Even een downertje ingespoten gekregen vermoed ik om de isoleercel te vermijdenquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kan alleen maar K5 geweest zijn.. :Lela was een wandelend killingfield
Lekker roasten. En dat ze maar flink aangebrand mogen wordenquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:22 schreef engine het volgende:
En morgen en overmorgen zullen er ook wel geen opdrachten komen. Rustig weekend.
Vanavond nog wel roasten
Ze hebben een paar weken terug wel een opdracht gekregen op een zondag. Dus het kan wel.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:22 schreef engine het volgende:
En morgen en overmorgen zullen er ook wel geen opdrachten komen. Rustig weekend.
Vanavond nog wel roasten
zal wel meevallen. ik denk dat zij op het randje liep van een gele kaart.. als zou ze die van mij alsnog krijgen voor die bedreigingen die ze geuit heeftquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:43 schreef Alocanda het volgende:
Leila kaarten met Mexx maakt haar uitbarsting niet echt geloofwaardig. Voelt nu als toneel voor tv momentje.
Is die nog wel kapster? Ze werkt toch met bejaarden?quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy is er maar weer druk mee, iedereen het haar doen. Kapster KimW zien we behalve Marciano nooit iemand het haar doen of knippen
Geen idee, maar lijkt me niet dat je dat verleerdquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Is die nog wel kapster? Ze werkt toch met bejaarden?
quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:37 schreef chufi het volgende:
Zit Erik nu met Isaac 1000¤ cadeau kaarten uit te zoeken?
die is net als Wendy overgestapt naar wat andersquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Is die nog wel kapster? Ze werkt toch met bejaarden?
Dat weet ik niet, ik ben net pas online.quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Of mag de rest ook nog wat uitzoeken .. heb niet alles gehoord ..?
Wendy is wel erg handig met haar kappers spullen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
die is net als Wendy overgestapt naar wat anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |