abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207088477
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 10:02 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Nee, wel grote beer aangewezen aan de twee oudsten. Maar ze beweerden zo stellig dat het steelpannetje kleine beer is, dat ik zelf begon te twijfelen. Net opgezocht en het was grote beer.

Er liggen twee pakjes onder de boom voor me. :o Een is klein en zwaar en de ander groot en vierkant.
Geen idee wat het is. :D
Hahaha ik ging nu ook twijfelen.
En ja we hebben er een paar gezien. Eentje ook echt met een lange staart.

En spannend *O* benieuwd wat je krijgt.
pi_207088485
Wij hadden neerslag, dus ik ben niet wezen kijken. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_207088496
Wij hadden sneeuw, dus niet gekeken :+
pi_207090296
Mijn kont is zo hard op de stoep terecht gekomen dat ik duizelig ben en mijn rug/nek zeer doen :') #kneus
pi_207090321
_O- kijk nu trouwens hoe de een na de ander op dezelfde plek onderuit gaat. Soort van sadistische troost
  donderdag 15 december 2022 @ 14:34:39 #7
225540 Pugg
Friends forever
pi_207091371

Jingle Bells original with lyrics
pi_207093848
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 13:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
_O- kijk nu trouwens hoe de een na de ander op dezelfde plek onderuit gaat. Soort van sadistische troost
Aww :D

Hoe gaat het nu met de pijn?
pi_207093866
Het lijkt er op dat we volgende week toch de hele week vakantie hebben *O*
Morgen maken we er namelijk een extra lange bezorgdag van.

Tot nu toe voelt deze week nog niet als vakantie :')
pi_207093908
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 18:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Aww :D

Hoe gaat het nu met de pijn?
Gaat wel, gewoon een beetje zeer, maar goed. Niks stuk

quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 18:56 schreef Sarabi het volgende:
Het lijkt er op dat we volgende week toch de hele week vakantie hebben *O*
Morgen maken we er namelijk een extra lange bezorgdag van.

Tot nu toe voelt deze week nog niet als vakantie :')
Dat begrijp ik met al het bezorgen. Fijn dat ej dan daarna een hele week vakantie hebt. Mag ook wel met de feestdagen :*
  Moderator vrijdag 16 december 2022 @ 05:13:21 #11
388664 crew  Dotteke
pi_207099115
Morguh dames :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_207099644
Goedemorgen meiden

Vandaag een rustig dagje haken :)
pi_207100029
Mogge :W

Mal dagje vandaag, nu even thuis aan het werk en straks richting hoofdkantoor (=3 uur rijden) voor een kerstfeestje. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_207100042
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:

Mal dagje vandaag, nu even thuis aan het werk en straks richting hoofdkantoor (=3 uur rijden) voor een kerstfeestje. :+
Veel plezier op het feestje!
pi_207100075
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:

Dus ik hoef straks niet te zwaaien? :D we gaan zo onderweg om in jouw stad te bezorgen
pi_207100133
Onderweg dan. :W

Fijn dat je volgende week lekker vrij bent samen, Sarabi. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_207100182
Hier een jarige vandaag. M’n dochter is 9 geworden. O+ Op school viert ze het maandag, omdat haar gekke, grappige meester ziek is vandaag. Blijkbaar zingen ze met verjaardagen:

Meester: Kunnen we kinderen?
Aye-aye, kapitein.
Meester: Ik hoor het niet!
AYE-AYE KAPITEIN!
Ohhhhh...

Ze woont in een ananas diep in de zee.
*Naam kind*
Ze is zo geel als een kaassouflé.
*Naam kind*
Ja iedereen weet wat een mafkees het is.
*Naam kind*
Die vierkante vriend is zo gek als een vis!
*Naam kind*

Ze wil heel graag dat ze dat voor haar zingen. _O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator vrijdag 16 december 2022 @ 09:54:14 #18
382129 crew  Donna
pi_207100313
Gefeliciteerd @Sumppi *O*

Hier een thuiswerkochtend (dreumes is nog ziekig) en dan vanmiddag wat eerder naar kantoor om nog eventjes te werken. Vanavond kerstdiner met m'n werk. Ik heb alles geregeld en ben heel benieuwd. ~:)
  Moderator vrijdag 16 december 2022 @ 09:54:38 #19
382129 crew  Donna
pi_207100315
Dreumes? Ik bedoel peuter.

Time flies. _O-
pi_207100340
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 09:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dus ik hoef straks niet te zwaaien? :D we gaan zo onderweg om in jouw stad te bezorgen
Misschien komen we elkaar onderweg tegen. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_207100378
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 09:36 schreef Sumppi het volgende:
Hier een jarige vandaag. M’n dochter is 9 geworden. O+ Op school viert ze het maandag, omdat haar gekke, grappige meester ziek is vandaag. Blijkbaar zingen ze met verjaardagen:

Aye-aye, kapitein.
AYE-AYE KAPITEIN!
Ohhhhh...

*Naam kind*
*Naam kind*
*Naam kind*
*Naam kind*

Gefeliciteerd!
pi_207100399
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 09:54 schreef Donna het volgende:
Gefeliciteerd @:Sumppi *O*

Hier een thuiswerkochtend (dreumes is nog ziekig) en dan vanmiddag wat eerder naar kantoor om nog eventjes te werken. Vanavond kerstdiner met m'n werk. Ik heb alles geregeld en ben heel benieuwd. ~:)
Lijkt me best spannend als je degene bent die dat allemaal regelt. Heel veel plezier vast voor vanavond. ~:)

Hier moet ik echt nog even een en ander doen, maar kleuter is ook thuis omdat er te weinig leerkrachten waren. Komt echt niet zo uit, maarja. 8)7

Dank voor de felicitaties. *O*
pi_207101456
Vandaag lukt het eindelijk weer eens om actief te zijn. Dat voelt bijzonder fijn
pi_207112496
Jij ook al. :O
pi_207112500
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 05:47 schreef Sumppi het volgende:
Jij ook al. :O
Dit zijn toch geen tijden.
Waarom ben jij zo vroeg wakker?
pi_207112502
Ik ben sinds 3 uur wakker. Dat is eigenlijk standaard, maar meestal slaap ik wel weer verder. Behalve dan als m’n hersenen inschakelen en ik ga nadenken. Dit keer over wat ik allemaal nog moet doen voor er straks visite komt.

Nu heb ik wel alle tijd om die dingen te doen. :')

Jij dan?
pi_207112504
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 05:54 schreef Sumppi het volgende:
Ik ben sinds 3 uur wakker. Dat is eigenlijk standaard, maar meestal slaap ik wel weer verder. Behalve dan als m’n hersenen inschakelen en ik ga nadenken. Dit keer over wat ik allemaal nog moet doen voor er straks visite komt.

Nu heb ik wel alle tijd om die dingen te doen. :')

Jij dan?
Wel zin in de visite?

Wij hebben vandaag een kerstmarkt. Maar moeten 3u rijden en ook nog de auto inladen.
pi_207112508
Jawel, het valt mee dit keer. De meesten zijn ziek of durven de weg niet op met dit weer. :D

Alleen m’n nichtje is doodsbang voor honden (en katten), dus daar zie ik een beetje tegenop. Met slangen, spinnen en weet ik wat heeft ze dan weer geen moeite. :D O+

Wat een reis! Dit is de kerstmarkt bij de tuinder? Dat lijkt me heel erg leuk.
Hopelijk hebben de mensen zin in een feestelijk bier. ~:)
pi_207112524
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 06:01 schreef Sumppi het volgende:
Jawel, het valt mee dit keer. De meesten zijn ziek of durven de weg niet op met dit weer. :D

Alleen m’n nichtje is doodsbang voor honden (en katten), dus daar zie ik een beetje tegenop. Met slangen, spinnen en weet ik wat heeft ze dan weer geen moeite. :D O+

Wat een reis! Dit is de kerstmarkt bij de tuinder? Dat lijkt me heel erg leuk.
Hopelijk hebben de mensen zin in een feestelijk bier. ~:)
Hopelijk gaat het goed met je nichtje O+

En ja inderdaad. Bij familie van mijn man. Ik hoop het ook *O*
pi_207112543
Heel veel plezier!! *O*
pi_207112747
Hoe was het gisteravond, Donna? ~:)
  Moderator zaterdag 17 december 2022 @ 08:08:50 #33
382129 crew  Donna
pi_207112800
Super leuk! Perfect binnen budget gebleven en iedereen blij en tevreden. ~:)

En tis idd best wel spannend als je alles regelt haha.
pi_207112830
Goedemorgen vroege en late vogels
pi_207112848
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2022 08:08 schreef Donna het volgende:

Super fijn!
pi_207112853
Als ik jullie zo lees heb ik maar een saai leven _O-
  Moderator zaterdag 17 december 2022 @ 08:33:27 #37
382129 crew  Donna
pi_207112880
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als ik jullie zo lees heb ik maar een saai leven _O-
Nou spannender dan dit feestne wordt het ook niet hoor. :7
pi_207112891
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 08:33 schreef Donna het volgende:

[..]
Nou spannender dan dit feestne wordt het ook niet hoor. :7
Hahahhaha ik vind het wel lekker hoor. Alleen vraag me altijd wel af of jullie me niet een saaie muts vinden :)
pi_207113004
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hahahhaha ik vind het wel lekker hoor. Alleen vraag me altijd wel af of jullie me niet een saaie muts vinden :)
Verre van dat, je doet en onderneemt meer dan ikke :P
pi_207113641
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 06:24 schreef Sumppi het volgende:
Heel veel plezier!! *O*
Dankjewel :)

quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2022 08:08 schreef Donna het volgende:

Fijn *O*
pi_207117168
Vanavond lekker met een groot project bezig. Even kiezen tussen Sophia's Univerce en Mandala Madness
  Moderator zaterdag 17 december 2022 @ 15:12:28 #42
382129 crew  Donna
pi_207117261
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nou volgens mij ben jij een behoorlijk bezige bij hoor!
pi_207117665
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 09:36 schreef Sumppi het volgende:

Aye-aye, kapitein.
AYE-AYE KAPITEIN!
Ohhhhh...

*Naam kind*
*Naam kind*
*Naam kind*
*Naam kind*

_O-

Gefeliciteerd
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_207123342
Gelukkig valt het mee :*

Hier een dagje gehaakt, en we gaan in het feestdagenritme. Dat betekent wat later uit en in bed *O*
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 06:13:21 #45
388664 crew  Dotteke
pi_207125428
Morguh allemaal c_/

Hier geen feestdagen ritme hoor, doe dit jaar niets met de Kerst. Heb ook geen versiering gedaan.
Het is hier een gewoon weekend volgende week. Vrijdag wordt de as van mijn vader uitgestrooid, kan er zelf niet een omdat mijn lijf een beetje aan het tegen sputteren is momenteel.
Met Henk naar de chirurg geweest hij wordt in Januari geopereerd gaan ze zijn stoma weghalen. We kregen te horen dat alle problemen die hij gehad heeft weer kunnen optreden na deze operatie.

Kijken jullie ook zo verbaasd als je in de winkel ben: Nou ik wel, als ik nu in de winkel ben en ik zie al die uitpuilende karren al dan denk ik, wat klaagt iedereen dat alles zo duur is. De karren zijn net zo vol als anderen jaren.

Als ik dan weer lees dat het vuurwerkverkoop beter loopt dan ooit begrijp ik er echt helemaal niets van.

Je leest al maanden mensen zitten in de kou, ze kunnen het gas niet betalen. Of mensen kunnen de boodschappen niet meer betalen. Nou als ik in de winkels kijk lijkt er niets aan de hand met de portemonnee van het winkelend volk
pi_207125624
Goedemorgen
Had graag nog willen slapen maar er kwam een NLalert binnen, wat maakt dat een herrie zeg.

En Dotteke en inderdaad ik kijk met verbazing. Ik denk dat veel mensen de geldzorgen negeren en gewoon maar blijven doen.
pi_207125639
Met de portemonnee van een deel van het winkelend volk is vast ook weinig mis. De mensen die het niet kunnen betalen zie je misschien zo niet. Het kan toch naast elkaar bestaan? En er is vast een groep die in de shit komt, omdat ze het een wel betalen en aan de andere kant onbetaalde rekeningen hebben.
pi_207125660
Nl-alert, dat lijkt me niet best?

Een keer gehad toen er een fabriek in de fik stond en de rook onze kant op kwam.
pi_207125680
Wel balen van je zondagmorgen na een drukke zaterdag. Hoe was het? ~:)
pi_207125771
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 08:15 schreef Sumppi het volgende:
Nl-alert, dat lijkt me niet best?

Een keer gehad toen er een fabriek in de fik stond en de rook onze kant op kwam.
Compostverwerker staat in een dorp verderop in de brand.

quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 08:21 schreef Sumppi het volgende:
Wel balen van je zondagmorgen na een drukke zaterdag. Hoe was het? ~:)
Was leuk *O* En ook echt nog heel goed verkocht. Beter dan veel van de bierfestivals waar we stonden dit jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')