Hahaha ik ging nu ook twijfelen.quote:Op donderdag 15 december 2022 10:02 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Nee, wel grote beer aangewezen aan de twee oudsten. Maar ze beweerden zo stellig dat het steelpannetje kleine beer is, dat ik zelf begon te twijfelen. Net opgezocht en het was grote beer.
Er liggen twee pakjes onder de boom voor me.Een is klein en zwaar en de ander groot en vierkant.
Geen idee wat het is.
Awwquote:Op donderdag 15 december 2022 13:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
kijk nu trouwens hoe de een na de ander op dezelfde plek onderuit gaat. Soort van sadistische troost
Gaat wel, gewoon een beetje zeer, maar goed. Niks stukquote:Op donderdag 15 december 2022 18:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Aww![]()
Hoe gaat het nu met de pijn?
Dat begrijp ik met al het bezorgen. Fijn dat ej dan daarna een hele week vakantie hebt. Mag ook wel met de feestdagenquote:Op donderdag 15 december 2022 18:56 schreef Sarabi het volgende:
Het lijkt er op dat we volgende week toch de hele week vakantie hebben![]()
Morgen maken we er namelijk een extra lange bezorgdag van.
Tot nu toe voelt deze week nog niet als vakantie
Veel plezier op het feestje!quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogge
Mal dagje vandaag, nu even thuis aan het werk en straks richting hoofdkantoor (=3 uur rijden) voor een kerstfeestje.
Dus ik hoef straks niet te zwaaien?quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogge
Mal dagje vandaag, nu even thuis aan het werk en straks richting hoofdkantoor (=3 uur rijden) voor een kerstfeestje.
Misschien komen we elkaar onderweg tegen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus ik hoef straks niet te zwaaien?we gaan zo onderweg om in jouw stad te bezorgen
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:36 schreef Sumppi het volgende:
Hier een jarige vandaag. M’n dochter is 9 geworden.Op school viert ze het maandag, omdat haar gekke, grappige meester ziek is vandaag. Blijkbaar zingen ze met verjaardagen:
Meester: Kunnen we kinderen?
Aye-aye, kapitein.
Meester: Ik hoor het niet!
AYE-AYE KAPITEIN!
Ohhhhh...
Ze woont in een ananas diep in de zee.
*Naam kind*
Ze is zo geel als een kaassouflé.
*Naam kind*
Ja iedereen weet wat een mafkees het is.
*Naam kind*
Die vierkante vriend is zo gek als een vis!
*Naam kind*
Ze wil heel graag dat ze dat voor haar zingen.
Lijkt me best spannend als je degene bent die dat allemaal regelt. Heel veel plezier vast voor vanavond.quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:54 schreef Donna het volgende:
Gefeliciteerd @:Sumppi![]()
Hier een thuiswerkochtend (dreumes is nog ziekig) en dan vanmiddag wat eerder naar kantoor om nog eventjes te werken. Vanavond kerstdiner met m'n werk. Ik heb alles geregeld en ben heel benieuwd.
Wel zin in de visite?quote:Op zaterdag 17 december 2022 05:54 schreef Sumppi het volgende:
Ik ben sinds 3 uur wakker. Dat is eigenlijk standaard, maar meestal slaap ik wel weer verder. Behalve dan als m’n hersenen inschakelen en ik ga nadenken. Dit keer over wat ik allemaal nog moet doen voor er straks visite komt.
Nu heb ik wel alle tijd om die dingen te doen.![]()
Jij dan?
Hopelijk gaat het goed met je nichtjequote:Op zaterdag 17 december 2022 06:01 schreef Sumppi het volgende:
Jawel, het valt mee dit keer. De meesten zijn ziek of durven de weg niet op met dit weer.![]()
Alleen m’n nichtje is doodsbang voor honden (en katten), dus daar zie ik een beetje tegenop. Met slangen, spinnen en weet ik wat heeft ze dan weer geen moeite.![]()
![]()
Wat een reis! Dit is de kerstmarkt bij de tuinder? Dat lijkt me heel erg leuk.
Hopelijk hebben de mensen zin in een feestelijk bier.
Super fijn!quote:Op zaterdag 17 december 2022 08:08 schreef Donna het volgende:
Super leuk! Perfect binnen budget gebleven en iedereen blij en tevreden.
En tis idd best wel spannend als je alles regelt haha.
Nou spannender dan dit feestne wordt het ook niet hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2022 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als ik jullie zo lees heb ik maar een saai leven
Hahahhaha ik vind het wel lekker hoor. Alleen vraag me altijd wel af of jullie me niet een saaie muts vindenquote:Op zaterdag 17 december 2022 08:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou spannender dan dit feestne wordt het ook niet hoor.
Verre van dat, je doet en onderneemt meer dan ikkequote:Op zaterdag 17 december 2022 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahhaha ik vind het wel lekker hoor. Alleen vraag me altijd wel af of jullie me niet een saaie muts vinden
Dankjewelquote:
Fijnquote:Op zaterdag 17 december 2022 08:08 schreef Donna het volgende:
Super leuk! Perfect binnen budget gebleven en iedereen blij en tevreden.
En tis idd best wel spannend als je alles regelt haha.
Nou volgens mij ben jij een behoorlijk bezige bij hoor!quote:Op zaterdag 17 december 2022 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahhaha ik vind het wel lekker hoor. Alleen vraag me altijd wel af of jullie me niet een saaie muts vinden
quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:36 schreef Sumppi het volgende:
Hier een jarige vandaag. M’n dochter is 9 geworden.Op school viert ze het maandag, omdat haar gekke, grappige meester ziek is vandaag. Blijkbaar zingen ze met verjaardagen:
Meester: Kunnen we kinderen?
Aye-aye, kapitein.
Meester: Ik hoor het niet!
AYE-AYE KAPITEIN!
Ohhhhh...
Ze woont in een ananas diep in de zee.
*Naam kind*
Ze is zo geel als een kaassouflé.
*Naam kind*
Ja iedereen weet wat een mafkees het is.
*Naam kind*
Die vierkante vriend is zo gek als een vis!
*Naam kind*
Ze wil heel graag dat ze dat voor haar zingen.
Compostverwerker staat in een dorp verderop in de brand.quote:Op zondag 18 december 2022 08:15 schreef Sumppi het volgende:
Nl-alert, dat lijkt me niet best?
Een keer gehad toen er een fabriek in de fik stond en de rook onze kant op kwam.
Was leukquote:Op zondag 18 december 2022 08:21 schreef Sumppi het volgende:
Wel balen van je zondagmorgen na een drukke zaterdag. Hoe was het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |