Meld.quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:14 schreef superkimmi het volgende:
Oh en ontvangers: als geld de enige reden is dat je niet wil komen, geen zorgen: we hebben op voorhand al mensen die aangeven ook hier aan te willen doneren
Is voor mensen van de Kerstpakketten, daar hoor ik niet bijquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:40 schreef Maanvis het volgende:
ZuipeN!
@:yvonne
@:bioslock
@:bosbeetle
@:jogy
@:viv
@:paul
@:socios
@:freshfruit
@:dotteke
@:djmo
@:rob
BIER
okokquote:Op zondag 18 december 2022 08:14 schreef Speedfight het volgende:
@:Maanvis in R&P mensen van 25+ die graag meeten wordt een nieuwjaarsborrel en winterefteling georganiseerd.
waarom staat het dan in de aankondigingenquote:Op zondag 18 december 2022 05:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is voor mensen van de Kerstpakketten, daar hoor ik niet bij
Ik heb overal misschien ingevuld want A ik vind het beheurlijk spannend en B ik moet op de dag zelf wel oppas hebben en C is financieel een dingetje, maaaar als dat allemaal op zn plek valt zou ik graag gebruik maken van een lift vanaf Gouda? (Gouderak ligt er naast)quote:Op zondag 18 december 2022 00:25 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Maar Gouda ligt volgens mij al een stuk dichterbij en vanaf daar zou je een lift kunnen krijgen
Om mensen die ooit aan de actie hebben meegedaan als gever/ontvanger/bezorger of wat dan ook er op te attenderen.quote:Op zondag 18 december 2022 08:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom staat het dan in de aankondigingen
Dat kan!quote:Op zondag 18 december 2022 09:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik heb overal misschien ingevuld want A ik vind het beheurlijk spannend en B ik moet op de dag zelf wel oppas hebben en C is financieel een dingetje, maaaar als dat allemaal op zn plek valt zou ik graag gebruik maken van een lift vanaf Gouda? (Gouderak ligt er naast)
We kunnen jou wel thuis ophalen, we hebben je adresquote:Op zondag 18 december 2022 09:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik heb overal misschien ingevuld want A ik vind het beheurlijk spannend en B ik moet op de dag zelf wel oppas hebben en C is financieel een dingetje, maaaar als dat allemaal op zn plek valt zou ik graag gebruik maken van een lift vanaf Gouda? (Gouderak ligt er naast)
Dit klinkt stalkerigquote:Op zondag 18 december 2022 09:52 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
We kunnen jou wel thuis ophalen, we hebben je adres
Volgens mij vond jij het al eng om mij te ontmoetenquote:Op zondag 18 december 2022 13:34 schreef Starhopper het volgende:
Mij te ver weg en zoveel FOK!ers ontmoeten vind ik eng![]()
Enne, ik wil mij wel digitaal aansluiten als supporter van het winnende team
Sowiesoquote:Op zondag 18 december 2022 13:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Volgens mij vond jij het al eng om mij te ontmoeten
Nou zo erg was ik toch niet?quote:
En hoeveel zijn dat er?quote:
15 ingevuld, 1 kan die dag niet, 4 misschien, 10 zekerquote:
Ik ben één van die misschiensquote:Op zondag 18 december 2022 14:05 schreef superkimmi het volgende:
[..]
15 ingevuld, 1 kan die dag niet, 4 misschien, 10 zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |