SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een beetje vent kan zich toch wel onder controle houdenquote:
Inderdaad, eerst een stevige basis laten leggen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is gewoon nog niet constant genoeg. Komt wel
connor vliegt er de volgende ronde ook totaal roemloos afquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pech dat ze Connor treft. Een ander flapdrol had ze gehad.
Werkdarts is al genoemd!quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:06 schreef Tagliano het volgende:
Wat een leuke bingo is er gemaakt trouwens
tegen Clemens? Daar zou ik niet zomaar vanuit gaan. Wel zelfde postuur als Greavesquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
connor vliegt er de volgende ronde ook totaal roemloos af
nou dan een rondje later. Waardeloze speler is hetquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
tegen Clemens? Daar zou ik niet zomaar vanuit gaan. Wel zelfde postuur als Greaves
Gadverdamme. Zoeken naar het kutje bahquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:07 schreef Caland het volgende:
Lekker man, dat je iemand omhelst en van die pure vetkwabben voelt
Een verkleinwoord is hier niet echt op zijn plaats.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Gadverdamme. Zoeken naar het kutje bah
Geen herhalingsgevaarquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:07 schreef Caland het volgende:
Lekker man, dat je iemand omhelst en van die pure vetkwabben voelt
SEX / Kan een lilliputter een grote pik verwerken?quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een verkleinwoord is hier niet echt op zijn plaats.
Waarom? Gewoon tussen die vetkwab.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Gadverdamme. Zoeken naar het kutje bah
Geile britse chav.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:08 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig hebben we de foto's nog.
[ afbeelding ]
Moment, geef me vijf minuten. Ik kijk hier al een paar weken tegenop, maar ik zal hem delenquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:09 schreef Tagliano het volgende:
We wachten nog op de foto's van Neef
Er bestaan pizza bitterballen?!quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie de Dr. Oetker pizza bitterballen al geprobeerd? Ernstig lekker.
Dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik noteer hetquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Zakvulling voor de lekkere nootjesquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:14 schreef Tagliano het volgende:
Wat vinden jullie overigens van cashewnoten
Echt smerig fucking lekker.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Er bestaan pizza bitterballen?!
Prima. Gooi ze weleens door de yoghurtquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:14 schreef Tagliano het volgende:
Gezouten of ongezouten?quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:14 schreef Tagliano het volgende:
Neee dit kan nietquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Echt smerig fucking lekker.
[ afbeelding ]
Gaat op de lijst voor het kerstontbijtquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Echt smerig fucking lekker.
[ afbeelding ]
Nog niet.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
@:zipportal hebben we Weslie al gezien?
Prima combi met koud bier.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:14 schreef Tagliano het volgende:
Staat te kwispelen als hij een dagje minder dagbesteding hoeft te doenquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:18 schreef Nober het volgende:
Hendriks is al blij dat ie mag meedoen, alles is winst.
Als een fish on the stagequote:Op vrijdag 16 december 2022 22:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Jerry Hendriks heeft heel Nederland onsterfelijk belachelijk gemaakt die avond
Zaligquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:14 schreef Tagliano het volgende:
Is goed Maniquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Zal ik mijn gebruikte boxershort posten?
Ik heb een pittige mening over mensen jonger dan 40 die top2000 lijstjes insturenquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:20 schreef Tagliano het volgende:
Deze beide nummers associeer ik vrij sterk met top2000
Tis wel zijn maat.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:19 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Van wie is deze dan? Je bent toch een vent?
Drt is van alle markten thuisquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:20 schreef Tagliano het volgende:
Weer eens een ander topic dan hoerenreviews zo
Proost en borsten zijn altijd welkomquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:21 schreef Mani89 het volgende:
Nog 3 drankjes en ik post foto's van mijn vriendin's volle C-cups.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:21 schreef Mani89 het volgende:
Nog 3 drankjes en ik post foto's van mijn vriendin's volle C-cups.
Mooiste WK-reeks allertijden.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:20 schreef Tagliano het volgende:
18 apr 2022quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:20 schreef Tagliano het volgende:
Duitsers doen rare dingen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:22 schreef Mani89 het volgende:
Hempel met zijn homofiele doekje. In de gevangenis betekent dat in je reet genomen worden.
20 minuutjesquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
18 apr 2022
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag sinds lange tijd Gina weer bezocht bij de Escape in Doetinchem. Werd direct bij binnenkomst begroet en haar kamer ingelopen.
Naar het financiële gedeelte even gewassen en vervolgens geknuffeld op bed. Toen hij op sterkte was ging het condoom erom.
Pijpen kan ze erg goed. Diep en strak, erg vermakelijk.
Naar een aantal minuten standje cowgirl zodat ik haar mooie lichaam kon zien en vasthouden. Voor de liefhebbers, ze is echt een wilde!
Afgemaakt in missionaris. Heb haar echt hard kunnen nemen. Vind ze zelf ook ontzettend heerlijk.
Ben in het verleden al meerdere keren bij Gina geweest. Blijft een prachtige meiden en is zeker een aanrader.
TIjdsverspillingquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
Duur van bezoek 20 minuten
[...]
en vervolgens geknuffeld op bed
Hopp verkeerd in wanstaltige vorm. Die is AFWEZIG.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:25 schreef BB-King het volgende:
Doet die Hopp nog mee?
Of zijn Clemens, Schindler en deze Hempel hem allemaal voorbij?
quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:19 schreef monkyyy het volgende:
Twitter is voor simps en hoeren, de babbelbox vraagt vandaag, in welke categorie valt u?
Hmquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:26 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Lang bezoek. Zijn mannen die het net 1 1/2 minuut volhouden.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:24 schreef Mani89 het volgende:
Iemand reviews van Barbie bij Dianes Secret?
quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hm
Dan ga ik toch weer met een tevreden gevoel naar bed
Dat was de ¤50 dus niet waardquote:
ook wel sneu als achter je naam staat hoeveel reviews je hebt gegeven, ergo hoeveel hoeren je al hebt bezochtquote:
Zo lang? 😰quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:26 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Griet van de middelbare school. Jaren niet gezien en nooit wat mee gehad maar zij wilde altijd wel. Tja en dan ben je een keer dronken. Kan gebeuren.quote:
Poh geil wijf, lekkerquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Griet van de middelbare school. Jaren niet gezien en nooit wat mee gehad maar zij wilde altijd wel. Tja en dan ben je een keer dronken. Kan gebeuren.
Uiteraard. Maar ja Claudia heeft het ook gedaan dus wat zegt het.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij kan zo de oudejaarsconference doen.
Met dat soort statements richting de Engelsen maakten ze vroeger grote problemenquote:
Woorden doen er toe.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
Jongens ik ben de website van girlsreview eens aandachtig aan het bekijken en dat is potverdorie geil.
quote:
quote:
quote:Ronduit slecht, geen enkele afspraak nagekomen.
Pzc is ineens bijbetalen, deepthroat totaal niet mogelijk... enkel de eikel paste net.
Bood in advertentie fisting aan maar 1 vinger en gelijk al klagen.
Afgesproken dat ze in lingerie zou ontvangen, maar bleek in huispak en sweatpants te zijn.
Locatie is raar en had beter moeten weten, in een of ander kelderkamertje zonder een bed enkel een bank.
Vrouw in kwestie is beduidend ouder dan op foto's, of in slechtere conditie.
30 minuten afgesproken, maar na 5 minuten werd al gezegd opschieten...
De vrouw bleef ook maar praten wat heel storend is.
Goeie pot bier per stuk, genot.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:40 schreef Anneloos het volgende:
[..]
@:Wereldgozer heeft ze net nog in zijn handen gehad. Wat schat jij?
quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:40 schreef Anneloos het volgende:
[..]
@:Wereldgozer heeft ze net nog in zijn handen gehad. Wat schat jij?
Dat zijn wel erg zware pijlen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Goeie pot bier per stuk, genot.
Zijn opa had meer met bommen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Hempel gooit wel erg slordig. Kan hem allemaal weinig bommen zo lijkt het
Zit te kijken of ik nog een stukje droge worst zal aansnijdenquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Is iedereen al lam in slaap gevallen?
Kan er ook niks aan doen dat ie in Duitsland geboren isquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hempel kijkt raar uit zijn ogen
SCHADE DEUTSCHLANDquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen dat ie in Duitsland geboren is
ÖZILED.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hempel kijkt raar uit zijn ogen
Daar hoef je niks voor te kunnen inderdaad.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Anne Marie stelt prima vragen; zou zomaar de nieuwe presentatrice van Zomergasten kunnen worden.
Waarom eindelijk? Kreeg je er een droge worst van?quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Eindelijk niet meer Beau Greaves de hoogste finish van de avond
Is een vraag in de Nostra en daar ben ik druk meequote:Op vrijdag 16 december 2022 22:57 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Waarom eindelijk? Kreeg je er een droge worst van?
Koekoek, veel nagels gehad zo te lezen. Frikandel van @Wereldgozer in de gang.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:26 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Geen zin in turbodarts?quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:59 schreef Tagliano het volgende:
Na deze pot kan ik vredig slapen, kolere
ja beter ook iddquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:06 schreef Wertha het volgende:
[..]
Doe maar niet. Zo snel mogelijk klaar met deze pot graag.
Na set 1, na set 2 en na einde wedstrijd. Dat zijn breaks die ze zeker weten kwijt kunnenquote:
Sorry wat?quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Koekoek, veel nagels gehad zo te lezen. Frikandel van @:wereldgozer in de gang.
Niet echt. Ik ben blondquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]je weet goed waar ik op doel
Kroatiëquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Soots
Whiskeyzuiper Whitlock
Josh Rock
En @:heywoodu voor Diogo Portela
Laatste keer Modric.quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan me heel weinig interesseren.
Ja, dat is een bijkomend voordeelquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:20 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Echt? Of word ik dan gewoon heel dronken?
Ik vind het wel geinig om Burnett weer eens in actie te zienquote:
En Barney (30e keer), Beaton (32e keer)...quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig om Burnett weer eens in actie te zien
Maijer is zwakzinnigquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Maijer zou Brown nu keihard uitlachen omdat hij z'n tourkaart kwijt is
quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Maijer zou Brown nu keihard uitlachen omdat hij z'n tourkaart kwijt is
quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik dacht dat ik dit nooit zou zeggen, maar doe mij maar Maijer maar.
Martijn Zijtaidsquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:38 schreef Janneke141 het volgende:
Heeft iemand toevallig een linkje naar alle 96 walk-on songs?
quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:38 schreef Janneke141 het volgende:
Heeft iemand toevallig een linkje naar alle 96 walk-on songs?
https://sportnieuws.nl/da(...)s-alle-darters-2023/quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:39 schreef Janneke141 het volgende:
Ja, sorry dat ik de incrowd-grapjes hier niet zo goed snap hoor.
Dank uquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:40 schreef Coco het volgende:
[..]
https://sportnieuws.nl/da(...)s-alle-darters-2023/
Anneloos, dat is een schot in de roosquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:43 schreef Anneloos het volgende:
Ik gun het Rafferty, maar gok dat het een slachtpartij gaat worden.
Werd er maar eens in mijn roos geschotenquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Anneloos, dat is een schot in de roos
Mensen met een walgelijke smaak. Ik kan zo 2 opnoemen die beter zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:40 schreef Coco het volgende:
[..]
https://sportnieuws.nl/da(...)s-alle-darters-2023/
Dat zijn mensen die doorgaans ook gek zijn op de top2000.quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mensen met een walgelijke smaak. Ik kan zo 2 opnoemen die beter zijn.
Ik hoorde dat Neef Wuppie ervaring had met grotere matenquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:44 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Werd er maar eens in mijn roos geschoten
quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Neef Wuppie ervaring had met grotere maten
Klopt.quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:50 schreef GwaiLow het volgende:
Tja de grote 11 mag je niet missen tegen BB. Slachtpartij ja.
Big Ben-ito van de Pas doet toch helemaal niet mee?quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ben jij voor BB of voor The King dit WK?
Haha, die is inmiddels prof-af volgens mij. Gelukkig geen tour-card meer. Ging iets anders doen met zijn levenquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Big Ben-ito van de Pas doet toch helemaal niet mee?
Ik heb eigenlijk een hekel aan BB al kan ik niet ontkennen dat hij goed kan darten.quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ben jij voor BB of voor The King dit WK?
Ryan Searle dacht ik.quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Black Sabbath - Paranoid moet wel van Richie Burnett zijn
Bully Boy loopt vaak wat chagrijnig en ontevreden rond op het podium, maar hij gooit wel lekker snel en vermakelijk, en is ook nog eens een hele sportieve gozer. Denk dat nu hij zijn eerste echte titel heeft gepakt, dat hij los is.quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:56 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk een hekel aan BB al kan ik niet ontkennen dat hij goed kan darten.
King is altijd wel vermakelijk. Vooral zijn gezichtsuitdrukkingen als zijn tegenstander hard juicht.
Maar ik hoop vooral dat Barney, MVG en Dirk gaan knallen dit WK.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig om Burnett weer eens in actie te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |