Gerelateerd aan deze vraag: heeft een mannelijke lilliputter een relatief grote/kleine/normale pik t.o.v. z'n lichaamslengtequote:Op zondag 6 november 2022 20:55 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Gekke vraag maar wel serieus bedoeld
Kan een vrouwelijke lilliputter de zelfde lengte pik verwerken als een vrouw van normale lengte?
Kan het niet met zekerheid zeggen, maar ik ga ervan uit van wel. Mijn exen waren allemaal rond de 140-155 (val op aziatische dames) nooit problemen ermee gehad.quote:Op zondag 6 november 2022 20:55 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Kan een vrouwelijke lilliputter de zelfde lengte pik verwerken als een vrouw van normale lengte?
En hoe lang is de broekslang?quote:Op maandag 7 november 2022 12:14 schreef otacon het volgende:
[..]
Kan het niet met zekerheid zeggen, maar ik ga ervan uit van wel. Mijn exen waren allemaal rond de 140-155 (val op aziatische dames) nooit problemen ermee gehad.
Ook Aziatisch, 8/9 cm.quote:Op maandag 7 november 2022 21:10 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
En hoe lang is de broekslang?
Je moet hem ook niet met Aziaten vergelijkenquote:Op maandag 21 november 2022 08:27 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
Lekker met je stereotypering. Ben Aziaat 1.65m en mijne is bovengemiddeld.
9,5 cm dan.quote:Op maandag 21 november 2022 08:27 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
Lekker met je stereotypering. Ben Aziaat 1.65m en mijne is bovengemiddeld.
Wat is je maat?quote:Op donderdag 15 december 2022 21:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Als ik af ga op "normale" vrouwen is er geen peil op te trekken. Heb vriendinnen gehad van 1,82 waar ik niet te diep door kon stoten en ik heb ook een vriendin van 1,58 gehad waar ik hem er zo ball deep in kon rammen.
Zeer fors.quote:
Ja het kan.quote:Op zondag 6 november 2022 20:55 schreef SnodeSnuiter het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |