Die erik is n stuk knuffeliger geworden zeg. Hij ontfutselde zelfs n knuf van leila na de recordpoging. Leuk om te zien. Blijf erbij, hij is (omdat hij daar zijn best voor doet) socialer dan K3quote:
Ga je nog een biertje drinken met je maten.quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:41 schreef Poesjuh het volgende:
Muhaha kim is jeff aant plagen, zo ben jij, jij laat de 1e die thuis is koken en zegt dan altijd ohhh heb nog één klantje. Kim zegt ik ken jou
Echt he hahaha love it dit gesprek en jeff allemaal happenquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga je nog een biertje drinken met je maten.
Hier (en daar dus ) ook bitterkoud.quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou ik weet niet wat het weer daar is, maar tis hier waterkoud
Het snijdt vandaag echt hier jaaaaquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou ik weet niet wat het weer daar is, maar tis hier waterkoud
Ik zit echt mee te lachen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:43 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Echt he hahaha love it dit gesprek en jeff allemaal happen
Nee hoor, doe zelf de boodschappen en alles
Kim: ja omdat je alleen was
Net ff met de hond gelopen, maar tranen rollen je over de wangen, smerig koude wind. Zij zitten daar nog wel een beetje beschut met die hekken er om heenquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:44 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Het snijdt vandaag echt hier in brabant
Die hoofdband bij JW, ik vind het geen poremquote:
Ligt niet aan de hoofdband.quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die hoofdband bij JW, ik vind het geen porem
Wat maakt het uit, als het maar lekker warm isquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die hoofdband bij JW, ik vind het geen porem
Ja en is met liefde gemaakt door...niemand minder dan....essssquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, als het maar lekker warm is
Jaquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:50 schreef FreshFruit het volgende:
Esther is nu heel moe,wil op de bank zitten.
Heel gezond. Zou ik daar toch ook doen dagelijks naar buitenquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:47 schreef spapaars het volgende:
Zitten ze al de hele dag met elkaar te kletsen binnen, moeten ze toch buiten een wandelpraatje houden.
De zon schijnt volop.quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:49 schreef Frummelie het volgende:
En nu.... nu moet het eigenijk gaan sneeuwen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:51 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
De zon schijnt volop.
Ik vind dat zo jammer.
Als ik nou de lichtjes aan steek, zie je niks van die lichtjes.Zon? Hier zwaar bewolkt, geen zon te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
En die boom is ook niet alles.quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind slingers in een boom zo lelijk
[..]
De zon schijnt volop.
Ik vind dat zo jammer.
Als ik nou de lichtjes aan steek, zie je niks van die lichtjes.6 kleine is toch ook leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zijn Djedi en KimW behalve het stemmen vanmorgen al hun nest uitgeweest?
[..]
De zon schijnt volop.
Ik vind dat zo jammer.
Als ik nou de lichtjes aan steek, zie je niks van die lichtjes.Ik heb de lichtjes ook nog niet aan, zie je niks van door het zonnetje... 6 kleintjes is ook wel heel schattig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat dat niet meer gaat.. 🤗
Als ik in de buurt zou wonen zou ik je komen helpen...🤗Gewoon omdat het kan!
Wendy is ook veranderd, dit is haar groep niet dus ze gedraagt zich een stuk netter de laatste maandenquote:
Mogen we natuurlijk weer niet horen, want dat kost Janet haar imago, maar Kim heeft wel gelijkquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:56 schreef Poesjuh het volgende:
Kim d wil de badkamer poetsen janet weigerde te helpen want ze is druk met klaverjassen.
Kim d vindt dit niet echt oke en zegt dat ook netjes tegen janet maaar streamwiseel
jeanet is toch de hele morgen al bezig geweest?quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:56 schreef Poesjuh het volgende:
Kim d wil de badkamer poetsen janet weigerde te helpen want ze is druk met klaverjassen.
Kim d vindt dit niet echt oke en zegt dat ook netjes tegen janet maaar streamwiseel
Als je corvee hebt, moet je gewoon helpenquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:59 schreef Verida het volgende:
[..]
jeanet is toch de hele morgen al bezig geweest?
Lijkt wel n febo moetje hoe wendy de oudjes pusht ieg één dingen op te hangen. Dat 'moet'. Ja voor t tv shot zekerquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:59 schreef Aggie46 het volgende:
Wendy nodigt bijna iedereen uit om een bal in de boom te hangen.
Voor het kerstgevoel.
En Eric en JW doen een wedstrijdje: wie de meeste ballen hebben opgehangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |