Hahaha ik ging nu ook twijfelen.quote:Op donderdag 15 december 2022 10:02 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Nee, wel grote beer aangewezen aan de twee oudsten. Maar ze beweerden zo stellig dat het steelpannetje kleine beer is, dat ik zelf begon te twijfelen. Net opgezocht en het was grote beer.
Er liggen twee pakjes onder de boom voor me.Een is klein en zwaar en de ander groot en vierkant.
Geen idee wat het is.
Awwquote:Op donderdag 15 december 2022 13:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
kijk nu trouwens hoe de een na de ander op dezelfde plek onderuit gaat. Soort van sadistische troost
Gaat wel, gewoon een beetje zeer, maar goed. Niks stukquote:Op donderdag 15 december 2022 18:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Aww![]()
Hoe gaat het nu met de pijn?
Dat begrijp ik met al het bezorgen. Fijn dat ej dan daarna een hele week vakantie hebt. Mag ook wel met de feestdagenquote:Op donderdag 15 december 2022 18:56 schreef Sarabi het volgende:
Het lijkt er op dat we volgende week toch de hele week vakantie hebben![]()
Morgen maken we er namelijk een extra lange bezorgdag van.
Tot nu toe voelt deze week nog niet als vakantie
Veel plezier op het feestje!quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogge
Mal dagje vandaag, nu even thuis aan het werk en straks richting hoofdkantoor (=3 uur rijden) voor een kerstfeestje.
Dus ik hoef straks niet te zwaaien?quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogge
Mal dagje vandaag, nu even thuis aan het werk en straks richting hoofdkantoor (=3 uur rijden) voor een kerstfeestje.
Misschien komen we elkaar onderweg tegen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus ik hoef straks niet te zwaaien?we gaan zo onderweg om in jouw stad te bezorgen
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:36 schreef Sumppi het volgende:
Hier een jarige vandaag. M’n dochter is 9 geworden.Op school viert ze het maandag, omdat haar gekke, grappige meester ziek is vandaag. Blijkbaar zingen ze met verjaardagen:
Meester: Kunnen we kinderen?
Aye-aye, kapitein.
Meester: Ik hoor het niet!
AYE-AYE KAPITEIN!
Ohhhhh...
Ze woont in een ananas diep in de zee.
*Naam kind*
Ze is zo geel als een kaassouflé.
*Naam kind*
Ja iedereen weet wat een mafkees het is.
*Naam kind*
Die vierkante vriend is zo gek als een vis!
*Naam kind*
Ze wil heel graag dat ze dat voor haar zingen.
Lijkt me best spannend als je degene bent die dat allemaal regelt. Heel veel plezier vast voor vanavond.quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:54 schreef Donna het volgende:
Gefeliciteerd @:Sumppi![]()
Hier een thuiswerkochtend (dreumes is nog ziekig) en dan vanmiddag wat eerder naar kantoor om nog eventjes te werken. Vanavond kerstdiner met m'n werk. Ik heb alles geregeld en ben heel benieuwd.
Wel zin in de visite?quote:Op zaterdag 17 december 2022 05:54 schreef Sumppi het volgende:
Ik ben sinds 3 uur wakker. Dat is eigenlijk standaard, maar meestal slaap ik wel weer verder. Behalve dan als m’n hersenen inschakelen en ik ga nadenken. Dit keer over wat ik allemaal nog moet doen voor er straks visite komt.
Nu heb ik wel alle tijd om die dingen te doen.![]()
Jij dan?
Hopelijk gaat het goed met je nichtjequote:Op zaterdag 17 december 2022 06:01 schreef Sumppi het volgende:
Jawel, het valt mee dit keer. De meesten zijn ziek of durven de weg niet op met dit weer.![]()
Alleen m’n nichtje is doodsbang voor honden (en katten), dus daar zie ik een beetje tegenop. Met slangen, spinnen en weet ik wat heeft ze dan weer geen moeite.![]()
![]()
Wat een reis! Dit is de kerstmarkt bij de tuinder? Dat lijkt me heel erg leuk.
Hopelijk hebben de mensen zin in een feestelijk bier.
Super fijn!quote:Op zaterdag 17 december 2022 08:08 schreef Donna het volgende:
Super leuk! Perfect binnen budget gebleven en iedereen blij en tevreden.
En tis idd best wel spannend als je alles regelt haha.
Nou spannender dan dit feestne wordt het ook niet hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2022 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als ik jullie zo lees heb ik maar een saai leven
Hahahhaha ik vind het wel lekker hoor. Alleen vraag me altijd wel af of jullie me niet een saaie muts vindenquote:Op zaterdag 17 december 2022 08:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou spannender dan dit feestne wordt het ook niet hoor.
Verre van dat, je doet en onderneemt meer dan ikkequote:Op zaterdag 17 december 2022 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahhaha ik vind het wel lekker hoor. Alleen vraag me altijd wel af of jullie me niet een saaie muts vinden
Dankjewelquote:
Fijnquote:Op zaterdag 17 december 2022 08:08 schreef Donna het volgende:
Super leuk! Perfect binnen budget gebleven en iedereen blij en tevreden.
En tis idd best wel spannend als je alles regelt haha.
Nou volgens mij ben jij een behoorlijk bezige bij hoor!quote:Op zaterdag 17 december 2022 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahhaha ik vind het wel lekker hoor. Alleen vraag me altijd wel af of jullie me niet een saaie muts vinden
quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:36 schreef Sumppi het volgende:
Hier een jarige vandaag. M’n dochter is 9 geworden.Op school viert ze het maandag, omdat haar gekke, grappige meester ziek is vandaag. Blijkbaar zingen ze met verjaardagen:
Meester: Kunnen we kinderen?
Aye-aye, kapitein.
Meester: Ik hoor het niet!
AYE-AYE KAPITEIN!
Ohhhhh...
Ze woont in een ananas diep in de zee.
*Naam kind*
Ze is zo geel als een kaassouflé.
*Naam kind*
Ja iedereen weet wat een mafkees het is.
*Naam kind*
Die vierkante vriend is zo gek als een vis!
*Naam kind*
Ze wil heel graag dat ze dat voor haar zingen.
Compostverwerker staat in een dorp verderop in de brand.quote:Op zondag 18 december 2022 08:15 schreef Sumppi het volgende:
Nl-alert, dat lijkt me niet best?
Een keer gehad toen er een fabriek in de fik stond en de rook onze kant op kwam.
Was leukquote:Op zondag 18 december 2022 08:21 schreef Sumppi het volgende:
Wel balen van je zondagmorgen na een drukke zaterdag. Hoe was het?
Klinkt bijzonder goed!quote:Op zondag 18 december 2022 10:12 schreef Sumppi het volgende:
Hier zijn ze ook druk aan het knutselen. Ik moet nog een paar rondes aan een muts breien en dan ga ik mezelf eens lekker opvouwen in de stoel en lezen. Met grote kop thee en appeltaart.
Das niet leuk wakker wordenquote:Op zondag 18 december 2022 08:10 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Had graag nog willen slapen maar er kwam een NLalert binnen, wat maakt dat een herrie zeg.
En Dotteke en inderdaad ik kijk met verbazing. Ik denk dat veel mensen de geldzorgen negeren en gewoon maar blijven doen.
Wij stonden in het eten en drinken gedeelte dus verder helaas weinig gezien.quote:Op zondag 18 december 2022 09:31 schreef Sumppi het volgende:
Wat goed! Zelf nog leuke dingen gezien en gedaan op de markt? Of waren jullie daar te druk voor?
Stoer nichtjequote:Op zondag 18 december 2022 09:36 schreef Sumppi het volgende:
Hier heeft nichtje gister de hond geaaid! Ze kwam doodsbang binnen, wilde direct met de kinderen naar boven. Durfde net om het hoekje de kamer in te kijken. Maar met de taart en de lunch zat ze er wel bij (hond in de bijkeuken met de deur open) en bij het afscheid aaide ze hem.
Normaal is ze al doodsbenauwd voor aangelijnde honden op 200 meter afstand, dus dit was een heel grote stap voor haar.
Vandaag een dagje niksen. Al kom ik net terug van een lange wandeling. Reeën, fazanten en ik denk wel duizend ganzen gezien.
Nee dan schrik je wel echt even.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenwoordig hoef je nog maar zo kort in quarantaine dat we er vast toch kerst gaan vieren.
De rest is nog inpakt tot zaterdagquote:Op zondag 18 december 2022 10:40 schreef Sumppi het volgende:
Oh wat leuk! Ik wist niet dat je meedeed met die actie. Wat zat er nog meer voor leuks in?
Wat gaafquote:Op zondag 18 december 2022 12:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als de lijm droog is kan hij naar de salontafel
[ afbeelding ]
Die is leuk!!quote:Op zondag 18 december 2022 12:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als de lijm droog is kan hij naar de salontafel
[ afbeelding ]
Die is cutequote:Op zondag 18 december 2022 15:57 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M’n meisjes maken de traktatie.![]()
Super leuk!!quote:Op zondag 18 december 2022 10:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb in mijn kerstpakket via Fok een DIY kerstmarkt gekregen. Dus ik ben een kerstmarkt aan het maken
Die zijn de leukstequote:Op zondag 18 december 2022 16:34 schreef Sumppi het volgende:
Ja, we hebben ook wat speciale rendieren…
[ afbeelding ]
Op de voorgrond kruimels van het breken van pretzels. Niet dat je denkt dat we in een zooi dit maken.
Leukquote:Op zondag 18 december 2022 21:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen weer eens schilderen en miniaturen
Ik duim voor je! Zou wel lekker zijnquote:Op zondag 18 december 2022 21:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leukhopelijk kan ik ook weer eens tijd maken voor iets creatiefs
Zekerquote:Op zondag 18 december 2022 21:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik duim voor je! Zou wel lekker zijn
Pas je op? Het wordt spek en spekgladquote:Op zondag 18 december 2022 21:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zekertoch de beste manier om te ontspannen.
Maar morgenvroeg eerst boodschappen doen, hopelijk voor het laatste voor de kerstdagen want dan is het altijd zo druk in de winkels.
Ik ga onderzetters haken of een geboortebord bordurenquote:Op zondag 18 december 2022 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Pas je op? Het wordt spek en spekglad
En eens hoor! Ik ga morgen afrekenen voor een en altijd met mijn onvermogelijk om kerstbomen te schilderen en tekenen. Wat kan er zo moeilijk zijn aan een driehoek
Wat ga jij maken?
Leuk! Veel plezier! Ben benieuwd, deel je foto's als je zin hebt?quote:Op zondag 18 december 2022 22:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ga onderzetters haken of een geboortebord borduren
En ik ga er van uit dan de gladheid dan weer weg is
Wappies waaien van alle kanten aan. Heel mijn haakclub is wapquote:Op zondag 18 december 2022 22:45 schreef Sarabi het volgende:
En ow god waar komen al die wappies opeens op FB weer vandaan
Is dat nog een ding?quote:Op zondag 18 december 2022 22:45 schreef Sarabi het volgende:
En ow god waar komen al die wappies opeens op FB weer vandaan
Balen van je vrije dag.quote:Op maandag 19 december 2022 07:28 schreef Patapon het volgende:
Zo boodschappen doen, nog een paar uurtjes vrij en dan vanaf 13.00 werken op mijn vrije dag.....![]()
De rest van de week ook nog druk met werk, want de financiën moeten nog afgerond worden en tussen kerst en oud en nieuw werk ik ook altijd want ik ben verantwoordelijk voor de coördinatie van de jaarwisseling. Gelukkig stopt mijn dienst rond 20.30 op 31 dec. En dan eindelijk een weekje vrij.
Als ik iets heb om te showen doe ik het zekerquote:Op zondag 18 december 2022 23:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leuk! Veel plezier! Ben benieuwd, deel je foto's als je zin hebt?
En gelukkig maar
[..]
Wappies waaien van alle kanten aan. Heel mijn haakclub is wap
Al moet ik zeggen dat ik niet weet of ik het volgende vaccin kan hebben. Bel dan even. De laatste gaf me dikke lippen en ogen, enorme bult en roodheid en jeuk. Echt allergisch
Kennelijk, stond er ook een beetje van te kijken.quote:
Ach, buitentechnisch ben ik er wel blij mee. Moet wel bij de bushalte komen eerste kerstdagquote:Op maandag 19 december 2022 11:25 schreef Donna het volgende:
Ja, ik had echt graag het ijsweer van afgelopen week gewild voor de kerst. Maarja, kerst is een week te laat haha.
Ja heel jammer.quote:Op maandag 19 december 2022 11:25 schreef Donna het volgende:
Ja, ik had echt graag het ijsweer van afgelopen week gewild voor de kerst. Maarja, kerst is een week te laat haha.
Behalve de ijzel uiteraard he. Als alles mooi droog bevroren is, dan is de wereld zo mooi.quote:Op maandag 19 december 2022 11:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach, buitentechnisch ben ik er wel blij mee. Moet wel bij de bushalte komen eerste kerstdag
Niets mis met spammenquote:Op maandag 19 december 2022 20:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nee eigenlijk
En het is idd stil, stond vandaag een paar keer op het punt te posten, maar wilde niet spammenben bezig met de Mandala Madness. Toer 86 van de 111, schiet lekker op. Schilderen en miniatuur is niet gelukt door de drukte in mijn hoofd
Ow dat is jammer... en herkenbaar. De dagen voor kerst zijn zo drukquote:Op maandag 19 december 2022 21:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Niets mis met spammen
Ik ben weer niet toegekomen aan crea bezig te zijn. En morgen onverwachts ook weer de hele dag weg
Soms koop ik ook kaarten, die stop ik dan ook bij degene waarvoor ik het kocht.quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:16 schreef Sumppi het volgende:
Dat is nog eens georganiseerd. Helemaal handig, omdat je zelf de kaartjes maakt.
Ow neequote:Op dinsdag 20 december 2022 17:05 schreef Sumppi het volgende:
Heb je lekker verder kunnen haken?
De leerkracht van m’n dochter vroeg vanmiddag plotseling of ik zin had om morgenavond bij het kerstdiner te zijn. Dus, aangezien ik geen ‘nee’ kan zeggen () heb ik net een haarband met gewei en een ketting van gekleurde lampjes opgeduikeld. Bij gebrek aan foute kerstrui.
De woensdag kon nog drukker.![]()
Hier ook, maar ze zijn laatquote:Op dinsdag 20 december 2022 17:07 schreef Sumppi het volgende:
Maar voor vanavond eten besteld. Lekker makkelijk.
Lekkerquote:Op dinsdag 20 december 2022 17:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tweede kerstdag bestel ik Sushi
Oeh jammiequote:Op dinsdag 20 december 2022 18:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker
Misschien ook wel een idee voor ons op 1e kerstdag
Allemaal lekkerquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oeh jammieIk eet wel vega-sushi
maar dat vind ik erg lekker.
En eerste kerstdag gourmet met mijn mama
En kerstavond patatjes
Hier precies hetzelfde ideequote:Op dinsdag 20 december 2022 19:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
En tussen kerst en Oud en Nieuw eet ik stamppotjes. Rodekool, zuurkool en hutspot. Lekker goedkoopeven compenseren in kosten en kcals.
quote:
Dit wordt 'm, hoop ik.quote:Op dinsdag 20 december 2022 13:59 schreef Sumppi het volgende:
Och, dat is naar voor je kleuter.
Volgend jaar ga ik ook hapjes maken van bladerdeeg voor het Kerstdiner. Ben wel benieuwd naar jouw hazelnootpasta kerstboom.Doe je dan twee plakjes met pasta ertussen? Of wordt het zo’n grote boom uit rolletjes? Of? (voor ik nog meer mogelijkheden ga noemen)..
Jeuj, was opvouwen…moet hier ook nog.
Ik heb die fairytale deken mega groot gekregen van m'n tante. Zo blij mee.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jaaaaa, ben lekker veel bezig. Ben ook begonnen aan een restjesdeken met Mozaīek haken. Er ligt zoveel wol beneden, het is een beetje gęnant en heerlijk, maar de mandala begint behoorlijk op zijn einde te raken. Dekens haken is leuk. Ik moet nog een excuus verzinnen
Oooooh leer dan ook nee te zeggen, mensen weten wel wie te vragen zeg! Wel een goed outfitje bedacht! Het wordt vast gezelligEn bijna kerstvakantie
En eetsmakelijk!
Hier een tosti gemaakt
Oeh dankje! Die ga ik met pesto proberen in het klein.quote:Op woensdag 21 december 2022 07:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Dit wordt 'm, hoop ik.
https://www.bakkenderwijs(...)la-kerstboom-recept/
Mijn 'hoop ik' geeft al aan dat er gisteren iets tussen kwam, dus vandaag moet ik het wel echt testen.
Ja het is eigenlijk wel simpel, maar we hebben een nieuwe oven en die is nogal enthousiast. We hebben al keiharde pitabroodjes gehad hahaha.quote:Op woensdag 21 december 2022 08:05 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Oeh dankje! Die ga ik met pesto proberen in het klein.
Gaat vast lukken! Bij het eindresultaat dacht ik: ‘oei’, maar het stappenplan ziet er wel makkelijk uit.
Werkze vandaag!
Jaloers haha!quote:Op woensdag 21 december 2022 10:22 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Door al dat sushi gepraat maar besloten vanavond naar een sushi restaurant te gaan
Oe dat wilde we eigenlijk ook nog halen deze vakantie. Maar de eetplanning zit al erg volquote:Op woensdag 21 december 2022 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Het zicht is hier wel eens verder geweest ja.
Hmm, sushi, da's op zich ook nog een idee... Maar nee, ik wilde die raclette dinges van Subway proberen en vanavond is m'n alleen-eet-dag.
quote:Op woensdag 21 december 2022 10:46 schreef Sarabi het volgende:
Hier is het totaal niet mistig. Zelfs een beetje zonnig begint het te worden.
[..]
Oe dat wilde we eigenlijk ook nog halen deze vakantie. Maar de eetplanning zit al erg vol![]()
Vanaf dinsdag stop ik met eten hahaha.
Oh wat fijn! Ik kan de overkant van de weg niet eens zien op kantoor. En mijn kantoor zit 'aan de weg'. Echt heel mistig.quote:Op woensdag 21 december 2022 10:46 schreef Sarabi het volgende:
Hier is het totaal niet mistig. Zelfs een beetje zonnig begint het te worden.
[..]
Oe dat wilde we eigenlijk ook nog halen deze vakantie. Maar de eetplanning zit al erg vol![]()
Vanaf dinsdag stop ik met eten hahaha.
Die hapjes zijn jouw kennende vast nog een stuk minder dan een normale maaltijdquote:Op woensdag 21 december 2022 11:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hahaha ik schaam me nu een beetje. Ik heb wel voor tweede kerstdag hapjes en ik weet zeker dat mijn moeder ze eerste kerstdag ook heeft.En ik heb besloten ervan te genieten. Same voor Oud en Nieuw.
Hopelijk trekt het snel weg!quote:Op woensdag 21 december 2022 11:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Oh wat fijn! Ik kan de overkant van de weg niet eens zien op kantoor. En mijn kantoor zit 'aan de weg'. Echt heel mistig.
Stoppen met eten is wel lekker budget proof. Goed voor de lijn ook.
Hey, daar zijn het feestdagen voor.quote:Op woensdag 21 december 2022 11:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hahaha ik schaam me nu een beetje. Ik heb wel voor tweede kerstdag hapjes en ik weet zeker dat mijn moeder ze eerste kerstdag ook heeft.En ik heb besloten ervan te genieten. Same voor Oud en Nieuw.
Waarom schamen?quote:Op woensdag 21 december 2022 11:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom doe je het dinsdag al weg?quote:Op woensdag 21 december 2022 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kijk om me heen naar alle kerstversiering en dinsdag is het allemaal weg... gek idee... Behalve die kersthuisjes, die blijven de hele winter staan
Omdat ik na de kerst er ook wel klaar mee ben. Dan maak ik heel mijn huis grondig schoon en netjes voor het nieuwe jaarquote:
Ohja, snap ik. Ik vind de boom met oud&nieuw nog zo gezellig altijd. Daarna snel de deur uit, letterlijk.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omdat ik na de kerst er ook wel klaar mee ben. Dan maak ik heel mijn huis grondig schoon en netjes voor het nieuwe jaar
Oh nee, met oud en nieuw wil ik juist dat mijn huis leeg en spik en spam isquote:Op woensdag 21 december 2022 20:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Ohja, snap ik. Ik vind de boom met oud&nieuw nog zo gezellig altijd. Daarna snel de deur uit, letterlijk.
Haha snap het heel goed. Ik kan het ook zomaar ineens zat zijn hoor volgende week. We zullen zien.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh nee, met oud en nieuw wil ik juist dat mijn huis leeg en spik en spam is
Fris het nieuwe jaar in. Op 1 januari wil ik niks anders hebben staan dan een klein afwasje bewijze van spreken. Wasmanden leeg, wasrekken leeg, bed verschoond, alles gestoft en de vloeren schoon. Rommel weg. Alleen keurig. Heerlijke start. En dan doe ik net alsof ik het voor altijd zo volhoud
Hoef je niet nu te beslissen tochquote:Op woensdag 21 december 2022 21:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha snap het heel goed. Ik kan het ook zomaar ineens zat zijn hoor volgende week. We zullen zien.
Fijn te lezen dat je goed geslapen hebt, misschien dit patroon vasthoudenquote:Op donderdag 22 december 2022 08:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Eindelijk goed geslapen. Weer rond een uurtje of tien laptop uit en luisterboek aan. Haakwerkje in de hand. Werkt een boel. Alleen een beetje koppijn, maar ja, PMS. Straks naar mijn begeleider toe. En daarna niks![]()
@:Dotteke wat vervelend... Dikke knuffel
Ik lag gisteren al om 2115 uur in bed was kapotquote:Op donderdag 22 december 2022 08:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja was ik wel van planVanavond weer rond 22.00 een luisterboekje en een haakwerkje
quote:Op donderdag 22 december 2022 06:22 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames,fijne dag
Henk ligt weer in het ziekenhuis sinds dinsdag. Zelfde probleem.
Nu verdenken ze hem ook van een darmbacterie dus hij ligt in isolatie.
Voordeel is dat hij dan wel een kamer en een toilet en douche voor hem zelf heeft
Goed dat het er even uit isquote:Op donderdag 22 december 2022 10:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo dat was mijn begeleider. Hij heeft me laten huilenmaar ik ben blij dat het eruit is en ik weet even waar aan toe te zijn. Dus dat is fijn. Nu lekker rustig aan doen. Moet de komende twee dagen verplicht lorazepam gebruiken, om uitgerust de kerst in te gaan. Dus dat doen we. Nu haken
Dat kan een hele opluchting zijn.quote:Op donderdag 22 december 2022 10:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo dat was mijn begeleider. Hij heeft me laten huilenmaar ik ben blij dat het eruit is en ik weet even waar aan toe te zijn. Dus dat is fijn. Nu lekker rustig aan doen. Moet de komende twee dagen verplicht lorazepam gebruiken, om uitgerust de kerst in te gaan. Dus dat doen we. Nu haken
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 december 2022 11:28 schreef Sarabi het volgende:
Hier alweer de laatste dagen van de vakantie.....
Vandaag ook vieren dat we 15 jaar samen zijn
Dat is waar en jaquote:Op donderdag 22 december 2022 11:27 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen (nog net)
[..]Beterschap voor Henk!
[..]
Goed dat het er even uit isen een plan voor de medicatie is ook fijn om te hebben
Vijftien jaar! Wat een tijd! Gefeliciteerd en geniet ervanquote:Op donderdag 22 december 2022 11:28 schreef Sarabi het volgende:
Hier alweer de laatste dagen van de vakantie.....
Vandaag ook vieren dat we 15 jaar samen zijn
Ja max 22.00 alles weg. Dan heb ik nog drie uurtjes zonder scherm. Rustig haken met een luisterboek. Echt genieten en nog genoeg dat ik wil horen!quote:Op donderdag 22 december 2022 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan een hele opluchting zijn.
Lekker op tijd je pc.laptop, tel aan de kant leggen zijn allemaal prikkels en voor het slapen gaan niet verstandig
Hij. Is weer thuis, mocht hem vanmiddag weer ophalen. `het is een gaan en komenquote:Op donderdag 22 december 2022 15:01 schreef Sumppi het volgende:
Sterkte voor Henk en jou, Dotteke. Heftig dat hij nu alweer in het ziekenhuis ligt.Voor CotS
En eenvoor Sarabi en man. Ook al 15 jaar samen.
2007 was een goed jaar.
Gelukkig maar en nu hopen dat hij het tot zijn volgende operatie thuis volhoudt. Veel sterkte julliequote:Op donderdag 22 december 2022 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij. Is weer thuis, mocht hem vanmiddag weer ophalen. `het is een gaan en komen
We lijken wel in heel veel dingen op elkaar hequote:Op donderdag 22 december 2022 15:01 schreef Sumppi het volgende:
Sterkte voor Henk en jou, Dotteke. Heftig dat hij nu alweer in het ziekenhuis ligt.Voor CotS
En eenvoor Sarabi en man. Ook al 15 jaar samen.
2007 was een goed jaar.
Fijn dat ie weer thuis isquote:Op donderdag 22 december 2022 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Maar hij ziet er niet al te florisant uit, het tikt wel aan steedsquote:Op donderdag 22 december 2022 18:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We lijken wel in heel veel dingen op elkaar he
[..]
Fijn dat ie weer thuis is
Eerst nog een borrel op Oud en Nieuw en met Kerst graagquote:Op donderdag 22 december 2022 18:44 schreef Sarabi het volgende:
Net een grote bestelling gedaan bij ondernulpuntvijf.com, klaar voor dry january
Logisch, dat heeft tijd nodigquote:Op donderdag 22 december 2022 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Maar hij ziet er niet al te florisant uit, het tikt wel aan steeds
Thnx. Jij ook nog ffkes en je mag weer naar je luisterboekquote:Op donderdag 22 december 2022 18:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig maar en nu hopen dat hij het tot zijn volgende operatie thuis volhoudt. Veel sterkte jullie
Ja dat kan ik me voorstellen. Hopelijk wordt 2023 een beter jaar.quote:Op donderdag 22 december 2022 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Maar hij ziet er niet al te florisant uit, het tikt wel aan steeds
Dat sowiesoquote:Op donderdag 22 december 2022 18:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eerst nog een borrel op Oud en Nieuw en met Kerst graag
Welke luisterboeken ga je luisteren?quote:Op donderdag 22 december 2022 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hahahahah hier ook tussendoor.
Yes, nog eventjes en ik mag mijn luisterboek afluisterenen misschien starten aan een volgende
Vandaag de test of het werkt tegen nachtmerries. Gisteren vielen ze mee, misschien vannacht weer. Alleen PTSS - dromen is genoeg, zonder dromen over enge series
Ahemquote:Op donderdag 22 december 2022 20:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Welke luisterboeken ga je luisteren?
Klinkt goedquote:Op donderdag 22 december 2022 20:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
AhemVlucht - Mel Wallis de Vries
YA, thriller, niet eng, maar wel lekker spannend en wegluisteren. Heb meer van haar boeken gehoord, wordt nooit echt eng, maar wel leuk
Hoezo? Ik ken ook genoeg 60+ die graag YA lezenquote:Op donderdag 22 december 2022 20:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja, zes januari word ik 35, tijd om een keer ermee op te houden (maar dat doe ik niet)
Gelukkig maar. Heftige tijd voor jullie. Het houdt maar niet op!quote:Op donderdag 22 december 2022 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik haal jullie ook wel eens door elkaar.quote:Op donderdag 22 december 2022 18:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We lijken wel in heel veel dingen op elkaar he
Grappigquote:Op donderdag 22 december 2022 21:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik haal jullie ook wel eens door elkaar.
Heb je toevallig foto's van de kerstboom?quote:Op donderdag 22 december 2022 21:35 schreef Donna het volgende:
Kerstboom van bladerdeeg met hazelnootpasta ✔️
Kerstdiner kind ✔️
Overleefd ✔️
Hoppa. Weer een dagje dichterbij kerst.
We zijn er ook goed klaar mee.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:32 schreef Donna het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Heftige tijd voor jullie. Het houdt maar niet op!
quote:Op donderdag 22 december 2022 21:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik haal jullie ook wel eens door elkaar.
quote:Op donderdag 22 december 2022 20:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ken ook genoeg 60+ die graag YA lezen
Er is nog nooit iemand dommer geworden van boeken lezen.
quote:Op donderdag 22 december 2022 21:35 schreef Donna het volgende:
Kerstboom van bladerdeeg met hazelnootpasta ✔️
Kerstdiner kind ✔️
Overleefd ✔️
Hoppa. Weer een dagje dichterbij kerst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
Ik denk dat het ook komt door de S inderdaad, niet zozeer door de reacties die jullie typen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 08:34 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ik haal sommige users ook door elkaar, maar dat is meestal op basis van de username. Die van ons beginnen ook met een S.
[..]
De bibliothecaresse hier leest heel graag YA en ze is ook ouder dan ik. En ik koop zelfs kinderboeken of prentenboeken die ik mooi vind. Niet eens voor m’n kinderen, want die lezen bijvoorbeeld de boeken van Lindelauf niet. Of het boek Lampje.
quote:Op vrijdag 23 december 2022 08:41 schreef Sumppi het volgende:
Gister was er een boze mevrouw in de bibliotheek en toen zat ik er daarna wel even door, met m’n volle hoofd.
Ohjee. Is zo iemand dan wel bij het volle verstand? Als er niet meer is, is er toch niet meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 december 2022 21:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Grappig
[..]
Heb je toevallig foto's van de kerstboom?
quote:Op vrijdag 23 december 2022 09:00 schreef Donna het volgende:
[..]
Ohjee. Is zo iemand dan wel bij het volle verstand? Als er niet meer is, is er toch niet meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
quote:Op vrijdag 23 december 2022 09:12 schreef Sumppi het volgende:
[..]Mja. Je weet het niet idd, dat zou ook kunnen. Wel heel lastig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:39 schreef Ynske het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:53 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Zometeen de nieuwe Subway uitproberen, de schuld van @:Ijsdraakje
En dan beginnen met de voorbereidingen voor het eten van morgen.
quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
mijn patatjes die ik morgen zou eten wordt ook Subway daardoor
Hebben ze daar ook friet? Nooit gewetenquote:Op vrijdag 23 december 2022 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
mijn patatjes die ik morgen zou eten wordt ook Subway daardoor
Friet niet, wel potato wedges. Dacht ik.quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook friet? Nooit geweten
Nee, ik zou morgen patatjes eten, maar dat doe ik niet, ik haal een broodje subquote:Op vrijdag 23 december 2022 11:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook friet? Nooit geweten
Volgens mij alleen broodjes, wraps, salades en koekjes?quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan is het genoemd horen worden genoeg ja.
[..]
Friet niet, wel potato wedges. Dacht ik.
Nee, die wedges zijn redelijk nieuw geloof ik. Zag ze wel op de kaart staan van de week.quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens mij alleen broodjes, wraps, salades en koekjes?
Oh oké, kan het fout hebben hoor. In mijn studententijd waren ze er niet en ik keek net op thuisbezorgd (om het nieuwe broodje te lezen) en zag ze ook niet staan. Maar ik geloof je zoquote:Op vrijdag 23 december 2022 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, die wedges zijn redelijk nieuw geloof ik. Zag ze wel op de kaart staan van de week.
Ah verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 23 december 2022 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, ik zou morgen patatjes eten, maar dat doe ik niet, ik haal een broodje sub
Klopt, je kan ze alleen in een vestiging halen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh oké, kan het fout hebben hoor. In mijn studententijd waren ze er niet en ik keek net op thuisbezorgd (om het nieuwe broodje te lezen) en zag ze ook niet staan. Maar ik geloof je zo
Ik vond 'm best ok, die raclette steak.quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ah verkeerd gelezen
Nou ik heb 1 grote raclette steak en 1 grote beef taco. Mijn man en ik gaan ze delen
quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
Dale Carnegie
quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:47 schreef Ynske het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw super leuk!quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:31 schreef Ynske het volgende:
Beetje donkere foto, maar het resultaat
[ afbeelding ]
We brengen je op ideeën voor de kerstquote:Op vrijdag 23 december 2022 12:52 schreef Donna het volgende:
Eerst al sushi. Nu weer Subway. Wat doen jullie me aan?
Ja, hartstikke leuk, maar het is hier beide niet te krijgen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We brengen je op ideeën voor de kerst
Tja, verhuis dan naar een mooie stad als Groningenquote:Op vrijdag 23 december 2022 12:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, hartstikke leuk, maar het is hier beide niet te krijgen.![]()
Wat zeg je nou tegen een Fries?quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja, verhuis dan naar een mooie stad als Groningen
Dan juist naar Groningen toe, zo snel als je kanquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:01 schreef Donna het volgende:
[..]
Wat zeg je nou tegen een Fries?![]()
Haha nee grapje. Nooit een stad voor mij. Ook niet in Friesland.
Jaquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:10 schreef Donna het volgende:
Haha moet er echt niet aan denken. Leuk he zulke verschillen.
Die is superleuk geworden!quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:31 schreef Ynske het volgende:
Beetje donkere foto, maar het resultaat
[ afbeelding ]
Oeh, dat klinkt echt goed! Eten je ouders mee?quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:50 schreef Sarabi het volgende:
Ik word heel onrustig van steden.
Nou de soep, bonenschotel en whiskeycocktailsaus (waar ook wat bacardi in zit want had eerst de verkeerde fles) voor morgen zijn klaar.
Zometeen nog de zoete aardappel pommes duchesse en dan ergens de komende 24u nog de chocomouse met baileys maken
Lekkerquote:
Ik breng het eten naar mijn oudersquote:Op vrijdag 23 december 2022 17:13 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt echt goed! Eten je ouders mee?
En toch een verschil tussen ons.Ik hou van het gevoel van vrijheid in steden. Ik denk dat dat met m’n studententijd te maken heeft en nu ook met het feit dat er niet zo’n sociale controle is. En natuurlijk alle faciliteiten en de verschillende mensen die je er tegen komt. Hier in het dorp vind ik het soms verstikkend, maar ik hou van de rust en de ruimte.
Dat is ook vervelendquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik voel me eenzaam...gewoon door hoe mensen de wereld neerzetten met kerst. Nee ik heb geen "grote happy family", mijn vrienden hebben hun eigen gezinnen, ik heb maar een kleine kring waarmee ik omga, zie (hulpverleners niet meegerekend) hooguit eens per week mensen max. Dat vind ik normaal gesproken prima, maar door alle kerstdingen is het ineens eenzaamheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 december 2022 19:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is ook vervelenddat gevoel mag er best zijn.
Vergeet alleen niet dat al die families die samen komen ook niet altijd gelukkig zijn.Ik weet het, dat is met de meeste families zo... Het is ook nait soezen, ik ben niet eenzaam... Ik snap het gevoel niet zo... naja...maakt ook niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik doe precies wat ik leuk vind. Ik ben gewoon een beetje gevoelig voor de maatschappelijke verwachtingen en ideaalbeeld dat je op televisie ziet. En daar voldoe ik niet aanquote:Op vrijdag 23 december 2022 19:55 schreef Donna het volgende:
Ja en veel mensen vinden het ook een verplichting. Volgens mij doe jij wel redelijk wat je wel leuk vindt CotS. Daar is ook wat van te zeggen.
Nee snap ik. Nouja beter (alleen) doen wat je leuk vindt, dan tegen je zin in de hele kerst doorbrengen. Als ik mocht kiezen bleef ik lekker thuis met kerst films.quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ik doe precies wat ik leuk vind. Ik ben gewoon een beetje gevoelig voor de maatschappelijke verwachtingen en ideaalbeeld dat je op televisie ziet. En daar voldoe ik niet aan
Ik moet ook niet zeuren. Morgen vier ik al kerst, de dag voor kerst is ook kerstquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee snap ik. Nouja beter (alleen) doen wat je leuk vindt, dan tegen je zin in de hele kerst doorbrengen. Als ik mocht kiezen bleef ik lekker thuis met kerst films.
Knuffel, ik ben een geluksvogel, ben ik me van bewust. Die eenzaamheid was even een vlaag. Sterkte meid, met twee dagen is de wereld weer eventjes normaalquote:Op zaterdag 24 december 2022 01:09 schreef Sarabi het volgende:
Ik weet dat elk huisje zijn kruisje heeft maar ik zou deze kerst stiekem wel met je willen ruilen CotS.
Ja, dit.quote:Op vrijdag 23 december 2022 19:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is ook vervelenddat gevoel mag er best zijn.
Dat je het eten brengt en niet samen eet en dat ze daar oké mee zijn (neem ik aan) vind ik zo gaaf!quote:Op vrijdag 23 december 2022 17:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekkergeniet ervan
Ik zat net met een wijntje in bad. Nu weer verder koken.
[..]
Ik breng het eten naar mijn oudersdus ik kook wel voor ze maar we eten niet samen hahaha.
Is jaren geleden ontstaan. Ik had wel zin om te koken maar niet om 3 dagen achter elkaar bij familie te zitten.
En ja die sociale controle is wel minder aan een dorp. Begin deze week ook weer iets meegemaakt waarbij is dacht van hoe weten jullie dat.
Daar kan je toch voor kiezen. Ik heb mij met de Kerst nooit laten verplichten tot ietsquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee snap ik. Nouja beter (alleen) doen wat je leuk vindt, dan tegen je zin in de hele kerst doorbrengen. Als ik mocht kiezen bleef ik lekker thuis met kerst films.
Wie wel?quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ik doe precies wat ik leuk vind. Ik ben gewoon een beetje gevoelig voor de maatschappelijke verwachtingen en ideaalbeeld dat je op televisie ziet. En daar voldoe ik niet aan
Ja, zou kunnen. Als ik alles op het spel wil zettenquote:Op zaterdag 24 december 2022 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kan je toch voor kiezen. Ik heb mij met de Kerst nooit laten verplichten tot iets
Ik heb mijn kinderen er altijd vrij in gelaten. Als ze willen komen komen ze, willen ze niet dan hoeft het nietquote:Op zaterdag 24 december 2022 11:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen. Als ik alles op het spel wil zetten.
Wat we wel doen voelt voor mij niet als verplichting hoor, maar het is ook niet wat ik het liefste zou doen.
Ik vind het ook gewoon gezellig en leuk, geen zorgen, vermaak me wel.
Ach, er komt een tijd dan zijn wij de 'oudjes' en komt iedereen lekker bij ons.
Lekker met een verkeerde kersttrui op de bank een zwijmelfilm kijkenquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:06 schreef Donna het volgende:
Zo is mijn moeder ook @:Dotteke , bij de andere kant ligt het iets gecompliceerder. Maar nogmaals, niks tegen m'n zin in hoor! Het is enkel niet wat ik het allerliefste zou doen.
Maar vanavond begint het al goed. Als ik me goed voel gaan we lekker samen allemaal hapjes eten als de kinderen in bed liggen.
Ik moet ook niet zeuren hoorquote:Op zaterdag 24 december 2022 06:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knuffel, ik ben een geluksvogel, ben ik me van bewust. Die eenzaamheid was even een vlaag. Sterkte meid, met twee dagen is de wereld weer eventjes normaal
Thanksquote:Op zaterdag 24 december 2022 09:10 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Dat je het eten brengt en niet samen eet en dat ze daar oké mee zijn (neem ik aan) vind ik zo gaaf!![]()
Echt mooi dat je zo jezelf kunt zijn en erg lief dat je zo lekker voor ze kookt.
Dit is normaal mijn tekst.quote:Op zaterdag 24 december 2022 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kan je toch voor kiezen. Ik heb mij met de Kerst nooit laten verplichten tot iets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goalsquote:Op zaterdag 24 december 2022 13:18 schreef Sarabi het volgende:
En ach waarom niet nog een post
Net voor het eerst in tijden weer zitten haken. Hopelijk kan ik er nu vaker tijd voor maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
Dale Carnegie
Hahaha. Ja vroeger all you need is love, maar ik kan die R9bert ten Brink niet meer zien tegenwoordig. Brr.quote:Op zaterdag 24 december 2022 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker met een verkeerde kersttrui op de bank een zwijmelfilm kijken![]()
Geniet van je dagen Donna,
Hahaha. Ieder z'n ding.quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nee dat kan ik ook niet aan
Al ga ik vanavond wel naar de Meilandjes kijken![]()
O dat vind ik al lang niets meer aan dat programma.quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha. Ja vroeger all you need is love, maar ik kan die R9bert ten Brink niet meer zien tegenwoordig. Brr.
Carolinequote:Op zaterdag 24 december 2022 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat vind ik al lang niets meer aan dat programma.
Weet je wie ik niet meer kan zien Linda de Mol en Die ene hoe heet ze toch ook weertensen, weet haar voornaam niet eens meer
Caroline Tensen vind ik zo'n vals wijf daar kijk ik echt niet meer naar.quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je wie ik niet meer kan zien Linda de Mol en Die ene hoe heet ze toch ook weertensen, weet haar voornaam niet eens meer
Ja precies die allemaal idd.quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dat ben ik even kwijt![]()
Fijne feestdagen lieve creatieve FOK!kers![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was de lunch vandaag.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Ja, allemaal gebakken en gemaakt door m’n -soort van- zus (ik ben pleegkind, maar ik ben ook haar tante). Als ik twee van die gerechten moet maken heb ik al stress.quote:
Dale Carnegie
quote:Op zondag 25 december 2022 08:13 schreef Ynske het volgende:
Oef... knuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me ook. Het is ook nogal wat allemaal deze maand.quote:Op zondag 25 december 2022 08:16 schreef Donna het volgende:
Ai Ynske. In deze tijd gebeurt dat wel vaker bij kinderen. Toch spanning van alles misschien?
Dit is de omschrijving:quote:Op zondag 25 december 2022 17:11 schreef Sumppi het volgende:
Wat een mooi cadeau! Wat houdt de opleiding in?
Hier kregen de kinderen elk een cadeautje en het spel Weerwolven 1 nacht. Hartstikke leuk spel en zelfs kleuter kon goed meedoen.
Ik kreeg een mini printer (Selphy) van Canon voor foto's.Handig voor bij m'n Bullet Journal.
Oja dat is een betere uitlegquote:Op zondag 25 december 2022 19:12 schreef Sumppi het volgende:
Ah, net zoiets als een opleiding tot vinoloog, maar dan voor bier. Echt een leuk cadeau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |