Die Russen zijn flink teruggedrongen inderdaad.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Trouwens wtf is er met Russians gebeurd in die laatste paar uur van het stemmen?
Die zou rond de 50 eindigen.
Vroeger zou je dat nog op "poststemmen" van de oudere medemensch kunnen gooien, maar dat gaat ook online. Misschien zit er iemand bij de ouderenverzorging de stemlijstjes nog in te voeren op de enige nog werkende computer met email adres van kind / kleinkind van stemmer in kwestie waardoor bepaalde nummers die eerst nog onder Russians werden voorspeld er nu nog langs gingenquote:Op donderdag 15 december 2022 19:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Trouwens wtf is er met Russians gebeurd in die laatste paar uur van het stemmen?
Drones uit Oekraïne reiken ver…quote:Op donderdag 15 december 2022 19:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat viel me ook op, vaak met honderden plekken daling tegelijk.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
6 vd 10 grootste dalers voor de Earring. Was een beetje te verwachten.
Er kwam opeens ook wel heel veel nieuwe binnen of steeg flink vorig jaar.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat viel me ook op, vaak met honderden plekken daling tegelijk.
Wel jammer…
Die docu kwam natuurlijk ook wel lekker uit, toen de doelgroep toch al was opgewarmd met de ALS-bonus.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er kwam opeens ook wel heel veen nieuwe binnen of steeg flink vorig jaar.
Als de fans er nu gewoon een paar zouden inruilen voor Mad Love's Coming..
Ik mis een beetje de liedjes die ik eigenlijk min of meer vergeten was en ineens terugspringen in je geheugen bij het luisteren naar de top2000. Dat vond ik juist zo leuk. Het lijkt nu een verzameling van heel bekende liedjes en liedjes die ik gewoon helemaal niet ken.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zat net nog eens na te denken over die topictitel, hoge pieken en diepe dalen, en ik kan me er eigenlijk wel in vinden. In mijn ogen wordt de Top 2000 de laatste jaren niet zozeer slechter, maar wel gepolariseerder. Dat wil zeggen, er komt steeds meer goede muziek bij én steeds meer uitgesproken slechte muziek, terwijl de muziek die 'wel eens leuk' is massaal verdwijnt.
Weet niet hoe jullie hierover denken?
Kan ik me wel in vinden.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zat net nog eens na te denken over die topictitel, hoge pieken en diepe dalen, en ik kan me er eigenlijk wel in vinden. In mijn ogen wordt de Top 2000 de laatste jaren niet zozeer slechter, maar wel gepolariseerder. Dat wil zeggen, er komt steeds meer goede muziek bij én steeds meer uitgesproken slechte muziek, terwijl de muziek die 'wel eens leuk' is massaal verdwijnt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit. Precies dit.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik mis een beetje de liedjes die ik eigenlijk min of meer vergeten was en ineens terugspringen in je geheugen bij het luisteren naar de top2000. Dat vond ik juist zo leuk. Het lijkt nu een verzameling van heel bekende liedjes en liedjes die ik gewoon helemaal niet ken.
Helemaal mee eens. Die 2-3 jaar mag ook 5 jaar worden. Was dit vroeger trouwens geen regel dat het nummer een aantal jaren oud moest zijn?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Edit: Daarom ben ik dus voor twee of drie simpele regels. Max. aantal noteringen per artiest/band, max. aantal keer een bepaald artiest/band op je stemlijst en ieder geval geen muziek uit jaar zelf (liefst geen muziek uit afgelopen 2-3 jaar).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Gretzl op 15-12-2022 21:05:46 ]Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:53 schreef Gretzl het volgende:
Nou eindelijk eens naar De Hûnekop - Wy Kam Fram Fryslân geluisterd...
Veel infantieler gaat een tekst niet worden zeg. Vergeleken hiermee is Guus Meeuwis een groot poëet. Ik mag toch aannemen dat het als 1 grote grap bedoeld is _O^ _O^ _O^stoer ook, zo'n doodshoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Sterke analysequote:Op donderdag 15 december 2022 20:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Gelukkig maar, dat nummer van Sting staat al veel te hoog.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat nummer van Sting staat al veel te hoog.
Onderstaand nummer (geen hertaling en waarschijnlijk bij weinig mensen bekend) vind ik zelf een stuk leuker![]()
(@:Scorpion_17 is het niet met me eens me dunkt)
Hele songtekstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb verder overigens helemaal niets tegen Friesland of het Fries. Vind het oprecht een mooie taal met mooie klankenIn m'n jeugd redelijk wat naar Twarres geluisterd, en m'n grootste favorieten waren vrijwel altijd de Friese tracks.
Zo'n Hûnekop vind ik op de verkeerde manier teveel in de parodiehoek zitten. Zal het vast goed doen in een feesttent tijdens de Sneekweek of het skûtsjesilen, maar hoort imo niet zo thuis in een Top 2000.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Godver wat slecht.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Over hangende langspeelplaten gesproken…
en niet te vergeten de Cats uit Volendamquote:Op donderdag 15 december 2022 21:03 schreef TommyL0204 het volgende:
Over 10 jaar staat Coldplay er 100 keer in, Blof 200 keer en de rest is van Queen
Je krijgt bij aanschaf van de plaat er een stuk touw bij en een pot pillen.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:06 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Godver wat slecht.
Kabbel kabbel kabbel, gebeurt niks van begin tot einde. Hier en daar een extra lettergreep erin gooien, zodat het niet iets beter loopt qua melodie, maar waardoor tekst nergens op slaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |