SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kreeg een of andere vage melding dat ik niet 2x hetzelfde kon posten terwijl ik op 'open nieuw deel' kliktequote:
Tijd voor Scholten, Stompé, Robin van Galen, Boom, Krajiček, Sluijter.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:47 schreef Mani89 het volgende: [..] Dat kom omdat 1 van je analisten in de studio zit omdat hij een keer een dom dansje deed en verder op cafe niveau darts gooit. Tragisch. Sterf Viaaids.
Ashley Zaadquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:52 schreef Nober het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Tijd voor Scholten, Stompé, Robin van Galen, Boom, Krajiček, Sluijter.
Denk je dat je dan niet hetzelfde beeld krijgt?quote:
Echt geweldige kwaliteit voor een stream to be honestquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je dat je dan niet hetzelfde beeld krijgt?
zeker. Alleen de regie zwalkt soms even. Maar dat is wat het is, dat heeft niks te maken met waar je kijktquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Echt geweldige kwaliteit voor een stream to be honest
Dat is jaarlijks een dingetje inderdaadquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zeker. Alleen de regie zwalkt soms even. Maar dat is wat het is, dat heeft niks te maken met waar je kijkt
net ff bij een herhaling. Paar seconden. Zal wel gewoon een glitch van de regie geweest zijnquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Geen last van een "onscherp kutbeeld"
Inclusieve reclames met gemixede stelletjes onder de kerstboom.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:59 schreef Bolasie het volgende:
Al mis ik RTL wel met de veel te lange reclameblokken waardoor de eerste leg gemist werd
Nu zijn we heel benieuwdquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:02 schreef Coco het volgende:
Na verdrietig nieuws ontvangen te hebben, schuif ik nu ook aan.
Welkom. Waddup?quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:02 schreef Coco het volgende:
Owjeequote:Op vrijdag 16 december 2022 21:02 schreef Coco het volgende:
Oh nee.. you okay?quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:02 schreef Coco het volgende:
Dit warme bad biedt troost.quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:02 schreef Coco het volgende:
Viaplay schakelt ook te laat dus dat mis je niet.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:59 schreef Bolasie het volgende:
Al mis ik RTL wel met de veel te lange reclameblokken waardoor de eerste leg gemist werd
Wiequote:Op vrijdag 16 december 2022 21:06 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
Een zeer goeden vriend gaat permanent op vakantie.
Sterkte Cocoquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:06 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
Terwijl als dit een middagpartij was dan was het gewoon 3-0 geworden.quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan best eens een 3-2 wedstrijd worden dit
In beide gevallen hebben we het er morgen niet meer over.quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Terwijl als dit een middagpartij was dan was het gewoon 3-0 geworden.
Sterkte kerel.quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:06 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
Waardeloos. Sterkte.quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:06 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
Aan het genieten?quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ken amper Darts spelers. Welke wedstrijd is het leukst denken jullie?
Co Stompequote:Op vrijdag 16 december 2022 21:16 schreef Coco het volgende:
Wie zou de favoriete darter van @:capuchon_jongen zijn?
zn rechterhand. Die kan als beste een pijl richtenquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:16 schreef Coco het volgende:
Wie zou de favoriete darter van @:capuchon_jongen zijn?
quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
ALWEER? Deze pot nodigde niet uit om actief mee te posten. Ik was er wel gewoon.
Je bent pure middelmaat!quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:23 schreef Zorro het volgende:
Ik heb ook een VTM streampje aangezwengeld.
Val meteen in de reclame. Dat schiet ook niet op.
Dat weet ik dus daar heb je me niet meequote:
Allemachtig.quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:26 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een man of een vrouw?
Dat is Peter Griffinquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:26 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Die gooit dadelijk tegen William O'Connorquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:26 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb hot chicken wings gemaaktWaar blijft de volgende pot?
Over een half uurtje mag de airfryer weer aan.quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:26 schreef Stoorzendert het volgende:
Beau gaat zo spelenquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:26 schreef Stoorzendert het volgende:
Allang besprokenquote:
Is dat niet gejat van een andere darter?quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:29 schreef Tagliano het volgende:
WAT
Hoe durft ze met dit nummer op te komen
als je dit zegt in een match waarin o connor speelt, moet de haat wel heel diep zittenquote:
Dit eet mannen en vrouwen voor ontbijt.quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:26 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Ook Beau komt niet helemaal tot z'n recht.quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Had beter Gravy kunnen heten
De oprecht meest sympathieke darter van allemaal (die helaas zijn toerkaart kwijtraakt nu), Hendoquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Is dat niet gejat van een andere darter?
Dan moet ze op hem gaan zittenquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:31 schreef Wereldgozer het volgende:
Beau zegt: en nou ga ik je slopen
Jaaaaquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De oprecht meest sympathieke darter van allemaal (die helaas zijn toerkaart kwijtraakt nu), Hendo
Wat een smerige plastic Barbiequote:Op vrijdag 16 december 2022 21:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/bob_greaves/
Dan ga je twijfelen of je toch niet liever op Beau kruiptquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is echt heel erg engquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mij schiet zo gauw alleen een Franse te binnen maar dat is tegenwoordig bijna hetzelfdequote:
Die kon wel een robbertje keilen...quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:32 schreef Coelho het volgende:
[..]
Er was eens een meisje met pijlen...
Stukje scharenquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moeder schijnt op sterven te liggen.
Dan wil ik @Poepz0r ook alle sterkte wensenquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moeder schijnt op sterven te liggen.
Ja ik ook trouwensquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan wil ik @:poepz0r ook alle sterkte wensen
Zie je bij veel darters, een fundament waar een 747 op kan landen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
'Ze staat stabiel'.
Niet omver te krijgen inderdaad.
Hij piekt best vaak in de eerste/tweede ronde tochquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
OKunner met 105. Stop hiermee dit kan jij niet
Valt wel mee. Het is vaak dodelijk saai rond 90 gemiddeldquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij piekt best vaak in de eerste/tweede ronde toch
de dikke dame gezongen heeft?quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
EEN BREAK IS PAS EEN BREAK ALS.....
Ik heb het gevoel dat ik hem dit soort kunstjes vaker op een WK zie doenquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het is vaak dodelijk saai rond 90 gemiddeld
Een echte bagagedragerdarterquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik hem dit soort kunstjes vaker op een WK zie doen
Bijzonderquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
waarom neem je uberhaupt je telefoon mee t podium op
Selfiequote:Op vrijdag 16 december 2022 21:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
waarom neem je uberhaupt je telefoon mee t podium op
Ze maakt panorama selfiesquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dan heb je meer dan 1 telefoon nodig ouwe reus
Stukje Broabant.quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Alles is ' heerlijk' bij het blondje
Net zo budget als SBS6quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Alles is ' heerlijk' bij het blondje
Die jopen willen alle kanten op.quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee daar hebben ze het sletsysteemquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
hebben ze het setsysteem ook in het vrouwencircuit eigenlijk?
einde eerste set wel op die 3 gemiste dubbelsquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:50 schreef Tagliano het volgende:
O'Connor heeft het publiek niet echt tegen zich overigens
Vrouwendarts begint wel te normaliseren
Ja oke maar niet heel veel meer dan bij een andere sympathieke underdog ofzoquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
einde eerste set wel op die 3 gemiste dubbels
Gemobiliseerdquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe is het met die Russin Koroleva? @:Mani89
Nu Hendo niet mee doet zou dat zomaar kunnenquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:53 schreef BB-King het volgende:
Is dit trouwens een record voor darter met de grootste voorgevel op een PDC WK?
Aangezien Sherrock krap aan cup A komt denk ik van wel.quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:53 schreef BB-King het volgende:
Ashton zit ook niet zonder hoorquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aangezien Sherrock krap aan cup A komt denk ik van wel.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:53 schreef BB-King het volgende:
Nee, dat blijft in bezit van Snackpot.quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:53 schreef BB-King het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe is het met die Russin Koroleva? @:Mani89
Ja wel knap gewoon. Heel klinisch. Zoals je van engnek verwachtquote:
Mokersaai, niks gemistquote:
Ja en nu is ze 18 en is het niet meer raar om haar geil te noemen hahaha.quote:
En?quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hebben jullie wel eens seks gehad met een formaatje Greaves? (ik helaas wel)
Hier zit een verhaal achterquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nou een van die spelers in die partijen anders steeds wel.quote:
Hopelijk lag je bovenop.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Niet lekker. Op haar kont geslagen tijdens doggy maar ook daar kreeg ik een binnenwaartse van.quote:
Nee, maximaal maatje victoria verstappen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Met een koe?quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Je kampeert erin?quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Haar ondergoed ligt btw nog in mijn kelder.
Van kinky.nl?quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik durf daar sinds een maand (want toen was het gebeurd), nooit meer naartoe te gaan.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, maximaal maatje victoria verstappen.
Toch ben ik erg benieuwd hoe dit heeft kunnen gebeuren als je er zo spijt van hebtquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik durf daar sinds een maand (want toen was het gebeurd), nooit meer naartoe te gaan.
Misschien zitten er nu wel beestjes in.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik durf daar sinds een maand (want toen was het gebeurd), nooit meer naartoe te gaan.
Ze ging er bovenop zitten en hij kon geen kant meer opquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch ben ik erg benieuwd hoe dit heeft kunnen gebeuren als je er zo spijt van hebt
Drankquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch ben ik erg benieuwd hoe dit heeft kunnen gebeuren als je er zo spijt van hebt
Oktoberfeestje. Veel bier en vrouwen met de grootste jopen zijn dan aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |