SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Luxe hoorquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:58 schreef MadMaster het volgende:
We gaan vandaag onze jaarafsluiting doen qua whisky proeverijen.
Bijna om de hoek in Amsterdam, maar de geplande fietsrit doen we nog maar even niet.
Ik laat me brengen en halen…
Dank je Raf voor je lieve en relativerende woorden. Hoop voor jou ook snel op betere tijden.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:01 schreef Rafeiro het volgende:
Damn Lili.
Maar wel een schat van een dochter. Ik neig ook naar depressie nu, maar jij, FHF, en mijn zus slepen me er toch op een manier doorheen. Ik hoop dat dat bij je zoon ook een beetje lukt. Het is echt een rottijd dit. Je kan enorm pieken nu als alles meezit, maar depressie kan ook 10x zo sterk worden omdat alles net niet gaat zoals je wilt.
Je hebt mij wel echt een duwtje in de rug gegeven en stiekem je zoon ook al wel hoor. Volgend jaar zegt hij dat wellicht een keer tussen neus en lippen door. Oh mam, dat was tof. Maar even vanuit mijn emo gedoe, is zo iets kleins echt een mega compliment. En die knuf bedoel ik echt. Kom ik je ooit eens tegen dan ontkom je er niet aan.![]()
Dan gaan we knuffelen![]()
En voor nu vooral sterkte, ook voor die zoon van je waarbij ik me teveel kan inleven.
Geniet van de bonustijd met je dochter. Knuffel haar een keer extra. Dat kost niks![]()
En weet hoe kut je zoon zich ook voelt, hij geniet er dan ook van om jou en je dochter blij te zien zijn. (even vanuit mij gerelativeerd) . Ik laat het niet zomaar merken, maar ik word echt intens gelukkig als ik mijn moeder of zus gelukkig zie zijn. En ik gok dat ik daarmee redelijk op 1 lijn zit met hem.
Feestdagen zijn echt een ramp als je niet lekker in je vel zit. Wat er bij je zoon speelt weet ik niet, maar ik weet alleen dat ik het echt een rot tijd vind. Idereen blij, vrolijk etc. maar ik alleen maar sipper.quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je Raf voor je lieve en relativerende woorden. Hoop voor jou ook snel op betere tijden.
Vooraf-track om 18:27 uurquote:Programma voor vandaag:
18:30 uur: DJ11 - Complaints
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Hier, nog een Ringo . Geen dank hoor, dat dat nummer nu de hele avond in je hoofd zit, graag gedaanquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:26 schreef Rafeiro het volgende:
De kittens van mijn zus hebben ook weer van die namen....
Ringo en Rover.
Ringo Starr en the Wild rover. van the dubliners.
Echt waarom moet ik daar meteen aan denken
quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:00 schreef DJ11 het volgende:
De uitzending van vanavond wordt deels een Top 2000-klachtenuitzending, met veel muziek die in de Top 2000 hoort, maar er niet (meer) in staat. Verzoekjes / suggesties zijn welkom en voldoen bij voorkeur aan dit criterium. Ze mogen worden ingediend via DM.
Ter inspiratie, met dank aan @:Pino112 die alles keurig bijhoudt, vind je hier overzichten (per jaar) van nummers die uit de lijst zijn verdwenen: https://www.pino112.nl/top2000/laatstejaar.php
Uiteraard mag je ook nummers aanvragen die überhaupt nooit in de lijst hebben gestaan
Ik had nog de Jam & Spoon remix van dit nummer overwogenquote:
Ik maak het een andere keer goedquote:Op zaterdag 17 december 2022 18:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja had ik al gelezen en bedacht meteen, nou, dahaag jingle.![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had nog de Jam & Spoon remix van dit nummer overwogen
Die is trouwens vandaag wel toegevoegd aan mijn Spotify-playlist, net als de dub: Jam & Spoon remixes · Playlist · 20 songs · 10 likes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |