Die erik is n stuk knuffeliger geworden zeg. Hij ontfutselde zelfs n knuf van leila na de recordpoging. Leuk om te zien. Blijf erbij, hij is (omdat hij daar zijn best voor doet) socialer dan K3quote:
Ga je nog een biertje drinken met je maten.quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:41 schreef Poesjuh het volgende:
Muhaha kim is jeff aant plagen, zo ben jij, jij laat de 1e die thuis is koken en zegt dan altijd ohhh heb nog één klantje. Kim zegt ik ken jou
Echt he hahaha love it dit gesprek en jeff allemaal happenquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga je nog een biertje drinken met je maten.
Hier (en daar dus ) ook bitterkoud.quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou ik weet niet wat het weer daar is, maar tis hier waterkoud
Het snijdt vandaag echt hier jaaaaquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou ik weet niet wat het weer daar is, maar tis hier waterkoud
Ik zit echt mee te lachen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:43 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Echt he hahaha love it dit gesprek en jeff allemaal happen
Nee hoor, doe zelf de boodschappen en alles
Kim: ja omdat je alleen was
Net ff met de hond gelopen, maar tranen rollen je over de wangen, smerig koude wind. Zij zitten daar nog wel een beetje beschut met die hekken er om heenquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:44 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Het snijdt vandaag echt hier in brabant
Die hoofdband bij JW, ik vind het geen poremquote:
Ligt niet aan de hoofdband.quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die hoofdband bij JW, ik vind het geen porem
Wat maakt het uit, als het maar lekker warm isquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die hoofdband bij JW, ik vind het geen porem
Ja en is met liefde gemaakt door...niemand minder dan....essssquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, als het maar lekker warm is
Jaquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:50 schreef FreshFruit het volgende:
Esther is nu heel moe,wil op de bank zitten.
Heel gezond. Zou ik daar toch ook doen dagelijks naar buitenquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:47 schreef spapaars het volgende:
Zitten ze al de hele dag met elkaar te kletsen binnen, moeten ze toch buiten een wandelpraatje houden.
De zon schijnt volop.quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:49 schreef Frummelie het volgende:
En nu.... nu moet het eigenijk gaan sneeuwen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:51 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
De zon schijnt volop.
Ik vind dat zo jammer.
Als ik nou de lichtjes aan steek, zie je niks van die lichtjes.Zon? Hier zwaar bewolkt, geen zon te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
En die boom is ook niet alles.quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind slingers in een boom zo lelijk
[..]
De zon schijnt volop.
Ik vind dat zo jammer.
Als ik nou de lichtjes aan steek, zie je niks van die lichtjes.6 kleine is toch ook leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zijn Djedi en KimW behalve het stemmen vanmorgen al hun nest uitgeweest?
[..]
De zon schijnt volop.
Ik vind dat zo jammer.
Als ik nou de lichtjes aan steek, zie je niks van die lichtjes.Ik heb de lichtjes ook nog niet aan, zie je niks van door het zonnetje... 6 kleintjes is ook wel heel schattig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat dat niet meer gaat.. 🤗
Als ik in de buurt zou wonen zou ik je komen helpen...🤗Gewoon omdat het kan!
Wendy is ook veranderd, dit is haar groep niet dus ze gedraagt zich een stuk netter de laatste maandenquote:
Mogen we natuurlijk weer niet horen, want dat kost Janet haar imago, maar Kim heeft wel gelijkquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:56 schreef Poesjuh het volgende:
Kim d wil de badkamer poetsen janet weigerde te helpen want ze is druk met klaverjassen.
Kim d vindt dit niet echt oke en zegt dat ook netjes tegen janet maaar streamwiseel
jeanet is toch de hele morgen al bezig geweest?quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:56 schreef Poesjuh het volgende:
Kim d wil de badkamer poetsen janet weigerde te helpen want ze is druk met klaverjassen.
Kim d vindt dit niet echt oke en zegt dat ook netjes tegen janet maaar streamwiseel
Als je corvee hebt, moet je gewoon helpenquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:59 schreef Verida het volgende:
[..]
jeanet is toch de hele morgen al bezig geweest?
Lijkt wel n febo moetje hoe wendy de oudjes pusht ieg één dingen op te hangen. Dat 'moet'. Ja voor t tv shot zekerquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:59 schreef Aggie46 het volgende:
Wendy nodigt bijna iedereen uit om een bal in de boom te hangen.
Voor het kerstgevoel.
En Eric en JW doen een wedstrijdje: wie de meeste ballen hebben opgehangen.
Met dr eigen ding ja maar zoals jeff altijd grappig zegt, je corvee blijft gewoon staanquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:59 schreef Verida het volgende:
[..]
de dag is nog jongquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als je corvee hebt, moet je gewoon helpen
Janet doet sowieso veel daarquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:59 schreef Verida het volgende:
[..]
De rest was vanmorgen aan het boksen of balletdansen, heeft niets met je corvee te makenquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:00 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Met dr eigen ding ja maar zoals jeff altijd grappig zegt, je corvee blijft gewoon staan
Drm gwn mee poetsen janetquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De rest was vanmorgen aan het boksen of balletdansen, heeft niets met je corvee te maken
De leverancier is blij van dat gedrocht af te zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:07 schreef Poesjuh het volgende:
Die boom bij jw en erik lijkt wel n ontploft propje, geen den vorm
Whuuuut bern die zijn geld wil uitgeven??? Is hij ziekquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:32 schreef Dotteke het volgende:
Bern is aan het uitzoeken wat hij van de ¤25 wil gaan kopen. Hij denkt iets van sha,mpoo dan hoeft dat niet meer van de HHpot
Of zegt hij tegen Sas, ik kan ook een cadeau voor jou kopen iets met muziek
Maar zo te horen moet daar eerst toestemming vragen
"Voel vooral geen druk", zegt Isaac. "Je hebt 1,5 uur om te kijken.
Ze is nu kokkin.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:40 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oehhhh welke pan gebruikt mevrouw???
Ja is van die 1000 euro, iedereen heeft 25 euro gekregen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:41 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Whuuuut bern die zijn geld wil uitgeven??? Is hij ziek
Ja i know schat, maar bern die geld uitgeeft ik kreeg een errorquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is van die 1000 euro, iedereen heeft 25 euro gekregen.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:42 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja i know schat, maar bern die geld uitgeeft ik kreeg een error
Kiek em goan.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:42 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
En dan met vingertje wijzen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:44 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Misschien kan esther even gaan zuigen bij kim zo van
Toch fijn he kimmie die pannen
Easytoys?quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:45 schreef Dotteke het volgende:
Sas is aan de beurt, maar ze wil alleen shoppen
Ja omdat zo het bedrag t laagst blijft wat er uit zijnnnnn en jouwnnnn pot gaatquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]snap ik
Ik hoorde hem gisteren ook zijn plan verkopen om per maand iedereen geld te geven en ze het daar mee moesten doen. Ik was daar ook verbaasd over.
Goffer.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:48 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dat voorhoofd gespannen haha zwaar in de stressz die tia is onderweg denk ik
Wrm koopt Bern nu eigenlijk n scheerapparaat? Wil hij de groep pleasen??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik vond zijn roast geen zak aan,en die bril zo achterlijk op zijn hoofd.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:54 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Wrm koopt Bern nu eigenlijk n scheerapparaat? Wil hij de groep pleasen??
Want jaaaa berns roast was leuk. Maaar besef wel, alleen hij krijgt het voor elkaar om zelfs in een roast conflictvermijdend te zijn en niemand persoonlijk aan te vallen door de mens als dier te anti-personificeren. Super slim van hem die pusssyen niemand heeft het door
![]()
Nee, ik ook niet, ik vond die van Martin de beste persoonlijk ....quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:58 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vond zijn roast geen zak aan,en die bril zo achterlijk op zijn hoofd.
Geld van Erik, niet van de pot, en daar heeft hij geen enkel probleem mee.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:42 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oh verschrikkelijk Martin met zn 80 x too soon en FOCK in elke 3 woordenquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, ik vond die van Martin de beste persoonlijk ....
Dat wel, maar hij had de beste aanvallen en opmerkingen ...quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:00 schreef Poesjuh het volgende:
Oh verschrikkelijk Martin met zn 80 x too soon en FOCK in elke 3 woorden
Smaken verschillen gelukkigquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij had de beste aanvallen en opmerkingen ...
Ben het wel met DGK eens afgezien van de stopwoordjes.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:00 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oh verschrikkelijk Martin met zn 80 x too soon en FOCK in elke 3 woorden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig gesprek van eerder vanmiddag ....![]()
[ afbeelding ]
Jeffrey en Jasper in gesprek - 17 december 2022.Never mind, lag aan mij. Prima te verstaan thanx dgkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Poesjuh op 17-12-2022 16:20:40 ]
Dag magquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben het wel met DGK eens afgezien van de stopwoordjes.
Wanneer niet ijskonijn ohnee eskimo noemde bern haar :quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:05 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Was sasha nu weer chaggi naar bern?
Snap haar ook niet waarom ze elke keer zo negatief doet naar mijn mening doet hij niks verkeerds naar haar toe.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:06 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Wanneer niet ijskonijn ohnee eskimo noemde bern haar :
Uhhh die hele belerende en jaloerse bern mag weg dus ik snap haar welquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:08 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Snap haar ook niet waarom ze elke keer zo negatief doet naar mijn mening doet hij niks verkeerds naar haar toe.
Dat is nu toch niet meer? Vind Sasha haar gedrag naar hem toe ook steeds minder worden, zo koud en koel.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:09 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Uhhh die hele belerende en jaloerse bern mag weg dus ik snap haar wel
quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind slingers in een boom zo lelijk
Dat het weer koek en ei is zonder zichtbaar goed gesprek, lijkt mij dat ze ergens anders het hebben bijgelegd.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:06 schreef 5thencounter het volgende:
Het verbaast me weer nix, die absurde ruzie van Mexx&Lela bij toverslag verdwenen vlak voor de roast en de verse kersbomen.
Vrede op Aarde breekt weer uit.. alle ruzies verboden, voorlopig gebeurt daar geen zak meer
Bern die gymleraar is en viel op een zestienjarig meisje zoals Djedi daar ga ik sowieso al hele rare dingen door denkenquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:44 schreef Poesjuh het volgende:
Sas sloeg stijl achterover toen ze hoorde dat bern zijn chocolade deelde met huilende djedi.
Sas meteen jaloer, oh dan was ik dus niet zo speciaal toen je zei dat het al speciaal waa dat je mij een stuk chocolade gaf...
Bern blijft Bern.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:12 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat is nu toch niet meer? Vind Sasha haar gedrag naar hem toe ook steeds minder worden, zo koud en koel.
Ja die roast was leerzaam!quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bern die gymleraar is en viel op een zestienjarig meisje zoals Djedi daar ga ik sowieso al hele rare dingen door denken
Ohh daarom zei sas natuurlijk ook, gedeeld met djedi??! (Smeerlap..quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bern die gymleraar is en viel op een zestienjarig meisje zoals Djedi daar ga ik sowieso al hele rare dingen door denken
quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Kim en Jeffrey knuffelen deel 2 - 17 december 2022.Passen goed bij mekaar en zij is heel kindsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Jeff wordt ook weer kinds door kimmie, super leuk setje. Al keur ik bepaald gedrag af maar dat is ff los van wie de partner isquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Passen goed bij mekaar en zij is heel kinds
Martin maakte die opmerking laatst en Jeff stond er toen bij dus of ie het zelf verzonnen heeft geen ideequote:Op zaterdag 17 december 2022 16:22 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja die roast was leerzaam!
Denk dat ze ruppies 10 kilo zaad in ima niet durven uitzenden
Klopt op kantoor maar blijft leukquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Martin maakte die opmerking laatst en Jeff stond er toen bij dus of ie het zelf verzonnen heeft geen idee
Ondertussen loopt Bern ook gewoon te flirten met Mirthe en Wandaquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:23 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ohh daarom zei sas natuurlijk ook, gedeeld met djedi??! (Smeerlap..
Bern zei ja uhh ze huilde
Sas voelde zich meteen niet meer speciaal dat ze chocolade kreeg van bern... a haaa kwartje hier duurde even
Niet dat ik weet maar een feestje zou wel leuk zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:29 schreef Poesjuh het volgende:
Is er vanavond iets???
Wendy doet iedereens haar weer en iedereen is druk met stylen
Zie ze nog samen kinderen krijgen ook en dat ze best wel toxic zijn dat klopt inderdaad ook welquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:26 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jeff wordt ook weer kinds door kimmie, super leuk setje. Al keur ik bepaald gedrag af maar dat is ff los van wie de partner is
Het lijkt net of ze in haar blote billen ligtquote:
Is ze nou weer geknipt vandaag?quote:
KimD en haar zus zijn afkomstig van een spermadonor begreep ik. Dat had ik nog niet eerder gehoord van haar.quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:26 schreef ledn81 het volgende:
Mooi verhaal (weer) met Leila en nu KimD.
Gaat over kinderen krijgen en kinderen krijgen via spermadonor of adopteren.
Leila word vaak gezien als het explosieve typje maar ze kan hele mooie gesprekken hebben met anderen 1 op 1
Ja weet ik maar niet meegekregen of het al weer korter geknipt was. Nouja staat haar wel leuk in ieder gevalquote:Op zaterdag 17 december 2022 17:25 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij wel. Gisteren was een beetje een tussenstapje, om aan wat korter haar te wennen.
Is gewoon een hap uit aan de achterkantquote:
Eusj jaaaa omggg hoe dannnquote:Op zaterdag 17 december 2022 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is gewoon een hap uit aan de achterkant
Dit soort dingen zie ik zo graag. Misschien burgerlijk maar ja, iets met basisbehoeften en dan kan ik dit meer waarderen dan zalandoquote:Op zaterdag 17 december 2022 17:41 schreef ledn81 het volgende:
Jappie maakt wel een leuke pinguïn!
[ afbeelding ]
Klopt ja. Waar ik net van Babette dacht, hey die ziet er steeds fitter uitquote:Op zaterdag 17 december 2022 17:48 schreef lojanda het volgende:
Misschien zie ik het niet goed maar volgens mij is Sasha flink aangekomen.. krijgt ook een boller gezicht en een beginnende onderkin.
Goedenavond
Ik vind het best een leuk meisje om te zien.quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:48 schreef lojanda het volgende:
Misschien zie ik het niet goed maar volgens mij is Sasha flink aangekomen.. krijgt ook een boller gezicht en een beginnende onderkin.
Goedenavond
Ja Babette ziet er idd goed uit.. die is de afgelopen tijd wat afgevallen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:49 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Klopt ja. Waar ik net van Babette dacht, hey die ziet er steeds fitter uit
Dat wel ja vooral zonder bril knap meisjequote:Op zaterdag 17 december 2022 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het best een leuke meisje om te zien.
Klopt is best een mooie meid.quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het best een leuk meisje om te zien.
Klopt dat Maddy hem heeft maar die heeft ze meegenomen en dan hebben ze er hier nog steeds geen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:50 schreef pingu66 het volgende:
Kan die Febo niet vertellen wat er met de tondeuse gebeurd is? Hoeven ze geen nieuwe te kopen. ( er van uitgaande dat wat ze op de tv uitzending zeiden ook echt waar is, Maddy had hem)
Doofpot affaire.quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:50 schreef pingu66 het volgende:
Kan die Febo niet vertellen wat er met de tondeuse gebeurd is? Hoeven ze geen nieuwe te kopen. ( er van uitgaande dat wat ze op de tv uitzending zeiden ook echt waar is, Maddy had hem)
Jeff zei dag die 160 kost maar dat was niet waar.. volgens mij was dat maar iets van een paar tientjes wat hij later zei tegen Isaac.quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:51 schreef Poesjuh het volgende:
Er is al een nieuwe gekocht van 170 maar die is ook al stuk hoorde ik
Daar bemoeien ze zich niet mee. Zoals het hoortquote:Op zaterdag 17 december 2022 17:50 schreef pingu66 het volgende:
Ik hoorde isaac vandaag op kantoor zeggen 169 maar miss weer n grapjez die context miste ik omdat ik er toen net in kwamquote:Op zaterdag 17 december 2022 17:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jeff zei dag die 160 kost maar dat was niet waar.. volgens mij was dat maar iets van een paar tientjes wat hij later zei tegen Isaac.
Dat zal helemaal mooi zijn. Er worden eigendommen gestolen!quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar bemoeien ze zich niet mee. Zoals het hoort
Dat zeggen Isaac en Jeff tegen de anderen maar De tondeuse die Jeff echt heeft gekocht was maar iets van een paar tientjes. Heeft hij tegen Isaac op kantoor gezegd.quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:54 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik hoorde isaac vandaag op kantoor zeggen 169 maar miss weer n grapjez die context miste ik omdat ik er toen net in kwam
Die tondeuse die Maddy mee heeft genomen was toch van Marciano? Dacht dat hij die mee had genomen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zal helemaal mooi zijn. Er worden eigendommen gestolen!
Langer geknipt bestaat niet freon.quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja weet ik maar niet meegekregen of het al weer korter geknipt was. Nouja staat haar wel leuk in ieder geval
Ik dacht het ook ja.quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die tondeuse die Maddy mee heeft genomen was toch van Marciano? Dacht dat hij die mee had genomen.
Nou als ik tien minuten geknipt ben en jij een kwartier?quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Langer geknipt bestaat niet freon.
Ik heb lang haar.quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:15 schreef engine het volgende:
[..]
Nou als ik tien minuten geknipt ben en jij een kwartier?
Beter gelijk uit serveren lijkt mequote:Op zaterdag 17 december 2022 18:22 schreef RobjeGeus het volgende:
Toch lekker dat die borden met eten er al 10 minuten staan...lekker koud eten
Dit werkt niet, ze kunnen beter allemaal met hun bord langs de keuken om op te laten scheppen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter gelijk uit serveren lijkt me
In een rijtje ... en dan slijmen om meer en nog een beetje en extra saus ...quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit werkt niet, ze kunnen beter allemaal met hun bord langs de keuken om op te laten scheppen.
Lijkt me toch beter, de vrouwen krijgen evenveel als de mannen, de één is een grote eter, de ander juist niet, ik snap niet dat ze dit niet zelf bedenken.quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
In een rijtje ... en dan slijmen om meer en nog een beetje en extra saus ...
dat is al vanaf het begin zo. Ik begrijp daar echt helemaal niets van.quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me toch beter, de vrouwen krijgen evenveel als de mannen, de één is een grote eter, de ander juist niet, ik snap niet dat ze dit niet zelf bedenken.
Maar te groot voor de kleine etersquote:Op zaterdag 17 december 2022 18:42 schreef chufi het volgende:
Porties zijn groot zat voor de grote eters ...
Dan heb je kans dat als de laatste aan de beurt is die niets meer heeftquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:48 schreef ledn81 het volgende:
Aan Janet de eer om de piek op de kerstboom te zetten. Ze word opgetild door Isaac en Jeff
Jeff : "Moraima doe jij de piek op de andere boom?"
[ afbeelding ]
Hebbuh, Hebbuh en daarna snel pleitequote:Op zaterdag 17 december 2022 18:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi heeft 2 dingen gekocht bij Zalando, een groen jurkje van Naked, en nog iets .. ik denk dat ze voorlopig blijft.
Het zou mij echt niks verbazen. Die denkt ook alleen aan haarzelf.quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hebbuh, Hebbuh en daarna snel pleite
https://www.zalando.nl/da(...)n_name=herfst-winterquote:Op zaterdag 17 december 2022 18:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi heeft 2 dingen gekocht bij Zalando, een groen jurkje van Naked, en nog iets .. ik denk dat ze voorlopig blijft.
Nou gewoon niet meteen té veel op scheppen, maar idd dat gebeurd dan wel weer door sommigenquote:Op zaterdag 17 december 2022 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je kans dat als de laatste aan de beurt is die niets meer heeft
Supermooi.quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:48 schreef ledn81 het volgende:
Aan Janet de eer om de piek op de kerstboom te zetten. Ze word opgetild door Isaac en Jeff
Jeff : "Moraima doe jij de piek op de andere boom?"
[ afbeelding ]
Voor de 23 dec wou ze toch weg als goed is heeft ze zalando pakketje dan al binnen. En dan wegwezenquote:Op zaterdag 17 december 2022 18:50 schreef Li0nHeart het volgende:
En het gaat over iets wat niet gaat gebeuren ... te veel gedoequote:Op zaterdag 17 december 2022 19:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano en Erik in discussie over (uiteraard weer) de prijzenpot... ze komen niet echt dichter bij elkaar.
delete in het mandjequote:Op zaterdag 17 december 2022 18:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is geen terugknop bij Zalando zegt Isaac .... neem aan dat alt-links daar ook wel zal werken. Moet je alleen wel weten.
What else is newquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik snapt niet goed hoe andere mensen werken. Bekijkt alles vanuit zichzelf.
Dat is vaak met mensen met autisme.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik snapt niet goed hoe andere mensen werken. Bekijkt alles vanuit zichzelf.
Het is virtueel zakgeldquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:12 schreef chufi het volgende:
Nog steeds in de veronderstelling dat zakgeld mag ... of staat ook het in het evenementenboek als optie?
Het is onwerkbaar ... maar Erik is fan geloof ik.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
ja maak het nog complexer... Arme Erik
Is er wat gebeurd tussen haar en jappie?quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:30 schreef ledn81 het volgende:
Wanda zit de hele dag al in kamer5 om de scheiding te regelen ofzo?
Djedi gaat vrijdagquote:Op zaterdag 17 december 2022 18:50 schreef Li0nHeart het volgende:
vanmiddag met de kerstboom optuigen had ik de streams op tv aanquote:
ze mist thuis te ergquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:24 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
waarom eigenlijk? Met kerst thuis zijn?
Erik wil met pensioen .. er mag geen geld meer uit de pot.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:26 schreef greysbones het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom ze zich zo druk maken om zalando
terwijl er voor een evenement 1500 wordt uitgegeven
dan moet hij zorgen dat hij met pensioen kanquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Erik wil met pensioen .. er mag geen geld meer uit de pot.
is niet dommer dan de redenen van anderen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet hij zorgen dat hij met pensioen kan
maar dat af laten hangen van EJVJL is echt dom
geile bokquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha.. die JW ..
"Stel dat we iets willen waar de hele loods iets aan heeft ... ermm... stel.. een paaldanspaal voor midden in de loods, waar iedereen wat aan heeft"
ben ik het helemaal mee eensquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:28 schreef Verida het volgende:
[..]
is niet dommer dan de redenen van anderen.
ze hebben daar niet veel andere gespreksonderwerpen meer over. Het is of roddelen, of praten over de pot.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben ik het helemaal mee eens
maar dat gezeur over het uitgeven van het geld
echt bizar hoe druk je je kunt maken om geld wat je hoogstwaarschijnlijk niet wint
hij pocht op het feit dat hij alles bij zich heeftquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik hoopt dat mensen alleen dingen kopen die ze nodig hebben, en niet voor de lol gaan shoppen.
Hahaha ... Erik heeft echt geen idee.
shotje cola danquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Bezigheid voor de CoS vanavond .. shotje elke keer als JW zegt 'maakt met niks uit'
die heeft daar echt voelsprieten voorquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:35 schreef Li0nHeart het volgende:
DagoBern voegt zich ook bij het gezelschap.
zoiets jaquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:37 schreef Loveable het volgende:
Ze willen een sauna, maar zijn bang dat de hottub dan niet meer gebruikt wordt?
ze willen geen saunaquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:37 schreef Loveable het volgende:
Nou zijn denk toch wel 10 mensen die de hottub blijven gebruiken en sowieso eerst in de sauna daarna hottub of andersom kan primaquote:
Nou gewoon de meeste stemmen gelden simpel als wat... en dan kijken naar een niet al te dure saunaquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze willen geen sauna
maar zijn bang dat anderen die willen![]()
er zal er 1 in het entertainment boek staanquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:38 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou gewoon de meeste stemmen gelden simpel als wat... en dan kijken naar een niet al te dure sauna
Voor volgende maand?quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zal er 1 in het entertainment boek staan
JW is ervan overtuigt dat een sauna 3 weken gebruikt wordt en dan staat dat ding er maar te staan.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:37 schreef Loveable het volgende:
het enige wat bloedstollend was, was het spel van Jeffquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:39 schreef Li0nHeart het volgende:
JW : Er zouden bloedstollende spellen zijn om 1 voor 1 de spelers eruit te spelen....
Nee en ook wel logisch dat ook zonde is om er té veel geld aan uit te geven.. maar een sauna is echt wel fijn.. zullen echt wel een paar zijn die er elke week gebruik van blijven makenquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
JW is ervan overtuigt dat een sauna 3 weken gebruikt wordt en dan staat dat ding er maar te staan.
Tiano zegt, die hottub staat er ook en die wordt nog steeds gebruikt.
Ja maar die stond er al (hoor: koste 'ons' geen geld), zegt JW.
matten?quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Tiano : Je hebt de groep, de matten en de manager.
En hij zei pas al bij Isaac op kantoor dat het geld tot dat plafond op mocht.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:
Tiano zit er ook met een dubbele agenda trouwens
hij wil een tattoo set
boehhhhhhquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
"Als de groep dan een sauna wil, dan komt er een sauna."
JW kan er niet mee zitten maar zit zich al dagen op te winden over dat prijzengeld.![]()
Ik doe mee niet aan dat shotjesspel; binnen een half uur ladderzat en een kater langer dan JW er zich al 'niet druk om maakt' ...
Uiteraard! Goed voor de hele groepquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:
Tiano zit er ook met een dubbele agenda trouwens
hij wil een tattoo set
600 voor kerst??quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Janet zegt dat ze maar voor 600 euro hebben uitgegeven voor Kerst.
Marciano : Dan zouden we geld terug moeten krijgen.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
600 voor kerst??
voor wat dan?
die bomen en die ballen
Isaac heeft gisteren wel gezegd dat dit nog niet alles is. Volgens mij is er ook een gedeelte naar de kerstmarkt gegaan.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]![]()
En er is 1500 euro afgeschreven he ...
Die kerstboom moet van goud zijn of zo.
900 naar de kerstmarktquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac heeft gisteren wel gezegd dat dit nog niet alles is. Volgens mij is er ook een gedeelte naar de kerstmarkt gegaan.
Dat zei ik niet. Isaac heeft niet gezegd waar het resterende budget exact heen gaat of heen gegaan is alleen dat dit niet alles was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |