De namen gaan op alfabetisch volgordequote:Op donderdag 15 december 2022 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
Wanneer is Sjeffie aan de ( spreek)beurt?
Oh... dan istie alláng wegquote:Op donderdag 15 december 2022 19:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
De namen gaan op alfabetisch volgorde
2 Februari, mits er niemand weg gaatquote:Op donderdag 15 december 2022 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oh... dan istie alláng weg
Worst...geen kutquote:Op donderdag 15 december 2022 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
Whût??? Berend heeft even ¤400.000 nodig voor een kutSchintzel restaurant te openen... Malloot
Zal wel stamppot met worst zijnquote:Op donderdag 15 december 2022 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
Whût??? Berend heeft even ¤400.000 nodig voor een kutSchintzel restaurant te openen... Malloot
same voor Marciano met die enkele keer gekookt te hebbenquote:Op donderdag 15 december 2022 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
Hahh..Isaac gelijk erop in.. Waarom Berend zijn "kunnen" in de Loods keuken te gebruiken...
Snap ik, Berend is gewoon een luie flikker , net als Isaac.. de "Restaurant Manager"
Vestiging op de Zuid-As, nou daar kan je nooit goedkoop eten.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:49 schreef Amputalent het volgende:
Deze tent dus https://www.wush.nl/
Hotel gehad,klopt.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:55 schreef engine het volgende:
Berend heeft 6 jaar een hotel in Duitsland gehad....begreep ik dat nou goed? Hij heeft er in ieder geval wel 6 jaar gewoond.
etenquote:Op donderdag 15 december 2022 20:03 schreef spapaars het volgende:
Het bier en nog wat dingen is binnen
die knabbelt op allesquote:Op donderdag 15 december 2022 20:04 schreef Amputalent het volgende:
Dat bekkie van Martin
[ afbeelding ]
Als Dictator komt hij wellicht eerder aan de beurt dan Jeffrey zelf zou denken.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
De namen gaan op alfabetisch volgorde
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:13 schreef HappyCharly het volgende:
Ach.. denkt Mirthe nou echt dat ze op haar tiende een vliegtuig zelfstandig mocht besturen?
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
Zoe 14 keer gezakt voor haar theorie auto
Dus die heeft ook al haar record te pakken, goed voor 1 waardebon.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:15 schreef HappyCharly het volgende:
Zoë heeft 14 keer gedaan over haar theorie van rijbewijs... aww... wel een doorzetter
gebakken of geroosterd?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
ik heb met mijn cavia vroeger geld verdient
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zoek naar rode wijn…quote:Op donderdag 15 december 2022 20:06 schreef engine het volgende:
De hulpmanager zoekt het even uit.
[ afbeelding ]
Wou het niet zeggenquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 15 december 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
De COS is net zo dood als de loods
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
Vanzelfsprekend. WK darten is begonnenquote:Op donderdag 15 december 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
De COS is net zo dood als de loods
maar jij bent er welquote:Op donderdag 15 december 2022 20:32 schreef engine het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. WK darten is begonnen
Het was even reclamequote:
1 wie vraagt hieromquote:Op donderdag 15 december 2022 20:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was om gevraagd, GJ legt hem recht .......![]()
[ afbeelding ]
Dat tweede kan ik wel beantwoorden als je het echt wil weten. Die eerste nietquote:Op donderdag 15 december 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 wie vraagt hierom![]()
2 wat legt hij recht
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was om gevraagd, GJ legt hem recht .......![]()
[ afbeelding ]
nou jaquote:Op donderdag 15 december 2022 20:37 schreef spapaars het volgende:
Hoe breng je een vrolijke avond om zeep.
ze zijn allemaal moequote:Op donderdag 15 december 2022 20:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zitten toch leuke verhalen tussen?
🤣🤪quote:Op donderdag 15 december 2022 19:46 schreef Harry het volgende:
Berend suggereert dat er misschien wel 5 miljoen kijkers zijn voor EJVJL.
jij wilde dit gewoon delen hequote:Op donderdag 15 december 2022 20:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sorry, moet een beetje discreet zijn ....
Heel goed, het was een testje, maar je bent geslaagdquote:Op donderdag 15 december 2022 20:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sorry, moet een beetje discreet zijn ....
.....quote:Op donderdag 15 december 2022 20:41 schreef Seattle het volgende:
Heel goed, het was een testje, maar je bent geslaagd
KimK is net zo aan het mopperen over het leven in de loods en de k-groep als Jeff. En ze doen allebei nauwelijks aan de groepsdingen meequote:Op donderdag 15 december 2022 20:44 schreef spapaars het volgende:
Kim K is ook geen gezelschapsmens, die staat te douchen.
ik zou zelf helemaal gestoord worden van al die groepsdingenquote:Op donderdag 15 december 2022 20:45 schreef Seattle het volgende:
[..]
KimK is net zo aan het mopperen over het leven in de loods en de k-groep als Jeff. En ze doen allebei nauwelijks aan de groepsdingen mee
2 grote zeurpieten zijn het.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:45 schreef Seattle het volgende:
[..]
KimK is net zo aan het mopperen over het leven in de loods en de k-groep als Jeff. En ze doen allebei nauwelijks aan de groepsdingen mee
Sowieso van die loods en die k-groepquote:Op donderdag 15 december 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou zelf helemaal gestoord worden van al die groepsdingen
Isaac stopt in het ene bakje nog wat extraquote:Op donderdag 15 december 2022 20:48 schreef 5thencounter het volgende:
De Tabakpottenvullen truc?
Voor De Twee Flikkers... Kenzie & Kim... best wel veel hé? Aldus Sjeffie de PottenVuller
..En Isaac staat erbij en hoort het aan.. Kloothommel
[ afbeelding ]
En dan staat Jeff er ook verdomd beroerd op.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal je op tv niet terug horen, daar is het programma te trutterig voor.
dan zou de halve loods er beroerd op staanquote:Op donderdag 15 december 2022 20:49 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan staat Jeff er ook verdomd beroerd op.
Ik geloof niet dat veel mensen Rupert en Ima ‘de flikkers’ noemen.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan zou de halve loods er beroerd op staan
Toen ze vanmiddag te laat waren bij het liedje zingen moesten ze afgemaakt worden. Zei hij gewoon waar de hele groep bij stond.quote:
Best jammer dat ze er een vakantieloods waarin ze lullige spelletjes spelen ervan hebben gemaakt.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:49 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan staat Jeff er ook verdomd beroerd op.
crackhoer is een nette bewoording wilde je zeggen?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat veel mensen Rupert en Ima ‘de flikkers’ noemen.
Sjoemelsigaretten liggen vast klaarquote:Op donderdag 15 december 2022 20:50 schreef mootie het volgende:
En Jeff moet vast wat sigaretten klikken voor Isaac.
Hun gedrag als in samen of los van elkaar? Is mij niet duidelijkquote:Op donderdag 15 december 2022 18:54 schreef Deisyy het volgende: Jappie en Wanda letten allebei op hun gedrag en hoe dat overkomt tegenover de anderen, Jappie vertelt dat hij dat een gesprek over heeft gehad achter en Wanda zegt dat zij zo'n zelfde gesprek heeft gehad.
Isaac rookt toch niet?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:50 schreef mootie het volgende:
En Jeff moet vast wat sigaretten klikken voor Isaac.
Het gaat hier om homoseksuelen flikker noemen. Niet om elk ander scheldwoord.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
crackhoer is een nette bewoording wilde je zeggen?
of flikker
of lilliputer
mongolen
tyfusmongolen
shall i go on?
aah heteroseksuelen uitschelden is primaquote:Op donderdag 15 december 2022 20:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat hier om homoseksuelen flikker noemen. Niet om elk ander scheldwoord.
Mattin heeft er zelf om gevraagd. Hij wil minderen en misschien wel gaan stoppen.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
Isaac "Ik houd die stash gewoon daar..." als je wat wil kom je gewoon...
Aldus Isaac en zijn Hondje..
[ afbeelding ]
Wie heeft wie uitscholden omdat hij of zij hetero is dan?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah heteroseksuelen uitschelden is prima
Jeff noemt homoseksuelen flikker. Dat is wat er net gebeurde.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah heteroseksuelen uitschelden is prima
Ze zijn bijna de hele dag samen, dus denk dat het daarover ging.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:52 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Hun gedrag als in samen of los van elkaar? Is mij niet duidelijk
Amenquote:Op donderdag 15 december 2022 20:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeff noemt homoseksuelen flikker. Dat is wat er net gebeurde.
Dan hoef je er niet de hele loods bij te halen. Je kunt ook gewoon toegeven dat dat enorm aso is.
het gaat erom dat er door iedereen wordt gescholdenquote:Op donderdag 15 december 2022 20:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeff noemt homoseksuelen flikker. Dat is wat er net gebeurde.
Dan hoef je er niet de hele loods bij te halen. Je kunt ook gewoon toegeven dat dat enorm aso is.
Praten tegen een muur.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
het gaat erom dat er door iedereen wordt gescholden
dat is het punt
en het is allemaal aso
het 1 niet meer dan het ander
Nou het 1 is schelden het andere is discrimineren.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is het punt
en het is allemaal aso
Ah, dat zal wel helpen om te stoppen, anders prima handelquote:Op donderdag 15 december 2022 20:54 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Mattin heeft er zelf om gevraagd. Hij wil minderen en misschien wel gaan stoppen.
Maar van de een benoem je het en spreekt er schande van, constant.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is het punt
en het is allemaal aso
Hun gedrag samen.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:52 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Hun gedrag als in samen of los van elkaar? Is mij niet duidelijk
Ik ben absoluut geen muur.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:56 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Praten tegen een muur.
Dat gebeurt in de loods dagelijks
als je mensen hypcriet wilt noemen moet je in een spiegel kijkenquote:Op donderdag 15 december 2022 20:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar van de een benoem je het en spreekt er schande van, constant.
Van de ander benoem je het niet. Of vergoeilijk je het.
Vind ik raar.
Oke. Hoe dat buiten overkomt? Maar Jasper heeft soort van gevoelensquote:Op donderdag 15 december 2022 20:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zijn bijna de hele dag samen, dus denk dat het daarover ging.
Vertelquote:Op donderdag 15 december 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je mensen hypcriet wilt noemen moet je in een spiegel kijken
Achquote:Op donderdag 15 december 2022 20:39 schreef ledn81 het volgende:
Wendy troost Sjenet naar haar persoonlijke verhaal![]()
[ afbeelding ]
zoek het uit Mootiequote:
Geloof het niet maar ik vind haar ook een leuk mens.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:59 schreef Seattle het volgende:
Had ik al eens gezegd dat ik KimD fantastisch vind
Gezellig met zijn allen voor het haardvuurquote:Op donderdag 15 december 2022 21:00 schreef spapaars het volgende:
Om de boel gezellig hier te houden
[ afbeelding ]
Ik moest ook even slikken.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, over hoe haar vader gelovig werd.
Het verbaast mij hoeveel eindeloos geduld ze heeft met Sjeffie, dat alleen al is bewonderenswaardigquote:Op donderdag 15 december 2022 20:59 schreef Seattle het volgende:
Had ik al eens gezegd dat ik KimD fantastisch vind
ik denk het nietquote:Op donderdag 15 december 2022 21:02 schreef Seattle het volgende:
Gaan ze nog iets doen vanavond voor Mirthe?
Ze wilde trakteren op chips.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:02 schreef Seattle het volgende:
Gaan ze nog iets doen vanavond voor Mirthe?
Goed planquote:Op donderdag 15 december 2022 21:00 schreef spapaars het volgende:
Om de boel gezellig hier te houden
[ afbeelding ]
Geduld en ze blijft zeggen wat ze vindt en probeert hem te motiveren hoe bot hij ook doetquote:Op donderdag 15 december 2022 21:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het verbaast mij hoeveel eindeloos geduld ze heeft met Sjeffie, dat alleen al is bewonderenswaardig
Ah dat vind ik wel sneu. De meeste jarigen krijgen nog wel een soort van verrassingsfeestje maar goed niet altijdquote:
redelijk verschillendquote:Op donderdag 15 december 2022 21:05 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ah dat vind ik wel sneu. De meeste jarigen krijgen nog wel een soort van verrassingsfeestje maar goed niet altijd
Volgens mij heeft Rupi erg mazzel met zijn bouw, gespierd van zichzelf. Als je bijv zijn kuiten of armen ziet. Terwijl hij, op brood kneden na, toch volgens mij echt veel sport..quote:Op donderdag 15 december 2022 21:00 schreef greysbones het volgende:
Rupie hoeft volgens mij niet heel veel te doen om een gespierde torso te krijgen
En gaat niet mee in zijn negatieve gedrag. Stond vanmiddag bijvoorbeeld ook weer lekker te dansen bij Bern zijn hip hop les.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:04 schreef Seattle het volgende:
[..]
Geduld en ze blijft zeggen wat ze vindt en probeert hem te motiveren hoe bot hij ook doet
Is vannacht allemaal al gebeurd, bern heeft haar vandaag nog een dansles gegeven.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:05 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ah dat vind ik wel sneu. De meeste jarigen krijgen nog wel een soort van verrassingsfeestje maar goed niet altijd
ik zie hem inderdaad niet veel meer doenquote:Op donderdag 15 december 2022 21:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Rupi erg mazzel met zijn bouw, gespierd van zichzelf. Als je bijv zijn kuiten of armen ziet. Terwijl hij, op brood kneden na, toch volgens mij echt veel sport..
er zijn er ook best wat die niet drinkenquote:Op donderdag 15 december 2022 21:06 schreef Kakadylo het volgende:
Alcohol is begrijpelijk maar sigaretten slaat nergens op want moeten die andere twintig dan ook gaan roken ofzo
De meesten lusten wel een biertje of wijntje maar sigaretten is weer van een totaal andere ordequote:Op donderdag 15 december 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn er ook best wat die niet drinken
waarom is alcohol dan wel begrijpelijk?
Alcohol is hard drugsquote:Op donderdag 15 december 2022 21:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De meesten lusten wel een biertje of wijntje maar sigaretten is weer van een totaal andere orde
Ja is echt wel genoeg aandacht voor geweest. Mirthe was helemaal door het dolle met haar sterrenkijkerquote:Op donderdag 15 december 2022 21:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Is vannacht allemaal al gebeurd, bern heeft haar vandaag nog een dansles gegeven.
Vannacht zag ik inderdaad. Was ook leuk, maar van Ben wist ik niet. Die dansles van hem druk ik snel weg, maar wel lief van hem!quote:Op donderdag 15 december 2022 21:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Is vannacht allemaal al gebeurd, bern heeft haar vandaag nog een dansles gegeven.
Nicotine is vrijwel voor iedereen die gebruikt verslavend. Alcohol voor veel minder mensen.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De meesten lusten wel een biertje of wijntje maar sigaretten is weer van een totaal andere orde
Volgens mij snap je best het verschilquote:Op donderdag 15 december 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alcohol is hard drugs
en sociaal geaccepteerd
Jaquote:Op donderdag 15 december 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
Die roast gaat echt of een flop worden of een fittie opleveren
ik snap wat je bedoeltquote:Op donderdag 15 december 2022 21:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Volgens mij snap je best het verschil
Laat de rokers daar nou ook juist invloedrijke figuren zijnquote:Op donderdag 15 december 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoelt
maar daar ben ik het niet mee eens
discussie hierover kan niet want OT
even relaxen DGK gewoon even laten voor wat het is en genietquote:Op donderdag 15 december 2022 21:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Uploaden werkt weer niet, zwaar kut ....
Isaak rookt niet en drinkt nietquote:Op donderdag 15 december 2022 21:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Laat de rokers daar nou ook juist invloedrijke figuren zijn
Gaat er aan liggen wie 'm voordraagt . die van Sjeffie zal niets met roasten te maken gaan hebben maar alles met afbrandenquote:Op donderdag 15 december 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
Die roast gaat echt of een flop worden of een fittie opleveren
jeff heeft nog niksquote:Op donderdag 15 december 2022 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat er aan liggen wie 'm voordraagt . die van Sjeffie zal niets met roasten te maken gaan hebben maar alles met afbranden
maar isaak weet wel heel goed hoe hij de rokers en de drinkers kan bewerken.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaak rookt niet en drinkt niet
Om uit te delen.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
Mirthe krijgt een schaaltje M&M's voor haar verjaardag
hij zegt net dat hij niks heeftquote:Op donderdag 15 december 2022 21:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jawel, hij geeft vanmiddag lang zat met zijn Kimmie gezeten
quote:Op donderdag 15 december 2022 21:15 schreef mootie het volgende:
Aaah Jeff is meer van het improviseren, zijn kwaliteiten liggen niet in het voorbereiden.
nu misten ze ook ijs en nog wat dingenquote:Op donderdag 15 december 2022 21:20 schreef chufi het volgende:
Volgens mij ging de afgelopen levering niet zo goed .. veel niet geleverde dingen
niet geleverd of alsnog uit het winkelwagentje gehaald.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:20 schreef chufi het volgende:
Volgens mij ging de afgelopen levering niet zo goed .. veel niet geleverde dingen
Normaal doe je daar tandpasta op ....quote:Op donderdag 15 december 2022 21:23 schreef ledn81 het volgende:
Tiano heeft vanmiddag een hete pan beetgepakt maar nu komt de brandblaar pas op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Is het ook. Die grappen gaan helemaal niet om elkaar beetje leuk belachelijk te maken.....elkaar afzeiken....slecht idee bij mensen waar je mee samen woont en toch niet heel goed kent of mag.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
vind die hele roast een vreselijk slecht idee
ik vind het absoluut niet leuk.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:26 schreef engine het volgende:
[..]
Is het ook. Die grappen gaan helemaal niet om elkaar beetje leuk belachelijk te maken.....elkaar afzeiken....slecht idee bij mensen waar je mee samen woont en toch niet heel goed kent of mag.
In Utopia ging dat best leuk, en die werden ook geholpen door standup comedians. Ik denk dat het nu de boel alleen maar op scherp gaat zetten want het is niet ironisch en als grap bedoeld, maar er zit juist een kern van waarheid in.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:26 schreef engine het volgende:
[..]
Is het ook. Die grappen gaan helemaal niet om elkaar beetje leuk belachelijk te maken.....elkaar afzeiken....slecht idee bij mensen waar je mee samen woont en toch niet heel goed kent of mag.
ik weet ook niet of het zo'n goed idee isquote:Op donderdag 15 december 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
vind die hele roast een vreselijk slecht idee
met bezopen Boydquote:Op donderdag 15 december 2022 21:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In Utopia ging dat best leuk, en die werden ook geholpen door standup comedians. Ik denk dat het nu de boel alleen maar op scherp gaat zetten want het is niet ironisch en als grap bedoeld, maar er zit juist een kern van waarheid in.
tijdens de VRIMIBO???quote:Op donderdag 15 december 2022 21:37 schreef Vlinder1974 het volgende:
hoe laat is die roast?
is dat al gezegd op streams?
Aansluitend aan de vrijmibo, dacht ik.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:37 schreef Vlinder1974 het volgende:
hoe laat is die roast?
is dat al gezegd op streams?
Nou, die ken ik niet meer. Ik heb onlangs het eerste seizoen van Utopia gezien daar was ook een roast te zien. Toen was Boyd er nog niet bij. Ben nu met seizoen 2 begonnen.quote:
lekker, drank erin van te voren, dan zijn de remmen helemaal losquote:Op donderdag 15 december 2022 21:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Aansluitend aan de vrijmibo, dacht ik.
ik heb 1 x een roast gekekenquote:Op donderdag 15 december 2022 21:38 schreef Verida het volgende:
Ik vind een roast eigenlijk nooit leuk.
En dan helemaal niet in deze setting, men kan geen kant op, de meest lullige dingen kun je naar je hoofd geslingerd krijgen en je moet het allemaal maar pikken en leuk meelachen.
is ook afmattendquote:
is off topic, maar ik heb ooit een roast gezien met Barack Obama en een aantal journalisten ofzo. Die vond ik goed, maar dan heb je het wel over een heel andere categoriequote:Op donderdag 15 december 2022 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb 1 x een roast gekeken
en ik vond het vaak te grof over het randje etc
oh nice haak ik weer even inquote:Op donderdag 15 december 2022 21:41 schreef Vlinder1974 het volgende:
oepsie daar gaan laila en mexx weer
Dat verhaallijntje is ook niet zomaar ineens over.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:41 schreef HappyCharly het volgende:
Kim en Jeff in de hottub Jeff zit er nog steeds doorheen. Voelt zich ongelukkig.
in de keuken een grote mondquote:Op donderdag 15 december 2022 21:43 schreef HappyCharly het volgende:
Mexx nu aan tafel, beetje in tranen, Laila boos in de keuken
geloof dat er genoeg drama is, roast is echt niet nodigquote:Op donderdag 15 december 2022 21:47 schreef pingu66 het volgende:
Nou laat die roast maar zitten dat trek niemand die grappen.
🤣
Die hoeft alleen maar zichzelf te zijn, om geroast te wordenquote:
Hij moet gewoon weer even zijn arie insmerenquote:Op donderdag 15 december 2022 21:47 schreef greysbones het volgende:
Matin komt sneaky de keuken in naar de badkamer
quote:Op donderdag 15 december 2022 21:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon weer even zijn arie insmeren
hij is zich in ieder geval al aan het opwarmen nuquote:Op donderdag 15 december 2022 21:48 schreef Harry het volgende:
[..]
Die hoeft alleen maar zichzelf te zijn, om geroast te worden
quote:Op donderdag 15 december 2022 21:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon weer even zijn arie insmeren
Zou wel snel zijnquote:
Denkhet welquote:
okquote:Op donderdag 15 december 2022 21:50 schreef Vlinder1974 het volgende:
laila schiet ervan in een psychose
die steekt vannacht mexx neer
Isaac de vroegere persoonsbeveiliger houdt dat vast tegen...quote:Op donderdag 15 december 2022 21:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het zou toch geweldig zijn als Leila zowel Martin als Mexx voluit in hun gezicht ramt ...![]()
Twee rode kaarten, maar je maakt voor eeuwig geschiedenis hier op FOK .....![]()
Morgen tijdens die roast een boterham meenemen daarna door wat mensen laten likken en vervolgens aan Mexx gevenquote:Op donderdag 15 december 2022 21:45 schreef ChocoFan het volgende:
Leila heeft Mexx een afgelikte boterham genoemd iig.
quote:Op donderdag 15 december 2022 21:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Morgen tijdens die roast een boterham meenemen daarna door wat mensen laten likken en vervolgens aan Mexx geven
dat werkt nietquote:Op donderdag 15 december 2022 21:54 schreef HappyCharly het volgende:
babette probeert Leila nu aan het lachem te maken
Volgens mij toch wel hoor wat ik vandaag hier las. Eigenlijk niemand gelooft Mexx.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:53 schreef Charlotte-007 het volgende:
Sowieso weinig begrip in de loods voor Leila in deze kwestie.
Ik veeg vloer met die twee.quote:
doet me denken aan die reclame van vroegerquote:Op donderdag 15 december 2022 21:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
Nog even en Mexx is zielig. De omgekeerde wereld.
chloor denk ik?quote:Op donderdag 15 december 2022 21:55 schreef HappyCharly het volgende:
Kenzy moet de was opnieuw doen want haar bikini zat erbij en die stond naar hottub en de was ook
Hoe ranzig is die hottuib dan?
Ik hoor juist veel begrip voor Laila in de loods. Of mensen die zich erbuiten houden. Maar, op Mattin uiteraardna, cht vrijwel geen steu, begrijpelijk.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:55 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij toch wel hoor wat ik vandaag hier las. Eigenlijk niemand gelooft Mexx.
Ja dat is wel bijna knap hequote:Op donderdag 15 december 2022 21:56 schreef Vlinder1974 het volgende:
hoe kunnen ze nou zo snel van een fittie naar eplileren gaan in 2 minuten
Ja of vies? Net voordat ze in de hottub gingen werd er ook gezegd dat ie wel vies was..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |