Heb het over een ander voorval waarbij er duidelijk bewijs was dus daar kan je dan veel uithalen over iemandquote:Op donderdag 15 december 2022 05:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
We weten niet of ze loog want die beelden zijn dus onduidelijk
Kijk en lees zelf beterquote:Op donderdag 15 december 2022 05:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kijk en lees dan beter . En als je het niet wil geloven ook prima , maar hou dan met vragen
Daar is toch over gestemd.quote:Op donderdag 15 december 2022 05:45 schreef Dotteke het volgende:
Het gaat momenteel over prijzenpot
Dat Isaac als de groep besloten heeft om iets met dat geld te doen hij daar niets aan kan veranderen.
Welk?quote:Op donderdag 15 december 2022 05:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb het over een ander voorval waarbij er duidelijk bewijs was dus daar kan je dan veel uithalen over iemand
Erik volgens mijquote:Op donderdag 15 december 2022 05:46 schreef Dotteke het volgende:
Nu over dat mensen die op rood staan wel van Zalando gaan bestellen.
Nu over Berend dat die zo stinkt, die geur zit in zijn lijf een zweetlucht zegt Babatte
Nu over meneer cactus, geen idee wie dat is
Ja dat zeggen ze ook.quote:
Gert Jan Rens.quote:Op donderdag 15 december 2022 05:46 schreef Dotteke het volgende:
Nu over dat mensen die op rood staan wel van Zalando gaan bestellen.
Nu over Berend dat die zo stinkt, die geur zit in zijn lijf een zweetlucht zegt Babatte
Nu over meneer cactus, geen idee wie dat is
Ja en altijd een op een of in haar groepjequote:Op donderdag 15 december 2022 05:47 schreef Silves het volgende:
Dit doet Mexx altijd verhalen verzinnen en fluisterend op het bed bij kamer 3 het zeggen...Ook zoe en Wendy zijn altijd de zak..Martin die voor haar moet lopen en de ruzie oplossen..Laatst buiten met Babs..Mexx steuken over tabac te weinig, en daar was Mattin..Mexx is gewoon fout bezig van dag 1.
Uiteraard. Maar doorvertellen en roddelen doen ze allemaal. Dan kunnen we heel EJVL wel opdoeken.quote:Op donderdag 15 december 2022 05:47 schreef Flow3r het volgende:
Maar stel dát... STEL DAT alles wat Mexx vertelt de waarheid is...
Dan nóg zitten ze fout, want dan had ze meteen tegen Leila moeten zeggen dat ze er niet van gediend was en niet eerst tegen iedereen in de kamer en Martin , waarop Martin ineens uitviel tegen leila
Wees dan ook zo sterk om het publiekelijk uit te praten als je zelf iedereen er al bij betrokken hebt
Er zijn bewoners die net verteld hebben dat Mexx in ieder geval gezegd heeft dat Leila een triootje wilde.quote:Op donderdag 15 december 2022 05:47 schreef Flow3r het volgende:
Dan nóg zitten ze fout, want dan had ze meteen tegen Leila moeten zeggen dat ze er niet van gediend was en niet eerst tegen iedereen in de kamer en Martin , waarop Martin ineens uitviel tegen leila
Wees dan ook zo sterk om het publiekelijk uit te praten als je zelf iedereen er al bij betrokken hebt
Mexx is een aandachtsorgel . Vooral bij mannenquote:Op donderdag 15 december 2022 05:47 schreef Flow3r het volgende:
Mexx zegt altijd : zeg het dan in mijn gezichtquote:Op donderdag 15 december 2022 05:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar doorvertellen en roddelen doen ze allemaal. Dan kunnen we heel EJVL wel opdoeken.
ik vind het zo'n domme koequote:Op donderdag 15 december 2022 05:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mexx is een aandachtsorgel . Vooral bij mannen
Miss Schijndel.quote:
Zou handiger zijn idd. Benieuwd of ze het nu gaan doodzwijgen of het morgen nog besproken wordt.quote:Op donderdag 15 december 2022 05:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mexx zegt altijd : zeg het dan in mijn gezicht
Moet ze het zelf ook doen
Praatje,handje,en lief gaan spelen.quote:Op donderdag 15 december 2022 05:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zou handiger zijn idd. Benieuwd of ze het nu gaan doodzwijgen of het morgen nog besproken wordt.
quote:Op donderdag 15 december 2022 05:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Praatje,handje,en lief gaan spelen.
Kusje en tieten voelen lijkt me ongepast.quote:
Klinkt iig niet alsof ze daar zin in heeftquote:Op donderdag 15 december 2022 05:53 schreef Flow3r het volgende:
Een op een gesprekken gaan altijd zo : dan hebben we elkaar verkeerd begrepen, sorry, kusje rkeol, knuffel en het is weer goed![]()
Leila geeft haar de kans niet![]()
Iemand vals beschuldigen is uiteraard wel primaquote:Op donderdag 15 december 2022 05:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar doorvertellen en roddelen doen ze allemaal. Dan kunnen we heel EJVL wel opdoeken.
too soonquote:Op donderdag 15 december 2022 05:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kusje en tieten voelen lijkt me ongepast.
Weet dat ze samen aan het dansen waren, vrolijk en werd met een grapje gezegd..Mexx vond het prachtig..en is daarna dronken naar Martin gegaan en gezegd ze heeft aan me gezeten..was gewoon duidelijk te horen en te zien..En nu is het een bijna een aanranding.quote:Op donderdag 15 december 2022 05:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn bewoners die net verteld hebben dat Mexx in ieder geval gezegd heeft dat Leila een triootje wilde.
En iets over een slipje. Ze gaan het leila nu niet zeggen maar morgen als ze rustig is wel
tja, het gaat niet over roddelenquote:Op donderdag 15 december 2022 05:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iemand vals beschuldigen is uiteraard wel prima
Iemand beschuldigen is idd niet oke puzziepiequote:Op donderdag 15 december 2022 05:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iemand vals beschuldigen is uiteraard wel prima
Nee dus is het minder ergquote:Op donderdag 15 december 2022 05:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
tja, het gaat niet over roddelen
Over dit soort dingen kan je tegenwoordig geen grapjes meer maken.quote:Op donderdag 15 december 2022 05:54 schreef Silves het volgende:
[..]
Weet dat ze samen aan het dansen waren, vrolijk en werd met een grapje gezegd..Mexx vond het prachtig..en is daarna dronken naar Martin gegaan en gezegd ze heeft aan me gezeten..was gewoon duidelijk te horen en te zien..En nu is het een bijna een aanranding.
Precies ditquote:Op donderdag 15 december 2022 05:54 schreef Silves het volgende:
[..]
Weet dat ze samen aan het dansen waren, vrolijk en werd met een grapje gezegd..Mexx vond het prachtig..en is daarna dronken naar Martin gegaan en gezegd ze heeft aan me gezeten..was gewoon duidelijk te horen en te zien..En nu is het een bijna een aanranding.
Laatst werd Berend hier al bijna gelynched om een kusje bij Mirthe.quote:Op donderdag 15 december 2022 05:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over dit soort dingen kan je tegenwoordig geen grapjes meer maken.
En vooral in zo loods niet waar alles uit vergroot wordt.
Ik mis nog steeds zijn monologen.quote:Op donderdag 15 december 2022 05:59 schreef HappyCharly het volgende:
Ze hebben het over Bert nu
Wat hij daar deed
En om het kruisverhaal van Eunice wat ook toch wat anders in elkaar zatquote:Op donderdag 15 december 2022 05:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laatst werd Berend hier al bijna gelynched om een kusje bij Mirthe.
Ook zoiets,ik kijk dat filmpje en zie niks raars.quote:Op donderdag 15 december 2022 06:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En om het kruisverhaal van Eunice wat ook toch wat anders in elkaar zat
Nee!!quote:Op donderdag 15 december 2022 06:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook zoiets,ik kijk dat filmpje en zie niks raars.
Ja dat was leuk in het beginquote:Op donderdag 15 december 2022 06:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mis nog steeds zijn monologen.
@:Dotteke
Dat kan ik me wel voorstellenquote:Op donderdag 15 december 2022 06:19 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij kan Leila de slaap niet meer pakken en loopt ze een beetje heen en weer.
Ja ik ook wel, ben benieuwd naar het gevolgquote:Op donderdag 15 december 2022 06:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen
Ik ook , hopelijk pas in de middag want ik moet zo wegquote:Op donderdag 15 december 2022 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, ben benieuwd naar het gevolg
Ik zit te hopen dat Mexx of Martin moeten plassenquote:Op donderdag 15 december 2022 06:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook , hopelijk pas in de middag want ik moet zo weg
Hopelijk dan wel als er mensen in de loods bij Leila zijn . en ze geen kans hebbenquote:Op donderdag 15 december 2022 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit te hopen dat Mexx of Martin moeten plassen
Daar wordt wel voor gezorgd denk ik, je zag wel hoe er vannacht mensen tussen vlogen.quote:Op donderdag 15 december 2022 06:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hopelijk dan wel als er mensen in de loods bij Leila zijn . en ze geen kans hebben
Morguhquote:Op donderdag 15 december 2022 06:45 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen, ooh what a night...
Dat ging er aardig heftig aan toe...
Wat een smeerlappen die Martin en Mexx...
Ja daar ben ik ook bang voor, die laat zich niet echt tegenhouden denk ik als die echt goed boos is.quote:Op donderdag 15 december 2022 06:46 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoop zo dat Leila zich niet uit de tent laat lokken vandaag.. dat wordt nog wel een dingetje ben ik bang...
Ik vanaf een uur of 03.00, ik vond het wel heftig, Leila lekker pittig maar terecht..quote:Op donderdag 15 december 2022 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Ik heb helaas niet alles gezien, alleen het tweede gedeelte en zit nu op deel 3 te wachten
Leila kan niet meer slapen volgens mij en is de afwas maar gaan doen.
Nou op de trap met Isaak, ik dacht ze gaat door Isaak heen, heb je dat ook niet gezien?quote:Op donderdag 15 december 2022 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook bang voor, die laat zich niet echt tegenhouden denk ik als die echt goed boos is.
Hoop dat er filmpjes komen.quote:Op donderdag 15 december 2022 06:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vanaf een uur of 03.00, ik vond het wel heftig, Leila lekker pittig maar terecht..
Neej snap ik de adrenaline zal nog een beetje door haar lijf gieren...
Wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 15 december 2022 06:45 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen, ooh what a night...
Dat ging er aardig heftig aan toe...
Wat een smeerlappen die Martin en Mexx...
Ruzie Leila en Martin en Mexxquote:
Leila is ontploft door Martin en Mexx die leugens liepen rond te bazuinen... Leila zou aan Mexx hebben gezeten... toen viel ik er pas in hoor, ik heb niet alles meegekregen vanaf het begin..quote:
Dat vind ik zo lullig....quote:Op donderdag 15 december 2022 07:00 schreef Dotteke het volgende:
En dan mogen we weer naar de slapende kijken.
Deed mijn moeder ook altijd.schoonmaken om rustig te worden.quote:
Voor Leila iig nietquote:Op donderdag 15 december 2022 07:09 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe de rest van de groep op Mexx en Martin gaan reageren... want die waren ook not amused...zal wel weer met een sisser aflopen natuurlijk...
\ziet er wel treurig uit jaquote:Op donderdag 15 december 2022 07:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bern rug-weeen?![]()
Goedemorgen Cos
Mogge, ja lekker een bakkie..😉quote:Op donderdag 15 december 2022 07:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bern rug-weeen?![]()
Goedemorgen Cos
Hoezo voor Leila niet? Is ze te ver gegaan?quote:
Sjee Mexxquote:Op donderdag 15 december 2022 06:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Leila is ontploft door Martin en Mexx die leugens liepen rond te bazuinen... Leila zou aan Mexx hebben gezeten... toen viel ik er pas in hoor, ik heb niet alles meegekregen vanaf het begin..
Waarschijnlijk opgefokt door wat er is gebeurt, ik zou zoiets ook niet ff van me af kunnen schudden.quote:Op donderdag 15 december 2022 07:26 schreef Dotteke het volgende:
Jas aan, jas uit, naar de keuken, maar de kamer, voor het vuur, iets recht leggen naar de keuken, maar de kamer
Leila heeft geen rust in haar lijf volgens mij.
Go Leilaquote:Op donderdag 15 december 2022 07:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Krijgt nog wel een staartje ben ik bang...
quote:Op donderdag 15 december 2022 00:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Verjaardagen daar zijn heel bijzonder, maar ook een beetje awkward .....![]()
Van harte gefelicteerd Mirthe .....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mirthe is jarig - 15 december 2022.Oooh ik vind Mirthe echt zo schattig. Hoe ze iedereen optilt en hoe blij ze is met alle felicitaties en cadeautjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gefeliciteerd allemaal en goedemorgen Cos![]()
Doe nor maal
Ooh Leila heeft nachtwacht..quote:Op donderdag 15 december 2022 07:41 schreef Dotteke het volgende:
Leila vraagt of ze moeten wachten tot mensen daar komen, ze wil een keertje gaan slapen
Ja 4 man hebben altijd nachtwacht, 2 beneden en 2 bovenquote:
Ze heeft die houten bank een optater gegeven ik heb niet echt vreselijke scheldwoorden gehoord maar ik heb ook niet alles meegekregen...quote:Op donderdag 15 december 2022 07:44 schreef Dotteke het volgende:
Leila over gele kaart?
Wat heeft ze gedaan dan waarom ze bang is een gele kaart heeft gekregen?
Ze heeft er geen zin in zo, ze wil er uitstappen ze is moe.
Babette zegt dat 'hun' niet gek zijn en heus wel zien wat ze gedaan hebben.
Blote piemelquote:Op donderdag 15 december 2022 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja 4 man hebben altijd nachtwacht, 2 beneden en 2 boven
ALleen de laatste dagen gaan ze slapen.
DIe vent mag alles zegt ze met zijn blote ???? aan Moraima komen
Is hier een filmpje van?quote:Op donderdag 15 december 2022 07:44 schreef Seattle het volgende:
Ow ik lees nu pas over ruzie Leila, Mexx en Mattin
In het filmpjes topic staat nog niets, gaat nog wel komen denk ik.quote:
Huh Moraima...quote:Op donderdag 15 december 2022 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja 4 man hebben altijd nachtwacht, 2 beneden en 2 boven
ALleen de laatste dagen gaan ze slapen.
DIe vent mag alles zegt ze met zijn blote ???? aan Moraima komen
Ik ben het op dit moment aan het opnemen vanaf 3:00 uurquote:
Ja verstond het wel zo, maar de dames fluisteren zoquote:
Maar het klopt wel wat ze zegt. Ze zegt bepaalde dingen al weeeeken ,quote:Op donderdag 15 december 2022 07:53 schreef Dotteke het volgende:
Babette is ook niet vies van een partijtje roddelen.
Versta er toch weinig vanquote:
Oké, ja klooie dat je niks meekrijgt...quote:Op donderdag 15 december 2022 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja verstond het wel zo, maar de dames fluisteren zo
Komt veel naar buiten over Mexx en Martin alleen niet goed te verstaan.
SNap nooit dat dat gefluister mag
kan het prima horen met volume op 600quote:
Ik vind Babette altijd wel eerlijk...quote:Op donderdag 15 december 2022 07:53 schreef Dotteke het volgende:
Babette is ook niet vies van een partijtje roddelen.
Was dit het liedje vannacht wat ze met zijn allen moesten doen?quote:Op dinsdag 13 december 2022 10:55 schreef R0T29 het volgende:
Ik denk dat aan het einde van de karaoke opdracht alle namen tegelijk op het scherm komen en ze "Do they know it's Christmas"moeten zingen met z'n allen
Ja volgens mij wel... ik heb daar caps van gezien... en daarna die bonje geloof ikquote:Op donderdag 15 december 2022 08:11 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Was dit het liedje vannacht wat ze met zijn allen moesten doen?
Wat mij betreft niet .quote:Op donderdag 15 december 2022 08:19 schreef Dotteke het volgende:
Leila is er echt van overtuigd dat ze een gele kaart krijgt vandaag.
Ben wel heel benieuwd waar en hoe ze over de scheef is gegaan?
Jij had gelijkquote:Op donderdag 15 december 2022 08:11 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Was dit het liedje vannacht wat ze met zijn allen moesten doen?
Jan Willem heeft ze ook al beschuldigd...quote:Op donderdag 15 december 2022 08:18 schreef Dotteke het volgende:
Djedi zegt dat Mexx hetzelfde over GJ heeft gezegd, hij raakt mij hier aan hij raakt mij daar aan
Of er lurkt een stagiaire met dikke worstenvingertjes mee en die vond het wel een leuke suggestiequote:
Dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 15 december 2022 08:22 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Of er lurkt een stagiaire met dikke worstenvingertjes mee en die vond het wel een leuke suggestie
Mocht ze een gele kaart krijgenquote:Op donderdag 15 december 2022 08:19 schreef Dotteke het volgende:
Leila is er echt van overtuigd dat ze een gele kaart krijgt vandaag.
Ben wel heel benieuwd waar en hoe ze over de scheef is gegaan?
Hear hear.quote:Op donderdag 15 december 2022 08:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mocht ze een gele kaart krijgen
Dan mag de groep m&m aan de hoogste boom knuppen
Als iemand dergelijke beschuldigingen rondstrooit dan mag je diegene publiekelijk aan de schandpaal nagelenquote:
Ben benieuwd wat maatje tiano ervan vindquote:Op donderdag 15 december 2022 08:25 schreef R0T29 het volgende:
De positie in de groep van M&M wordt wel lastiger zo... mooi!
Daar is ze zelf bang voorquote:Op donderdag 15 december 2022 08:25 schreef Frummelie het volgende:
Hoezo zou Leila een gele kaart krijgen, ze heeft niemand een knal verkocht... geen vreselijke scheldwoorden gebruikt..
Alleen het houten bankje kreeg een oplawaaitje hi thats all
Ff teruglezenquote:Op donderdag 15 december 2022 08:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo te zien en luisteren naar Babette en Wendy allerlei drama gemist vannacht/vanmorgen. Waarom heb ik slaap nodig
Ik denk eerlijk gezegd van welquote:Op donderdag 15 december 2022 08:26 schreef R0T29 het volgende:
Mora zegt dat het niet 'te ver' gegaan is en denkt dat er geen kaart komt
Leila, Mexx en Martin hadden flinke ruzie vannachtquote:Op donderdag 15 december 2022 08:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo te zien en luisteren naar Babette en Wendy allerlei drama gemist vannacht/vanmorgen. Waarom heb ik slaap nodig
Ik heb nog geen filmpjes terug gezien. Volgens de Wendy was het gescheld/gedreig van KimK wel van een ander niveauquote:Op donderdag 15 december 2022 08:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd van wel
Hoe kun je het anders nog verkopen dat Kim k er wel een kreeg
Dank je welquote:Op donderdag 15 december 2022 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leila, Mexx en Martin hadden flinke ruzie vannacht
Ze beschuldigen leila dat ze aan haar heeft gezeten
Ze waren echt echt benauwdquote:Op donderdag 15 december 2022 08:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als iemand dergelijke beschuldigingen rondstrooit dan mag je diegene publiekelijk aan de schandpaal nagelen
Ditquote:Op donderdag 15 december 2022 08:22 schreef greysbones het volgende:
COS![]()
![]()
![]()
Voor het topverslag van vannacht!
Volgens mij heeft Mexx gezegd dat Leila dat tegen haar had gezegdquote:Op donderdag 15 december 2022 08:29 schreef Dotteke het volgende:
Mexx zou een keer gezegd hebben, ik heb geen slipje aan
Als ze door Isaac heen wilde .. dan ben je wel echt pislinkquote:Op donderdag 15 december 2022 08:29 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen filmpjes terug gezien. Volgens de Wendy was het gescheld/gedreig van KimK wel van een ander niveau
Het was tijden de DT.quote:
Het lukte haar bijna.quote:Op donderdag 15 december 2022 08:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze door Isaac heen wilde .. dan ben je wel echt pislink
En gelijk heeft ze hoor
Mexx is ook niet al te snugger.. door dit over Leila te roepenquote:
Het is wachten op de filmpjes...ga ik even lekker terugkijkenquote:Op donderdag 15 december 2022 08:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb alles terug gelezen, maar kreeg niet duidelijk hoe Leila ineens achter die roddels kwam, dus hoe de hele ruzie begonnen is.
Leila werd bijna beschuldigd van het aanranden van Mexx , die was in shock . Mexx en Martin waren ook aan het schelden . Esther zat te zuigen over het gebruik van de pannenquote:Op donderdag 15 december 2022 08:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd van wel
Hoe kun je het anders nog verkopen dat Kim k er wel een kreeg
Dat heb ik ook niet kunnen ontdekken, maar het was tijdens de DT van FOK!quote:Op donderdag 15 december 2022 08:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb alles terug gelezen, maar kreeg niet duidelijk hoe Leila ineens achter die roddels kwam, dus hoe de hele ruzie begonnen is.
quote:Op donderdag 15 december 2022 08:30 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Mexx gezegd dat Leila dat tegen haar had gezegd
Van mij had Leila kaartloos Mexx en Martin achterin de hoek van de loods mogen rammen.quote:Op donderdag 15 december 2022 08:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leila werd bijna beschuldigd van het aanranden van Mexx , die was in shock . Mexx en Martin waren ook aan het schelden . Esther zat te zuigen over het gebruik van de pannen
Je had haar moeten zien vriendin.quote:Op donderdag 15 december 2022 08:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van mij had Leila kaartloos Mexx en Martin achterin de hoek van de loods mogen rammen.
Vind het echt te zot voor woorden dat je dergelijke beschuldigingen doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig
Dat zei Freshfruit inderdaad alquote:Op donderdag 15 december 2022 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet kunnen ontdekken, maar het was tijdens de DT van FOK!
quote:Op donderdag 15 december 2022 08:36 schreef Amputalent het volgende:
Leila laaiend
Ik heb de stiltes en streamlocks niet weggehaaldBaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Leila laaiend
Ik heb de stiltes en streamlocks niet weggehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ze lopen helemaal leeg.quote:Op donderdag 15 december 2022 08:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Interessant gesprek tussen Babette en Mora
Iets in die strekking.Leila heeft aan Mexx gezeten.quote:Op donderdag 15 december 2022 08:50 schreef greysbones het volgende:
Flikker ik gooi je uit de loods
Heeft matin gezegd vannnacht?
Leila verteld het nu aan Wandaquote:Op donderdag 15 december 2022 08:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iets in die strekking.Leila heeft aan Mexx gezeten.
Leila stuurde ze beiden naar boven.quote:Op donderdag 15 december 2022 08:52 schreef greysbones het volgende:
Schelden agressief
Als ik wil schop ik jou de poort uit
Dat heeft matin gezegd
Dat zei Djedi vannacht ook.quote:Op donderdag 15 december 2022 08:58 schreef greysbones het volgende:
De enige die ik aanraak van de meiden is djedi
Zij voelt als een zusje voor mij
Wanda beaamt dat djedi dit ook zo ziet
Amputalent heeft een filmpje van vannacht geplaatstquote:Op donderdag 15 december 2022 09:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet niet wat er tussen Leila en Mexx is gebeurt, dat moeten ze met z'n tweeën bespreken. Zonder Martin... Volgens mij is Martin het hele probleem in dit verhaal
Gebruikelijk voor Zoëquote:Op donderdag 15 december 2022 09:02 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe heeft bijna niks mee gekregen.
Ik ga hem zo kijkenquote:Op donderdag 15 december 2022 09:04 schreef R0T29 het volgende:
Heb het even allemaal teruggekeken (thanks voor het posten Amputant)
Ik zie geen gele kaart werk, maar het scheelde niet veel![]()
Mora pakt een glas van haar af...die wilde ze echt richting Martin gaan gooien.
Later pakt ze ook nog een kerstbal om naar Mexx te gooien maar gooit deze als snel weer weg.
Alleen paar keer gezegd dat ze een rode kaart wil pakken.
Tegen Isaac gezegd ga opzij of ik sla je.
Ze gooit een bankje om.
Ik vind het geen gele kaart waard. Maar ja....er is altijd nog die redactie VAR
Privé praten in een RLS .....quote:Op donderdag 15 december 2022 08:56 schreef greysbones het volgende:
Nu over dat mexx niet publiekelijk wilde praten
Alleen privé
Terwijl ze tegen iedereen al had zitten roddelen
Het oudhollandse pusdrukken, mooie traditiequote:
Al het recht om 1 op 1 te praten had Mexx al verspeeld nadat ze het de halve loods had rondgebazuindquote:
Leila laaiend
Ik heb de stiltes en streamlocks niet weggehaaldDank je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen ze de trap opging was wel heftig.quote:Op donderdag 15 december 2022 09:04 schreef R0T29 het volgende:
Heb het even allemaal teruggekeken (thanks voor het posten Amputant)
Ik zie geen gele kaart werk, maar het scheelde niet veel![]()
Mora pakt een glas van haar af...die wilde ze echt richting Martin gaan gooien.
Later pakt ze ook nog een kerstbal om naar Mexx te gooien maar gooit deze als snel weer weg.
Alleen paar keer gezegd dat ze een rode kaart wil pakken.
Tegen Isaac gezegd ga opzij of ik sla je.
Ze gooit een bankje om.
Ik vind het geen gele kaart waard. Maar ja....er is altijd nog die redactie VAR
Zeker! Maar of het een gele kaart waard is... Ik denk van niet, maar ja...aan mijn mening heeft de Febo schijtquote:Op donderdag 15 december 2022 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen ze de trap opging was wel heftig.
Kim pakte hem ook voor dreigen met geweld.quote:Op donderdag 15 december 2022 09:08 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Zeker! Maar of het een gele kaart waard is... Ik denk van niet, maar ja...aan mijn mening heeft de Febo schijt
Wat zou het geweldig zijn als Moira Martin like Bud Spencer met de vuist op z'n hoofd slaatquote:Op donderdag 15 december 2022 09:09 schreef greysbones het volgende:
Mora geeft matin een knuffel enzegt straks met hem te willen praten
Geen gele kaart,maar wel heftig.quote:Op donderdag 15 december 2022 09:08 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Zeker! Maar of het een gele kaart waard is... Ik denk van niet, maar ja...aan mijn mening heeft de Febo schijt
Ik moet het filmpje nog kijkenquote:Op donderdag 15 december 2022 09:14 schreef FreshFruit het volgende:
Hadden jullie eerder ingegrepen?
Ik vond dat van Kim wel net een ander niveau. Maar het is het randje. Als ze wel geel geven, snap ik het ookquote:Op donderdag 15 december 2022 09:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Kim pakte hem ook voor dreigen met geweld.
Ik wil zeer graag je mening.quote:Op donderdag 15 december 2022 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik moet het filmpje nog kijken
Dus kan het niet zeggen
Ik ben het filmpje nu aan het kijken. Mijn mening volgt zo, want die is heel belangrijkquote:Op donderdag 15 december 2022 09:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil zeer graag je mening.
Dit was een heel andere situatie.quote:Op donderdag 15 december 2022 09:15 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik vond dat van Kim wel net een ander niveau. Maar het is het randje. Als ze wel geel geven, snap ik het ook
Als Mora dat glas niet gelijk af had gepakt, had Martin zijn goeie oog 4 dagen dicht gezeten denk ik. Die greep snel in.quote:Op donderdag 15 december 2022 09:14 schreef FreshFruit het volgende:
Hadden jullie eerder ingegrepen?
Ik niks.quote:Op donderdag 15 december 2022 09:28 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ja denk je? Wat vond jij te ver gaan?
Ze gooide met eigendom van de Febo (het bankje) Ik persoonlijk vind niks te ver gaan. Dit is de reden dat ik kijkquote:Op donderdag 15 december 2022 09:28 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Volgens de regels van de Febo is het bedreigen?quote:Op donderdag 15 december 2022 09:28 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dreigen met tanden uit de bek slaan mag ook.quote:Op donderdag 15 december 2022 09:29 schreef juul. het volgende:
[..]
Volgens de regels van de Febo is het bedreigen?
"Ik pak rode kaart" is niet echt bedreigen toch?quote:Op donderdag 15 december 2022 09:29 schreef juul. het volgende:
[..]
Volgens de regels van de Febo is het bedreigen?
Kaas in iemand zijn strot willen douwen, weer nietquote:Op donderdag 15 december 2022 09:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dreigen met tanden uit de bek slaan mag ook.
Niet gehaald dusquote:Op donderdag 15 december 2022 09:26 schreef FreshFruit het volgende:
Nadat ik bellen zei deze.
En met dank aan @:HappyCharly
Benieuwd hoe hij dit goed gaat praten.quote:Op donderdag 15 december 2022 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Isaac is slim met z'n bakje doen boveneven goed praten zal haar goed doen, eens zien of ze een gele kaart krijgt. Zou hem wel begrijpen
Ja ik ookquote:Op donderdag 15 december 2022 09:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Benieuwd hoe hij dit goed gaat praten.
Pure angt.quote:
Ik vind het heel heftigquote:Op donderdag 15 december 2022 09:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil zeer graag je mening.
Ik na nu nog veel minderquote:Op donderdag 15 december 2022 09:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ik ook
Maar ik mag Isaac wel heb ik besloten
Was mooi geweest als niemand zich ermee zou bemoeienquote:Op donderdag 15 december 2022 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het heel heftig
Leila had iemand nodig die haar even meenam en een knuffel zou geven
Die zegt het is ok
Isaak liet dit bewust escaleren
Tiano deed het beter dan Isaak
Nee Leila had gelijkquote:Op donderdag 15 december 2022 09:42 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Was mooi geweest als niemand zich ermee zou bemoeien
Amputalent in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #2quote:Op donderdag 15 december 2022 09:42 schreef woxxel het volgende:
wanneer is er wat gebeurd is er ook een filmpje van?
Eens!quote:Op donderdag 15 december 2022 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee Leila had gelijk
Iemand die met dergelijke beschuldigingen rondstrooit die mogen ze van mij geel geven
Ik dacht tegen Wandaquote:Op donderdag 15 december 2022 09:42 schreef Harry het volgende:
Isaac tegen iemand fluisterend op een slaapkamer: het zijn steeds dezelfde mensen met een grote bek.....
Ze pakte net een mes van de afwas en verplaatste alleen dat mesquote:Op donderdag 15 december 2022 09:46 schreef greysbones het volgende:
Leila is nog steeds woest
En ik denk vooral heel verdrietig
Opgekropte emoties
quote:Op donderdag 15 december 2022 09:46 schreef greysbones het volgende:
Opgekropte emoties
ik kan me dat zo goed voorstellen. Gelukkig waren de andere bewoners vannacht wel aan haar kant.quote:Op donderdag 15 december 2022 09:46 schreef greysbones het volgende:
Opgekropte emoties
isaak is een lulquote:Op donderdag 15 december 2022 09:51 schreef greysbones het volgende:
Isaak lult weer mee met leila
Hij weet het
Hij ziet het
Hij voelt het
Jaloezie of bezitterigheid
hij had, als hij een goede manager zou zijn, vannacht in gesprek moeten gaan en dingen moeten regelen.quote:Op donderdag 15 december 2022 09:52 schreef greysbones het volgende:
Als dat zo is
Dan moet je naar me toe komen
Leila
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 15 december 2022 09:53 schreef Verida het volgende:
[..]
hij had, als hij een goede manager zou zijn, vannacht in gesprek moeten gaan en dingen moeten regelen.
nu is echt mosterd na de maaltijd.
Hij probeert het grappig te makenquote:Op donderdag 15 december 2022 09:53 schreef ledn81 het volgende:
Isaac geeft Leila min of meer complimenten. "Je was on fire, ik heb 2 jaar beveiliging gedaan, persoonsbeveiliging, je was on fire"
Het ging er aardig heftig aan toe onderaan die trap, voor ons was het niet goed zichtbaar was er precies gebeurdequote:Op donderdag 15 december 2022 09:53 schreef greysbones het volgende:
Gisteren was je on focking fire
Zegt Isaak al lachend
Ik had je bijna getackeld zegt leila
Beveiligen was mijn job je was niet langs mij gekomen aldus isaak
Ik durf dat te betwijfelen
ghighighi 100% 100% tuurlijk tuurlijk tuuuuuurlijkquote:Op donderdag 15 december 2022 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij probeert het grappig te maken
Maar het is totaal niet grappig
Mexx was bang dat Leila haar ging slaan, Leila zei dat Mexx naar beneden moest komen "Ja dan ga je me slaan zeker" "Ga je me slaan?"quote:Op donderdag 15 december 2022 09:53 schreef Verida het volgende:
[..]
hij had, als hij een goede manager zou zijn, vannacht in gesprek moeten gaan en dingen moeten regelen.
nu is echt mosterd na de maaltijd.
Het was een drukke nacht.quote:Op donderdag 15 december 2022 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij probeert het grappig te maken
Maar het is totaal niet grappig
Het scheelde niet veel of Leila was er langsquote:Op donderdag 15 december 2022 09:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ging er aardig heftig aan toe onderaan die trap, voor ons was het niet goed zichtbaar was er precies gebeurde
Hij liet het er op aankomenquote:Op donderdag 15 december 2022 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waardeloos zoals hij het aanpakte
Bewustquote:
Ze kwam al een aardig eindquote:Op donderdag 15 december 2022 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het scheelde niet veel of Leila was er langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |