kerst doen
kijk dat weet ik dan weer niet. Kan mij er ook weinig bij voorstellen Esther en een conferencequote:
quote:Op zondag 18 december 2022 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb alleen van Eunice gehoord en als ik het goed heb wil ze dat met de Kerst doen
Owww, ben benieuwd, vind wat ze tot nu toe gedaan hebben aan "acts", best leuk gaanquote:
Oh nee ik ook niet.quote:Op zondag 18 december 2022 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
kijk dat weet ik dan weer niet. Kan mij er ook weinig bij voorstellen Esther en een conference
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |