SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, dat heeft ie er dus van geleerdquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:00 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Dit was nog wel een beetje een voorzichtig klopje vergeleken met Jaws
Alsjeblieftquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:06 schreef Szura het volgende:
Er moet nog wel ff iemand een 180 gaan smijten
Zojuist gebeurdquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:06 schreef Szura het volgende:
Er moet nog wel ff iemand een 180 gaan smijten
quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:01 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat was een rechtse (of linkse?) directe.
Circus Burnettquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:13 schreef de_boswachter het volgende:
Die laatste worp van Burnett is fascinerend
Searle maakt daar korte metten mee.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, op naar NOG een pot Burnett aidskant wait
Ja Richhie Buirnett die Florian Hempel gaat imiteren. Het moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:14 schreef Tagliano het volgende:
Met je wijsvinger, Richie
Niet je vlakke hand op je hoofd
quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Searle maakt daar korte metten mee.
Gefloten door de alom bekende, ervaren, gewaardeerde Qatarees Abdulrahman Al-Jassimquote:
Whoeps. Zijn een paar vragen voor me afgevallen zie ik lol.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee @:Mani89 doe je nog mee met de Nostradamus?
Kijken naar plek 3/4quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:28 schreef Bolasie het volgende:
Hoe doen we dit met Kroatië-Marokko zo allen?
Wij blijven hier.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:28 schreef Bolasie het volgende:
Een troostfinale sla ik over.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:28 schreef Bolasie het volgende:
Waarom niet? Er deden veel PL spelers meequote:
Hoelaat is datquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:28 schreef Bolasie het volgende:
Nu is de Liga het best vertegenwoordigd in de finale, haha.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Waarom niet? Er deden veel PL spelers mee
Daar gaat het niet om.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een troostfinale sla ik over.
Geboycot.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Waarom niet? Er deden veel PL spelers mee
Dit is de manier.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tweede scherm bij. Interesseert me eigenlijk ook niet zo
Wel 2e divisie Engeland genot vandaagquote:
Burnley of Sheffield aids op rechtstreekse promotiespots waar niemand op zit te wachten.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:31 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wel 2e divisie Engeland genot vandaag
Daar zorgt hij zelf wel voor.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:32 schreef Zipportal het volgende:
We moeten het nieuwe jaar maar eens zonder Burnett beginnen.
Weinig interessante ploegen in de Championship dit jaar, ja.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Burnley of Sheffield aids op rechtstreekse promotiespots waar niemand op zit te wachten.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:28 schreef Bolasie het volgende:
Vraag is dan alleen of wij zonder hem aan het nieuwe jaar beginnen of hij zonder onsquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Daar zorgt hij zelf wel voor.
Troostfinale boycot ik ook. De grand finale waarschijnlijk ook.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vraag is dan alleen of wij zonder hem aan het nieuwe jaar beginnen of hij zonder ons
Sunderland is eigenlijk het 'leukst', door de downfall en online series, maar die gaan natuurlijk never promoten naar de Premier League dit competitiejaar. Het is al knap dat ze na promotie vorig jaar halverwege staan in de Sjempionship.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Weinig interessante ploegen in de Championship dit jaar, ja.
Is er eigenlijk ooit een seizoen 3 gekomen van Sunderland Till we Die?quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Sunderland is eigenlijk het 'leukst', door de downfall en online series, maar die gaan natuurlijk never promoten naar de Premier League dit competitiejaar. Het is al knap dat ze na promotie vorig jaar halverwege staan in de Sjempionship.
Jij bent echt een megagroot beest. Respect voor je sterke boycot.quote:
Waarom? Je kijkt toch ook F1quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Troostfinale boycot ik ook. De grand finale waarschijnlijk ook.
En het subforum F1, boycot je dat?quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Troostfinale boycot ik ook. De grand finale waarschijnlijk ook.
Hoe gaat het met Charlton Athletic?quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Sunderland is eigenlijk het 'leukst', door de downfall en online series, maar die gaan natuurlijk never promoten naar de Premier League dit competitiejaar. Het is al knap dat ze na promotie vorig jaar halverwege staan in de Sjempionship.
Komt er nog aan. Duurt wel even.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is er eigenlijk ooit een seizoen 3 gekomen van Sunderland Till we Die?
Zo kijkt hij wel.. hoop het niet. Heb dat ook altijd met Smishquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gawlas
Richie gaat zich straks van kant maken
Bedankt vriend!quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij bent echt een megagroot beest. Respect voor je sterke boycot.
Die is niet in Qatarquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:36 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom? Je kijkt toch ook F1
Hoe bevallen de begeleiders op je nieuwe locatiequote:Op zaterdag 17 december 2022 15:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Bedankt vriend!
Stiekem moest ik gewoon verhuizen en had ik geen tijd, maar we houden het op een boycot.
Charlton is finito.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Charlton Athletic?
Nee die doen ze af en toe in Saoedi Arabie en dat soort landen, veel beter natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |