Die erik is n stuk knuffeliger geworden zeg. Hij ontfutselde zelfs n knuf van leila na de recordpoging. Leuk om te zien. Blijf erbij, hij is (omdat hij daar zijn best voor doet) socialer dan K3quote:
Ga je nog een biertje drinken met je maten.quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:41 schreef Poesjuh het volgende:
Muhaha kim is jeff aant plagen, zo ben jij, jij laat de 1e die thuis is koken en zegt dan altijd ohhh heb nog één klantje. Kim zegt ik ken jou
Echt he hahaha love it dit gesprek en jeff allemaal happenquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga je nog een biertje drinken met je maten.
Hier (en daar dus ) ook bitterkoud.quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou ik weet niet wat het weer daar is, maar tis hier waterkoud
Het snijdt vandaag echt hier jaaaaquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou ik weet niet wat het weer daar is, maar tis hier waterkoud
Ik zit echt mee te lachen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:43 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Echt he hahaha love it dit gesprek en jeff allemaal happen
Nee hoor, doe zelf de boodschappen en alles
Kim: ja omdat je alleen was
Net ff met de hond gelopen, maar tranen rollen je over de wangen, smerig koude wind. Zij zitten daar nog wel een beetje beschut met die hekken er om heenquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:44 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Het snijdt vandaag echt hier in brabant
Die hoofdband bij JW, ik vind het geen poremquote:
Ligt niet aan de hoofdband.quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die hoofdband bij JW, ik vind het geen porem
Wat maakt het uit, als het maar lekker warm isquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die hoofdband bij JW, ik vind het geen porem
Ja en is met liefde gemaakt door...niemand minder dan....essssquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, als het maar lekker warm is
Jaquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:50 schreef FreshFruit het volgende:
Esther is nu heel moe,wil op de bank zitten.
Heel gezond. Zou ik daar toch ook doen dagelijks naar buitenquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:47 schreef spapaars het volgende:
Zitten ze al de hele dag met elkaar te kletsen binnen, moeten ze toch buiten een wandelpraatje houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |