Vind ik wel een klusje voor Eric....quote:Op zaterdag 17 december 2022 09:46 schreef Frummelie het volgende:
Krijgen we strakjes de lampjes verdelen ook zo'n gezellig k.tklusje....
Die gaat dan een lichtplan makenquote:Op zaterdag 17 december 2022 09:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Vind ik wel een klusje voor Eric....
Precies dat!quote:Op zaterdag 17 december 2022 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die gaat dan een lichtplan maken
Ja die kan dat wel met beleid, ik word op een gegeven en beetje kriegelig...quote:Op zaterdag 17 december 2022 09:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Vind ik wel een klusje voor Eric....
Ik ook een beetje...quote:Op zaterdag 17 december 2022 09:51 schreef pingu66 het volgende:
Ik krijg echt een error in mijn hoofd door Isaac die consequent de woorden HET en DAT niet gebruikt!
LUI paard past het best bij deze k*troep 😉quote:Op zaterdag 17 december 2022 09:47 schreef greysbones het volgende:
Ze hebben tijgerrrr ballen
Oh nee luipaard
quote:Op zaterdag 17 december 2022 09:53 schreef greysbones het volgende:
7 meter lampjes voor in de boom
Das nie genoeg niet
quote:Op zaterdag 17 december 2022 09:51 schreef pingu66 het volgende:
Ik krijg echt een error in mijn hoofd door Isaac die consequent de woorden HET en DAT niet gebruikt!
Het had gekund dat iemand iets achterover had gedrukt en verstopt had 🤣quote:Op zaterdag 17 december 2022 09:44 schreef Frummelie het volgende:
Er was eerder geen bier Dotteke... is gisteren pas binnen gekomen...
Vind hem heel vermoeiend praten.quote:Op zaterdag 17 december 2022 09:51 schreef pingu66 het volgende:
Ja Isaak zelfquote:Op zaterdag 17 december 2022 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het had gekund dat iemand iets achterover had gedrukt en verstopt had 🤣
😂 ja had gekund.... 😛quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het had gekund dat iemand iets achterover had gedrukt en verstopt had 🤣
En als hij DIE BROOD zegt gaan m'n haren rechtop staan...quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind hem heel vermoeiend praten.
Kijk. Dat bedoel ik dus. Je denkt dan er is niets maar er is vaak wel iemand die iets achterover gedrukt heeft 🤣quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja Isaak zelf
Die gaf er vorige week een paar aan Ima en rupie
300%quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En als hij DIE BROOD zegt gaan m'n haren rechtop staan...
Volgens mij, net hoe het uitkomt...quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:05 schreef pingu66 het volgende:
Ik dacht dat Eunice geen lactose mocht;ze dort boter op haar brood. Of is dat plantaardige boter?
Ik dacht groene bakjes en die zijn plantaardigquote:Op zaterdag 17 december 2022 10:05 schreef pingu66 het volgende:
Ik dacht dat Eunice geen lactose mocht;ze dort boter op haar brood. Of is dat plantaardige boter?
Die is behoorlijk dik geworden inderdaad...hoe zou dat nou komen...quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:11 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben effe afwezig geweest en ik schrok van Ima, die is echt gegroeid....
Je valt toch wel vreselijk door de mand....quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die is behoorlijk dik geworden inderdaad...hoe zou dat nou komen...
Volgens mij zijn die bakjes blauwquote:Op zaterdag 17 december 2022 10:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht groene bakjes en die zijn plantaardig
Blauw kan ookquote:Op zaterdag 17 december 2022 10:17 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die bakjes blauw
Hij staat constant in de keuken samen met zijn billenmaatje en jatten alles wat los en vast zit aan voedsel.quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je valt toch wel vreselijk door de mand....
Van de week waren ze blauw, vanmorgen heb ik er niet op gelet..quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:17 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die bakjes blauw
Volgens mij gaan ze daar 'kerstige figuren' uit zagenquote:Op zaterdag 17 december 2022 10:16 schreef Loveable het volgende:
Wat willen ze met die platen doen dan?
I know...quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij staat constant in de keuken samen met zijn billenmaatje en jatten alles wat los en vast zit aan voedsel.
Ah ok.. dan wil dat makkelijk uit een plaat.. als een beetje normaal formaat figuurtjes uit zaagtquote:Op zaterdag 17 december 2022 10:19 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze daar 'kerstige figuren' uit zagen
Ze hebben wel broodjes..Maar checkte net de Jumbo site, maar zie wel dat er brood leverbaar is dus best vaagquote:Op zaterdag 17 december 2022 10:26 schreef Frummelie het volgende:
Dan is er toch altijd nog een alternatief, doet mijn Jumbo/Plus ook
Bij "niet leverbaar" moet ik daar altijd denken aan "uit het winkelmandje gehaald"quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:24 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind dat vaag, brood niet leverbaar...
Ik kan me ook haast niet voorstellen dat de jumbo s'ochtends zonder brood zit..quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:26 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ze hebben wel broodjes..Maar checkte net de Jumbo site, maar zie wel dat er brood leverbaar is dus best vaag
Wanneer heeft Isaac boodschappen besteld eigenlijk? Zou idd kunnenquote:Op zaterdag 17 december 2022 10:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kan me ook haast niet voorstellen dat de jumbo s'ochtends zonder brood zit..
Misschien wel een streekje van de Febo. .
Ja precies dat... dat is ook mijn gedachtegang...quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Bij "niet leverbaar" moet ik daar altijd denken aan "uit het winkelmandje gehaald"
Het lijkt me toch echt niet dat het brood niet leverbaar zou zijn bij de jumbo.
maar het wordt daar steeds meer " alles voor leuke tv "
Ik heb geen idee...quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:30 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wanneer heeft Isaac boodschappen besteld eigenlijk? Zou idd kunnen
Of zelf vergeten te bestellen en dan de Jumbo de schuld geven. Ik bestel regelmatig online al jaren...nog nooit was er "geen brood".quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies dat... dat is ook mijn gedachtegang...
Dat zou ook nog kunnen maar hij zegt dat hij er 9 besteld heeft..of de FEBO is aant donderjagen...quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Of zelf vergeten te bestellen en dan de Jumbo de schuld geven. Ik bestel regelmatig online al jaren...nog nooit was er "geen brood".
ik zie er isaac voor aan om gewoon geen brood te bestellen en dan in de loods te zeggen dat hij er 9 heeft besteld.quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen maar hij zegt dat hij er 9 besteld heeft..of de FEBO is aant donderjagen...
Isaac zegt zoveel..😉quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen maar hij zegt dat hij er 9 besteld heeft..of de FEBO is aant donderjagen...
Zou kunnen hoor... maar Isaac houdt ook van goed en genoeg eten.. maar het blijft vaag..quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:40 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zie er isaac voor aan om gewoon geen brood te bestellen en dan in de loods te zeggen dat hij er 9 heeft besteld.
Niemand die hem erop aanspreekt of het in twijfel trekt of het uberhaupt niet leverbaar is. Ze slikken alles wat hij zegt voor zoete koek.
maar isaac's idee van goed en genoeg eten is niet een lekkere bruine boterham met kaasquote:Op zaterdag 17 december 2022 10:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor... maar Isaac houdt ook van goed en genoeg eten.. maar het blijft vaag..
Ik zeg niet dat hij het expres niet besteld heeft maarcgewoon vergeten is aan te klikken of op 0 geklikt ipv 9 kan gebeuren maar geef dat dan toe.quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:47 schreef Verida het volgende:
[..]
maar isaac's idee van goed en genoeg eten is net een lekkere bruine boterham met kaas
Ja daarom snap ik niet dat hij geen brood zou bestellen...quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:47 schreef Verida het volgende:
[..]
maar isaac's idee van goed en genoeg eten is net een lekkere bruine boterham met kaas
Nooit gezienquote:Op zaterdag 17 december 2022 10:55 schreef Dotteke het volgende:
Frisdrank kan je niet eens kopen bij de gal&gal toch?
Likor 43 Chocolat is toch ook frisdrank?quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:55 schreef Dotteke het volgende:
Frisdrank kan je niet eens kopen bij de gal&gal toch?
10 is pp dan?quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:56 schreef Dotteke het volgende:
Zo te zien stemt iedereen er meer in dat er 10 euro van de cadeau kaart gaat voor drank bij de gall&gall
Iedereen krijgt 25 euro
Van wat ik begreep iedereen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Maar mag Erik nu alleen beslissen over die Primera kaart?
Met alcoholquote:Op zaterdag 17 december 2022 10:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Likor 43 Chocolat is toch ook frisdrank?![]()
Ja, dan hebben ze 280 euro voor drank en 25 p/p om voor zich zelf te bestedenquote:
Alsof die zijn bateljon toespreekt vlak voor de infasiequote:Op zaterdag 17 december 2022 10:55 schreef Ebinas het volgende:
Zoals Isaac de groep toespreekt.
Alleen daarom al zou ik precies het tegenovergestelde doen van wat hij wilt.
In mijn nadeel of niet
aangepast. ik bedoelde niet, dus dat zijn idee van goed eten NIET een boterham met kaas isquote:Op zaterdag 17 december 2022 10:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja daarom snap ik niet dat hij geen brood zou bestellen...
Dat is met spellen voor de huishoudpot toch ook, mag iedereen van mee eten, of ze de opdracht nu wel of niet hebben gehaaldquote:Op zaterdag 17 december 2022 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van wat ik begreep iedereen.
Ik zou zeggen alleen degene die het record verbroken hebben of aan iedereen die meegedaan heeft aan de poging
Maar nu profiteert iedereen er van.
Nou ja, das dan een soort van extra kerstkadootje.quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dan hebben ze 280 euro voor drank en 25 p/p om voor zich zelf te besteden
Ze zouden 35 pp krijgen
met spellen voor de huishoudpot moet iedereen meedoenquote:Op zaterdag 17 december 2022 10:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is met spellen voor de huishoudpot toch ook, mag iedereen van mee eten, of ze de opdracht nu wel of niet hebben gehaald
Dat.quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alsof die zijn bateljon toespreekt vlak voor de infasie
Haha ik ben benieuwd of we de ware toedracht nog krijgen... waarschijnlijk niet...😜quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:58 schreef Verida het volgende:
[..]
aangepast. ik bedoelde niet, dus dat zijn idee van goed eten NIET een boterham met kaas is
Ja echt heel vervelend. En gaat ook weer minstens een maand durenquote:Op zaterdag 17 december 2022 11:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Beginnen ze weer met bokstraining? Vreselijk, FEBO moet hier eens meelezen. Wij vinden dat niet leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij het expres niet besteld heeft maar gewoon vergeten is aan te klikken of op 0 geklikt ipv 9 kan gebeuren maar geef dat dan toe.
Ze heeft ook Artrose.....quote:Op zaterdag 17 december 2022 11:20 schreef Sociologica het volgende:
Hey morning
Respect dat Esther staat mee te boksen
Maar dat rug verhaal is hiermee natuurlijk wel forever klaar
Die man wordt echt mega irritant eigenwijze prutserquote:Op zaterdag 17 december 2022 11:24 schreef engine het volgende:
JW staat erbij en kijkt ernaar. Erik weet toch alles beter.
Met planken zijn er ook genoeg die niet geoefend hebben, dus die vlieger gaat niet opquote:Op zaterdag 17 december 2022 11:00 schreef Verida het volgende:
[..]
met spellen voor de huishoudpot moet iedereen meedoen
en hier heeft het gros van de bewoners geen rochel aan gedaan.
het gaat erom dat ze bij de opdracht allemaal mee moesten doenquote:Op zaterdag 17 december 2022 11:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Met planken zijn er ook genoeg die niet geoefend hebben, dus die vlieger gaat niet op
maar sommige daar doen wel moeilijk over zalando, dat als je niet op ja gestemd je dan niets krijgtquote:Op zaterdag 17 december 2022 10:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is met spellen voor de huishoudpot toch ook, mag iedereen van mee eten, of ze de opdracht nu wel of niet hebben gehaald
Volgens mij is die keuze voor Eric gemaakt voordat hij hem gewonnen had..quote:Op zaterdag 17 december 2022 11:45 schreef Verida het volgende:
Volgens mij was die bon van Erik te vergelijken met de eenmalige geldprijs die Isaac zelf had gewonnen. Isaac heeft het geld zelf gehouden en maakt er nu een soort bank van lening van en Erik heeft zijn bon beschikbaar gesteld voor de hele groep.
dat was volgens mij toen de zalando nog van de grote pot ging toch?quote:Op zaterdag 17 december 2022 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
maar sommige daar doen wel moeilijk over zalando, dat als je niet op ja gestemd je dan niets krijgt
Ik vind dat als je bij Zalando besteld en je gaat naar huis, zoals Djedi voor kerst van plan is, dan je kleding achterlaten die je besteld hebtquote:Op zaterdag 17 december 2022 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
maar sommige daar doen wel moeilijk over zalando, dat als je niet op ja gestemd je dan niets krijgt
Precies. Isaac heeft die bon gewoon geclaimd als voor de groep en Erik is er nooit tegenin gegaan.quote:Op zaterdag 17 december 2022 11:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Volgens mij is die keuze voor Eric gemaakt voordat hij hem gewonnen had..
Ja, maar als ze het dan zo willen spelen moeten ze dat wel met alles zo doen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 11:48 schreef Verida het volgende:
[..]
dat was volgens mij toen de zalando nog van de grote pot ging toch?
Inmiddels heeft Erik zijn bon ter beschikking gesteld, dus dan hoeft de zalando niet uit de grote pot
Ze zit daar net zo lang als de ander dus heeft wat mij betreft net zoveel rechtenquote:Op zaterdag 17 december 2022 11:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind dat als je bij Zalando besteld en je gaat naar huis, zoals Djedi voor kerst van plan is, dan je kleding achterlaten die je besteld hebt
Dat.... ik vond het zo lullig want ik vond dat Eric er het meeste recht op had... om te zeggen hoe of wat... hij heeft er per slot van rekening kneiterhard voor geoefendquote:Op zaterdag 17 december 2022 11:50 schreef engine het volgende:
[..]
Precies. Isaac heeft die bon gewoon geclaimd als voor de groep en Erik is er nooit tegenin gegaan.
Ik zou haar kleding toch niet willen dragen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zit daar net zo lang als de ander dus heeft wat mij betreft net zoveel rechten
Dat snap ikquote:Op zaterdag 17 december 2022 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou haar kleding toch niet willen dragen.
ze loopt het meest in badjas, maar ik denk dat haar kleding jou ook niet zal staan?quote:Op zaterdag 17 december 2022 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou haar kleding toch niet willen dragen.
dan zouden ze toch wel gewoon met de training mee kunnen doen, gewoon sportief bezig zijn?quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo te zien doe Jappie en Jeff niet meer mee met boksen, groot gelijk, die werden compleet kapot gemept, hebben er nu nog last van
Geen idee waar ze zijn, heb ze nog niet op stream gezien, viel me gewoon op dat zij er niet bij zijnquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:03 schreef Verida het volgende:
[..]
dan zouden ze toch wel gewoon met de training mee kunnen doen, gewoon sportief bezig zijn?
Dat vechten kunnen ze dan laten voor wat het is. Maar het lijkt me juist wel lekker om intensief te trainen, raak je ook wat frustratie kwijt.
Ja okay dan bedoelde ze dus Kim met die uitspraken.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Van het roddelclubje van k3
Die was er vanmorgen wel opquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
KimD was buiten met Moraima aan het trainen. Kim W en Djedi liggen in bed. Wanda heb ik ook nog niet op stream gezien vandaag
Ik heb de streams ong. vanaf 10 uur aan, maar die 3 nog niet gezien (Jasper, Jeff en Wanda)quote:
Jappie was aan het zagen toen kwam Wanda even kijken.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb de streams ong. vanaf 10 uur aan, maar die 3 nog niet gezien (Jasper, Jeff en Wanda)
Jasper heeft koffie gezet vanmorgen. Wanda stond natuurlijk ook in de keuken. Jeff hen ik vanmorgen vroeg ook niet gezienquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb de streams ong. vanaf 10 uur aan, maar die 3 nog niet gezien (Jasper, Jeff en Wanda)
Sasha schrijft de vragen opquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:28 schreef Dotteke het volgende:
Hoe heet in de televisie gids de laatste paar minuten van het jaar waarin de klok in beeld verschijnt zegt Eric en ?? schrijft het op
Ik heb meteen nog een leuke zegt Eric
Waar is jaarlijks het skispringen op nieuwjaarsdag. Skischansspringen zegt hij
Jeffrey was vanmorgen wel aanwezig bij het stemmen, filmpje volgt zo ...quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:20 schreef Dotteke het volgende:
Jasper heeft koffie gezet vanmorgen. Wanda stond natuurlijk ook in de keuken.
Jeff hen ik vanmorgen vroeg ook niet gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die lult af en toe ook maar wat hoor...quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Champagne drinkt bijna niemand meer tegenwoordig met oud en nieuw, volgens Erik
Die lult af en toe ook maar wat hoor...quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Champagne drinkt bijna niemand meer tegenwoordig met oud en nieuw, volgens Erik
Ja ze bekijkt haar hoofd aan de binnenkant zei Jap...quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:38 schreef Dotteke het volgende:
Jasper en Jeff over eunice dat die zo controle over haar lichaam heeft
Soms is ze in trance ,zag je die ogen gisteren vraagt Jeff die rollen dan helemaal naar binnen
Jeff wegsturen zou verkeerd zijn zei hijquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:40 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Over het sturen van mensen en stemmen
Wie, wie, wie...quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:41 schreef puzziepie het volgende:
Jasper :'Zij zit daar ook vaak he'
Ik denk het ook, vlak Babs niet uit...quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:43 schreef puzziepie het volgende:
Jeff onderschat Babs, denkt dat zij alleen maar bezig is met sigaretten en wijn
Zou het dan toch allemaal spel zijn van Jasper met Wanda?quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:43 schreef Dotteke het volgende:
Volgens Jeff heeft Jasper een van de beste posities Martin zit dat ook.
Jef zegt als je Martin triggert gaat hij rare dingen gaatdoen
Nee absoluut niet.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik denk het ook, vlak Babs niet uit...
Daar heeft Jeff geen last van....quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:43 schreef Dotteke het volgende:
Volgens Jeff heeft Jasper een van de beste posities Martin zit dat ook.
Jef zegt als je Martin triggert gaat hij rare dingen gaatdoen
quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:45 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Daar heeft Jeff geen last van....
Die blijft nog wel een tijdjequote:Op zaterdag 17 december 2022 12:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het een tof wijf mag hopen dat ze er nog lang in blijft...
Onvoorstelbaar is die vent, je dochter zou er maar met zo een thuis komen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:48 schreef puzziepie het volgende:
Jeff vindt zichzelf nog steeds geweldig
Waar baseer je dat nu weer op?quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:48 schreef puzziepie het volgende:
En dat zegt notabene Jeffquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:43 schreef puzziepie het volgende:
Jeff onderschat Babs, denkt dat zij alleen maar bezig is met sigaretten en wijn
Jeff onderschat mensen en overschat zichzelfquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar is die vent, je dochter zou er maar met zo een thuis komen.
Ja, dat is zeker mooi om te zien. Hoop dat hij er een keer flink mee op zijn muil gaat.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff onderschat mensen en overschat zichzelf
Op zich wel grappig om te zien
Dat gaat ook nooooooooit meer over...quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:48 schreef puzziepie het volgende:
Is hij al , en iedereen heeft zijn woedebuien van de week mogen zienquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker mooi om te zien. Hoop dat hij er een keer flink mee op zijn muil gaat.
Het nadeel daar is dat ze het ook weer snel vergeten.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is hij al , en iedereen heeft zijn woedebuien van de week mogen zien
Ik vraag me dan echt af of het allemaal geen act is...quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het nadeel daar is dat ze het ook weer snel vergeten.
Kijk naar Leila en Mexx. Gisterenmorgen wilde Leila nog rood halen voor Mexx en gisterenavond zit Mexx de haren van Leila te doen?
Ze vergeten veel ,maar wat ze wel bijblijft is of iemand vals is of nietquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het nadeel daar is dat ze het ook weer snel vergeten.
Kijk naar Leila en Mexx. Gisterenmorgen wilde Leila nog rood halen voor Mexx en gisterenavond zit Mexx de haren van Leila te doen?
Dat denk ik niet. Denk wel dat dat echt is. Maar over het algemeen ligt hij wel goed in de groep je hoort weinig mensen klagen over Jasperquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou het dan toch allemaal spel zijn van Jasper met Wanda?
Dat ga je je dan inderdaad wel afvragen. Zo ruzie en zo boos en dan nog geen halve dag later zitten ze al weer samen een kaartspel te doen. En Leila was echt boos boos ( althans dat dacht ik)quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vraag me dan echt af of het allemaal geen act is...
Nu begrijp ik de anti Jeff brigade even niet. Je afvragen of het van Leila en Mexx geen act was, maar bij Jeff is het allemaal echt? Mssn is alles wel een act als je zo redeneertquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ga je je dan inderdaad wel afvragen. Zo ruzie en zo boos en dan nog geen halve dag later zitten ze al weer samen een kaartspel te doen. En Leila was echt boos boos ( althans dat dacht ik)
Ja ze was witheet.... en beetje vreemd allemaal..quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ga je je dan inderdaad wel afvragen. Zo ruzie en zo boos en dan nog geen halve dag later zitten ze al weer samen een kaartspel te doen. En Leila was echt boos boos ( althans dat dacht ik)
Leila voelde zich naast boos ook gekwetst. Begrijpelijk , want het was nogal wat waar ze van werd beschuldigdquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar Leila had toen wel een paar borrels op, niet dat ik het goed wil praten... maar Mexx moet niet het heilig boontje uithangen want die zat ook te tongen met Rupie en overal haar kont tegen aan te schuren... met drank in het mikje... gebeuren de raarste dingen..quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eens dat Leila beschuldigd werd van vreselijke dingen en dat ze boos werd, maar geheel uit de lucht vallen kwam het niet. Ze heeft vreemde dingen tegen Mexx gezegd. Als Martin zich er niet mee bemoeid had was het nooit zo heftig geworden. Mexx had helaas niet het lef om op het moment te zeggen, of het benul, dat het niet prettig viel.
Alcohol is nooit een excuusquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar Leila had toen wel een paar borrels op, niet dat ik het goed wil praten... maar Mexx moet niet het heilig boontje uithangen want die zat ook te tongen met Rupie en overal haar kont tegen aan te schuren... met drank in het mikje... gebeuren de raarste dingen..
K3 was ook al klaar met dat verdraaien van bepaalde dingen van Mexx. Niemand geloofde haar wat dat betreft , ze heeft vaker de aandacht op die manier gevraagdquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar Leila had toen wel een paar borrels op, niet dat ik het goed wil praten... maar Mexx moet niet het heilig boontje uithangen want die zat oik te tongen met Rupie en overal haar kont tegen aan te schuren... met drank in het mikje... gebeuren de raarste dingen..
En terecht dat Leila zich gekwetst voeldequote:Op zaterdag 17 december 2022 13:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leila voelde zich naast boos ook gekwetst. Begrijpelijk , want het was nogal wat waar ze van werd beschuldigd
Geen idee of dat is uitgesproken ,maar ze heeft wel groep mensen waar ze zich gesteund bij voelt
Leila heeft wat grapjes gemaakt, meer niet.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alcohol is nooit een excuus
En Mexx is niet heilig, maar Leila ook niet. Daarnaast mag het zoenen van een ander en kontschuren nooit als excuus gezien mogen worden, in mijn ogen. Ik zeg niet dat Leila iets vreselijks heeft gedaan, alleen geheel uit de lucht komen vallen en geheel verzonnen door Mexx is het niet. Ik kan me voorstellen dat die meid zich ongemakkelijk voelt daarbij.
Het is te hopen dat mexx ophoudt met liegen. Ik heb er verder niets meer over gezien.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:14 schreef Verida het volgende:
[..]
En terecht dat Leila zich gekwetst voelde
Er zullen achter wel gesprekken zijn gevoerd met Leila en Mexx. En vervolgens komt niemand er meer op terug.
Ik had eigenlijk wel openlijke excuses van Mexx en Martin willen zien, maar dat zal wel niet meer gebeuren.
lolquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alcohol is nooit een excuus
En Mexx is niet heilig, maar Leila ook niet. Daarnaast mag het zoenen van een ander en kontschuren nooit als excuus gezien mogen worden, in mijn ogen. Ik zeg niet dat Leila iets vreselijks heeft gedaan, alleen geheel uit de lucht komen vallen en geheel verzonnen door Mexx is het niet. Ik kan me voorstellen dat die meid zich ongemakkelijk voelt daarbij.
Door wie?quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind dat er erg ongenuanceerd naar gekeken word
Het grote verschil is dat Mexx en Leila een 1op1 ruzie was... ik voel me niet echt een anti Jeffie, ik vind alleen hoe hij de groep kleineert en zichzelf de hemel in prijst niet oké... wat hij over Moraima heeft gezegd: kijk die vette zeug, daar had hij wat mij betreft een gele kaart voor mogen krijgen..quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nu begrijp ik de anti Jeff brigade even niet. Je afvragen of het van Leila en Mexx geen act was, maar bij Jeff is het allemaal echt? Mssn is alles wel een act als je zo redeneert
Niet gevoerd door Martin Mexx heeft Martin hierin mee getrokken. en die heeft Mexx willen helpen omdat Mexx het niet prettig vond. en aan de andere kant Leila zei tegen Martin ik had Mexx eerder kunnen krijgen dan jij. (is ook geen leuk grapje)quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Leila heeft wat grapjes gemaakt, meer niet.
en dat is heel erg uitvergroot door Mexx, gevoerd door Martin
Precies dat... helemaal eens..quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
K3 was ook al klaar met dat verdraaien van bepaalde dingen van Mexx. Niemand geloofde haar wat dat betreft , ze heeft vaker de aandacht op die manier gevraagd
Precies dat... helemaal eens..quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
K3 was ook al klaar met dat verdraaien van bepaalde dingen van Mexx. Niemand geloofde haar wat dat betreft , ze heeft vaker de aandacht op die manier gevraagd
Ik ben bang dat je dan niet alles ziet...quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind dat er erg ongenuanceerd naar gekeken word
Hij had toch ook gewoon tegen haar kunnen zeggen dat ze zich niet aan moest stellen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:25 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Niet gevoerd door Martin Mexx heeft Martin hierin mee getrokken. en die heeft Mexx willen helpen omdat Mexx het niet prettig vond. en aan de andere kant Leila zei tegen Martin ik had Mexx eerder kunnen krijgen dan jij. (is ook geen leuk grapje)
Het enige dat ik zeg is dat Leila niet heilige is, en dat ik me voorstellen dat Mexx zich ongemakkelijk voelde. Ik zeg niet Leila iets vreselijks heeft gedaan. Martin had er niet in betrokken moeten worden en Mexx had haar grenzen moeten aangeven. Alleen als je zegt geen slipje te dragen, wat ze toegaf. En als je zegt iemand sneller te kunnen krijgen ben je ook fout bezig. Dus tja, ik vind dat er hier enkel team Leila geroepen wordt en daar ben ik het niet mee eensquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Precies dat... helemaal eens..
[..]
Ik ben bang dat je dan niet alles ziet...
Gelukkig mogen we allemaal een eigen mening hebben...quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het enige dat ik zeg is dat Leila niet heilige is, en dat ik me voorstellen dat Mexx zich ongemakkelijk voelde. Ik zeg niet Leila iets vreselijks heeft gedaan. Martin had er niet in betrokken moeten worden en Mexx had haar grenzen moeten aangeven. Alleen als je zegt geen slipje te dragen, wat ze toegaf. En als je zegt iemand sneller te kunnen krijgen ben je ook fout bezig. Dus tja, ik vind dat er hier enkel team Leila geroepen wordt en daar ben ik het niet mee eens
Denk meer dat het is omdat ze nu eenmaal met mekaar opgesloten zitten waarbij het bovendien eigenlijk nergens over gaatquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vraag me dan echt af of het allemaal geen act is...
Ja iddquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gelukkig mogen we allemaal een eigen mening hebben...
Was het nietquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:38 schreef FreshFruit het volgende:
Als die boosheid van Leila een act was verdient ze een Oscar.
Je snapt mijn punt wel toch?quote:
Ja maar,ze is pas 21...quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:40 schreef puzziepie het volgende:
Ik hoop dat Mexx wat heeft geleerd van haar acties
Was het niet inderdaad. Als ze niet was tegengehouden had ze een rode kaart gepakt en iemand op zijn bek geslagen.quote:
"Draai je om."quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Was het niet inderdaad. Als ze niet was tegengehouden had ze een rode kaart gepakt en iemand op zijn bek geslagen.
Ik zie nog de felle reactie richting Martin, toen hij daarna zogenaamd met haar in gesprek ging en haar arm vastpakte.
"Afblijven"
en martin droop af
Ze legde laatst uit, ze doet ouderen gym met mensen van 75 etc. Toen begreep ik hetquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
We mogen weer kinderdansjes kijken van Eunice
Ik zeg ook nergens dat het een act is... ik vind het gewoon vaag dat als je helemaal uit je panty gaat (terecht hé) s'avonds weer vrolijk zit te punniken saampies, zonder dat er een gesprek heeft plaats gevonden... misschien hebben ze achter gesproken, dat kan...quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Denk meer dat het is omdat ze nu eenmaal met mekaar opgesloten zitten waarbij het bovendien eigenlijk nergens over gaat
ik durf haast wel met zekerheid te zeggen dat er achter flink gesproken is.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat het een act is... ik vind het gewoon vaag dat als je helemaal uit je panty gaat (terecht hé) s'avonds weer vrolijk zit te punniken saampies, zonder dat er een gesprek heeft plaats gevonden... misschien hebben ze achter gesproken, dat kan...
Blijft apart dat ze haar tegenhielden want het is en blijft een eliminatiespel waarmee presentje op presenteerbladquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Was het niet inderdaad. Als ze niet was tegengehouden had ze een rode kaart gepakt en iemand op zijn bek geslagen.
Ik zie nog de felle reactie richting Martin, toen hij daarna zogenaamd met haar in gesprek ging en haar arm vastpakte.
"Afblijven"
en martin droop af
quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:49 schreef Verida het volgende:
[..]
ik durf haast wel met zekerheid te zeggen dat er achter flink gesproken is.
Als je ziet om welke dwarse scheet ze allemaal al naar achteren gaan, en er haast gewoon over praten, denk ik dus echt wel dat er hier stevige gesprekken zijn gevoerd.
U bent een serieuze teruglezer viel me gister op.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:48 schreef Poesjuh het volgende:
Zo klaar met teruglezen.
Zullen we weer naar de streams gaan allemaal? Is iets gezelliger..
Nee hoor, wilde alleen (tussen iedereen's meningen door....) de fittie van leila en vooral de aanleiding zo uit het niets na het zingen achterhalen. En u? Haha ben de jongste hier geloof ik dus niet nodig hihiquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
U bent een serieuze teruglezer viel me gister op.![]()
Ik denk dat ze sowieso alle 3 een reprimande hebben gekregen... en die gesprekken achter, geloof ik ook wel...quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Als je ziet om welke dwarse scheet ze allemaal al naar achteren gaan, en er haast gewoon over praten, denk ik dus echt wel dat er hier stevige gesprekken zijn gevoerd.
Terecht , Hij wil haar één lichtsnoer niet gevenquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:52 schreef Poesjuh het volgende:
Kenzy is weer pissig op iemandddd en klaagt bij Isaac
Wanda heeft de kerstlampjes voor de boom geclaimd voor de kerstmarkt, Isaac zegt, de lampjes zijn voor de kerstboom en niet voor de kerstmarktquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:52 schreef Poesjuh het volgende:
Kenzy is weer pissig op iemandddd en klaagt bij Isaac
Wanda wordt al gesponsord door achter met haar kerstmarkt ging ze zoooo trots op. Dus moet ze niet nog meer gaan claimenquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wanda heeft de kerstlampjes voor de boom geclaimd voor de kerstmarkt, Isaac zegt, de lampjes zijn voor de kerstboom en niet voor de kerstmarkt
Is het ookquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:55 schreef Aggie46 het volgende:
Ik vind het veel te weinig lichtjes
[ afbeelding ]
Wanda moet gewoon die lampjes inleveren, benieuwd of Isaac ze gaat halenquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:55 schreef Aggie46 het volgende:
Ik vind het veel te weinig lichtjes
[ afbeelding ]
Gaan die prijzen daar 10 keer over de kop ofzoquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:58 schreef FreshFruit het volgende:
Is dit voor 1500 euro?
Wat een armoe.
Wanda heeft kerstlampjes achterovergedrukt voor de kerstmarktquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:58 schreef FreshFruit het volgende:
Is dit voor 1500 euro?
Wat een armoe.
Klopt want ze mogen de cameras niet blokken. Isaac is 1,5 uur bij de febo in gesprek geweest over al die kerstzooi vertelde hijquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:58 schreef Aggie46 het volgende:
Zoveel ruimte en die bomen staan weggedrukt in een hoek
[ afbeelding ]
Moet bijna welquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:59 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Gaan die prijzen daar 10 keer over de kop ofzo
Jeff zei gisteren expliciet dat ie nooit uit zichzelf zou weggaan omdat ie daar afspraken over heeft gemaakt. Meteen dacht ik toen ook aan het achterhuis waarmee ik het zelfs verder durf te trekken dan individuele relatie met Talpa. Sluit niet uit dat toen Jeffrey en KimD hun vechtruzie hadden zij dus naar achteren zijn geroepen en er een deal is gesloten zodat zijzelf geen gele kaart zouden ontvangen. De wereld en zijn grote (managers)ego zou dan namelijk te klein zijn geweest en dreigen met opstappen funest voor FEBO. Even een hele vrije interpretatie maar zeg het omdat het in de praktijk logisch zou zijn namelijk.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:49 schreef Verida het volgende:
[..]
maar met 1 snoer lampjes meer, blijft het toch wel een armoequote:Op zaterdag 17 december 2022 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wanda heeft kerstlampjes achterovergedrukt voor de kerstmarkt
Jeff heeft idd afspraken ja maar jappie ook aangezien die meer geld krijgt dan een GJ. Alles is individueel overeengekomen. Ook esther krijgt meer dan janet en hoeft als ze vertrekt dr vaste lasten niet terug te betalen. Janet zei oh dat heb je slimmer aangepakt dan ik.quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff zei gisteren expliciet dat ie nooit uit zichzelf zou weggaan omdat ie daar afspraken over heeft gemaakt. Meteen dacht ik toen ook aan het achterhuis waarmee ik het zelfs verder durf te trekken dan individuele relatie met Talpa. Sluit niet uit dat toen Jeffrey en KimD hun vechtruzie hadden zij dus naar achteren zijn geroepen en er een deal is gesloten zodat zijzelf geen gele kaart zouden ontvangen. De wereld en zijn grote (managers)ego zou dan namelijk te klein zijn geweest en dreigen met opstappen funest voor FEBO. Even een hele vrije interpretatie maar zeg het omdat het in de praktijk logisch zou zijn namelijk.
Hoewel nog niet klaar.quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:04 schreef RobjeGeus het volgende:
Dit is toch echt wel een lelijk versierde boom__!
quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:08 schreef Poesjuh het volgende:
Janet: wat is eunice in godsnaam aan het doen? Die zou meehelpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Heeft ze wel gelijk in. Wat was sasha haar reactie?quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:09 schreef Poesjuh het volgende:
Mexx klaagt dat ze dit krijgen vd intratuin voor 1500
Kenzy roept naar Sasha dat ze ook eens kan helpen ipv zo lang te blijven klaverjassen
Sas doet ook niet echt veel daar : beetje aan Bern plakken en kaartenquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:09 schreef Poesjuh het volgende:
Kenzy roept naar Sasha dat ze ook eens kan helpen ipv zo lang te blijven klaverjassen
Mijn gok is 0 reactie....catatonisch kind is die sas zwgquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:09 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Heeft ze wel gelijk in. Wat was sasha haar reactie?
Zo'n grote mond moet ze eens hebben tegen haar kamergenoten...die bedlegerige Djedi en KimW heb ik al weken niet kunnen betrappen op iets van algemeen nut doen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:09 schreef Poesjuh het volgende:
Kenzy roept naar Sasha dat ze ook eens kan helpen ipv zo lang te blijven klaverjassen. Heb sas bijv ook nog nooit iets zien schoonmaken of zo.. lamme spelletjes tak vd uwv
Ze hebben niet genoeg spullen denk ik en dan 1500 betaaldquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:13 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Aan de achterkant helemaal niks. Zo jammer.
Die gaan toch weg dus vooral laten gaan die 2 doet kenzi/y? goedquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:13 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Zo'n grote mond moet ze eens hebben tegen haar kamergenoten...die bedlegerige Djedi en KimW heb ik al weken niet kunnen betrappen op iets van algemeen nut doen.
Er vervalt niks die 10 ruggen krijgen ze niet terug hoor djediiiii maar gaaaaquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:22 schreef Hoempah het volgende:
Djedi de 23e naar huis en dan vervalt meteen de gele kaart verteld ze.
Waarom wacht ze daar mee....Als ze dat nog gewoon gisteren al had gedaan, hadden we haar vandaag lekker kunnen uitzwaaienquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:22 schreef puzziepie het volgende:
Donderdagavond 24 uur aanvragen voor Djedi
Bwustquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:26 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Waarom wacht ze daar mee....Als ze dat nog gewoon gisteren al had gedaan, hadden we haar vandaag lekker kunnen uitzwaaien
Weekend mag niemand weg geloof ikquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:26 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Waarom wacht ze daar mee....Als ze dat nog gewoon gisteren al had gedaan, hadden we haar vandaag lekker kunnen uitzwaaien
Ik snap dat echt niet. Ze zit er overduidelijk met tegenzin, doet niks, voegt totaal maar dan ook totaal niks toe. Waarom is ze er überhaupt ingegaan.quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:27 schreef Poesjuh het volgende:
Djedi zei vanaf dag 1 al dat ze met kerst zou gaan
Gratis geld, alles wordt voor je betaald als je daar zitquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:30 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Ze zit er overduidelijk met tegenzin, doet niks, voegt totaal maar dan ook totaal niks toe. Waarom is ze er überhaupt ingegaan.
En dan nog even je ellende rekken tot de kerst...heel raar....
Niemand zal haar missen.
Wie wel dan? Zie er maar een paar met die boom bezigquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:35 schreef Verida het volgende:
[..]
zo betrokken ook bij het optuigen van de boom enzo
Zij in ieder geval nietquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie wel dan? Zie er maar een paar met die boom bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |