SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Tijdens een toernooi in Wigan trakteerde Richie Burnett zichzelf op een beker noodles. Hij had echter geen warm water en de enige optie die hij zag was het aftappen van warm water uit de radiator. Ondanks dat het vies en bruin water was smaakten de noodles prima. Het probleem was dat hij het lek dat hij met z'n nagelknipper had gemaakt niet meer dicht kreeg en er dus vies water op de vloer van zijn hotelkamer lekte. Hij besloot het water op te vangen met een dienblad, maar door het gedruppel sliep hij die nacht geen moment.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat kom omdat 1 van je analisten in de studio zit omdat hij een keer een dom dansje deed en verder op cafe niveau darts gooit. Tragisch. Sterf Viaaids.
quote:Beste Neef_Wuppie!
Je Viaplay-pakket is nu geannuleerd. Je hebt nog steeds toegang tot Viaplay in de periode waarvoor je hebt betaald. Meer informatie over je pakket en wanneer het pakket afloopt vind je in 'Mijn account'.
Groet,
Viaplay
Het jaarlijkse Burnett verhaalquote:
nog een matig kutverhaal ookquote:Op zaterdag 17 december 2022 10:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Het jaarlijkse Burnett verhaal
Niet een huishoudstertje inhuren om deze dagen door te komen…quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even de afwas doen voordat ik nergens meer tijd voor heb dalek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proficiatquote:Op zaterdag 17 december 2022 10:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jarig makkersen dat op de dag waarin Gurney en Dimitri spelen. Jullie kunnen alvast een 1’tje op de toto inzetten!
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jarig makkersen dat op de dag waarin Gurney en Dimitri spelen. Jullie kunnen alvast een 1’tje op de toto inzetten!
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat ga je vanavond doen?quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zonde dat ik Rock v Justicia vanavend moet missen.
Gelukkig is de middagsessie acceptabel.
Nou gefeliciteerd maar danquote:Op zaterdag 17 december 2022 10:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Werken moet in je aard liggen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Werken, hé. De schoorsteen moet roken.
Arjan Moen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 11:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:wimderon Ik was Sven Groen nog vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |