Ja ja... achteraf kan iedereen dat wel zeggen...quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
De eerste die er over begint omdat hij twijfelt ik ben met die Serie opgegroeid dus hoefde het niet te vragen
Er was een restaurant in Egmond aan zee, dat op de toiletten het verhaal van Ortega op een bandje afdraaide. Inmiddels is die tent failliet, of in andere handen over gegaan, maar na 6 keer in dat restaurant geweest te zijn had ik het wel gehad met die plee daarquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:40 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Ja ja... achteraf kan iedereen dat wel zeggen...
Ik had hier wel voor willen betalen hahaquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Er was een restaurant in Egmond aan zee, dat op de toiletten het verhaal van Ortega op een bandje afdraaide. Inmiddels is die tent failliet, of in andere handen over gegaan, maar na 6 keer in dat restaurant geweest te zijn had ik het wel gehad met die plee daar
@moemoe, dat ligt er aan wanneer het is.quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:57 schreef moemoe het volgende:
Heej, een meet .
Apeldoorn is niet echt in de buurt, maar ik zal dit topic blijven volgen.
Komt @:melting ook?
Vul de datumprikker inquote:Op zaterdag 17 december 2022 18:07 schreef Melting het volgende:
[..]
@:moemoe, dat ligt er aan wanneer het is.
Het lijkt me heel leuk om je te ontmoeten en te bedanken .quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:07 schreef Melting het volgende:
[..]
@:moemoe, dat ligt er aan wanneer het is.
Ik wist het ook en krijg altijd automatisch het deuntje in mn hoofd... en " ik geloof dat het verhaal van kapitein ortega nog best eens waar kon zijn...quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:31 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ja! Je bent de eerste die het opvalt en ook weet wie ik bedoel
We zaten te denken aan ergens in de middag om het voor iedereen haalbaar te makenquote:Op zaterdag 17 december 2022 18:57 schreef moemoe het volgende:
Hoe laat zou de meet dan beginnen?
Dan kan ik een beetje calculeren of het te doen is met openbaar vervoer.
volgens mijn is deze meet niet voor mijquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:40 schreef Maanvis het volgende:
ZuipeN!
@:yvonne
@:bioslock
@:bosbeetle
@:jogy
@:viv
@:paul
@:socios
@:freshfruit
@:dotteke
@:djmo
@:rob
BIER
hou je niet van blowen?quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:08 schreef Paul het volgende:
[..]
volgens mijn is deze meet niet voor mij
Als je van bowlen houdt, ik vind prima. Denk niet dat de rest er een bezwaar tegen heeft, maar dat laat ik aan @KapiteinIglo en @superkimmi over voor de zekerheidquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:08 schreef Paul het volgende:
[..]
volgens mijn is deze meet niet voor mij
oja @Paul je mag niet mensen bannen omdat ze je verslaan met bowlenquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:07 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Als je van bowlen houdt, ik vind prima. Denk niet dat de rest er een bezwaar tegen heeft, maar dat laat ik aan @:kapiteinIglo en @:superkimmi over voor de zekerheid
We willen deze meet graag beperken tot mensen van het kerstpakkettenactietopic. Als @Paul daar in enige vorm aan heeft mee gedaan mag hij komen. Anders deze meet liever nietquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:07 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Als je van bowlen houdt, ik vind prima. Denk niet dat de rest er een bezwaar tegen heeft, maar dat laat ik aan @:kapiteinIglo en @:superkimmi over voor de zekerheid
Maar Gouda ligt volgens mij al een stuk dichterbij en vanaf daar zou je een lift kunnen krijgenquote:Op zondag 18 december 2022 00:21 schreef CaVaBien het volgende:
Ik heb voor de grap even gekeken hoe lang de reis voor mij zou duren met het ov en dat blijkt gewoon 2,5 uur te zijn
Veel plezier voor de mensen die gaan, wel een super leuk idee!
Het is voor mij ook rond de 2,5 tot 3,5 uur met het openbaar vervoer .quote:Op zondag 18 december 2022 00:21 schreef CaVaBien het volgende:
Ik heb voor de grap even gekeken hoe lang de reis voor mij zou duren met het ov en dat blijkt gewoon 2,5 uur te zijn
Veel plezier voor de mensen die gaan, wel een super leuk idee!
Meld.quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:14 schreef superkimmi het volgende:
Oh en ontvangers: als geld de enige reden is dat je niet wil komen, geen zorgen: we hebben op voorhand al mensen die aangeven ook hier aan te willen doneren
Is voor mensen van de Kerstpakketten, daar hoor ik niet bijquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:40 schreef Maanvis het volgende:
ZuipeN!
@:yvonne
@:bioslock
@:bosbeetle
@:jogy
@:viv
@:paul
@:socios
@:freshfruit
@:dotteke
@:djmo
@:rob
BIER
okokquote:Op zondag 18 december 2022 08:14 schreef Speedfight het volgende:
@:Maanvis in R&P mensen van 25+ die graag meeten wordt een nieuwjaarsborrel en winterefteling georganiseerd.
waarom staat het dan in de aankondigingenquote:Op zondag 18 december 2022 05:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is voor mensen van de Kerstpakketten, daar hoor ik niet bij
Ik heb overal misschien ingevuld want A ik vind het beheurlijk spannend en B ik moet op de dag zelf wel oppas hebben en C is financieel een dingetje, maaaar als dat allemaal op zn plek valt zou ik graag gebruik maken van een lift vanaf Gouda? (Gouderak ligt er naast)quote:Op zondag 18 december 2022 00:25 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Maar Gouda ligt volgens mij al een stuk dichterbij en vanaf daar zou je een lift kunnen krijgen
Om mensen die ooit aan de actie hebben meegedaan als gever/ontvanger/bezorger of wat dan ook er op te attenderen.quote:Op zondag 18 december 2022 08:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom staat het dan in de aankondigingen
Dat kan!quote:Op zondag 18 december 2022 09:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik heb overal misschien ingevuld want A ik vind het beheurlijk spannend en B ik moet op de dag zelf wel oppas hebben en C is financieel een dingetje, maaaar als dat allemaal op zn plek valt zou ik graag gebruik maken van een lift vanaf Gouda? (Gouderak ligt er naast)
We kunnen jou wel thuis ophalen, we hebben je adresquote:Op zondag 18 december 2022 09:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik heb overal misschien ingevuld want A ik vind het beheurlijk spannend en B ik moet op de dag zelf wel oppas hebben en C is financieel een dingetje, maaaar als dat allemaal op zn plek valt zou ik graag gebruik maken van een lift vanaf Gouda? (Gouderak ligt er naast)
Dit klinkt stalkerigquote:Op zondag 18 december 2022 09:52 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
We kunnen jou wel thuis ophalen, we hebben je adres
quote:
Mijn vaste donateurquote:
Volgens mij vond jij het al eng om mij te ontmoetenquote:Op zondag 18 december 2022 13:34 schreef Starhopper het volgende:
Mij te ver weg en zoveel FOK!ers ontmoeten vind ik eng
Enne, ik wil mij wel digitaal aansluiten als supporter van het winnende team
Sowiesoquote:Op zondag 18 december 2022 13:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Volgens mij vond jij het al eng om mij te ontmoeten
Nou zo erg was ik toch niet?quote:
En hoeveel zijn dat er?quote:
Achteraf viel het best mee jaquote:
15 ingevuld, 1 kan die dag niet, 4 misschien, 10 zekerquote:
Ik ben één van die misschiens Als @Ireth die dag ook kan, moet ik wel mee (anders sleept ze me wel aan mijn haren mee )quote:Op zondag 18 december 2022 14:05 schreef superkimmi het volgende:
[..]
15 ingevuld, 1 kan die dag niet, 4 misschien, 10 zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |