SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Tijdens een toernooi in Wigan trakteerde Richie Burnett zichzelf op een beker noodles. Hij had echter geen warm water en de enige optie die hij zag was het aftappen van warm water uit de radiator. Ondanks dat het vies en bruin water was smaakten de noodles prima. Het probleem was dat hij het lek dat hij met z'n nagelknipper had gemaakt niet meer dicht kreeg en er dus vies water op de vloer van zijn hotelkamer lekte. Hij besloot het water op te vangen met een dienblad, maar door het gedruppel sliep hij die nacht geen moment.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat kom omdat 1 van je analisten in de studio zit omdat hij een keer een dom dansje deed en verder op cafe niveau darts gooit. Tragisch. Sterf Viaaids.
quote:Beste Neef_Wuppie!
Je Viaplay-pakket is nu geannuleerd. Je hebt nog steeds toegang tot Viaplay in de periode waarvoor je hebt betaald. Meer informatie over je pakket en wanneer het pakket afloopt vind je in 'Mijn account'.
Groet,
Viaplay
Het jaarlijkse Burnett verhaalquote:
nog een matig kutverhaal ookquote:Op zaterdag 17 december 2022 10:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Het jaarlijkse Burnett verhaal
Niet een huishoudstertje inhuren om deze dagen door te komen…quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even de afwas doen voordat ik nergens meer tijd voor heb dalek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proficiatquote:Op zaterdag 17 december 2022 10:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jarig makkersen dat op de dag waarin Gurney en Dimitri spelen. Jullie kunnen alvast een 1’tje op de toto inzetten!
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jarig makkersen dat op de dag waarin Gurney en Dimitri spelen. Jullie kunnen alvast een 1’tje op de toto inzetten!
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat ga je vanavond doen?quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zonde dat ik Rock v Justicia vanavend moet missen.
Gelukkig is de middagsessie acceptabel.
Nou gefeliciteerd maar danquote:Op zaterdag 17 december 2022 10:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Werken moet in je aard liggen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Werken, hé. De schoorsteen moet roken.
Arjan Moen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 11:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:wimderon Ik was Sven Groen nog vergeten.
Stelletje verkapte huisvrouwen zijn we ook allemaal eigenlijkquote:Op zaterdag 17 december 2022 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar wel eerst even mijn gehakt in porties verdelen en in de vriezer duwen.
KOOSquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:01 schreef wimderon het volgende:
KOERT
ROLAND
En een nog te identificeren iemand.
Huiself hier.quote:Op zaterdag 17 december 2022 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stelletje verkapte huisvrouwen zijn we ook allemaal eigenlijk
Daarna aan het bier?quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tot half 3 kan ik nog wat meepakken.
STEENKOUDquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
The Feather heeft een zweetsnor.
En een stem. Staat morgen weer kabeljauw te venten.quote:
Neen. Warm bad ditdatquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Kijken jullie ook zo darts?
quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:05 schreef Nober het volgende:
Het is ijskoud in Ally Pally maar wij hebben een warm bad.
Ik heb geld dus ik zet gewoon de verwarming aan.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Kijken jullie ook zo darts?
Tsja, ik heb het lot gekregen. Ik zou die troep zelf nooit kopen.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:05 schreef Nober het volgende:
Het is ijskoud in Ally Pally maar wij hebben een warm bad.
Genotquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gelukkig komt de Asia Tour volgend jaar terug.
https://www.pdc.tv/news/2(...)eturn-24-events-2023
Pics?quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:12 schreef Tagliano het volgende:
Dit is nog eens inkijk
Goedemiddag allen
Echte kenners zoals @Dr_Flash en ik hadden dat ook al gezien ja.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:12 schreef Tagliano het volgende:
Dit is nog eens inkijk
Goedemiddag allen
Stukje kretek.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
is die Jap 45Ziet eruit als mijn opa
Op naar Sky.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:17 schreef de_boswachter het volgende:
Worden weer beflikkerd op Viaplay. Nu seconde of 30 later dan de werkelijkheid
Eerst nog even een flinke kwak roomboter erop voor je darterspostuurquote:
Dan loop je als Yamamoto gooit maar 1 beurt achter, dat scheelt dan weerquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:17 schreef de_boswachter het volgende:
Opzeggen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:17 schreef de_boswachter het volgende:
Liggen we nog steeds dik 59 minuten voor op Engelandquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:17 schreef de_boswachter het volgende:
huh watquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Liggen we nog steeds dik 59 minuten voor op Engeland
Wat gaan we nu kijken?quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:20 schreef Coco het volgende:
Ik heb genoeg gezien, dit wordt een hele matige pot.
Dat zijn ze ookquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ze hadden beter om 11 uur kunnen beginnen
Die was 2 dagen terug.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:21 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik heb wel eens een leukere 1e wedstrijd gezien
Nu al mensen ladderzat in de zaalquote:
Ik wou er net over beginnenquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:21 schreef Wertha het volgende:
Oja, het groene bolletje want er speelt een Japannertje.
Geef ze eens ongelijk danquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Nu al mensen ladderzat in de zaal
Voor MIJ niet.quote:
Vanuit de disco in een keer door.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Mijn grapje sloeg eigenlijk op de lokale tijd aldaar maar zo kan ie ook jaquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
En de pot om 16:00 ?quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn dat ik alleen deze pot kan zien allen!
Helaas zal ik ook deze niet volledig bekijken, zie de OP.quote:
Oh ja had laatste zin niet gelezen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas zal ik ook deze niet volledig bekijken, zie de OP.
En die gooit ook al niet bijzonder snel, moet je nagaan.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het ligt niet aan Lukeman.
We hebben eerst nog lunch.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:26 schreef Tagliano het volgende:
Ik zit mij ernstig af te vragen wat ik vanavond zal eten
Ja die Jap raakt niks en duurt uren.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het ligt niet aan Lukeman.
Bel de daklozenopvang ff wat ze hebben. Misschien wel een pot van die dikke Hema snert.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:26 schreef Tagliano het volgende:
Hoe jij het liefst een broodje ei eet. Ik doe er vaak een uitje bij en op het broodje doe ik een beetje sambal. Als ik helemaal in een gekke bui ben dan doe ik er wat cajun kruiden overheen, anders gewoon zout en peper.quote:
Ik ben geen enorm groot fan van gekookt eiquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hoe jij het liefst een broodje ei eet. Ik doe er vaak een uitje bij en op het broodje doe ik een beetje sambal. Als ik helemaal in een gekke bui ben dan doe ik er wat cajun kruiden overheen, anders gewoon zout en peper.
Een kutje.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:26 schreef Tagliano het volgende:
Uitbreiden dus naar 128.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is nog vroeg maar gemiddeldes in R1 is echt wel slecht
Ik snap nog steeds niet wat Keane Barry heeft gedaanquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is nog vroeg maar gemiddeldes in R1 is echt wel slecht
Ze willen meer vrouwen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
De qualifiers vallen dit jaar wel heel erg tegen ja. Ik zou als PDC overwegen of je nog aan jan en alleman een plek op je wk wilt aanbieden. We krijgen nog een oekrainer, een chinees, portela
Van die Oekraīner verwacht ik 65 gemiddeldquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
De qualifiers vallen dit jaar wel heel erg tegen ja. Ik zou als PDC overwegen of je nog aan jan en alleman een plek op je wk wilt aanbieden. We krijgen nog een oekrainer, een chinees, portela
Je kan beter wat meer gasten van de Pro/Challenge/Development tour doen. Dat zijn ten minste gasten die door het jaar aan toernooien mee doen en een aardig niveau halen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het helpt gewoon niet dat de Asia Tour door Covid niet heeft kunnen draaien.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Genotquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:28 schreef Wertha het volgende:
[..]
Een kutje.
Herhalingsgevaar bohhhhh.
Dart Lim nog steeds?quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het helpt gewoon niet dat de Asia Tour door Covid niet heeft kunnen draaien.
In 2020 had je Lim, Malicdem, Asada en Ilagan. Dat was een meer dan prima afvaardiging.
ja niet 39,45 of zo?quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Van die Oekraīner verwacht ik 65 gemiddeld
Sterker nog: die was vorig weekend nog in NL voor de World Masters, het voormalige 2e toernooie van de BDO. Hij is wat roestig maar kwam door de groepsfase en verloor van een nono bij de laatste 128. Hij zou meedoen aan de WK qualifier van de WDF maar zag daarvan afquote:
Marco Meijer, BDO/WDF-scheidsrechter die geen enkel engels getal normaal kan uitsprekenquote:
Owja die flapdrol heeft volgens mij ook weleens in de studio gezetenquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Marco Meijer, BDO/WDF-scheidsrechter die geen enkel engels getal normaal kan uitspreken
Die had een tourkaart, maar is opeens veel beter geworden ja.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar komt die Lukeman vandaan trouwens, die was tot een jaar geleden toch ook onbekend?
quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar komt die Lukeman vandaan trouwens, die was tot een jaar geleden toch ook onbekend?
Wie is DE 'nieuwe' revelatie speler to-watch op dit WK?quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die had een tourkaart, maar is opeens veel beter geworden ja.
Josh Rockquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie is DE 'nieuwe' revelatie speler to-watch op dit WK?
Zelfde kun je tot op zekere hoogte ook van Gilding zeggen. Al heeft die op tvtoernooien nog weinig indruk kunnen makenquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die had een tourkaart, maar is opeens veel beter geworden ja.
Maar die heeft jaren geleden een nog betere periode gehad dan nuquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zelfde kun je tot op zekere hoogte ook van Gilding zeggen. Al heeft die op tvtoernooien nog weinig indruk kunnen maken
Josh Rock sowieso maar das algemeen bekend (en die is iets minder in vorm laatste paar toernooien voor t WK)quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Japanse Thorntonquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Yamamoto
Al nee schudden na eerste pijl
Josh Rock, maar dat weet je toch zelf ook wel?quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:39 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaat die Jap nog een leg winnen?
Danny Jansenquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Niet genoeg?quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja ok die heeft in alle kranten gestaan.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet genoeg?![]()
Zoek je een donker paard om al je geld op te zetten of zo
Voor de minder vaste volger is de jonge Danny Jansen natuurlijk leuk, die gisteren ook analyseerde. Alleen heeft die sinds zijn PC-zege wel heel weinig goed gegooid.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Heeft Menzies een tour kaart?quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voor de minder vaste volger is de jonge Danny Jansen natuurlijk leuk, die gisteren ook analyseerde. Alleen heeft die sinds zijn PC-zege wel heel weinig goed gegooid.
Vanavond gooit ook Cameron Menzies. Dat is qua persoonlijkheid eenzelfde figuur als Evans. Verwacht er niet al teveel van, maar wel een publiekslieveling.
Andrew Gilding is weer terug na járen en kan wel eens Chisnall eruit gooien dinsdag.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voor de minder vaste volger is de jonge Danny Jansen natuurlijk leuk, die gisteren ook analyseerde. Alleen heeft die sinds zijn PC-zege wel heel weinig goed gegooid.
Vanavond gooit ook Cameron Menzies. Dat is qua persoonlijkheid eenzelfde figuur als Evans. Verwacht er niet al teveel van, maar wel een publiekslieveling.
Andrew Gilding is weer terug na járen en kan wel eens Chisnall eruit gooien dinsdag.
jaquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Heeft Menzies een tour kaart?
In dit warme bad mag dat.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:45 schreef Tagliano het volgende:
Waarom zitten er users nog 5 delen terug bij te lezen
Verwachten we nog wat van de roodharige Canadees aka Matt Campbell?quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Al besproken.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Verwachten we nog wat van de roodharige Canadees aka Matt Campbell?
quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Broodje besteld bij Subway. “We zijn er over ongeveer 90 minuten”
Aldi troep.
Dit was echt geweldig.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien kan Sky overschakelen naar een lokale paardenwedstrijd
Sowieso, bestellen bij Subwayquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou cancellen. Wat een onzin
Ja daaaaag,quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Broodje besteld bij Subway. “We zijn er over ongeveer 90 minuten”
Aldi troep.
Morgen weer.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Uurtje op loopband voor @:Neef_Wuppie
quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:07 schreef Coco het volgende:
03 185 Coco Michael van Gerwen
@:zipportal
Wright de 27e, die begint gewoon aan een heel nieuw toernooi met 12 rustdagenquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Lukeman hoeft pas vrijdagavond weer te gooien (lol).
Mensen die alleen het wk kijken.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zijn er mensen die Josh Rock nog niet kennen?
Daarom zegt de pre-kerstfase zo ontzettend weinig. Dat is puur overleven voor iedereen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wright de 27e, die begint gewoon aan een heel nieuw toernooi met 12 rustdagen
Voor 2/3 van het veld niet hoorquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Daarom zegt de pre-kerstfase zo ontzettend weinig. Dat is puur overleven voor iedereen.
je kunt wel zien dat ie met de brommer is gekomenquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:55 schreef BB-King het volgende:
Lukeman is de verloren broer van MvG?
Tragisch verhaal, als baby's ooit uit elkaar gehaald en nu allebei actief op het WK darts.
Lukeman is een mislukt experiment tussen Cross en Gerwen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:55 schreef BB-King het volgende:
Tragisch verhaal, als baby's ooit uit elkaar gehaald en nu allebei actief op het WK darts.
De goede darters gaan voor T20 maar als die niet loopt kan ik me voorstellen dat je voor 25/BULL gaat zodat je inderdaad een finish hebtquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat zegt Meijer nou? Waarom zou je op 92 voor de bull gaan? Ja ik snap dat je met 25 iig op de bull mag gooien als finish, maar dan heb je sowieso een 3-darter. Volgens mij doet niemand dat als je met triple 20 gewoon 32 of 16 kunt overlaten voor een 2 darter
Wie is Meijer? Marco?quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat zegt Meijer nou? Waarom zou je op 92 voor de bull gaan? Ja ik snap dat je met 25 iig op de bull mag gooien als finish, maar dan heb je sowieso een 3-darter. Volgens mij doet niemand dat als je met triple 20 gewoon 32 of 16 kunt overlaten voor een 2 darter
Dr zit een MvG lookalike in de zaal aandacht te zoeken dus die wordt constant toegezongenquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:55 schreef BB-King het volgende:
Maar als t niet loopt is de kans dat je bullseye gooit (zeker als die mogelijk ietwat geblokt is door die eerste dart) vrij kleinquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De goede darters gaan voor T20 maar als die niet loopt kan ik me voorstellen dat je voor 25/BULL gaat zodat je inderdaad een finish hebt
92 - 25 = 67quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar als t niet loopt is de kans dat je bullseye gooit (zeker als die mogelijk ietwat geblokt is door die eerste dart) vrij klein
Ik zag een stukje King.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Lukeman is een mislukt experiment tussen Cross en Gerwen.
Het is maar een leg.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zou ook schandalig zijn geweest
ja maar dan ga je sowieso voor een 3-darter. Terwijl je met T20 voor een 2-darter kunt gaan.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
92 - 25 = 67
Dan ga je voor T17 in principe. Dan heb je of 16 of 50 over.
Dan is het een overweging tussen potentieel 2 pijlen op de dubbel of minimaal 1 kans op de bull en dan gaan de meeste toch voor dat eerstequote:Op zaterdag 17 december 2022 12:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
92 - 25 = 67
Dan ga je voor T17 in principe. Dan heb je of 16 of 50 over.
Pessimistquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat was zowaar nog een beetje opwinding ook
Gaat de airfryer NU aan?quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat was zowaar nog een beetje opwinding ook
Dat klopt. Het is een keuze tussen alles of niets zeg maar of zekerheid.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ja maar dan ga je sowieso voor een 3-darter. Terwijl je met T20 voor een 2-darter kunt gaan.
Geur waarschijnlijk wel intussen als ik die rode kop zie. En kleur dus ook.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:00 schreef LordVoldermort het volgende:
Die Lukeman zit ook geen geur en kleur aan
Doet mij wel aan bacon denken.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:00 schreef LordVoldermort het volgende:
Bedankt.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hallo maxi-mus!
Fijn dat je er ook bent
Valt toch wel mee? Het is geen Micky Mansell of zoquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:00 schreef LordVoldermort het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |