tuurlijk!quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:41 schreef summer2bird het volgende:
Ik ben voorgaande jaren altijd wel ontvanger geweest en 1x shopper, mag ik ook komen misschien?
Topquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:43 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
tuurlijk!
Kerstpakkettenactie is kerstpakkettenactie!
Er staat bewust geen jaartal bij
Voor mij is qua afstand alles wel haalbaar, maar het os de vraag of ik wel durfquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:44 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Voor het eerst een fok meet die in een afstand ligt die haalbaar voor mij is
Je hoeft ervoor in alle geval niet in het Reuzenradquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voor mij is qua afstand alles wel haalbaar, maar het os de vraag of ik wel durf
Ik stap liever in een reuzenrad dan dat ik ga socializenquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:48 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Je hoeft ervoor in alle geval niet in het Reuzenrad
Irritant is dat he, overal net niet in de buurt wonenquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:44 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Voor het eerst een fok meet die in een afstand ligt die haalbaar voor mij is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
Als ík ga, dan jij ook!quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik stap liever in een reuzenrad dan dat ik ga socializen
quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:50 schreef Ireth het volgende:
Voor ik kan beslissen dien ik eerst meer details te moeten weten. Datum, tijdstip, nabij station, vertrektijden enz...Je kunt je man niet meenemen? Of is dat onhandig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eehhmm... heel lang verhaal, maar nee dat is niet mogelijk.quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:52 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Je kunt je man niet meenemen? Of is dat onhandig?
Ik wil altijd gaan bowlen, maar niemand wil meer met mij bowlen omdat ze niet van me kunnen winnen. Als ik al met mijn eigen tas met bowling-ballen kom aanzetten hoor je mensen al zuchten nog voor er een bal geworpen is.quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:57 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben echt helemaal flabbergasted. Een wens die echt wel oprecht was, maar gewoon "je moet wat invullen" dingetje.
Dan beslist de bowling dat het van 2 naar 4 personen gaat op hun kosten ook nog.
Daardoor kan er dus nog iemand verrast worden.
En dan gaan mensen ook nog willen bowlen
Jammer, was goed bedoeld, ik dacht dan is hij er ook mischien nog eens een keertje uit geweest, leuk dagje gehad mischien, maar ik weet de situatie verder niet. Ik zal mijn domme opmerkingen verder voor me houden.quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm... heel lang verhaal, maar nee dat is niet mogelijk.
Eigen bal heb ik niet, en ik ben links qua bowlen dus dat is ook handicap Altijd lastig een fijne bal te vinden...quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:59 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Ik wil altijd gaan bowlen, maar niemand wil meer met mij bowlen omdat ze niet van me kunnen winnen. Als ik al met mijn eigen tas met bowling-ballen kom aanzetten hoor je mensen al zuchten nog voor er een bal geworpen is.
helemaal niet dom hoor, hartstikke lief juist dat je meedenkt bedoelde meer dat het op dit tijdstip te lastig en te lang is om te leggenquote:Op zaterdag 17 december 2022 00:03 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Jammer, was goed bedoeld, ik dacht dan is hij er ook mischien nog eens een keertje uit geweest, leuk dagje gehad mischien, maar ik weet de situatie verder niet. Ik zal mijn domme opmerkingen verder voor me houden.
Links bowlen is geen handicap, maar juist een voordeel. 90% van de bowlers is rechtshandig en gooien daarom elkaars olie-patroon naar de klote. Links-bowlers hebben daar geen last van en kunnen dus veel consequenter hun lijn vinden. En ballen kun je op maat laten boren.quote:Op zaterdag 17 december 2022 00:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Eigen bal heb ik niet, en ik ben links qua bowlen dus dat is ook handicap Altijd lastig een fijne bal te vinden...
Mijn zus had er wel een. En links qua bowlen is puur omdat ik met het ene linkshandig ben en met het andere rechtshandig, altijd leuk....
Heb ook een tijd handballen gedaan en van junior naar "senior" ging je met een net wat grotere bal spelen, en toen wisselde ik dus van hand, ook handig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is overigens altijd leuk als ik ga bowlen, dan heb je altijd wel dat je naast een gezin of een vriendengroepje komt met je baan en dan is er altijd wel iemand die zoiets heeft van "Oeh dat is een mooie bal, mag ik daar eens mee gooien?" en dan zie je ze raar kijken als ze hun vingers er niet in krijgen
[ Bericht 0% gewijzigd door Deepcage op 17-12-2022 00:27:02 ]
Ik heb zo’n vermoeden welke van de tweequote:Op zaterdag 17 december 2022 00:42 schreef KapiteinIglo het volgende:
Bowling les van @:deepcage
Mijn broer heeft zn pink wel een gebroken mey bowlen
Ik denk dat dat vermoeden kloptquote:Op zaterdag 17 december 2022 00:57 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik heb zo’n vermoeden welke van de twee
Als het moet, dan moet het. Dan sleep ik je wel op mijn abo mee. Krijg je 40% op je treinticket.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:34 schreef KapiteinIglo het volgende:
Hieronder een datumprikker, dan kunnen we kijken of er uberhaupt een datum is waarop meerdere mensen kunnenWanneer is het? Ik kan dan niet, ik heb dan griepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik zie al dat je voor ons samen hebt gereageerd.life is what happens to you, while you're busy making other plans.
Leukste thuis zeker?quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:37 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Wanneer is het? Ik kan dan niet, ik heb dan griep
Oh, ik zie al dat je voor ons samen hebt gereageerd.
Is dat deze kapitein Ortega soms? Dat viel me opeens opquote:KapiteinIglo's handtekening vermeldt:
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 11:19 schreef Deepcage het volgende:
OFFTOPIC
[..]
Is dat deze kapitein Ortega soms? Dat viel me opeens op
"Ik ontdekte het scheepsjournaal van kapitein Ortega in een klooster dat uitkijkt over de zee. In de ochtend van de 16e februari 1634 legde Ortega zijn schip voor anker achter een koraalrif. Dezelfde nacht nog werd hij aangevallen door piraten. Het in brand geschoten schip zonk op de zeebodem. Tien dagen later werd de kapitein half bewusteloos op het strand gevonden, het scheepsjournaal nog in de arm geklemd. Hij beschreef daarin een wereld van kleine onderwater-wezens, niet veel groter dan zijn duim. Niemand geloofde hem, maar weet je? Ik denk, dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn..."Ja! Je bent de eerste die het opvalt en ook weet wie ik bedoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
quote:
De eerste die er over begint omdat hij twijfelt ik ben met die Serie opgegroeid dus hoefde het niet te vragenquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:31 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ja! Je bent de eerste die het opvalt en ook weet wie ik bedoel
Niet eerlijk! Ik ook!quote:Op zaterdag 17 december 2022 00:41 schreef superkimmi het volgende:
Ik stel teams voor! Ik wil met @:deepcage!
Ik wist het ook al Heb de hele dvdbox hier staan van toen Susanne klein wasquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:31 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ja! Je bent de eerste die het opvalt en ook weet wie ik bedoel
Uit de tijd dat tekenfilms nog leuk waren #OmaVerteldquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wist het ook al Heb de hele dvdbox hier staan van toen Susanne klein was
Ik kan het me niet herinneren, want ik ben er te oud voor, ukkie..quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Uit de tijd dat tekenfilms nog leuk waren #OmaVerteld
Ja maar jij bent dan ook al hoogbejaard!quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:20 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik kan het me niet herinneren, want ik ben er te oud voor, ukkie..
Ik help je wel verliezenquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:28 schreef Ireth het volgende:
Mochten er teams gevormd gaan worden, wil je verliezen, kom bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |