SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Luxe hoorquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:58 schreef MadMaster het volgende:
We gaan vandaag onze jaarafsluiting doen qua whisky proeverijen.
Bijna om de hoek in Amsterdam, maar de geplande fietsrit doen we nog maar even niet.
Ik laat me brengen en halen…
Dank je Raf voor je lieve en relativerende woorden. Hoop voor jou ook snel op betere tijden.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:01 schreef Rafeiro het volgende:
Damn Lili.
Maar wel een schat van een dochter. Ik neig ook naar depressie nu, maar jij, FHF, en mijn zus slepen me er toch op een manier doorheen. Ik hoop dat dat bij je zoon ook een beetje lukt. Het is echt een rottijd dit. Je kan enorm pieken nu als alles meezit, maar depressie kan ook 10x zo sterk worden omdat alles net niet gaat zoals je wilt.
Je hebt mij wel echt een duwtje in de rug gegeven en stiekem je zoon ook al wel hoor. Volgend jaar zegt hij dat wellicht een keer tussen neus en lippen door. Oh mam, dat was tof. Maar even vanuit mijn emo gedoe, is zo iets kleins echt een mega compliment. En die knuf bedoel ik echt. Kom ik je ooit eens tegen dan ontkom je er niet aan.![]()
Dan gaan we knuffelen![]()
En voor nu vooral sterkte, ook voor die zoon van je waarbij ik me teveel kan inleven.
Geniet van de bonustijd met je dochter. Knuffel haar een keer extra. Dat kost niks![]()
En weet hoe kut je zoon zich ook voelt, hij geniet er dan ook van om jou en je dochter blij te zien zijn. (even vanuit mij gerelativeerd) . Ik laat het niet zomaar merken, maar ik word echt intens gelukkig als ik mijn moeder of zus gelukkig zie zijn. En ik gok dat ik daarmee redelijk op 1 lijn zit met hem.
Feestdagen zijn echt een ramp als je niet lekker in je vel zit. Wat er bij je zoon speelt weet ik niet, maar ik weet alleen dat ik het echt een rot tijd vind. Idereen blij, vrolijk etc. maar ik alleen maar sipper.quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je Raf voor je lieve en relativerende woorden. Hoop voor jou ook snel op betere tijden.
Vooraf-track om 18:27 uurquote:Programma voor vandaag:
18:30 uur: DJ11 - Complaints
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Hier, nog een Ringo . Geen dank hoor, dat dat nummer nu de hele avond in je hoofd zit, graag gedaanquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:26 schreef Rafeiro het volgende:
De kittens van mijn zus hebben ook weer van die namen....
Ringo en Rover.
Ringo Starr en the Wild rover. van the dubliners.
Echt waarom moet ik daar meteen aan denken
quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:00 schreef DJ11 het volgende:
De uitzending van vanavond wordt deels een Top 2000-klachtenuitzending, met veel muziek die in de Top 2000 hoort, maar er niet (meer) in staat. Verzoekjes / suggesties zijn welkom en voldoen bij voorkeur aan dit criterium. Ze mogen worden ingediend via DM.
Ter inspiratie, met dank aan @:Pino112 die alles keurig bijhoudt, vind je hier overzichten (per jaar) van nummers die uit de lijst zijn verdwenen: https://www.pino112.nl/top2000/laatstejaar.php
Uiteraard mag je ook nummers aanvragen die überhaupt nooit in de lijst hebben gestaan
Ik had nog de Jam & Spoon remix van dit nummer overwogenquote:
Ik maak het een andere keer goedquote:Op zaterdag 17 december 2022 18:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja had ik al gelezen en bedacht meteen, nou, dahaag jingle.![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had nog de Jam & Spoon remix van dit nummer overwogen
Die is trouwens vandaag wel toegevoegd aan mijn Spotify-playlist, net als de dub: Jam & Spoon remixes · Playlist · 20 songs · 10 likes
Dit had voor mij niet in de top2000 gehoeven, hoewel best lekker midden in de nacht of zo als relax-nummer.quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:38 schreef DJ11 het volgende:
Orbital and Angelo Badalamenti - Beached (long version)
Behorend bij de film The Beach. Stem: Leonardo DiCaprio.
Deze drie nummers gingen over de overleden Angelo Badalamenti en staan verder los van de Top 2000quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit had voor mij niet in de top2000 gehoeven, hoewel best lekker midden in de nacht of zo als relax-nummer.
Ah, deze had ik wel van jou inderdaad wel verwacht als potentieel top2000-nummer. Dusty hoort daar sowieso in thuis. Geen idee of ze er nog in staat.quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Deze drie nummers gingen over de overleden Angelo Badalamenti en staan verder los van de Top 2000
Hoewel: deze van Dusty mag er van mij best in.
Dat heet nostalgiequote:Op zaterdag 17 december 2022 18:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
september draaien in december, mag dat?
Zeker. Er is ook een speciale december-versiequote:Op zaterdag 17 december 2022 18:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
september draaien in december, mag dat?
Dit had best geruild kunnen worden voor 1 Blof of Coldplayquote:Op zaterdag 17 december 2022 18:58 schreef DJ11 het volgende:
Ricky Martin - Livin' La Vida Loca
(heeft nog nooit in de Top 2000 gestaan, overigens)
Staan leuke liedjes tussen. Mijn lijst met nummers die het niet haalden, is enorm...quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:58 schreef livelink het volgende:
Scouting For Girls - This Ain't A Love Song
Ray Parker Jr - Ghostbusters
Maroon 5 - This Love
OneRepublic -All The Right Moves
Ricky Martin - Livin' La Vida Loca
Bonny Tyler - Holding out for a hero
Kaiser Chiefs -I Predict A Riot
Dit waren de nummers van mijn zoon die het niet gered hadden. Hij kon vooral Ricky Martin niet begrijpen.
Bij mij ongeveer de helft.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Staan leuke liedjes tussen. Mijn lijst met nummers die het niet haalden, is enorm...
Dat was mooi.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:05 schreef DJ11 het volgende:
Er is trouwens ook een nummer uit de Top 2000 dat ik letterlijk vorige uitzending nog heb gedraaid. Maar dit terzijde. Eindelijk brengt Tom Grennan weer een wat minder commercieel nummer uit:Tom Grennan - You Are Not Alone
Dit is wel een pijnlijke, ja. Even noteren voor volgend jaar.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:08 schreef DJ11 het volgende:
Welkom Fogel, veel bakplezier.
Altijd in de Top 2000 gestaan, tot dit jaar:James Brown & The Famous Flames - It's A Man's, Man's, Man's World
Koekjesquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:06 schreef Fogel het volgende:
Ingetuned
Koekjesbaksessie en kerstster lijmsessie. Fotos volgen misschien later
Maar ik reageer dus niet of weinig. En deze keer ga ik proberen mijn vingers niet vast te lijmen
Heel slim. Ik was vandaag naar mijn ouders en ben een paar keer aardig weggeglibberd. Zo'n 15 km. van ons vandaan was het dus wel glad.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:19 schreef just me het volgende:
Ben ik toch wéér verstandig geweest, ik zou eigenlijk even naar een verjaardag gaan maar ik heb me keurig afgemeld, het werd begrepen want de man van het feestvarken was vanmiddag met zijn fiets onderuit gegaan
Volgend jaar ga ik je helpen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:18 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
Elk jaar probeer ik het weer. En elk jaar ben ik ervan overtuigd dat het gaat lukken. Zo vanzelfsprekend is het voor mij dat dit in de top2000 hoort.
Symph heeft ook een bejaarde zo ongeveer opgeraaptquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:19 schreef just me het volgende:
Ben ik toch wéér verstandig geweest, ik zou eigenlijk even naar een verjaardag gaan maar ik heb me keurig afgemeld, het werd begrepen want de man van het feestvarken was vanmiddag met zijn fiets onderuit gegaan
Heel verstandig.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:19 schreef just me het volgende:
Het was dus toch geen fake newsquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel slim. Ik was vandaag naar mijn ouders en ben een paar keer aardig weggeglibberd. Zo'n 15 km. van ons vandaan was het dus wel glad.
bijzonder hè bij jou nog steeds niet!quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel slim. Ik was vandaag naar mijn ouders en ben een paar keer aardig weggeglibberd. Zo'n 15 km. van ons vandaan was het dus wel glad.
Hoe ver heb je gelopen dan?quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Mijn ouders moesten naar een begrafenis (werden gelukkig wel opgehaald), maar ik heb bij hen voor nog wel even zout gestrooid, zodat ze veilig naar de auto konden. Was wel echt nodig.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:21 schreef just me het volgende:
[..]
bijzonder hè bij jou nog steeds niet!
hier kreeg een oude mevrouw een boete omdat ze met keukenzout aan het strooien wasquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Mijn ouders moesten naar een begrafenis (werden gelukkig wel opgehaald), maar ik heb bij hen voor nog wel even zout gestrooid, zodat ze veilig naar de auto konden. Was wel echt nodig.
Niet ver, helaas. Ben het grootste deel met de bus gegaan. Heb zo'n 7 km. gelopen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe ver heb je gelopen dan?
En hoe gaat het met je vader nu?
Oh, mag dat niet? Nou, als ik daarmee mijn ouders op de been hou is me dat wel een boete waard hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:23 schreef just me het volgende:
[..]
hier kreeg een oude mevrouw een boete omdat ze met keukenzout aan het strooien was
What???quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:23 schreef just me het volgende:
[..]
hier kreeg een oude mevrouw een boete omdat ze met keukenzout aan het strooien was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Welk nummer stond in 2021 eigenlijk op nummer 3?quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:31 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekjes / suggesties indienen kan nog steeds, via DM. Deze keer: nummers die niet meer in de Top 2000 staan of nooit hebben gestaan, maar er eigenlijk wel in horen.
A Whiter Shade Of Pale van Procol Harum. Had te maken met het overlijden van Peter R. de Vries.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Welk nummer stond in 2021 eigenlijk op nummer 3?
Ja dat kan uiteraard niet. Práchtig nummer.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:33 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer stond tot en met 2020 altijd in de lijst. Vorig jaar viel het eruitAl Stewart - On The Border
Rita Hovink met Laat me Alleen staat er ook al jaren niet meer inquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:37 schreef DJ11 het volgende:
Uiteraard blijft Over De Muur hoog in de lijst staan, maar deze is er helaas weer uit na drie jaar:Klein Orkest - Laat Mij Maar Alleen
Toch maar slim dat just me thuis is gebleven met haar hakken.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Was onderweg om haar slipje te gooien.
Dat doe je goed, Melting.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:42 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van Melting:Frank Sinatra - Somethin' Stupid
quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch maar slim dat just me thuis is gebleven met haar hakken.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch maar slim dat just me thuis is gebleven met haar hakken.
Heerlijk nummer!quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Julien Clerc - Elle Voulait Qu'on L'Appelle Venise
Goeie voor woensdag. Deze is voor je zoon:quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Heerlijk nummer!
Van mijn lijstje heeft Gerard Lenorman met La ballade des gens heureux het niet gehaald helaas.
Zo mooiquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:42 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van Melting:Frank Sinatra - Somethin' Stupid
Ring, ring, why don't you give me a call.....quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:52 schreef DJ11 het volgende:
Melting heeft me werkelijk overstelpt met verzoekjes - alsof -ie zelf geen Oldies-programma presenteert
Ik kan ze niet allemaal honoreren, maar wel een aantal. Zoals deze:ABBA - Ring Ring
Gelukkig vanmiddag niet toen ik je als hulplijn nodig hadquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Ring, ring, why don't you give me a call.....
Bleek dat ik mijn telefoon op stil had staan.
Nee, toen niet.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:55 schreef just me het volgende:
[..]
Gelukkig vanmiddag niet toen ik je als hulplijn nodig had
Brownie!quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:55 schreef DJ11 het volgende:
Er zijn zo veel verzoekjes binnengekomen (en dus ook nummers doorgeschoven) dat er komende week een extra uitzending komt.Waarschijnlijk woensdagavond.
Deze stond er bijna altijd in, maar is er nu uit gevallen:Duncan Browne - The Wild Places
Hij was toevallig net beneden, dus hij heeft er van meegenoten. "Dat is van die radio van jou toch? Met die DJ11?"quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goeie voor woensdag. Deze is voor je zoon:Ray Parker Jr. - Ghostbusters
quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, toen niet.
Pakketje wordt vandaag trouwens niet meer geleverd.
Weet nog niet wanneer wel.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij was toevallig net beneden, dus hij heeft er van meegenoten. "Dat is van die radio van jou toch? Met die DJ11?"
quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij was toevallig net beneden, dus hij heeft er van meegenoten. "Dat is van die radio van jou toch? Met die DJ11?"
Nee, ik heb nog genoeg bier op voorraad. Ik kan nog wel een paar maanden vooruit.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:56 schreef just me het volgende:
[..]wat vervelend, had je het dringend nodig?
quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog genoeg bier op voorraad. Ik kan nog wel een paar maanden vooruit.
Ik probeer aan klantenbinding te doenquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij woont niet voor niets in de buurt van de IJsselquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
DJ11 begeeft zich op glad ijs.
Gelukkig vriest die niet zo snel dichtquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij woont niet voor niets in de buurt van de IJssel
quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij woont niet voor niets in de buurt van de IJssel
Gewoon elke keer weer je vingers vastlijmen he?quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:06 schreef Fogel het volgende:
Punten aan de ster vastlijmen, deels gelukt. Mijn vingers vastlijmen, ook gelukt![]()
Prima muziek om dingen te lijmen overigens
Heel goed. Hij dacht overigens dat jij de enige DJ was op R49. Kennelijk luistert hij het vaakst mee als jij draait.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik probeer aan klantenbinding te doen
quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel goed. Hij dacht overigens dat jij de enige DJ was op R49. Kennelijk luistert hij het vaakst mee als jij draait.
Kan ook zijn omdat jij en Melting geen jingles gebruiken, he.quote:
Neenquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gewoon elke keer weer je vingers vastlijmen he?
Ik vind dat Melting maar even met John Cleese contact moet opnemen dat het zo niet langer kanquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan ook zijn omdat jij en Melting geen jingles gebruiken, he.
Dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan ook zijn omdat jij en Melting geen jingles gebruiken, he.
maak je die ook op bestellingquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neen![]()
Doet pijn om los te krijgen.
[ afbeelding ]
Ze zijn wel mooi.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neen![]()
Doet pijn om los te krijgen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind dat Melting maar even met John Cleese contact moet opnemen dat het zo niet langer kan
Ik begrijp wel dat dit soort nummers eruit vallen en ook nooit meer terug komen, maar ik vind het toch jammer.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind het origineel van Annie de Rooij beter, maar ach....Rita Hovink - Laat Me Alleen
Sinds 2015 niet meer in de Top 2000.
zo'n nummer kan tegenwoordig toch niet meerquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat dit soort nummers eruit vallen en ook nooit meer terug komen, maar ik vind het toch jammer.
Het is ook jammerquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat dit soort nummers eruit vallen en ook nooit meer terug komen, maar ik vind het toch jammer.
Dank voor het luisteren, veel plezierquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank tot zover, nu schaatsen kijken
Niet speciaal. Maar vind het wel een aardig nummer.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:27 schreef DJ11 het volgende:
En nog eentje van Melting![]()
The Pointer Sisters - I'm So Excited
Had je zelf ook gestemd voor de top2000 eigenlijk?quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet speciaal. Maar vind het wel een aardig nummer.
Dat denk ik wel.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:28 schreef DJ11 het volgende:
Heb ook nog een verzoekje van Symph klaarstaan. Hopelijk is die nog geen schaatsen gaan kijken?
quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Had je zelf ook gestemd voor de top2000 eigenlijk?
Ah joh, dat geeft toch niks? Het gaat ook om de lol van het meedoen en niet om het winnen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:29 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Omdat ik weet dat de nummers die ik stem, toch niet hoog komen, en ik er dus geen invloed op uit kan oefenen.
Schaatsen maakt toch niet zoveel lawaai?quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:29 schreef livelink het volgende:
Ze luisteren via de tv toch? Dus dan vrees ik dat @:Symphonic niet meer meeluistert
Je mist wel het gekraak van het ijs.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Schaatsen maakt toch niet zoveel lawaai?Alleen als ze vallen.
Klopt. Maar het voelt zo nutteloos dan.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah joh, dat geeft toch niks? Het gaat ook om de lol van het meedoen en niet om het winnen.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Je mist wel het gekraak van het ijs.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:32 schreef livelink het volgende:
Wisten jullie dat ijs ook kan zingen? Fogel misschien wel.
Ja, er zijn urenlange youtube-filmpjes van zingend ijs. Het heeft absoluut iets meditatiefs ook.quote:
Ik gok op True Faithquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Tussen 2006 en 2021 bijna altijd in de lijst. Nu eruit.Al Green - Let's Stay Together
Hierna een nummer dat ik al jaren in de lijst probeer te krijgen, zonder succes. (Daar zijn er trouwens heel wat van, maar ach)
Neequote:
Gelukkig staat de Tina Turner-versie er ook niet in.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Tussen 2006 en 2021 bijna altijd in de lijst. Nu eruit.Al Green - Let's Stay Together
Hierna een nummer dat ik al jaren in de lijst probeer te krijgen, zonder succes. (Daar zijn er trouwens heel wat van, maar ach)
Die van PSB?quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
NeeMaar die draai ik woensdag nog wel even. Net als het nummer dat ik vorige keer nog heb gedraaid.
Nee, nog veel erger. PSB zijn geen nummers kwijtgeraakt.quote:
Electric Avenue, Shocking Blue, Power of American natives, Electric boogie, etc?quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, nog veel erger. PSB zijn geen nummers kwijtgeraakt.
Er komen zo ook nog een paar schokkende verdwijners aan
Zitten wel een paar leuke nummer voor woensdag tussenquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Electric Avenue, Shocking Blue, Power of American natives, Electric boogie, etc?
quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:44 schreef just me het volgende:
even iets heel anders... is er iemand die ervaring heeft met snowsteps, die dingen onder je schoenen als het glad is ?
quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:44 schreef just me het volgende:
even iets heel anders... is er iemand die ervaring heeft met snowsteps, die dingen onder je schoenen als het glad is ?
Ik heb ze wel eens gekocht voor mijn moeder, maar ze durfde ze niet te gebruiken. Zelf heb ik ze ook niet gebruikt. Het leek me wel ideaal.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:44 schreef just me het volgende:
Zijn die ook open op zondag?quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:46 schreef just me het volgende:
Als het morgen minder glad is even naar de ANWB
Dat minder disco achtige past veel beter bij dit nummer.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Uit de serie schokkend: vanaf nu staat Dame Shirley Bassey niet meer in de Top 2000. Dit was haar laatste notering en die ligt er nu uit.![]()
Shirley Bassey - This Is My Life
Van dit nummer bestaat trouwens ook een rustige, minder disco-achtige uitvoering. Die zal ik een andere keer eens draaien.
Oh shoot, nee dus, verkeerd gelezen, vanaf 12.00 uur openquote:
Dat is inderdaad wel triest.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Uit de serie schokkend: vanaf nu staat Dame Shirley Bassey niet meer in de Top 2000. Dit was haar laatste notering en die ligt er nu uit.![]()
Shirley Bassey - This Is My Life
Van dit nummer bestaat trouwens ook een rustige, minder disco-achtige uitvoering. Die zal ik een andere keer eens draaien.
nee was dat maar zo, die zit in Den Haagquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je geen decathlon in Delft?
quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:50 schreef DJ11 het volgende:
Altijd in de Top 2000, nu eruit
The Beach Boys - Tears In The Morning
quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:52 schreef DJ11 het volgende:
Ik kan nu alvast verklappen dat dit nummer zal binnenkomen in de eerstvolgende editie van mijn persoonlijke Top 250. Daarvoor staat het uitdrukkelijk op de rol. Ik vind het prachtig. Maar ja, de Bankzitters, Snelle en Meau moeten erin hè....
En om nou zonder die dingen naar Den Haag te lopen..... nee, daar moet je livelink voor heten.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:49 schreef just me het volgende:
[..]
nee was dat maar zo, die zit in Den Haag
Die is stoerquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
En om nou zonder die dingen naar Den Haag te lopen..... nee, daar moet je livelink voor heten.
Ja, dat zou nog wel te doen zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
En om nou zonder die dingen naar Den Haag te lopen..... nee, daar moet je livelink voor heten.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:54 schreef just me het volgende:
[..]
Die is stoer
en ik ben een just mietje
Ik heb van die wandelschoenen met enorm profiel. Met andere schoenen loop ik ook niet graag als het wat glad is.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:54 schreef just me het volgende:
[..]
Die is stoer
Nog geen 10 kilometer.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat zou nog wel te doen zijn.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:54 schreef just me het volgende:
[..]
Die is stoer
Dank voor de fijn muziek, DJ11.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Playlist DJ11 - Complaints
01 Moby - Go (Trentemöller remix)
02 Orbital and Angelo Badalamenti - Beached (long version)
03 Dusty Springfield - Nothing Has Been Proved
04 Earth, Wind & Fire - Let's Groove
05 Boney M - Daddy Cool
06 Ricky Martin - Livin' La Vida Loca
07 Sparks - This Town Ain't Big Enough For Both Of Us
08 Tom Grennan - You Are Not Alone
09 James Brown & The Famous Flames - It's A Man's, Man's, Man's World
10 Drukwerk - Je Loog Tegen Mij
11 Steve Miller Band - The Joker
12 Phil Lynott - Old Town
13 Sam Cooke - (What A) Wonderful World
14 Everly Brothers - Crying In The Rain
15 A-ha - The Sun Always Shines On TV
16 Weeping Willows - Summer Waits For Me
17 Al Stewart - On The Border
18 Klein Orkest - Laat Mij Maar Alleen
19 Tom Jones - It's Not Unusual
20 Frank Sinatra - Somethin' Stupid
21 Julien Clerc - Elle Voulait Qu'on L'Appelle Venise
22 Ray Parker Jr. - Ghostbusters
23 ABBA - Ring Ring
24 Duncan Browne - The Wild Places
25 DMA's - Olympia
26 Lenny Kravitz - Believe
27 John Lennon - Working Class Hero
28 Rita Hovink - Laat Me Alleen
29 Ben Rector - Dream On
30 Kraftwerk - The Model
31 Madonna - Material Girl
32 The Pointer Sisters - I'm So Excited
33 Bob Dylan - I Want You
34 Al Green - Let's Stay Together
35 Pet Shop Boys - Suburbia
36 The Lathums - Turmoil
37 Shirley Bassey - This Is My Life
38 The Beach Boys - Tears In The Morning
39 Julee Cruise - Falling
Mag van mij overigens ook best in de top2000 hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:53 schreef DJ11 het volgende:
Ik had al gezegd dat ik nog zou terugkomen op Angelo Badalamenti. Dat doe ik bij deze (en dat staat dus los van het Top 2000-thema). Het bekendste nummer uit Twin Peaks, zijn compositie, is vandaag de slotsong:Julee Cruise - Falling
beetje afscheid op deze manierquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:58 schreef livelink het volgende:
Dank je wel voor deze toch wel trieste show, DJ11
Dit stond los van de Top 2000 en draaide ik in verband met het overlijden van Angelo Badalamenti, waarmee ik de uitzending ook begonquote:
Ik bedoelde eigenlijk The Final Countdown.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit stond los van de Top 2000 en draaide ik in verband met het overlijden van Angelo Badalamenti, waarmee ik de uitzending ook begon
lol okquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk The Final Countdown.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die hoes is gewoon niet in orde!
Ze staan half in en half out the mistquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die hoes is gewoon niet in orde!
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze staan half in en half out the mist
Did you always wannabe a superstar?quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:08 schreef DJ11 het volgende:
Ja, ik krijg die Amerikaanse dame die de website aanprijst.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Did you always wannabe a superstar?
dat ben je tochquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Did you always wannabe a superstar?
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Cliff Richard - The only way up gok ik.
Ja, vreselijk. Vroeger hoorde je dan gewoon een eerder gedraaide show. Dat was eigenlijk wel leuk.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]Ja, echt vreselijk. Echt zo enorm Amerikaans. The whole world can hear your amazin' talent.
En die laatste T wordt eigenlijk amper uitgesproken
Ik denk dat je vandaag nog wel een keer goed zit.quote:
Nou leg je de lat wel hoog hoor voor Lucky en voor ons.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat je vandaag nog wel een keer goed zit.
Komen zo meteen wel herkenbare nummers voorbij.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou leg je de lat wel hoog hoor voor Lucky en voor ons.
Dan zeg ik alvast Salt-N-Pepa.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat je vandaag nog wel een keer goed zit.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou leg je de lat wel hoog hoor voor Lucky en voor ons.
Dat is bij mij ook heel vaak zo.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Probleem is dat ik erg veel nummers wel herken, maar geen artiest(en) en/of titel weet. Als je het dan achteraf leest is het, oooh ja!
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:17 schreef DJ11 het volgende:
Dit is echt zo'n liedje uit de categorie: als je hier niet vrolijk van wordt, word je nergens vrolijk van
Jaja..... ik zei toch dat het je zou lukken.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Krijg nou ouwe beschuiten, het was gewoon goed!![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Krijg nou ouwe beschuiten, het was gewoon goed!![]()
Die heeft 't wel vaker goed.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Jaja..... ik zei toch dat het je zou lukken.![]()
Nu livelink nog.
Ook meestal maar half. Maar dit ken ik gewoon niet. Hoewel de stem bekend is.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die heeft 't wel vaker goed.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook meestal maar half. Maar dit ken ik gewoon niet. Hoewel de stem bekend is.
Toch knap dat Melting er weer een van wist te bemachtigen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het zegt me echt nul dit nummer. Daar zijn vast maar 3 singles van geperst.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch knap dat Melting er weer een van wist te bemachtigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |