Ooit de Belgische Top 2000 gezien? Je hebt er nu één van Joe en een van, jawel , Radio 2.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zou voor de Top 2000 wel een idee zijn![]()
Willy Sommers in de Top 100 nemen we er dan wel bij.
Vroeger ook zo in de lijsten van Radio 10quote:Op donderdag 15 december 2022 18:26 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ooit de Belgische Top 2000 gezien? Je hebt er nu één van Joe en een van, jawel , Radio 2.
Opvallend aan die Belgische lijsten vind ik dat You're The First My Last My Everything standaard Top 10-kandidaat is,
Probleem na succes en toestaan Bankzitters en Kaboűter Plop is dus dat elk clubje dat nu gaat doen ja..quote:Op donderdag 15 december 2022 18:40 schreef Evenstar het volgende:
Volgend jaar maar eens een fanpage opzoeken om Babymetal en/of Band Maid in de lijst te knallen. In ieder geval meer kwaliteit dan de Bankzitters, S&F, etc .....
Precies. Boeien dat het dan buitenlanders zijn die stemmen en toch niet naar de Top 2000 kijken, want dat maakt tegenwoordig ook niet meer uit blijkbaar.quote:Op donderdag 15 december 2022 18:42 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Probleem na succes en toestaan Bankzitters en Kaboűter Plop is dus dat elk clubje dat nu gaat doen ja..
Ook die Babymetal en Band Maid clubjes dusquote:Op donderdag 15 december 2022 18:42 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Probleem na succes en toestaan Bankzitters en Kaboűter Plop is dus dat elk clubje dat nu gaat doen ja..
Dat verval is al ingezet toen ze Slayer, Pokémon en De boer dat is de keerl toelieten.quote:Op donderdag 15 december 2022 18:42 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Beetje lang introquote:Op donderdag 15 december 2022 18:48 schreef Evenstar het volgende:
Dit is toch wel beter dan een groot deel van alle meuk wat er nu in staat bijvoorbeeld
Ok, duidelijk dat ik een ander nummer moet zoekenquote:Op donderdag 15 december 2022 18:52 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Imagine Gijs die daar doorheen praat.
Die lijst van Radio 2 vind ik nou niet bepaald beter dan onzequote:Op donderdag 15 december 2022 18:26 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ooit de Belgische Top 2000 gezien? Je hebt er nu één van Joe en een van, jawel , Radio 2.
Opvallend aan die Belgische lijsten vind ik dat You're The First My Last My Everything standaard Top 10-kandidaat is, net zoals Summer of 69 en (dit gaan sommige forumgasten hier erg leuk vinden) Mia. Staat wel tegenover dat Clouseau gemiddeld 20x in zo'n lijst staat en Gers Pardoel ook meermaals voor deze of gene reden
Maar de onze is natuurlijk ook de lijst der lijstenquote:Op donderdag 15 december 2022 19:04 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die lijst van Radio 2 vind ik nou niet bepaald beter dan onze
Nog steeds niet helemaal mee eens wat betreft Slayer, omdat je daar juist kan verdedigen dat er best iets ban dat genre in de lijst mag staan. En Slayer is een wereldwijde band met een grote fangroep en al jaren actief en serieuze artiesten/band. Dit itt tot een pokemon, bankzitters of protest liederen van boerenquote:Op donderdag 15 december 2022 18:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat verval is al ingezet toen ze Slayer, Pokémon en De boer dat is de keerl toelieten.
En Kabouter Plop >>> dat Friese nummer, not even close.
Normaal leek me ook best serieus met hun muziek bezig.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Nog steeds niet helemaal mee eens wat betreft Slayer, omdat je daar juist kan verdedigen dat er best iets ban dat genre in de lijst mag staan. En Slayer is een wereldwijde band met een grote fangroep en al jaren actief en serieuze artiesten/band. Dit itt tot een pokemon, bankzitters of protest liederen van boeren
Die van Radio 2 ken ik vooral. Voor de liefhebber is het daar nu stemweek trouwens, zij het dat er op maar liefst drie favorieten gestemd kan worden, dus ik geloofde dat wel.quote:Op donderdag 15 december 2022 18:26 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Opvallend aan die Belgische lijsten vind ik dat You're The First My Last My Everything standaard Top 10-kandidaat is, net zoals Summer of 69 en (dit gaan sommige forumgasten hier erg leuk vinden) Mia. Staat wel tegenover dat Clouseau gemiddeld 20x in zo'n lijst staat en Gers Pardoel ook meermaals voor deze of gene reden
Gijsgodquote:Op donderdag 15 december 2022 18:52 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Imagine Gijs die daar doorheen praat.
Die Russen zijn flink teruggedrongen inderdaad.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Trouwens wtf is er met Russians gebeurd in die laatste paar uur van het stemmen?
Die zou rond de 50 eindigen.
Vroeger zou je dat nog op "poststemmen" van de oudere medemensch kunnen gooien, maar dat gaat ook online. Misschien zit er iemand bij de ouderenverzorging de stemlijstjes nog in te voeren op de enige nog werkende computer met email adres van kind / kleinkind van stemmer in kwestie waardoor bepaalde nummers die eerst nog onder Russians werden voorspeld er nu nog langs gingenquote:Op donderdag 15 december 2022 19:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Trouwens wtf is er met Russians gebeurd in die laatste paar uur van het stemmen?
Drones uit Oekraďne reiken ver…quote:Op donderdag 15 december 2022 19:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat viel me ook op, vaak met honderden plekken daling tegelijk.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
6 vd 10 grootste dalers voor de Earring. Was een beetje te verwachten.
Er kwam opeens ook wel heel veel nieuwe binnen of steeg flink vorig jaar.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat viel me ook op, vaak met honderden plekken daling tegelijk.
Wel jammer…
Die docu kwam natuurlijk ook wel lekker uit, toen de doelgroep toch al was opgewarmd met de ALS-bonus.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er kwam opeens ook wel heel veen nieuwe binnen of steeg flink vorig jaar.
Als de fans er nu gewoon een paar zouden inruilen voor Mad Love's Coming..
Ik mis een beetje de liedjes die ik eigenlijk min of meer vergeten was en ineens terugspringen in je geheugen bij het luisteren naar de top2000. Dat vond ik juist zo leuk. Het lijkt nu een verzameling van heel bekende liedjes en liedjes die ik gewoon helemaal niet ken.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zat net nog eens na te denken over die topictitel, hoge pieken en diepe dalen, en ik kan me er eigenlijk wel in vinden. In mijn ogen wordt de Top 2000 de laatste jaren niet zozeer slechter, maar wel gepolariseerder. Dat wil zeggen, er komt steeds meer goede muziek bij én steeds meer uitgesproken slechte muziek, terwijl de muziek die 'wel eens leuk' is massaal verdwijnt.
Weet niet hoe jullie hierover denken?
Kan ik me wel in vinden.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zat net nog eens na te denken over die topictitel, hoge pieken en diepe dalen, en ik kan me er eigenlijk wel in vinden. In mijn ogen wordt de Top 2000 de laatste jaren niet zozeer slechter, maar wel gepolariseerder. Dat wil zeggen, er komt steeds meer goede muziek bij én steeds meer uitgesproken slechte muziek, terwijl de muziek die 'wel eens leuk' is massaal verdwijnt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit. Precies dit.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik mis een beetje de liedjes die ik eigenlijk min of meer vergeten was en ineens terugspringen in je geheugen bij het luisteren naar de top2000. Dat vond ik juist zo leuk. Het lijkt nu een verzameling van heel bekende liedjes en liedjes die ik gewoon helemaal niet ken.
Helemaal mee eens. Die 2-3 jaar mag ook 5 jaar worden. Was dit vroeger trouwens geen regel dat het nummer een aantal jaren oud moest zijn?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Edit: Daarom ben ik dus voor twee of drie simpele regels. Max. aantal noteringen per artiest/band, max. aantal keer een bepaald artiest/band op je stemlijst en ieder geval geen muziek uit jaar zelf (liefst geen muziek uit afgelopen 2-3 jaar).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Gretzl op 15-12-2022 21:05:46 ]Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:53 schreef Gretzl het volgende:
Nou eindelijk eens naar De Hűnekop - Wy Kam Fram Fryslân geluisterd...
Veel infantieler gaat een tekst niet worden zeg. Vergeleken hiermee is Guus Meeuwis een groot poëet. Ik mag toch aannemen dat het als 1 grote grap bedoeld is _O^ _O^ _O^stoer ook, zo'n doodshoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Sterke analysequote:Op donderdag 15 december 2022 20:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Gelukkig maar, dat nummer van Sting staat al veel te hoog.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat nummer van Sting staat al veel te hoog.
Onderstaand nummer (geen hertaling en waarschijnlijk bij weinig mensen bekend) vind ik zelf een stuk leuker![]()
(@:Scorpion_17 is het niet met me eens me dunkt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |