abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207088477
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 10:02 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Nee, wel grote beer aangewezen aan de twee oudsten. Maar ze beweerden zo stellig dat het steelpannetje kleine beer is, dat ik zelf begon te twijfelen. Net opgezocht en het was grote beer.

Er liggen twee pakjes onder de boom voor me. :o Een is klein en zwaar en de ander groot en vierkant.
Geen idee wat het is. :D
Hahaha ik ging nu ook twijfelen.
En ja we hebben er een paar gezien. Eentje ook echt met een lange staart.

En spannend *O* benieuwd wat je krijgt.
pi_207088485
Wij hadden neerslag, dus ik ben niet wezen kijken. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_207088496
Wij hadden sneeuw, dus niet gekeken :+
pi_207090296
Mijn kont is zo hard op de stoep terecht gekomen dat ik duizelig ben en mijn rug/nek zeer doen :') #kneus
pi_207090321
_O- kijk nu trouwens hoe de een na de ander op dezelfde plek onderuit gaat. Soort van sadistische troost
  donderdag 15 december 2022 @ 14:34:39 #7
225540 Pugg
Friends forever
pi_207091371

Jingle Bells original with lyrics
pi_207093848
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 13:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
_O- kijk nu trouwens hoe de een na de ander op dezelfde plek onderuit gaat. Soort van sadistische troost
Aww :D

Hoe gaat het nu met de pijn?
pi_207093866
Het lijkt er op dat we volgende week toch de hele week vakantie hebben *O*
Morgen maken we er namelijk een extra lange bezorgdag van.

Tot nu toe voelt deze week nog niet als vakantie :')
pi_207093908
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 18:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Aww :D

Hoe gaat het nu met de pijn?
Gaat wel, gewoon een beetje zeer, maar goed. Niks stuk

quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 18:56 schreef Sarabi het volgende:
Het lijkt er op dat we volgende week toch de hele week vakantie hebben *O*
Morgen maken we er namelijk een extra lange bezorgdag van.

Tot nu toe voelt deze week nog niet als vakantie :')
Dat begrijp ik met al het bezorgen. Fijn dat ej dan daarna een hele week vakantie hebt. Mag ook wel met de feestdagen :*
  Moderator vrijdag 16 december 2022 @ 05:13:21 #11
388664 crew  Dotteke
pi_207099115
Morguh dames :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_207099644
Goedemorgen meiden

Vandaag een rustig dagje haken :)
pi_207100029
Mogge :W

Mal dagje vandaag, nu even thuis aan het werk en straks richting hoofdkantoor (=3 uur rijden) voor een kerstfeestje. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_207100042
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:

Mal dagje vandaag, nu even thuis aan het werk en straks richting hoofdkantoor (=3 uur rijden) voor een kerstfeestje. :+
Veel plezier op het feestje!
pi_207100075
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:

Dus ik hoef straks niet te zwaaien? :D we gaan zo onderweg om in jouw stad te bezorgen
pi_207100133
Onderweg dan. :W

Fijn dat je volgende week lekker vrij bent samen, Sarabi. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_207100182
Hier een jarige vandaag. M’n dochter is 9 geworden. O+ Op school viert ze het maandag, omdat haar gekke, grappige meester ziek is vandaag. Blijkbaar zingen ze met verjaardagen:

Meester: Kunnen we kinderen?
Aye-aye, kapitein.
Meester: Ik hoor het niet!
AYE-AYE KAPITEIN!
Ohhhhh...

Ze woont in een ananas diep in de zee.
*Naam kind*
Ze is zo geel als een kaassouflé.
*Naam kind*
Ja iedereen weet wat een mafkees het is.
*Naam kind*
Die vierkante vriend is zo gek als een vis!
*Naam kind*

Ze wil heel graag dat ze dat voor haar zingen. _O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator vrijdag 16 december 2022 @ 09:54:14 #18
382129 crew  Donna
pi_207100313
Gefeliciteerd @Sumppi *O*

Hier een thuiswerkochtend (dreumes is nog ziekig) en dan vanmiddag wat eerder naar kantoor om nog eventjes te werken. Vanavond kerstdiner met m'n werk. Ik heb alles geregeld en ben heel benieuwd. ~:)
  Moderator vrijdag 16 december 2022 @ 09:54:38 #19
382129 crew  Donna
pi_207100315
Dreumes? Ik bedoel peuter.

Time flies. _O-
pi_207100340
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 09:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dus ik hoef straks niet te zwaaien? :D we gaan zo onderweg om in jouw stad te bezorgen
Misschien komen we elkaar onderweg tegen. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_207100378
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 09:36 schreef Sumppi het volgende:
Hier een jarige vandaag. M’n dochter is 9 geworden. O+ Op school viert ze het maandag, omdat haar gekke, grappige meester ziek is vandaag. Blijkbaar zingen ze met verjaardagen:

Aye-aye, kapitein.
AYE-AYE KAPITEIN!
Ohhhhh...

*Naam kind*
*Naam kind*
*Naam kind*
*Naam kind*

Gefeliciteerd!
pi_207100399
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 09:54 schreef Donna het volgende:
Gefeliciteerd @:Sumppi *O*

Hier een thuiswerkochtend (dreumes is nog ziekig) en dan vanmiddag wat eerder naar kantoor om nog eventjes te werken. Vanavond kerstdiner met m'n werk. Ik heb alles geregeld en ben heel benieuwd. ~:)
Lijkt me best spannend als je degene bent die dat allemaal regelt. Heel veel plezier vast voor vanavond. ~:)

Hier moet ik echt nog even een en ander doen, maar kleuter is ook thuis omdat er te weinig leerkrachten waren. Komt echt niet zo uit, maarja. 8)7

Dank voor de felicitaties. *O*
pi_207101456
Vandaag lukt het eindelijk weer eens om actief te zijn. Dat voelt bijzonder fijn
pi_207112496
Jij ook al. :O
pi_207112500
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 05:47 schreef Sumppi het volgende:
Jij ook al. :O
Dit zijn toch geen tijden.
Waarom ben jij zo vroeg wakker?
pi_207112502
Ik ben sinds 3 uur wakker. Dat is eigenlijk standaard, maar meestal slaap ik wel weer verder. Behalve dan als m’n hersenen inschakelen en ik ga nadenken. Dit keer over wat ik allemaal nog moet doen voor er straks visite komt.

Nu heb ik wel alle tijd om die dingen te doen. :')

Jij dan?
pi_207112504
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 05:54 schreef Sumppi het volgende:
Ik ben sinds 3 uur wakker. Dat is eigenlijk standaard, maar meestal slaap ik wel weer verder. Behalve dan als m’n hersenen inschakelen en ik ga nadenken. Dit keer over wat ik allemaal nog moet doen voor er straks visite komt.

Nu heb ik wel alle tijd om die dingen te doen. :')

Jij dan?
Wel zin in de visite?

Wij hebben vandaag een kerstmarkt. Maar moeten 3u rijden en ook nog de auto inladen.
pi_207112508
Jawel, het valt mee dit keer. De meesten zijn ziek of durven de weg niet op met dit weer. :D

Alleen m’n nichtje is doodsbang voor honden (en katten), dus daar zie ik een beetje tegenop. Met slangen, spinnen en weet ik wat heeft ze dan weer geen moeite. :D O+

Wat een reis! Dit is de kerstmarkt bij de tuinder? Dat lijkt me heel erg leuk.
Hopelijk hebben de mensen zin in een feestelijk bier. ~:)
pi_207112524
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 06:01 schreef Sumppi het volgende:
Jawel, het valt mee dit keer. De meesten zijn ziek of durven de weg niet op met dit weer. :D

Alleen m’n nichtje is doodsbang voor honden (en katten), dus daar zie ik een beetje tegenop. Met slangen, spinnen en weet ik wat heeft ze dan weer geen moeite. :D O+

Wat een reis! Dit is de kerstmarkt bij de tuinder? Dat lijkt me heel erg leuk.
Hopelijk hebben de mensen zin in een feestelijk bier. ~:)
Hopelijk gaat het goed met je nichtje O+

En ja inderdaad. Bij familie van mijn man. Ik hoop het ook *O*
pi_207112543
Heel veel plezier!! *O*
pi_207112747
Hoe was het gisteravond, Donna? ~:)
  Moderator zaterdag 17 december 2022 @ 08:08:50 #33
382129 crew  Donna
pi_207112800
Super leuk! Perfect binnen budget gebleven en iedereen blij en tevreden. ~:)

En tis idd best wel spannend als je alles regelt haha.
pi_207112830
Goedemorgen vroege en late vogels
pi_207112848
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2022 08:08 schreef Donna het volgende:

Super fijn!
pi_207112853
Als ik jullie zo lees heb ik maar een saai leven _O-
  Moderator zaterdag 17 december 2022 @ 08:33:27 #37
382129 crew  Donna
pi_207112880
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als ik jullie zo lees heb ik maar een saai leven _O-
Nou spannender dan dit feestne wordt het ook niet hoor. :7
pi_207112891
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 08:33 schreef Donna het volgende:

[..]
Nou spannender dan dit feestne wordt het ook niet hoor. :7
Hahahhaha ik vind het wel lekker hoor. Alleen vraag me altijd wel af of jullie me niet een saaie muts vinden :)
pi_207113004
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hahahhaha ik vind het wel lekker hoor. Alleen vraag me altijd wel af of jullie me niet een saaie muts vinden :)
Verre van dat, je doet en onderneemt meer dan ikke :P
pi_207113641
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 06:24 schreef Sumppi het volgende:
Heel veel plezier!! *O*
Dankjewel :)

quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2022 08:08 schreef Donna het volgende:

Fijn *O*
pi_207117168
Vanavond lekker met een groot project bezig. Even kiezen tussen Sophia's Univerce en Mandala Madness
  Moderator zaterdag 17 december 2022 @ 15:12:28 #42
382129 crew  Donna
pi_207117261
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nou volgens mij ben jij een behoorlijk bezige bij hoor!
pi_207117665
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 09:36 schreef Sumppi het volgende:

Aye-aye, kapitein.
AYE-AYE KAPITEIN!
Ohhhhh...

*Naam kind*
*Naam kind*
*Naam kind*
*Naam kind*

_O-

Gefeliciteerd
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_207123342
Gelukkig valt het mee :*

Hier een dagje gehaakt, en we gaan in het feestdagenritme. Dat betekent wat later uit en in bed *O*
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 06:13:21 #45
388664 crew  Dotteke
pi_207125428
Morguh allemaal c_/

Hier geen feestdagen ritme hoor, doe dit jaar niets met de Kerst. Heb ook geen versiering gedaan.
Het is hier een gewoon weekend volgende week. Vrijdag wordt de as van mijn vader uitgestrooid, kan er zelf niet een omdat mijn lijf een beetje aan het tegen sputteren is momenteel.
Met Henk naar de chirurg geweest hij wordt in Januari geopereerd gaan ze zijn stoma weghalen. We kregen te horen dat alle problemen die hij gehad heeft weer kunnen optreden na deze operatie.

Kijken jullie ook zo verbaasd als je in de winkel ben: Nou ik wel, als ik nu in de winkel ben en ik zie al die uitpuilende karren al dan denk ik, wat klaagt iedereen dat alles zo duur is. De karren zijn net zo vol als anderen jaren.

Als ik dan weer lees dat het vuurwerkverkoop beter loopt dan ooit begrijp ik er echt helemaal niets van.

Je leest al maanden mensen zitten in de kou, ze kunnen het gas niet betalen. Of mensen kunnen de boodschappen niet meer betalen. Nou als ik in de winkels kijk lijkt er niets aan de hand met de portemonnee van het winkelend volk
pi_207125624
Goedemorgen
Had graag nog willen slapen maar er kwam een NLalert binnen, wat maakt dat een herrie zeg.

En Dotteke en inderdaad ik kijk met verbazing. Ik denk dat veel mensen de geldzorgen negeren en gewoon maar blijven doen.
pi_207125639
Met de portemonnee van een deel van het winkelend volk is vast ook weinig mis. De mensen die het niet kunnen betalen zie je misschien zo niet. Het kan toch naast elkaar bestaan? En er is vast een groep die in de shit komt, omdat ze het een wel betalen en aan de andere kant onbetaalde rekeningen hebben.
pi_207125660
Nl-alert, dat lijkt me niet best?

Een keer gehad toen er een fabriek in de fik stond en de rook onze kant op kwam.
pi_207125680
Wel balen van je zondagmorgen na een drukke zaterdag. Hoe was het? ~:)
pi_207125771
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 08:15 schreef Sumppi het volgende:
Nl-alert, dat lijkt me niet best?

Een keer gehad toen er een fabriek in de fik stond en de rook onze kant op kwam.
Compostverwerker staat in een dorp verderop in de brand.

quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 08:21 schreef Sumppi het volgende:
Wel balen van je zondagmorgen na een drukke zaterdag. Hoe was het? ~:)
Was leuk *O* En ook echt nog heel goed verkocht. Beter dan veel van de bierfestivals waar we stonden dit jaar.
pi_207126033
Wat goed! Zelf nog leuke dingen gezien en gedaan op de markt? Of waren jullie daar te druk voor? *O*
pi_207126074
Hier heeft nichtje gister de hond geaaid! Ze kwam doodsbang binnen, wilde direct met de kinderen naar boven. Durfde net om het hoekje de kamer in te kijken. Maar met de taart en de lunch zat ze er wel bij (hond in de bijkeuken met de deur open) en bij het afscheid aaide ze hem.

Normaal is ze al doodsbenauwd voor aangelijnde honden op 200 meter afstand, dus dit was een heel grote stap voor haar.

Vandaag een dagje niksen. Al kom ik net terug van een lange wandeling. Reeën, fazanten en ik denk wel duizend ganzen gezien.
pi_207126104
En de eerste keer gourmetten dit jaar zit er ook weer op. De kinderen mogen altijd kiezen wat ze willen eten voor hun verjaardag. Gourmetten zag ik niet aankomen. :')
pi_207126189
Goedemorgen

Hier een beetje later wakker geworden, was lekker. Dadelijk lekker aan de knutsel!
pi_207126483
Hier zijn ze ook druk aan het knutselen. Ik moet nog een paar rondes aan een muts breien en dan ga ik mezelf eens lekker opvouwen in de stoel en lezen. Met grote kop thee en appeltaart. :Y)
pi_207126544
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 10:12 schreef Sumppi het volgende:
Hier zijn ze ook druk aan het knutselen. Ik moet nog een paar rondes aan een muts breien en dan ga ik mezelf eens lekker opvouwen in de stoel en lezen. Met grote kop thee en appeltaart. :Y)
Klinkt bijzonder goed!

Hier even wachten op drogende lijm, maar ik heb alle tijd en zit te genieten
pi_207126590
Wat knutsel je?
pi_207126682
Ik heb in mijn kerstpakket via Fok een DIY kerstmarkt gekregen. Dus ik ben een kerstmarkt aan het maken
pi_207126695
Oh wat leuk! Ik wist niet dat je meedeed met die actie. Wat zat er nog meer voor leuks in? O+
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 10:48:11 #60
388664 crew  Dotteke
pi_207126759
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 08:10 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Had graag nog willen slapen maar er kwam een NLalert binnen, wat maakt dat een herrie zeg.

En Dotteke en inderdaad ik kijk met verbazing. Ik denk dat veel mensen de geldzorgen negeren en gewoon maar blijven doen.
Das niet leuk wakker worden
pi_207126773
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 09:31 schreef Sumppi het volgende:
Wat goed! Zelf nog leuke dingen gezien en gedaan op de markt? Of waren jullie daar te druk voor? *O*
Wij stonden in het eten en drinken gedeelte dus verder helaas weinig gezien.
Wel veel vis gegeten hahaha.

quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 09:36 schreef Sumppi het volgende:
Hier heeft nichtje gister de hond geaaid! Ze kwam doodsbang binnen, wilde direct met de kinderen naar boven. Durfde net om het hoekje de kamer in te kijken. Maar met de taart en de lunch zat ze er wel bij (hond in de bijkeuken met de deur open) en bij het afscheid aaide ze hem.

Normaal is ze al doodsbenauwd voor aangelijnde honden op 200 meter afstand, dus dit was een heel grote stap voor haar.

Vandaag een dagje niksen. Al kom ik net terug van een lange wandeling. Reeën, fazanten en ik denk wel duizend ganzen gezien.
Stoer nichtje O+

En wat klinkt je wandeling heerlijk.
pi_207126785
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 10:48 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Das niet leuk wakker worden
Nee dan schrik je wel echt even.

Nou waar we kerst gaan vieren heeft net iemand corona.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenwoordig hoef je nog maar zo kort in quarantaine dat we er vast toch kerst gaan vieren.
pi_207127063
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 10:40 schreef Sumppi het volgende:
Oh wat leuk! Ik wist niet dat je meedeed met die actie. Wat zat er nog meer voor leuks in? O+
De rest is nog inpakt tot zaterdag :P Al twijfel ik om verder uit te pakken
pi_207127804
Als de lijm droog is kan hij naar de salontafel

pi_207127858
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 12:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[ afbeelding ]
Wat gaaf O+
  zondag 18 december 2022 @ 12:35:01 #67
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_207128003
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 12:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[ afbeelding ]
Die is leuk!!
pi_207129600
Wat leuk!
pi_207129868
Staat echt enig op tafel *O* Ben erg blij
pi_207130648

M’n meisjes maken de traktatie. :9 >:O
pi_207130764
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 15:57 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

M’n meisjes maken de traktatie. :9 >:O
Die is cute O+
pi_207131475
Ja, we hebben ook wat speciale rendieren…

Op de voorgrond kruimels van het breken van pretzels. Niet dat je denkt dat we in een zooi dit maken.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 17:10:06 #74
382129 crew  Donna
pi_207132352
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 10:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb in mijn kerstpakket via Fok een DIY kerstmarkt gekregen. Dus ik ben een kerstmarkt aan het maken
Super leuk!! O+
pi_207132514
quote:
10s.gif Op zondag 18 december 2022 16:34 schreef Sumppi het volgende:
Ja, we hebben ook wat speciale rendieren…

[ afbeelding ]

Op de voorgrond kruimels van het breken van pretzels. Niet dat je denkt dat we in een zooi dit maken.
Die zijn de leukste
pi_207132546
Vind ik ook. :Y
pi_207138213
Morgen weer eens schilderen en miniaturen
pi_207138542
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen weer eens schilderen en miniaturen
Leuk *O* hopelijk kan ik ook weer eens tijd maken voor iets creatiefs
pi_207138764
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Leuk *O* hopelijk kan ik ook weer eens tijd maken voor iets creatiefs
Ik duim voor je! Zou wel lekker zijn :)
pi_207138828
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:44 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik duim voor je! Zou wel lekker zijn :)
Zeker :) toch de beste manier om te ontspannen.

Maar morgenvroeg eerst boodschappen doen, hopelijk voor het laatste voor de kerstdagen want dan is het altijd zo druk in de winkels.
pi_207138911
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Zeker :) toch de beste manier om te ontspannen.

Maar morgenvroeg eerst boodschappen doen, hopelijk voor het laatste voor de kerstdagen want dan is het altijd zo druk in de winkels.
Pas je op? Het wordt spek en spekglad

En eens hoor! Ik ga morgen afrekenen voor een en altijd met mijn onvermogelijk om kerstbomen te schilderen en tekenen. Wat kan er zo moeilijk zijn aan een driehoek ;)

Wat ga jij maken?
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 22:38:46 #82
382129 crew  Donna
pi_207139611
Als het goed is, is vannacht de gladheid alweer voorbij.
Wel altijd even dubbelchecken natuurlijk! :Y
pi_207139719
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Pas je op? Het wordt spek en spekglad

En eens hoor! Ik ga morgen afrekenen voor een en altijd met mijn onvermogelijk om kerstbomen te schilderen en tekenen. Wat kan er zo moeilijk zijn aan een driehoek ;)

Wat ga jij maken?
Ik ga onderzetters haken of een geboortebord borduren :)

En ik ga er van uit dan de gladheid dan weer weg is
pi_207139730
En ow god waar komen al die wappies opeens op FB weer vandaan :X
pi_207140204
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 22:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik ga onderzetters haken of een geboortebord borduren :)

En ik ga er van uit dan de gladheid dan weer weg is
Leuk! Veel plezier! Ben benieuwd, deel je foto's als je zin hebt?

En gelukkig maar :)

quote:
Wappies waaien van alle kanten aan. Heel mijn haakclub is wap

Al moet ik zeggen dat ik niet weet of ik het volgende vaccin kan hebben. Bel dan even. De laatste gaf me dikke lippen en ogen, enorme bult en roodheid en jeuk. Echt allergisch
  maandag 19 december 2022 @ 07:28:36 #86
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_207141588
Zo boodschappen doen, nog een paar uurtjes vrij en dan vanaf 13.00 werken op mijn vrije dag..... -O-

De rest van de week ook nog druk met werk, want de financiën moeten nog afgerond worden en tussen kerst en oud en nieuw werk ik ook altijd want ik ben verantwoordelijk voor de coördinatie van de jaarwisseling. Gelukkig stopt mijn dienst rond 20.30 op 31 dec. En dan eindelijk een weekje vrij.
:D
pi_207141965
quote:
Is dat nog een ding?
pi_207141980
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 07:28 schreef Patapon het volgende:
Zo boodschappen doen, nog een paar uurtjes vrij en dan vanaf 13.00 werken op mijn vrije dag..... -O-

De rest van de week ook nog druk met werk, want de financiën moeten nog afgerond worden en tussen kerst en oud en nieuw werk ik ook altijd want ik ben verantwoordelijk voor de coördinatie van de jaarwisseling. Gelukkig stopt mijn dienst rond 20.30 op 31 dec. En dan eindelijk een weekje vrij.
Balen van je vrije dag. -O-
pi_207143332
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 23:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Leuk! Veel plezier! Ben benieuwd, deel je foto's als je zin hebt?

En gelukkig maar :)
[..]
Wappies waaien van alle kanten aan. Heel mijn haakclub is wap

Al moet ik zeggen dat ik niet weet of ik het volgende vaccin kan hebben. Bel dan even. De laatste gaf me dikke lippen en ogen, enorme bult en roodheid en jeuk. Echt allergisch
Als ik iets heb om te showen doe ik het zeker :)

En wel belangrijk dat je inderdaad eerst belt dan.

quote:
15s.gif Op maandag 19 december 2022 08:50 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Is dat nog een ding?
Kennelijk, stond er ook een beetje van te kijken.
pi_207143338
Het is echt opeens weer herfst he -O-
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 11:25:50 #91
382129 crew  Donna
pi_207143384
Ja, ik had echt graag het ijsweer van afgelopen week gewild voor de kerst. Maarja, kerst is een week te laat haha. ~:)
pi_207143589
Goedendag

Hier is iemand enorm verslapen... Wel lekker en ach, kan gebeuren. Voor de komende dag meerdere wekkers gezet. Na de kerst maakt het even niet uit voor een weekje, maar nu nog wel een beetje

Nu het huis opwarmen en dan eens zien waar ik zin in heb...
pi_207143595
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 11:25 schreef Donna het volgende:
Ja, ik had echt graag het ijsweer van afgelopen week gewild voor de kerst. Maarja, kerst is een week te laat haha. ~:)
Ach, buitentechnisch ben ik er wel blij mee. Moet wel bij de bushalte komen eerste kerstdag ;)
pi_207143626
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 11:25 schreef Donna het volgende:
Ja heel jammer.
Heb wel weer zin in een witte kerst.
  Moderator maandag 19 december 2022 @ 11:46:39 #95
382129 crew  Donna
pi_207143650
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 11:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ach, buitentechnisch ben ik er wel blij mee. Moet wel bij de bushalte komen eerste kerstdag ;)
Behalve de ijzel uiteraard he. Als alles mooi droog bevroren is, dan is de wereld zo mooi.
pi_207143740
Nou vooruit ;) Van mij mag het wel zacht zijn. En een kristalheldere ijsnacht met Oud en Nieuw
pi_207151787
Wat is het stil hier O+

Zijn er nog mensen hier die Serious Request volgen?
pi_207151833
Nee eigenlijk :@

En het is idd stil, stond vandaag een paar keer op het punt te posten, maar wilde niet spammen ;) ben bezig met de Mandala Madness. Toer 86 van de 111, schiet lekker op. Schilderen en miniatuur is niet gelukt door de drukte in mijn hoofd
pi_207152451
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 20:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nee eigenlijk :@

En het is idd stil, stond vandaag een paar keer op het punt te posten, maar wilde niet spammen ;) ben bezig met de Mandala Madness. Toer 86 van de 111, schiet lekker op. Schilderen en miniatuur is niet gelukt door de drukte in mijn hoofd
Niets mis met spammen ;)
Ik ben weer niet toegekomen aan crea bezig te zijn. En morgen onverwachts ook weer de hele dag weg -O-
pi_207152491
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 21:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Niets mis met spammen ;)
Ik ben weer niet toegekomen aan crea bezig te zijn. En morgen onverwachts ook weer de hele dag weg -O-
Ow dat is jammer... en herkenbaar. De dagen voor kerst zijn zo druk :* Balen dat je morgen weer de hort op moet!

Ik ben onverwacht morgen een dagje thuis, dus ik hoop dan eindelijk wat rust in mijn kont te hebben
pi_207154897
Dit was en is mijn huidige bezigheid. Zit met PMS en kan niet slapen van de pijn
Volgens het patroon trekt de mandala nog recht (ik waarschijnlijk niet, wordt er enkel ouder op, zei ik met mijn 34 jaar)

Moderator dinsdag 20 december 2022 @ 06:01:57 #102
388664 crew  Dotteke
pi_207155278
Morguh dames c_/
  dinsdag 20 december 2022 @ 06:56:45 #103
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_207155374
Gisterochtend een nieuw systeem voor verjaardagskaartjes gemaakt

Ik zet ze in een mandje met de naam en datum erop. Adreslabel zit er ook in en op de witte kaart staat ook de datum en adres.

Dan op datum in een mandje in de kast en dan zie ik meteen wanneer het kaartje verstuurd moet worden. Zodra ik een kaartje maak stop ik die in de eerstkomende verjaardag.

Als de kaart verstuurd is gaat het mapje achterin het mandje, zo staat altijd het te verzenden kaartje voorop.

Komen nog meer kaarten bij maar ik had niet zoveel tijd

pi_207155623
Dat is nog eens georganiseerd. Helemaal handig, omdat je zelf de kaartjes maakt.
  dinsdag 20 december 2022 @ 08:19:34 #105
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_207155637
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2022 08:16 schreef Sumppi het volgende:
Dat is nog eens georganiseerd. Helemaal handig, omdat je zelf de kaartjes maakt.
Soms koop ik ook kaarten, die stop ik dan ook bij degene waarvoor ik het kocht. :P
pi_207156154
Geniaal systeem en knap dat je dat zo bijhoudt.
pi_207156924
Blij als het vrijdagavond is en ik met een biertje of wijntje op de bank plof.

Voor morgen heb ik me aangemeld voor het kerststukjes maken op school en aan het eind van de dag moeten we terug voor de kerstviering. Voor 24 kinderen ‘s middags eten maken. Natuurlijk wilden ze elk iets anders maken en heb ik dat ook opgeschreven op de lijst. :|W Natuurlijk geen voorgebakken pannenkoeken van de supermarkt of poffertjes met aardbeien op stokjes, maar uitgebreide gerechten. Tussendoor moet de hond naar de dierenarts voor de jaarlijkse controle.

Donderdag werken en ‘s avonds op huisbezoek voor de VoorleesExpress. Vrijdag het kinderfeestje van dochter.

En dan vakantie. *O*

[ Bericht 7% gewijzigd door Sumppi op 20-12-2022 13:19:22 ]
pi_207156943
Als morgen voorbij is ben ik al heel blij. :')
pi_207158293
Goedemiddag :W

Lekker druk weer @Summpi :) wel leuke dingen.

Hier toch iets rustiger vandaag dan verwacht :)

Lekker georganiseerd @Patapon ^O^
  Moderator dinsdag 20 december 2022 @ 13:06:21 #110
382129 crew  Donna
pi_207158302
Wat leuk @Patapon !
_O_
  Moderator dinsdag 20 december 2022 @ 13:07:17 #111
382129 crew  Donna
pi_207158313
Kleuter had buikpijn en diarree. Is wel naar school en so far gaat het goed, dus hopelijk valt het een beetje mee. Vanmiddag moet ik het kerstdiner gerecht (bladerdeeg kerstboom met hazelnootpasta) maar even proberen te maken. Heb een nieuwe oven, dus wil het niet op donderdag aan laten komen dat het dan mislukt. :X

Oh wacht, dat kan ik vanavond wel doen. Kan ik vanmiddag besteden aan was vouwen. Joepie.
pi_207159026
Och, dat is naar voor je kleuter.

Volgend jaar ga ik ook hapjes maken van bladerdeeg voor het Kerstdiner. Ben wel benieuwd naar jouw hazelnootpasta kerstboom. :9 Doe je dan twee plakjes met pasta ertussen? Of wordt het zo’n grote boom uit rolletjes? Of? (voor ik nog meer mogelijkheden ga noemen)..

Jeuj, was opvouwen… :z moet hier ook nog.
pi_207159140
Oh ja... de was.... bedankt dat je me eraan herinnerd... _O-

Hier heel kort geslapen. Ben net wakker uit een vrij lang dutje. Nu even een serie kijken en straks verder met mijn mandala.

Morgen al woensdag! Hopelijk kom ik morgen wel echt tot dingen. Vanavond een beetje op tijd naar bedje toe.

@Sumppi ik snap dat je blij bent als die dag voorbij is :o

@Donna vervelend dat je kind ziekig is

@Sarabi fijn dat het rustiger is dan verwacht
pi_207160908
Heb je lekker verder kunnen haken?

De leerkracht van m’n dochter vroeg vanmiddag plotseling of ik zin had om morgenavond bij het kerstdiner te zijn. Dus, aangezien ik geen ‘nee’ kan zeggen ( o|O ) heb ik net een haarband met gewei en een ketting van gekleurde lampjes opgeduikeld. Bij gebrek aan foute kerstrui.

De woensdag kon nog drukker. |:) ~:)
pi_207160925
Maar voor vanavond eten besteld. Lekker makkelijk. :Y)
pi_207161289
Jaaaaa, ben lekker veel bezig. Ben ook begonnen aan een restjesdeken met Mozaīek haken. Er ligt zoveel wol beneden, het is een beetje gęnant en heerlijk, maar de mandala begint behoorlijk op zijn einde te raken. Dekens haken is leuk. Ik moet nog een excuus verzinnen

Oooooh leer dan ook nee te zeggen, mensen weten wel wie te vragen zeg! Wel een goed outfitje bedacht! Het wordt vast gezellig :* En bijna kerstvakantie
En eetsmakelijk!

Hier een tosti gemaakt :@
pi_207161312
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 17:05 schreef Sumppi het volgende:
Heb je lekker verder kunnen haken?

De leerkracht van m’n dochter vroeg vanmiddag plotseling of ik zin had om morgenavond bij het kerstdiner te zijn. Dus, aangezien ik geen ‘nee’ kan zeggen ( o|O ) heb ik net een haarband met gewei en een ketting van gekleurde lampjes opgeduikeld. Bij gebrek aan foute kerstrui.

De woensdag kon nog drukker. |:) ~:)
Ow nee :D nouja het wordt vast gezellig.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 17:07 schreef Sumppi het volgende:
Maar voor vanavond eten besteld. Lekker makkelijk. :Y)
Hier ook, maar ze zijn laat -O-
pi_207161368
Tweede kerstdag bestel ik Sushi :9
pi_207161579
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 17:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tweede kerstdag bestel ik Sushi :9
Lekker :9
Misschien ook wel een idee voor ons op 1e kerstdag
pi_207161628
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 18:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Lekker :9
Misschien ook wel een idee voor ons op 1e kerstdag
Oeh jammie :9 Ik eet wel vega-sushi ;) maar dat vind ik erg lekker.
En eerste kerstdag gourmet met mijn mama
En kerstavond patatjes :@
pi_207162284
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 18:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oeh jammie :9 Ik eet wel vega-sushi ;) maar dat vind ik erg lekker.
En eerste kerstdag gourmet met mijn mama
En kerstavond patatjes :@
Allemaal lekker :9
pi_207162334
En tussen kerst en Oud en Nieuw eet ik stamppotjes. Rodekool, zuurkool en hutspot. Lekker goedkoop :) even compenseren in kosten en kcals.
pi_207162658
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 19:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
En tussen kerst en Oud en Nieuw eet ik stamppotjes. Rodekool, zuurkool en hutspot. Lekker goedkoop :) even compenseren in kosten en kcals.
Hier precies hetzelfde idee :D
  dinsdag 20 december 2022 @ 20:18:21 #124
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_207163348
Er is licht. *O*

Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_207163602
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2022 20:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Er is licht. *O*

[ afbeelding ]
Knap gedaan O+ mooi!
  dinsdag 20 december 2022 @ 20:33:40 #127
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_207163689
O+ O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_207168716
Komende nacht toch maar een slaappilletje, heb een uur geslapen...

Nu maar rustig series kijken en haken
pi_207168913
quote:
Er is licht. *O*

[ afbeelding ]
^O^ *O*
  Moderator woensdag 21 december 2022 @ 07:58:20 #130
382129 crew  Donna
pi_207169067
quote:
Er is licht. *O*

[ afbeelding ]
Wauwwww super leuk!!
  Moderator woensdag 21 december 2022 @ 07:59:28 #131
382129 crew  Donna
pi_207169070
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 13:59 schreef Sumppi het volgende:
Och, dat is naar voor je kleuter.

Volgend jaar ga ik ook hapjes maken van bladerdeeg voor het Kerstdiner. Ben wel benieuwd naar jouw hazelnootpasta kerstboom. :9 Doe je dan twee plakjes met pasta ertussen? Of wordt het zo’n grote boom uit rolletjes? Of? (voor ik nog meer mogelijkheden ga noemen)..

Jeuj, was opvouwen… :z moet hier ook nog.
Dit wordt 'm, hoop ik.
https://www.bakkenderwijs(...)la-kerstboom-recept/

Mijn 'hoop ik' geeft al aan dat er gisteren iets tussen kwam, dus vandaag moet ik het wel echt testen. _O-
  Moderator woensdag 21 december 2022 @ 08:00:09 #132
382129 crew  Donna
pi_207169073
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 17:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jaaaaa, ben lekker veel bezig. Ben ook begonnen aan een restjesdeken met Mozaīek haken. Er ligt zoveel wol beneden, het is een beetje gęnant en heerlijk, maar de mandala begint behoorlijk op zijn einde te raken. Dekens haken is leuk. Ik moet nog een excuus verzinnen

Oooooh leer dan ook nee te zeggen, mensen weten wel wie te vragen zeg! Wel een goed outfitje bedacht! Het wordt vast gezellig :* En bijna kerstvakantie
En eetsmakelijk!

Hier een tosti gemaakt :@
Ik heb die fairytale deken mega groot gekregen van m'n tante. Zo blij mee. O+
  Moderator woensdag 21 december 2022 @ 08:02:34 #133
382129 crew  Donna
pi_207169075
Spam gewoon verder. Ik woon in een gat waar ik geen sushi kan bestellen. Alleen bij de wok, maar die stopt overal veel avocado in en dat vind ik niet lekker. Dus geen sushi hier. :'(

Kleuter klaagt niet meer over buikpijn gelukkig. Ik had het gisteren ook, dus we zullen wel een vleugje van die geweldige buikgriep hebben meegekregen die zo heerst hier. Laten we duimen dat dit het is zo voor de kerst. ~:)

Vandaag weer lekker werken en vanmiddag nog even wat dingetjes halen. Picnic is gisteren al geweest met de main load, dus dat scheelt alweer.
pi_207169080
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 07:59 schreef Donna het volgende:

[..]
Dit wordt 'm, hoop ik.
https://www.bakkenderwijs(...)la-kerstboom-recept/

Mijn 'hoop ik' geeft al aan dat er gisteren iets tussen kwam, dus vandaag moet ik het wel echt testen. _O-
Oeh dankje! Die ga ik met pesto proberen in het klein.

Gaat vast lukken! Bij het eindresultaat dacht ik: ‘oei’, maar het stappenplan ziet er wel makkelijk uit.

Werkze vandaag!
  Moderator woensdag 21 december 2022 @ 08:08:26 #135
382129 crew  Donna
pi_207169087
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 08:05 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Oeh dankje! Die ga ik met pesto proberen in het klein.

Gaat vast lukken! Bij het eindresultaat dacht ik: ‘oei’, maar het stappenplan ziet er wel makkelijk uit.

Werkze vandaag!
Ja het is eigenlijk wel simpel, maar we hebben een nieuwe oven en die is nogal enthousiast. We hebben al keiharde pitabroodjes gehad hahaha. :Y)
Of nouja. De oude deed nog amper wat, dus moet me nu gewoon aan de baktijd houden en vaak even kijken.
pi_207170109
Goedemorgen :O
Door al dat sushi gepraat maar besloten vanavond naar een sushi restaurant te gaan :9
pi_207170240
:W Ik ben uiteindelijk toch nog eventjes een soort van in slaap gevallen *O*
  Moderator woensdag 21 december 2022 @ 10:32:05 #138
382129 crew  Donna
pi_207170252
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 10:22 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :O
Door al dat sushi gepraat maar besloten vanavond naar een sushi restaurant te gaan :9
Jaloers haha!

Is het bij jullie ook zo mistig?

Ik zag gisteren mijn schilderen op nummer liggen en zit er aan te denken om dat vanavond even te doen.
pi_207170283
Nu niet meer, maar vannacht was het enorm mistig hier.
Het is inmiddels weggetrokken

Leuk! Schilderen op nummer vind ik zo knap, ik heb er de motoriek en het geduld niet voor
pi_207170301
Het zicht is hier wel eens verder geweest ja. :Y

Hmm, sushi, da's op zich ook nog een idee... Maar nee, ik wilde die raclette dinges van Subway proberen en vanavond is m'n alleen-eet-dag. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_207170385
Hier is het totaal niet mistig. Zelfs een beetje zonnig begint het te worden.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Het zicht is hier wel eens verder geweest ja. :Y

Hmm, sushi, da's op zich ook nog een idee... Maar nee, ik wilde die raclette dinges van Subway proberen en vanavond is m'n alleen-eet-dag. :9
Oe dat wilde we eigenlijk ook nog halen deze vakantie. Maar de eetplanning zit al erg vol :')

Vanaf dinsdag stop ik met eten hahaha.
pi_207170404
Hahahahahahaha, da's ook een goedkoop plan idd ;)

Met de feestdagen snoepen en de rest gezond hier :) Doe mijn best! Wil niet elke dag lukken, maar na de feestdagen heb ik ook geen troep meer in huis en ga ik weer die-hard op dieet
pi_207170590
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 10:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oe dat wilde we eigenlijk ook nog halen deze vakantie. Maar de eetplanning zit al erg vol :')

Het is ook dat ik nog de nieuwe Pokémon even wil halen vanmiddag en Subway zit daar vlakbij én ik heb niet heel veel zin in koken, dus win-win. :+ Verder valt het wel mee met de gekke sprongen qua eten, misschien nog een mal toetje hier of daar, maar waar we zijn uitgenodigd pakken over het algemeen niet enorm uit en da's helemaal prima. :D (Ik bedoel, gratis eten en niet hoeven koken, prrrrrima.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_207170655
Kerst valt hier ook altijd wel mee. Wel iets meer eten dan normaal maar niet ongezonder ofzo.

We hebben alleen altijd 2 weken vakantie voor kerst :+ En aangezien wij nooit weg gaan, geven we dat geld uit aan veel eten en drinken die weken.

Achja na die tijd kijk je ook echt wel weer uit naar normaal eten.
  Moderator woensdag 21 december 2022 @ 11:07:54 #145
382129 crew  Donna
pi_207170662
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 10:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]

Oh wat fijn! Ik kan de overkant van de weg niet eens zien op kantoor. En mijn kantoor zit 'aan de weg'. Echt heel mistig.

Stoppen met eten is wel lekker budget proof. Goed voor de lijn ook.
pi_207170761
Hahaha ik schaam me nu een beetje. Ik heb wel voor tweede kerstdag hapjes en ik weet zeker dat mijn moeder ze eerste kerstdag ook heeft. :@ En ik heb besloten ervan te genieten. Same voor Oud en Nieuw.
pi_207170795
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 11:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hahaha ik schaam me nu een beetje. Ik heb wel voor tweede kerstdag hapjes en ik weet zeker dat mijn moeder ze eerste kerstdag ook heeft. :@ En ik heb besloten ervan te genieten. Same voor Oud en Nieuw.
Die hapjes zijn jouw kennende vast nog een stuk minder dan een normale maaltijd ;) dus geen reden om te schamen.

En al was het wel veel, waarom zou je je schamen.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 11:07 schreef Donna het volgende:

[..]
Oh wat fijn! Ik kan de overkant van de weg niet eens zien op kantoor. En mijn kantoor zit 'aan de weg'. Echt heel mistig.

Stoppen met eten is wel lekker budget proof. Goed voor de lijn ook.
Hopelijk trekt het snel weg!

En ja zeker budget proof hahaha
pi_207171013
Zon komt ook goed door nu. *O*

quote:
Hey, daar zijn het feestdagen voor. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator woensdag 21 december 2022 @ 11:33:45 #149
382129 crew  Donna
pi_207171015
quote:
Waarom schamen?

Het zijn de feestdagen. Wij gaan ook lekker genieten.
pi_207171088
Bij m'n ouders verwacht ik ook aardig wat snacks op tafel. :9 Bij schoonpa zijn ze meestal wat soberder, allemaal prima. :Y

En er moet uiteraard een goed toetje op tafel. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator woensdag 21 december 2022 @ 11:42:43 #151
382129 crew  Donna
pi_207171130
Ik ga ook een lekkere mon chou taart maken. Mijn oudste vroeg; zit er geen chocola in? Haar viel het alweer tegen haha. Oh wat erg. Ik heb er iig helemaal zin in.
En even koekjes bakken. En we gaan chocolaatjes maken voor opa & oma.
Gewoon chocola smelten en die in kerstige chocoladevormpjes gieten. Leuk in een zakje als cadeautje.
pi_207171321
Hahahaha Oké, ik probeer me niet te schamen ;) En ach, ik wil gewoon lekker een serie kijken en haken en dan wat knabbelen tussendoor. Kerst, Oud en Nieuw en daarna is het weer klaar. Gaan we netjes op dieet etc.
En verder ga ik met kerst en Oud en Nieuw lekker schilderen. Vrijdag gaat mijn laptop richting de hobbykamer, zodat ik inspiratie met een groot scherm voor mijn neus heb en losgaan.
pi_207177375
Kijk om me heen naar alle kerstversiering en dinsdag is het allemaal weg... gek idee... Behalve die kersthuisjes, die blijven de hele winter staan
pi_207178413
Sushi was weer erg lekker :9
  Moderator woensdag 21 december 2022 @ 20:53:42 #155
382129 crew  Donna
pi_207178470
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kijk om me heen naar alle kerstversiering en dinsdag is het allemaal weg... gek idee... Behalve die kersthuisjes, die blijven de hele winter staan
Waarom doe je het dinsdag al weg?
pi_207178516
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 20:53 schreef Donna het volgende:

[..]
Waarom doe je het dinsdag al weg?
Omdat ik na de kerst er ook wel klaar mee ben. Dan maak ik heel mijn huis grondig schoon en netjes voor het nieuwe jaar
pi_207178521
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 20:50 schreef Sarabi het volgende:
Fijn!
  Moderator woensdag 21 december 2022 @ 20:57:34 #158
382129 crew  Donna
pi_207178543
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Omdat ik na de kerst er ook wel klaar mee ben. Dan maak ik heel mijn huis grondig schoon en netjes voor het nieuwe jaar
Ohja, snap ik. Ik vind de boom met oud&nieuw nog zo gezellig altijd. Daarna snel de deur uit, letterlijk.
  Moderator woensdag 21 december 2022 @ 20:57:57 #159
382129 crew  Donna
pi_207178555
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 20:50 schreef Sarabi het volgende:
:R :R :R :R :R :R :R :R :R
pi_207178615
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 20:57 schreef Donna het volgende:

[..]
Ohja, snap ik. Ik vind de boom met oud&nieuw nog zo gezellig altijd. Daarna snel de deur uit, letterlijk.
Oh nee, met oud en nieuw wil ik juist dat mijn huis leeg en spik en spam is *O*
Fris het nieuwe jaar in. Op 1 januari wil ik niks anders hebben staan dan een klein afwasje bewijze van spreken. Wasmanden leeg, wasrekken leeg, bed verschoond, alles gestoft en de vloeren schoon. Rommel weg. Alleen keurig. Heerlijke start. En dan doe ik net alsof ik het voor altijd zo volhoud
  Moderator woensdag 21 december 2022 @ 21:02:33 #161
382129 crew  Donna
pi_207178661
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh nee, met oud en nieuw wil ik juist dat mijn huis leeg en spik en spam is *O*
Fris het nieuwe jaar in. Op 1 januari wil ik niks anders hebben staan dan een klein afwasje bewijze van spreken. Wasmanden leeg, wasrekken leeg, bed verschoond, alles gestoft en de vloeren schoon. Rommel weg. Alleen keurig. Heerlijke start. En dan doe ik net alsof ik het voor altijd zo volhoud
Haha snap het heel goed. Ik kan het ook zomaar ineens zat zijn hoor volgende week. We zullen zien.
pi_207178701
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 21:02 schreef Donna het volgende:

[..]
Haha snap het heel goed. Ik kan het ook zomaar ineens zat zijn hoor volgende week. We zullen zien.
Hoef je niet nu te beslissen toch :) Toen ik nog jonger was en de hele kerst bij mijn moeder vierde ruimde ik het al op kerstavond op, zodat ik in een leeg huis thuis kwam _O-
Maar tweede kerstdag wil ik ook een boom hebben staan, dus zodoende nu lang
pi_207178747
Ik ga ook een nieuwe deken starten (haken) op Oudjaarsavond. Hapjes, drankje en eens zien hoever ik kom in een jaar (heb meerdere WIPs en wissel ze af, anders had ik ze in een paar weken af)
pi_207182693
Morguh dames, c_/ fijne dag

Henk ligt weer in het ziekenhuis sinds dinsdag. Zelfde probleem.
Nu verdenken ze hem ook van een darmbacterie dus hij ligt in isolatie.
Voordeel is dat hij dan wel een kamer en een toilet en douche voor hem zelf heeft :P
pi_207182960
Goedemorgen,

Eindelijk goed geslapen. Weer rond een uurtje of tien laptop uit en luisterboek aan. Haakwerkje in de hand. Werkt een boel. Alleen een beetje koppijn, maar ja, PMS. Straks naar mijn begeleider toe. En daarna niks :)

@Dotteke wat vervelend... Dikke knuffel
pi_207182985
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 08:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,

Eindelijk goed geslapen. Weer rond een uurtje of tien laptop uit en luisterboek aan. Haakwerkje in de hand. Werkt een boel. Alleen een beetje koppijn, maar ja, PMS. Straks naar mijn begeleider toe. En daarna niks :)

@:Dotteke wat vervelend... Dikke knuffel
Fijn te lezen dat je goed geslapen hebt, misschien dit patroon vasthouden

Dank je voor je knuffel :*
pi_207182993
Ja was ik wel van plan :) Vanavond weer rond 22.00 een luisterboekje en een haakwerkje
pi_207183012
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 08:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja was ik wel van plan :) Vanavond weer rond 22.00 een luisterboekje en een haakwerkje
Ik lag gisteren al om 2115 uur in bed was kapot
Moest ook naar Rheden ( daar woont Henk) om zijn cavia's de verzorgen. En dan het geklepper naar het ziekenhuis e rbij.
Eergisteren 5x drijfnat geregend.
pi_207183864
Oef wat een gedoe @Dotteke ja het was rotweer. Is hij met de kerst thuis?
pi_207183881
Zo dat was mijn begeleider. Hij heeft me laten huilen :{ maar ik ben blij dat het eruit is en ik weet even waar aan toe te zijn. Dus dat is fijn. Nu lekker rustig aan doen. Moet de komende twee dagen verplicht lorazepam gebruiken, om uitgerust de kerst in te gaan. Dus dat doen we. Nu haken
pi_207184288
Goedemorgen (nog net)

quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 06:22 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames, c_/ fijne dag

Henk ligt weer in het ziekenhuis sinds dinsdag. Zelfde probleem.
Nu verdenken ze hem ook van een darmbacterie dus hij ligt in isolatie.
Voordeel is dat hij dan wel een kamer en een toilet en douche voor hem zelf heeft :P
-O- Beterschap voor Henk!

quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 10:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo dat was mijn begeleider. Hij heeft me laten huilen :{ maar ik ben blij dat het eruit is en ik weet even waar aan toe te zijn. Dus dat is fijn. Nu lekker rustig aan doen. Moet de komende twee dagen verplicht lorazepam gebruiken, om uitgerust de kerst in te gaan. Dus dat doen we. Nu haken
Goed dat het er even uit is :) en een plan voor de medicatie is ook fijn om te hebben
pi_207184296
Hier alweer de laatste dagen van de vakantie.....
Vandaag ook vieren dat we 15 jaar samen zijn O+
pi_207184599
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 10:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat kan een hele opluchting zijn.
Lekker op tijd je pc.laptop, tel aan de kant leggen zijn allemaal prikkels en voor het slapen gaan niet verstandig
pi_207184605
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 11:28 schreef Sarabi het volgende:
Gefeliciteerd *; Nog heel veel jaren in gezondheid, liefde en geluk samen.
pi_207185523
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 11:27 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen (nog net)
[..]
-O- Beterschap voor Henk!
[..]
Goed dat het er even uit is :) en een plan voor de medicatie is ook fijn om te hebben
Dat is waar en ja :) eventjes rust in de kop creëren. Ik heb goede begeleiders, ook al laten ze me soms huilen ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 11:28 schreef Sarabi het volgende:
Vijftien jaar! Wat een tijd! Gefeliciteerd en geniet ervan :* Lieve mensen verdienen goede dingen

quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 11:55 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat kan een hele opluchting zijn.
Lekker op tijd je pc.laptop, tel aan de kant leggen zijn allemaal prikkels en voor het slapen gaan niet verstandig
Ja max 22.00 alles weg. Dan heb ik nog drie uurtjes zonder scherm. Rustig haken met een luisterboek. Echt genieten en nog genoeg dat ik wil horen!
pi_207185549
Ik heb even een slaapje op de bank gedaan en ben weer een mens. Dacht de hele tijd wat ben ik gek koud, was ik vergeten de kachel aan te zetten :@
pi_207186238
Dankjewel allebei O+
pi_207186739
Sterkte voor Henk en jou, Dotteke. Heftig dat hij nu alweer in het ziekenhuis ligt. :{

:* Voor CotS

En een *O* voor Sarabi en man. Ook al 15 jaar samen. O+ 2007 was een goed jaar.
pi_207187495
Dank je @Sumppi Inmiddels ben ik weer blij hoor. Lekker haken met een serie.

Kan niet wachten tot het 22.00 is, of iets eerder. Dan kan ik mijn luisterboekje afluisteren *O*. Nog maar drie, drieënhalf, uur te luisteren
pi_207189410
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 15:01 schreef Sumppi het volgende:
Sterkte voor Henk en jou, Dotteke. Heftig dat hij nu alweer in het ziekenhuis ligt. :{

Hij. Is weer thuis, mocht hem vanmiddag weer ophalen. `het is een gaan en komen
pi_207189457
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Gelukkig maar en nu hopen dat hij het tot zijn volgende operatie thuis volhoudt. Veel sterkte jullie
pi_207189623
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 15:01 schreef Sumppi het volgende:

We lijken wel in heel veel dingen op elkaar he :D

quote:

[..]
Fijn dat ie weer thuis is O+
pi_207189627
Net een grote bestelling gedaan bij ondernulpuntvijf.com, klaar voor dry january :D
pi_207189645
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:44 schreef Sarabi het volgende:

[..]
[..]
Fijn dat ie weer thuis is O+
Ja. Maar hij ziet er niet al te florisant uit, het tikt wel aan steeds
pi_207189688
quote:
Net een grote bestelling gedaan bij ondernulpuntvijf.com, klaar voor dry january :D
Eerst nog een borrel op Oud en Nieuw en met Kerst graag ;)
pi_207189693
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:45 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Logisch, dat heeft tijd nodig
pi_207189808
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Gelukkig maar en nu hopen dat hij het tot zijn volgende operatie thuis volhoudt. Veel sterkte jullie
Thnx. Jij ook nog ffkes en je mag weer naar je luisterboek
pi_207190667
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:45 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja dat kan ik me voorstellen. Hopelijk wordt 2023 een beter jaar.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Eerst nog een borrel op Oud en Nieuw en met Kerst graag ;)
Dat sowieso :9 en denk ook wel op de dagen er tussen :')
pi_207190703
Hahahahah hier ook tussendoor.

Yes, nog eventjes en ik mag mijn luisterboek afluisteren *O* en misschien starten aan een volgende
Vandaag de test of het werkt tegen nachtmerries. Gisteren vielen ze mee, misschien vannacht weer. Alleen PTSS - dromen is genoeg, zonder dromen over enge series ;)
pi_207191078
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hahahahah hier ook tussendoor.

Yes, nog eventjes en ik mag mijn luisterboek afluisteren *O* en misschien starten aan een volgende
Vandaag de test of het werkt tegen nachtmerries. Gisteren vielen ze mee, misschien vannacht weer. Alleen PTSS - dromen is genoeg, zonder dromen over enge series ;)
Welke luisterboeken ga je luisteren?
pi_207191309
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 20:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Welke luisterboeken ga je luisteren?
Ahem :@ Vlucht - Mel Wallis de Vries
YA, thriller, niet eng, maar wel lekker spannend en wegluisteren. Heb meer van haar boeken gehoord, wordt nooit echt eng, maar wel leuk
pi_207191570
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 20:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ahem :@ Vlucht - Mel Wallis de Vries
YA, thriller, niet eng, maar wel lekker spannend en wegluisteren. Heb meer van haar boeken gehoord, wordt nooit echt eng, maar wel leuk
Klinkt goed :) ik hou van YA
pi_207191594
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 20:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Klinkt goed :) ik hou van YA
Naja, zes januari word ik 35, tijd om een keer ermee op te houden (maar dat doe ik niet)
pi_207191785
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 20:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Naja, zes januari word ik 35, tijd om een keer ermee op te houden (maar dat doe ik niet)
Hoezo? Ik ken ook genoeg 60+ die graag YA lezen :)
Er is nog nooit iemand dommer geworden van boeken lezen.
  Moderator donderdag 22 december 2022 @ 21:32:33 #195
382129 crew  Donna
pi_207192565
quote:

[..]
Gelukkig maar. Heftige tijd voor jullie. Het houdt maar niet op! |:)
  Moderator donderdag 22 december 2022 @ 21:33:08 #196
382129 crew  Donna
pi_207192575
quote:

[..]

Ik haal jullie ook wel eens door elkaar. :P
  Moderator donderdag 22 december 2022 @ 21:35:42 #197
382129 crew  Donna
pi_207192615
Kerstboom van bladerdeeg met hazelnootpasta ✔️
Kerstdiner kind ✔️
Overleefd ✔️

Hoppa. Weer een dagje dichterbij kerst.
pi_207192771
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 21:33 schreef Donna het volgende:

[..]
Grappig :D

quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 21:35 schreef Donna het volgende:
Kerstdiner kind ✔️
Overleefd ✔️

Heb je toevallig foto's van de kerstboom?
pi_207192783
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 21:32 schreef Donna het volgende:

[..]
Gelukkig maar. Heftige tijd voor jullie. Het houdt maar niet op! |:)
We zijn er ook goed klaar mee.
  Moderator vrijdag 23 december 2022 @ 04:24:44 #200
388664 crew  Dotteke
pi_207195597
Morguh ☕️ Fok was er bijna 40 min uit de DT duurt steeds langer.
pi_207196091
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 21:33 schreef Donna het volgende:

[..]

Ik haal sommige users ook door elkaar, maar dat is meestal op basis van de username. Die van ons beginnen ook met een S.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 20:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Hoezo? Ik ken ook genoeg 60+ die graag YA lezen :)
Er is nog nooit iemand dommer geworden van boeken lezen.
:Y

De bibliothecaresse hier leest heel graag YA en ze is ook ouder dan ik. En ik koop zelfs kinderboeken of prentenboeken die ik mooi vind. Niet eens voor m’n kinderen, want die lezen bijvoorbeeld de boeken van Lindelauf niet. Of het boek Lampje. O+
pi_207196100
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 21:35 schreef Donna het volgende:
Kerstdiner kind ✔️
Overleefd ✔️

*O*

Hier alleen vandaag nog boodschappen doen voor Kerst en een kinderfeestje en dan rust. Behalve dan nog morgen naar een verjaardag, bedenk ik me nu. ~:)
pi_207196137
Gister was er een boze mevrouw in de bibliotheek en toen zat ik er daarna wel even door, met m’n volle hoofd. o|O

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 23 december 2022 @ 08:59:31 #204
382129 crew  Donna
pi_207196253
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 08:34 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ik haal sommige users ook door elkaar, maar dat is meestal op basis van de username. Die van ons beginnen ook met een S.
[..]
:Y

De bibliothecaresse hier leest heel graag YA en ze is ook ouder dan ik. En ik koop zelfs kinderboeken of prentenboeken die ik mooi vind. Niet eens voor m’n kinderen, want die lezen bijvoorbeeld de boeken van Lindelauf niet. Of het boek Lampje. O+
Ik denk dat het ook komt door de S inderdaad, niet zozeer door de reacties die jullie typen. :P
  Moderator vrijdag 23 december 2022 @ 09:00:09 #205
382129 crew  Donna
pi_207196259
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 08:41 schreef Sumppi het volgende:
Gister was er een boze mevrouw in de bibliotheek en toen zat ik er daarna wel even door, met m’n volle hoofd. o|O

SPOILER
Ohjee. Is zo iemand dan wel bij het volle verstand? Als er niet meer is, is er toch niet meer? :!
  Moderator vrijdag 23 december 2022 @ 09:00:28 #206
382129 crew  Donna
pi_207196262
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 21:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Grappig :D
[..]
Heb je toevallig foto's van de kerstboom?
pi_207196347
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 09:00 schreef Donna het volgende:

[..]
Ohjee. Is zo iemand dan wel bij het volle verstand? Als er niet meer is, is er toch niet meer? :!
SPOILER
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 23 december 2022 @ 09:28:59 #208
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_207196476
Pfff laatste tijd erg zwaar hier, nergens aan toekomen.

Maak je een afbeelding voor op de trui van je kind te borduren. Krijg je als reactie, maar Mama! Dino's laten geen poepies! En dat kan toch niet op een trui...

:')

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 23 december 2022 @ 09:31:13 #209
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_207196493
Qua boeken lees ik alles wat los en vast zit.
Wat een raar mens! niet te begrijpen dat iemand zo reageert.
Today is life -

Dale Carnegie
  Moderator vrijdag 23 december 2022 @ 09:33:24 #210
382129 crew  Donna
pi_207196519
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 09:12 schreef Sumppi het volgende:

[..]
SPOILER
Mja. Je weet het niet idd, dat zou ook kunnen. Wel heel lastig.
pi_207196701
Goedemorgen :W

Eenzaamheid is een lastig iets idd... Mensen kunnen er raar van worden.

Hier goed geslapen. Kerstcadeautjes zijn ingepakt. En nu lekker niksen. Even twee dagen energieverzamelen voor de kerst
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 23 december 2022 @ 10:39:40 #212
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_207197132
SPOILER
Today is life -

Dale Carnegie
pi_207197213
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 10:39 schreef Ynske het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_207197296

Zometeen de nieuwe Subway uitproberen, de schuld van @IJsdraakje ;)

En dan beginnen met de voorbereidingen voor het eten van morgen.
pi_207197395
_O- mijn patatjes die ik morgen zou eten wordt ook Subway daardoor _O-
  vrijdag 23 december 2022 @ 11:09:41 #216
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_207197464
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 10:53 schreef Sarabi het volgende:

Zometeen de nieuwe Subway uitproberen, de schuld van @:Ijsdraakje ;)

En dan beginnen met de voorbereidingen voor het eten van morgen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
:D :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_207197469
Ik ga denk ik wel voor het broodje dat ik altijd neem ;) maar dat drukt de pret niet :P
pi_207197471
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hebben ze daar ook friet? Nooit geweten :)
  vrijdag 23 december 2022 @ 11:11:16 #219
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_207197472
Dan is het genoemd horen worden genoeg ja. :Y
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 11:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Friet niet, wel potato wedges. Dacht ik.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_207197481
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 11:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Nee, ik zou morgen patatjes eten, maar dat doe ik niet, ik haal een broodje sub
pi_207197485
Sinds mijn studententijd niet meer gehad. In die tijd als ik at, at ik Subway. :P Scheelde gedoe
pi_207197498
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan is het genoemd horen worden genoeg ja. :Y
[..]
Friet niet, wel potato wedges. Dacht ik.
Volgens mij alleen broodjes, wraps, salades en koekjes?
  vrijdag 23 december 2022 @ 11:14:59 #223
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_207197511
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 11:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Volgens mij alleen broodjes, wraps, salades en koekjes?
Nee, die wedges zijn redelijk nieuw geloof ik. Zag ze wel op de kaart staan van de week. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_207197524
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Nee, die wedges zijn redelijk nieuw geloof ik. Zag ze wel op de kaart staan van de week. :Y
Oh oké, kan het fout hebben hoor. In mijn studententijd waren ze er niet en ik keek net op thuisbezorgd (om het nieuwe broodje te lezen) en zag ze ook niet staan. Maar ik geloof je zo
pi_207197645
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nee, ik zou morgen patatjes eten, maar dat doe ik niet, ik haal een broodje sub
Ah verkeerd gelezen :D

Nou ik heb 1 grote raclette steak en 1 grote beef taco. Mijn man en ik gaan ze delen :9
pi_207197661
Verstandig!

Ze hebben tegenwoordig wel donutbolletjes zag ik :9 misschien neem ik die ook en eet ze als kerstontbijt de volgende dag
  vrijdag 23 december 2022 @ 11:40:10 #227
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_207197853
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh oké, kan het fout hebben hoor. In mijn studententijd waren ze er niet en ik keek net op thuisbezorgd (om het nieuwe broodje te lezen) en zag ze ook niet staan. Maar ik geloof je zo
Klopt, je kan ze alleen in een vestiging halen. :Y Zal wel iets te maken hebben met dat dat soort dingen gewoon slap en meh worden als je te lang wacht met eten. :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 11:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ah verkeerd gelezen :D

Nou ik heb 1 grote raclette steak en 1 grote beef taco. Mijn man en ik gaan ze delen :9
Ik vond 'm best ok, die raclette steak. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 23 december 2022 @ 11:47:04 #228
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_207197979
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Today is life -

Dale Carnegie
pi_207198003
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 11:47 schreef Ynske het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 23 december 2022 @ 12:31:44 #230
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_207198606
Beetje donkere foto, maar het resultaat

Today is life -

Dale Carnegie
  Moderator vrijdag 23 december 2022 @ 12:52:24 #231
382129 crew  Donna
pi_207198894
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 12:31 schreef Ynske het volgende:

[ afbeelding ]
Wauw super leuk!
  Moderator vrijdag 23 december 2022 @ 12:52:54 #232
382129 crew  Donna
pi_207198903
Eerst al sushi. Nu weer Subway. Wat doen jullie me aan?
pi_207198926
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 12:52 schreef Donna het volgende:
Eerst al sushi. Nu weer Subway. Wat doen jullie me aan?
We brengen je op ideeën voor de kerst ;)
  Moderator vrijdag 23 december 2022 @ 12:57:03 #234
382129 crew  Donna
pi_207198949
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 12:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
We brengen je op ideeën voor de kerst ;)
Ja, hartstikke leuk, maar het is hier beide niet te krijgen. :R :R
pi_207198954
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 12:57 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja, hartstikke leuk, maar het is hier beide niet te krijgen. :R :R
Tja, verhuis dan naar een mooie stad als Groningen ;)
pi_207199473
Dacht eerst dat mijn bril vies was, maar het begint gewoon steeds mistiger te worden
  Moderator vrijdag 23 december 2022 @ 14:01:44 #237
382129 crew  Donna
pi_207199770
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 12:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Tja, verhuis dan naar een mooie stad als Groningen ;)
Wat zeg je nou tegen een Fries? :P

Haha nee grapje. Nooit een stad voor mij. Ook niet in Friesland.
pi_207199802
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 14:01 schreef Donna het volgende:

[..]
Wat zeg je nou tegen een Fries? :P

Haha nee grapje. Nooit een stad voor mij. Ook niet in Friesland.
Dan juist naar Groningen toe, zo snel als je kan ;)

Mij krijg je nooit in een dorp. Een buitenwijk zoals nu (direct tegen het centrum geplakt) is het verst dat je me van de stad krijgt. Überhaupt nooit uit Groningen stad
  Moderator vrijdag 23 december 2022 @ 14:10:48 #239
382129 crew  Donna
pi_207199879
Haha moet er echt niet aan denken. Leuk he zulke verschillen.
pi_207199934
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 14:10 schreef Donna het volgende:
Haha moet er echt niet aan denken. Leuk he zulke verschillen.
Ja :) Nogal!
pi_207200342
Steden. O+

Al vind ik het op het platteland tegenwoordig heel fijn, maar dat is ook omdat ik nu zo in de stad ben met de auto.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 12:31 schreef Ynske het volgende:

[ afbeelding ]
Die is superleuk geworden!

We hebben net lekker bij Brownies&downieS gegeten. :9
Zoon, kleuter en ik. Man regelt het kinderfeestje. _O_
pi_207202495
Ik word heel onrustig van steden.

Nou de soep, bonenschotel en whiskeycocktailsaus (waar ook wat bacardi in zit want had eerst de verkeerde fles :') ) voor morgen zijn klaar.
Zometeen nog de zoete aardappel pommes duchesse en dan ergens de komende 24u nog de chocomouse met baileys maken :9
pi_207202700
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 16:50 schreef Sarabi het volgende:
Ik word heel onrustig van steden.

Nou de soep, bonenschotel en whiskeycocktailsaus (waar ook wat bacardi in zit want had eerst de verkeerde fles :') ) voor morgen zijn klaar.
Zometeen nog de zoete aardappel pommes duchesse en dan ergens de komende 24u nog de chocomouse met baileys maken :9
Oeh, dat klinkt echt goed! Eten je ouders mee?

En toch een verschil tussen ons. :P Ik hou van het gevoel van vrijheid in steden. Ik denk dat dat met m’n studententijd te maken heeft en nu ook met het feit dat er niet zo’n sociale controle is. En natuurlijk alle faciliteiten en de verschillende mensen die je er tegen komt. Hier in het dorp vind ik het soms verstikkend, maar ik hou van de rust en de ruimte.
pi_207202710
Zodra man thuis is ga ik een biertje inschenken. De drukste week van het jaar is -bijna- voorbij. *O*
pi_207202728
Ha! Sneller dan ik dacht. Weekend! B:)B
pi_207203136
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 17:15 schreef Sumppi het volgende:
Ha! Sneller dan ik dacht. Weekend! B:)B
Lekker *O* geniet ervan
Ik zat net met een wijntje in bad. Nu weer verder koken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 17:13 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Oeh, dat klinkt echt goed! Eten je ouders mee?

En toch een verschil tussen ons. :P Ik hou van het gevoel van vrijheid in steden. Ik denk dat dat met m’n studententijd te maken heeft en nu ook met het feit dat er niet zo’n sociale controle is. En natuurlijk alle faciliteiten en de verschillende mensen die je er tegen komt. Hier in het dorp vind ik het soms verstikkend, maar ik hou van de rust en de ruimte.
Ik breng het eten naar mijn ouders :D dus ik kook wel voor ze maar we eten niet samen hahaha.
Is jaren geleden ontstaan. Ik had wel zin om te koken maar niet om 3 dagen achter elkaar bij familie te zitten.

En ja die sociale controle is wel minder aan een dorp. Begin deze week ook weer iets meegemaakt waarbij is dacht van hoe weten jullie dat.
pi_207203402
Ik voel me eenzaam... -O- gewoon door hoe mensen de wereld neerzetten met kerst. Nee ik heb geen "grote happy family", mijn vrienden hebben hun eigen gezinnen, ik heb maar een kleine kring waarmee ik omga, zie (hulpverleners niet meegerekend) hooguit eens per week mensen max. Dat vind ik normaal gesproken prima, maar door alle kerstdingen is het ineens eenzaamheid -O-
pi_207203918
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik voel me eenzaam... -O- gewoon door hoe mensen de wereld neerzetten met kerst. Nee ik heb geen "grote happy family", mijn vrienden hebben hun eigen gezinnen, ik heb maar een kleine kring waarmee ik omga, zie (hulpverleners niet meegerekend) hooguit eens per week mensen max. Dat vind ik normaal gesproken prima, maar door alle kerstdingen is het ineens eenzaamheid -O-
Dat is ook vervelend -O- dat gevoel mag er best zijn.

Vergeet alleen niet dat al die families die samen komen ook niet altijd gelukkig zijn.

SPOILER
pi_207203962
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 19:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Vergeet alleen niet dat al die families die samen komen ook niet altijd gelukkig zijn.

SPOILER
Ik weet het, dat is met de meeste families zo... Het is ook nait soezen, ik ben niet eenzaam... Ik snap het gevoel niet zo... naja...maakt ook niet uit
pi_207204321
Zo... lekker ontbijtje voor de kerst en morgen uit de vriezer gehaald.
Hobbykamer opgeruimd zodat ik er morgen bezig kan...
Komt allemaal wel weer goed
  Moderator vrijdag 23 december 2022 @ 19:55:47 #251
382129 crew  Donna
pi_207204374
Ja en veel mensen vinden het ook een verplichting. Volgens mij doe jij wel redelijk wat je wel leuk vindt CotS. Daar is ook wat van te zeggen. _O_
pi_207204511
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 19:55 schreef Donna het volgende:
Ja en veel mensen vinden het ook een verplichting. Volgens mij doe jij wel redelijk wat je wel leuk vindt CotS. Daar is ook wat van te zeggen. _O_
Ja, ik doe precies wat ik leuk vind. Ik ben gewoon een beetje gevoelig voor de maatschappelijke verwachtingen en ideaalbeeld dat je op televisie ziet. En daar voldoe ik niet aan
  Moderator vrijdag 23 december 2022 @ 20:11:07 #253
382129 crew  Donna
pi_207204664
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 20:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja, ik doe precies wat ik leuk vind. Ik ben gewoon een beetje gevoelig voor de maatschappelijke verwachtingen en ideaalbeeld dat je op televisie ziet. En daar voldoe ik niet aan
Nee snap ik. Nouja beter (alleen) doen wat je leuk vindt, dan tegen je zin in de hele kerst doorbrengen. Als ik mocht kiezen bleef ik lekker thuis met kerst films. O+
pi_207204711
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 20:11 schreef Donna het volgende:

[..]
Nee snap ik. Nouja beter (alleen) doen wat je leuk vindt, dan tegen je zin in de hele kerst doorbrengen. Als ik mocht kiezen bleef ik lekker thuis met kerst films. O+
Ik moet ook niet zeuren. Morgen vier ik al kerst, de dag voor kerst is ook kerst ;) En ga ik rondlummelen in mijn hobbykamer. En eerste kerstdag bij mijn moeder gourmetten wordt ook heel erg leuk. En tweede kerstdag heb ik hapjes en drankjes en knutseltjes. Eigenlijk perfect. En dat alleen zijn vind ik, als ik heel eerlijk ben, ook wel erg fijn :@ Ik ben graag alleen. Ik heb een relatief kleine vriendenkring (voor mij groot genoeg) omdat ik niet een enorm sociaal dier ben. En ik trek niet zoveel sociaal contact emotioneel. Dus eigenlijk perfect. Trouwens voor Oud en Nieuw kan ik zo bij mensen aankloppen, maar ik vind puzzelen en lezen en haken leuker :@ (sorry mensen)
pi_207209224
Ik weet dat elk huisje zijn kruisje heeft maar ik zou deze kerst stiekem wel met je willen ruilen CotS.
pi_207209690
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 01:09 schreef Sarabi het volgende:
Ik weet dat elk huisje zijn kruisje heeft maar ik zou deze kerst stiekem wel met je willen ruilen CotS.
Knuffel, ik ben een geluksvogel, ben ik me van bewust. Die eenzaamheid was even een vlaag. Sterkte meid, met twee dagen is de wereld weer eventjes normaal :*
pi_207210160
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 19:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja, dit.

Sterkte voor de mensen die een of meerdere dagen liever zouden skippen of het anders zouden willen. :*

Hier vieren we de dagen niet meer met familie, omdat het zoveel spanning opleverde. Nu zijn het gewoon gezellige dagen, zonder hoge verwachtingen.
pi_207210168
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 17:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Lekker *O* geniet ervan
Ik zat net met een wijntje in bad. Nu weer verder koken.
[..]
Ik breng het eten naar mijn ouders :D dus ik kook wel voor ze maar we eten niet samen hahaha.
Is jaren geleden ontstaan. Ik had wel zin om te koken maar niet om 3 dagen achter elkaar bij familie te zitten.

En ja die sociale controle is wel minder aan een dorp. Begin deze week ook weer iets meegemaakt waarbij is dacht van hoe weten jullie dat.
Dat je het eten brengt en niet samen eet en dat ze daar oké mee zijn (neem ik aan) vind ik zo gaaf! :D O+ Echt mooi dat je zo jezelf kunt zijn en erg lief dat je zo lekker voor ze kookt. :Y)
  Moderator zaterdag 24 december 2022 @ 11:43:11 #259
388664 crew  Dotteke
pi_207211341
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 20:11 schreef Donna het volgende:

[..]
Daar kan je toch voor kiezen. Ik heb mij met de Kerst nooit laten verplichten tot iets
  Moderator zaterdag 24 december 2022 @ 11:43:30 #260
388664 crew  Dotteke
pi_207211344
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 20:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Wie wel?
  Moderator zaterdag 24 december 2022 @ 11:53:15 #261
382129 crew  Donna
pi_207211412
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 11:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Daar kan je toch voor kiezen. Ik heb mij met de Kerst nooit laten verplichten tot iets
Ja, zou kunnen. Als ik alles op het spel wil zetten ;).
Wat we wel doen voelt voor mij niet als verplichting hoor, maar het is ook niet wat ik het liefste zou doen.
Ik vind het ook gewoon gezellig en leuk, geen zorgen, vermaak me wel.
Ach, er komt een tijd dan zijn wij de 'oudjes' en komt iedereen lekker bij ons. O+
  Moderator zaterdag 24 december 2022 @ 12:02:02 #262
388664 crew  Dotteke
pi_207211468
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 11:53 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja, zou kunnen. Als ik alles op het spel wil zetten ;).
Wat we wel doen voelt voor mij niet als verplichting hoor, maar het is ook niet wat ik het liefste zou doen.
Ik vind het ook gewoon gezellig en leuk, geen zorgen, vermaak me wel.
Ach, er komt een tijd dan zijn wij de 'oudjes' en komt iedereen lekker bij ons. O+
Ik heb mijn kinderen er altijd vrij in gelaten. Als ze willen komen komen ze, willen ze niet dan hoeft het niet
Ze hebben allemaal hun eigen gezin en vrienden.

Ik vraag ze ook nooit het komt meestal van hun zelf.
  Moderator zaterdag 24 december 2022 @ 12:06:06 #263
382129 crew  Donna
pi_207211492
Zo is mijn moeder ook @Dotteke , bij de andere kant ligt het iets gecompliceerder. Maar nogmaals, niks tegen m'n zin in hoor! Het is enkel niet wat ik het allerliefste zou doen.
Maar vanavond begint het al goed. Als ik me goed voel gaan we lekker samen allemaal hapjes eten als de kinderen in bed liggen. O+
  Moderator zaterdag 24 december 2022 @ 12:08:33 #264
388664 crew  Dotteke
pi_207211515
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 12:06 schreef Donna het volgende:
Zo is mijn moeder ook @:Dotteke , bij de andere kant ligt het iets gecompliceerder. Maar nogmaals, niks tegen m'n zin in hoor! Het is enkel niet wat ik het allerliefste zou doen.
Maar vanavond begint het al goed. Als ik me goed voel gaan we lekker samen allemaal hapjes eten als de kinderen in bed liggen. O+
Lekker met een verkeerde kersttrui op de bank een zwijmelfilm kijken :P

Geniet van je dagen Donna, :D
pi_207212115
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 06:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Knuffel, ik ben een geluksvogel, ben ik me van bewust. Die eenzaamheid was even een vlaag. Sterkte meid, met twee dagen is de wereld weer eventjes normaal :*
Ik moet ook niet zeuren hoor :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 09:10 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Dat je het eten brengt en niet samen eet en dat ze daar oké mee zijn (neem ik aan) vind ik zo gaaf! :D O+ Echt mooi dat je zo jezelf kunt zijn en erg lief dat je zo lekker voor ze kookt. :Y)
Thanks O+ En ja mijn ouders vinden alles goed/leuk.

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 11:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dit is normaal mijn tekst.
SPOILER
pi_207212119
Maar nu eerst lekker 2 dagen relaxen *O*

Eten voor vandaag hoeft alleen nog maar opgewarmd te worden. En morgen nog even brunchen bij mijn ouders.

Nu de laatste uurtjes Serious Request kijken O+ En dan vannacht om 12u begint de Top 2000 alweer *O*
pi_207212125
En ach waarom niet nog een post :D
Net voor het eerst in tijden weer zitten haken. Hopelijk kan ik er nu vaker tijd voor maken.
  Moderator zaterdag 24 december 2022 @ 13:27:50 #268
382129 crew  Donna
pi_207212213
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2022 13:18 schreef Sarabi het volgende:
En ach waarom niet nog een post :D
Net voor het eerst in tijden weer zitten haken. Hopelijk kan ik er nu vaker tijd voor maken.
Goals
pi_207212344
Zo... veel gepost toen ik sliep ;)
Hier was er iemand belachelijk vroeg wakker en was er weer ingedoken.

Morgen kerst *O*
Gek idee altijd, maar wel leuk.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 24 december 2022 @ 13:58:18 #270
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_207212563
Ik ben raar 🤣😳
In de tijd dat ik nog alleen was werkte ik altijd met de feestdagen, en daarna lekker met een boek in bed.
En nu steeds die verplichtingen, ik gedij daar niet goed op.
Ben nu al kapot en dan moet morgen nog
SPOILER
Today is life -

Dale Carnegie
pi_207212609
Wat doen mensen zichzelf toch aan omdat "het zo hoort"
  Moderator zaterdag 24 december 2022 @ 14:08:24 #272
382129 crew  Donna
pi_207212659
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 12:08 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Lekker met een verkeerde kersttrui op de bank een zwijmelfilm kijken :P

Geniet van je dagen Donna, :D
Hahaha. Ja vroeger all you need is love, maar ik kan die R9bert ten Brink niet meer zien tegenwoordig. Brr. :7
pi_207212672
Nee dat kan ik ook niet aan
Al ga ik vanavond wel naar de Meilandjes kijken _O- :@
  Moderator zaterdag 24 december 2022 @ 14:12:14 #274
382129 crew  Donna
pi_207212694
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 14:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nee dat kan ik ook niet aan
Al ga ik vanavond wel naar de Meilandjes kijken _O- :@
Hahaha. Ieder z'n ding.
Vind ten Brink echt elk jaar meer vervelend worden. Zo overdreven. Brr.
pi_207213095
Ik haat liefde ;)

Zo Pantone staat in de gesso, dus ik kan maandag erop schilderen
Bujo is bijgewerkt + extra lijstjes

Besloten even voor schilderen en tekenen niet op Pinterest te kijken. Krijgt prompt faalangst en een minderwaardigheidscomplex. Terwijl de mensen die daar posten het doen omdat ze het goed kunnen en ik ben een beetje onder gemiddeld daarmee. Niet erg, want ik heb plezier, alleen dan moet ik daar niet naar kijken
  Moderator zaterdag 24 december 2022 @ 15:00:11 #276
388664 crew  Dotteke
pi_207213103
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 14:08 schreef Donna het volgende:

[..]
Hahaha. Ja vroeger all you need is love, maar ik kan die R9bert ten Brink niet meer zien tegenwoordig. Brr. :7
O dat vind ik al lang niets meer aan dat programma.
Weet je wie ik niet meer kan zien Linda de Mol en Die ene hoe heet ze toch ook weer _O- tensen, weet haar voornaam niet eens meer
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 24 december 2022 @ 15:03:46 #277
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_207213141
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 15:00 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Weet je wie ik niet meer kan zien Linda de Mol en Die ene hoe heet ze toch ook weer _O- tensen, weet haar voornaam niet eens meer
Caroline
Today is life -

Dale Carnegie
pi_207213156
quote:

[..]
Caroline Tensen vind ik zo'n vals wijf daar kijk ik echt niet meer naar.
pi_207213217
Ik ken alleen de naam, maar verder weet ik niks _O- ook geen zin om uit te zoeken
  Moderator zaterdag 24 december 2022 @ 15:26:10 #280
382129 crew  Donna
pi_207213327
quote:

[..]
Ja precies die allemaal idd. :D
pi_207214180
Herkenbaar Sarabi. Naar mijn familie gaan we niet. Ik heb mijn moeder deze week gebeld, is al heel wat

SPOILER
Zo dat ben ik even kwijt :')

Fijne feestdagen lieve creatieve FOK!kers O+
pi_207214409
Ik ben echt een gezegend mens...
pi_207214452
Hier is m’n man in z’n nopjes als iemand vraagt of we de hond meenemen. En de hond ook. :D Die gaat in hongerstaking als we weg zijn.

Vandaag een heel fijne verjaardag gehad en dat voelde al als Kerst. Maar dan op een heel gezellige, ongedwongen manier, gelukkig. Sowieso vind ik het altijd leuk om op bezoek te gaan bij m'n nichtje. De rest van de familie zag op tegen Kerst en vond het wel mooi bekeken dat we niks doen die dagen. :D

[ Bericht 2% gewijzigd door Sumppi op 24-12-2022 17:31:19 ]
pi_207214487
SPOILER
Dit was de lunch vandaag. :9
pi_207214566
Toch grappig, de hele familie bij elkaar op de 24e: gezellig, leuk, niks aan de hand. En dan opzien tegen de dagen erna waarop ze elkaar -deels- weer zien. _O-
pi_207214602
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Indrukwekkend!
Ja, allemaal gebakken en gemaakt door m’n -soort van- zus (ik ben pleegkind, maar ik ben ook haar tante). Als ik twee van die gerechten moet maken heb ik al stress. _O-
pi_207215081
Dat is een soort van ingewikkelde constructie ;)
FIjn dat het wel gelukt is
  Moderator zondag 25 december 2022 @ 07:50:39 #289
388664 crew  Dotteke
pi_207221346
Wat ben ik toch blij steeds voor mij zelf te hebben gekozen en niet aan verplichtingen mee te hoeven doen.
Vanaf het begin dat ik op mij zelf kwam te staan dit gedaan.

En ik was met de Kerst altijd wel ergens, maar daar waar ik wilde zijn en niet omdat het verplicht was.
Of als ik geen zin had was ik gewoon thuis en maakte het met de kinderen gezellig.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 25 december 2022 @ 08:13:07 #290
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_207221476
SPOILER
Today is life -

Dale Carnegie
  Moderator zondag 25 december 2022 @ 08:16:03 #291
382129 crew  Donna
pi_207221498
Ai Ynske. In deze tijd gebeurt dat wel vaker bij kinderen. Toch spanning van alles misschien?

Fijne kerst CRE-ers! 💫
pi_207221584
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 08:13 schreef Ynske het volgende:
SPOILER
Oef... knuffel
pi_207222772
Fijne feestdagen allemaal. ~:)

quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 08:16 schreef Donna het volgende:
Ai Ynske. In deze tijd gebeurt dat wel vaker bij kinderen. Toch spanning van alles misschien?
Lijkt me ook. Het is ook nogal wat allemaal deze maand.
pi_207227515
Goedemiddag :W

Vanmorgen even langs mijn ouders voor de kerstbrunch en toen konden we ook eindelijk het gezamelijke verjaardagscadeau voor mijn man geven *O* Hij mag een bieropleiding gaan doen.

Nu lekker thuis relaxen, sushi besteld. En dan morgen naar schoonfamilie en dan is de vakantie ook alweer afgelopen -O-
pi_207227845
Wat een mooi cadeau! Wat houdt de opleiding in?

Hier kregen de kinderen elk een cadeautje en het spel Weerwolven 1 nacht. Hartstikke leuk spel en zelfs kleuter kon goed meedoen. :D

Ik kreeg een mini printer (Selphy) van Canon voor foto's. O+ Handig voor bij m'n Bullet Journal.
pi_207228381
quote:
14s.gif Op zondag 25 december 2022 17:11 schreef Sumppi het volgende:
Wat een mooi cadeau! Wat houdt de opleiding in?

Hier kregen de kinderen elk een cadeautje en het spel Weerwolven 1 nacht. Hartstikke leuk spel en zelfs kleuter kon goed meedoen. :D

Ik kreeg een mini printer (Selphy) van Canon voor foto's. O+ Handig voor bij m'n Bullet Journal.
Dit is de omschrijving: :D
Wil je meer weten over bier, voor je werk of je plezier? Dan zijn de StiBON bieropleidingen de perfecte keuze. Naast het overdragen van theoretische kennis speelt het gezamenlijk proeven en beschrijven van bieren een belangrijke rol tijdens de lessen. StiBON verzorgt zijn opleidingen onafhankelijk van brouwerijen of leveranciers.

Vooral het proeven is iets waar wij nog wel beter in moeten/kunnen worden.

En verder is het ook een goede plek om te netwerken :+

Is dat spel anders dan gewoon Weervolven?
En superhandig zo'n kleine printer!
pi_207228689
Ah, net zoiets als een opleiding tot vinoloog, maar dan voor bier. Echt een leuk cadeau.
pi_207228704
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2022 19:12 schreef Sumppi het volgende:
Ah, net zoiets als een opleiding tot vinoloog, maar dan voor bier. Echt een leuk cadeau.
Oja dat is een betere uitleg :D
Dit is wel een opleiding met 3 niveaus en pas aan het eind mag je je biersommelier noemen.
Mijn man denkt niet dat ie zo ver gaat. Want erg duur en ook wel zwaar naast zijn werk en de brouwerij.
pi_207228757
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 19:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
:W Hier is kerst gaaf!
Wat leuk om te lezen! Wat maakt het gaaf?

Hier is het ook een heerlijke dag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')