Echt geweldige kwaliteit voor een stream to be honestquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je dat je dan niet hetzelfde beeld krijgt?
zeker. Alleen de regie zwalkt soms even. Maar dat is wat het is, dat heeft niks te maken met waar je kijktquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Echt geweldige kwaliteit voor een stream to be honest
Dat is jaarlijks een dingetje inderdaadquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zeker. Alleen de regie zwalkt soms even. Maar dat is wat het is, dat heeft niks te maken met waar je kijkt
net ff bij een herhaling. Paar seconden. Zal wel gewoon een glitch van de regie geweest zijnquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Geen last van een "onscherp kutbeeld"
Inclusieve reclames met gemixede stelletjes onder de kerstboom.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:59 schreef Bolasie het volgende:
Al mis ik RTL wel met de veel te lange reclameblokken waardoor de eerste leg gemist werd
Nu zijn we heel benieuwdquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:02 schreef Coco het volgende:
Na verdrietig nieuws ontvangen te hebben, schuif ik nu ook aan.
Welkom. Waddup?quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:02 schreef Coco het volgende:
Owjeequote:Op vrijdag 16 december 2022 21:02 schreef Coco het volgende:
Oh nee.. you okay?quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:02 schreef Coco het volgende:
Dit warme bad biedt troost.quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:02 schreef Coco het volgende:
Viaplay schakelt ook te laat dus dat mis je niet.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:59 schreef Bolasie het volgende:
Al mis ik RTL wel met de veel te lange reclameblokken waardoor de eerste leg gemist werd
Wiequote:Op vrijdag 16 december 2022 21:06 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
Een zeer goeden vriend gaat permanent op vakantie.
Sterkte Cocoquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:06 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
Een zeer goeden vriend gaat permanent op vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |