Nja, ik hoop gewoon dat José weer de vorm vindt... En Whitlock ben ik wel klaar meequote:Op zaterdag 17 december 2022 14:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De Sousa is niet zo goed bezig. En op het WK moet hij altijd een stapje harder zetten überhaupt.

Ja Wright zonderquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Maakte in 1995 zijn debuut net als titelverdediger Wright.

Wie staan erboven?quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Burnett is mn op 2 na favoriete darter ooit

Ik had precies hetzelfde netquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik snap opeens waar Gawlas me aan doet denken. Todd van Breaking Bad.

Over zwartwitbeelden gesprokenquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
The Bronzed Adonis en Dennis the Menace

Genot.quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
The Bronzed Adonis en Dennis the Menace

Die is viesdikquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik snap opeens waar Gawlas me aan doet denken. Todd van Breaking Bad.

Nou moet ik denken aan interracial toilet seat amputee hand jobquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:33 schreef BB-King het volgende:
Latino rap walk-on song voor een doorsnee ginger Tsjech.
Het kan allemaal op het WK darts.

Is er een schema?quote:Op zaterdag 17 december 2022 00:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jep, hij doet morgen en zo de middagsessies

Zal toch wel al haar op zijn ballen hebben? Dan ben je een kerel ook al is het donzig rood.quote:

Ga jij maar even kijkenquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:40 schreef BB-King het volgende:
Zal toch wel al haar op zijn ballen hebben?

Mij ook hoor. Veel te veel "The ghost of Christmas Past"quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:41 schreef Zipportal het volgende:
Het hele figuur Burnett kan mij gestolen worden.

Staat al bijna te jankenquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Burnett is nu al depressief

Niet zelf je boodschappen doen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog een uur tot de Picnic komt.
Nog een uur geen vlammetjes en geen viandellen. Alleen frikjes en kaassoufflees. Voorraadbeheer een vijf min.

Op voorhand zou Gurney v Soutar om 15u15 beginnen. Mooi niet.quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Burnett gaat zorgen voor een diep in de middag-sessie

Dit was nog wel een beetje een voorzichtig klopje vergeleken met Jawsquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Burnett slaat nog even het bord in elkaar.
Gelukkig heeft ie geleerd van Jaws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |