Doorgaans werkt het zo dat iets geen censuur is als hetgeen weggepoetst is betreffende user niet aanstaat.quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee hoor 2 weken terug was het nog een groot schandaal dat Twitter één verhaaltje had gebanned. Nu is het opeens de normaalste zaak van de wereld een veelvoud van die censuur toe te passen. Dat gaat wel heel hard.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik denk niet dat jij het inzicht hebt in of er nu meer of minder 'censuur' is
je gaat er vooral zelf erg hard op lees ik, lekker hoor
Dat beschrijf ik net, de regel is dat je geen locaties mag delen van vliegtuigen. Ongeacht of ik het eens ben met de regel heb je er gewoon aan te houden. Als figuren zoals Olberman heel rebels willen retweetten dan kunnen ze op de blaren zitten.quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Welke regels. Heb je een voorbeeld van zon overtreden regel? Musk liegt gewoon dat hij barst als hij beweert dat ze hem doxen. Hij loog ook toen hij zei alles toe te laten wat binnen de wet valt. Of toen hij zei dat hij hoopte dat critici zoudeen blijven. Of toen hij zei dat hij Kanye bande voor Nazi shit terwijl het natuurlijk om dat fototje met zijn dikke pens ging.
In ieder geval wat betreft Twitter is Musk vooral aan het liegen. Van de andere kant op die manier huichelachtig zijn is een pré bij zijn type politiek: fascisme.
Van wie mag dat niet?quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat beschrijf ik net, de regel is dat je geen locaties mag delen van vliegtuigen. Ongeacht of ik het eens ben met de regel heb je er gewoon aan te houden. Als figuren zoals Olberman heel rebels willen retweetten dan kunnen ze op de blaren zitten.
Staan die regels eigenlijk ergens zwart op wit?quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat beschrijf ik net, de regel is dat je geen locaties mag delen van vliegtuigen. Ongeacht of ik het eens ben met de regel heb je er gewoon aan te houden. Als figuren zoals Olberman heel rebels willen retweetten dan kunnen ze op de blaren zitten.
Waar de neuk heb jij het over gast?quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nog scams aangeraden de laatste tijd?
@:nattekat @:ggmm
@:wereldgozer
De nieuwe regels die zomaar bedacht wordt door elon, zonder aankondiging rücksichtslos doorgevoerd wordt, hoe kunnen users daarop nu anticiperen?quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat beschrijf ik net, de regel is dat je geen locaties mag delen van vliegtuigen. Ongeacht of ik het eens ben met de regel heb je er gewoon aan te houden.
Dus Musk maakt zelf nieuws met een verhaal dat zijn kind in LA is lastig gevallen want vliegtuigtrackers. Maar daar mag je dan niet over schrijven want dan heb je het over zijn vliegtuig dat in LA was? Dat is toch bizar.quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waar de neuk heb jij het over gast?
Nog dronken van de kerstborrel misschien.quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waar de neuk heb jij het over gast?
quote:Op donderdag 15 december 2022 19:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is een verzinsel, Musk heeft geen anoniem vliegtuig als het in de lucht is omdat alle vliegbewegingen geregistreerd worden en data daarvan openbaar is.
Dat is onzin, want burgervliegtuigen zijn altijd te volgen, militaire vliegtuigen alleen als ze daar zin in hebben. En Musk heeft geen militair vliegtuig.quote:
Die man is werkelijk nog nooit betrapt op een leugen dus als Musk het zegt dan moet het wel zo zijnquote:
Wees blij dat er regels zijn die worden aangekondigd, eerst werden mensen arbitrair van het platform gegooid. En als je er dan wat van zij kreeg je het “its a private company” riedeltje.quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De nieuwe regels die zomaar bedacht wordt door elon, zonder aankondiging rücksichtslos doorgevoerd wordt, hoe kunnen users daarop nu anticiperen?
Mooi man, die wandelende doelpalen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wees blij dat er regels zijn die worden aangekondigd, eerst werden mensen arbitrair van het platform gegooid. En als je er dan wat van zij kreeg je het “its a private company” riedeltje.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat is onzin, want burgervliegtuigen zijn altijd te volgen, militaire vliegtuigen alleen als ze daar zin in hebben. En Musk heeft geen militair vliegtuig.
Naar mijn weten is het punt vooral dat Musk op dit vlak niet consequent is.quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:32 schreef Scrummie het volgende:
Best vreemd dat mensen zo heftig reageren op het tegen gaan van realtime delen van iemands locatie met aantoonbare gevolgen. En dat er dan wat accounts geblockt worden die daarmee doorgaan, zij het op een ander platform en daar dan naar toe linken, lijkt me ook niet meer dan logisch.
Bizar dat dat soort kinderachtig gedrag door zoveel mensen goedgekeurd/aangemoedigd lijkt te worden.
Arbitraire regels die afhankelijk van elon zijn bui instantaan bedacht worden, dat is nu niet een verbetering.quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wees blij dat er regels zijn die worden aangekondigd, eerst werden mensen arbitrair van het platform gegooid. En als je er dan wat van zij kreeg je het “its a private company” riedeltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |