Jappie zit gewoon te azen zodat als Wanda zwakte toont hij er bovenop zitquote:Op donderdag 15 december 2022 02:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
Jappie is echt verliefd aan het worden.
Jappie is slim bezig en ziet het groter spel.quote:Op donderdag 15 december 2022 02:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie zit gewoon te azen zodat als Wanda zwakte toont hij er bovenop zit
Er zijn er heel veel daar totaal niet interessantquote:Op donderdag 15 december 2022 02:51 schreef Charlotte-007 het volgende:
Zo niet interessant meer die twee.
Is het nu 5,5 man nachtwacht?quote:Op donderdag 15 december 2022 02:49 schreef FreshFruit het volgende:
KimK en Wanda weer het hoogste woord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Jij hebt mazzel. Je hele nachtdienst hoeft niet meer.quote:Op donderdag 15 december 2022 02:55 schreef FreshFruit het volgende:
Ze gaan gewoon slipen.
Wat een nachtdienst.
Ja maar toch, wanneer de over het algemeen oninteressante mensen zich buiten hun eigen groepje met anderen mengen krijg je soms andere gesprekken en kunnen die ineens ook weer wat interessanter worden.quote:Op donderdag 15 december 2022 02:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er zijn er heel veel daar totaal niet interessant
Merry fokking christmas.quote:Op donderdag 15 december 2022 03:02 schreef KinKiJan het volgende:
Babs doet nog even solo en klinkt alsof ze zat is. Gooit er nog een Bicycle Race van Queen in
Leuk dat het idee al in de COS was.quote:Op donderdag 15 december 2022 03:08 schreef KinKiJan het volgende:
Geniale actie wel, ik hoopte alleen op een duo van slapers, maar dit overtreft dat wel weer.![]()
quote:Op donderdag 15 december 2022 03:10 schreef Flow3r het volgende:
Er stond 'iedereen ' op het scherm
Wanda : ik dacht nog, who the fuck is Irene
quote:Op donderdag 15 december 2022 03:11 schreef KinKiJan het volgende:
Leila pissed op iemand van 1 meter 50 ? (Martin?)
Mexx is ziek.quote:Op donderdag 15 december 2022 03:14 schreef Flow3r het volgende:
Leila nam het op voor Mexx geloof ik
quote:Op donderdag 15 december 2022 03:14 schreef Flow3r het volgende:
Leila nam het op voor Mexx geloof ik
ja hij gooide een kussen naar haar of zoietsquote:Op donderdag 15 december 2022 03:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]Martin wilde dat Mexx snel uit bed kwam ,iets net een kussen
Jaquote:Op donderdag 15 december 2022 03:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja hij gooide een kussen naar haar of zoiets
Ze stinkt zelf ook.quote:
Oh dat ziet er idd niet echt fijn uitquote:Op donderdag 15 december 2022 03:19 schreef Flow3r het volgende:
Mexx was erbij maar niet van harte![]()
[ afbeelding ]
Geworden? Echt serieus.quote:Op donderdag 15 december 2022 03:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh dat ziet er idd niet echt fijn uit
Ik vind Martin zo'n misselijk ventje geworden
Al vanaf het begin stond Martin hoog op de lijst als onbetrouwbaar sujetquote:
Slecht kader,zo staat hij altijd op.quote:Op donderdag 15 december 2022 03:32 schreef KinKiJan het volgende:
Als Martin morgen met 2 dichte ogen z'n bed uitkomt weten we genoeg ..
eentje is heel gemakkelijk dicht te slaanquote:Op donderdag 15 december 2022 03:32 schreef KinKiJan het volgende:
Als Martin morgen met 2 dichte ogen z'n bed uitkomt weten we genoeg ..
Ging hij Spaans tegens Mora lullen.quote:Op donderdag 15 december 2022 04:25 schreef Flow3r het volgende:
Draai je om, DRAAI JE OM, ik pak een rooie kaart
tegen Martin
[ afbeelding ]
Laat me LOS tegen Isaac
Mexx : Wil je me slaan ?
[ afbeelding ]
afkoelen in de keuken
[ afbeelding ]
alles in rep en roer
[ afbeelding ]
Ik had hem wel trouwens.quote:Op donderdag 15 december 2022 04:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
DT is ok op een achterlijk vroege tijd, doe dat dan rond 5 of 6 uur of zo
We kennen het verhaal.quote:Op donderdag 15 december 2022 04:29 schreef puzziepie het volgende:
Maar dit komt allemaal van dat afscheidsetentje van Jeff,
Mexx zei toen tegen Martin dat Leila seksistische opmerkingen heeft gemaakt over Mexx , Martin was woest en zou :Leila daar op aanspreken , Mexxi heeft dat verhaal toen aan meer mensen opgehangen.
Martin en Mexx hebben allebei alles verdraaid
Walgelijk van Mexx en Martinquote:Op donderdag 15 december 2022 04:29 schreef Flow3r het volgende:
Mexx had tegen Martin gezegd dat Leila aan haar had gezeten,Leila ontkent en is pissig, Mexx heeft dat later wat teruggenomen door te zeggen dat ze het misschien niet zo bedoeld had
Martin had Leila een 'flikker' genoemd en wou haar de poort uit gooien
Hij durfde echt niet.quote:Op donderdag 15 december 2022 04:31 schreef Flow3r het volgende:
Vond het wel mooi dat ze tig keer tegen Martin zei : draai je om, draai je om, DRAAI JE OM, DRAAI JE OM
en die lafbek bleef maar praten tegen Moraima in het Spaans alsof ie Leila niet hoorde
Ik had hem allang een klap verkocht
Nou hier werd toen geroepen dat Leila wel degelijk meer van Mexx wildequote:
Vond dat hele verhaal toen al ongeloofwaardig. Beelden waren toen al niet overtuigend. Er was hier toen al een gedoe met wel/niet beelden maar overtuigend vond ik het allemaal niet. Mexx nuanceerde het zojuist al een beetje en dat bevestigt alleen maar mijn vermoeden; Mexx houdt van aandacht en als ze het niet krijgt dan maakt ze er wel wat van.quote:Op donderdag 15 december 2022 04:29 schreef puzziepie het volgende:
Maar dit komt allemaal van dat afscheidsetentje van Jeff,
Mexx zei toen tegen Martin dat Leila seksistische opmerkingen heeft gemaakt over Mexx , Martin was woest en zou :Leila daar op aanspreken , Mexxi heeft dat verhaal toen aan meer mensen opgehangen.
Martin en Mexx hebben allebei alles verdraaid
Niet door mij.quote:Op donderdag 15 december 2022 04:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou hier werd toen geroepen dat Leila wel degelijk meer van Mexx wilde
Ik ook , en meer mensen , maar volgens sommigen was dat wel zo gebeurdquote:Op donderdag 15 december 2022 04:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vond dat hele verhaal toen al ongeloofwaardig. Beelden waren toen al niet overtuigend. Er was hier toen al een gedoe met wel/niet beelden maar overtuigend vond ik het allemaal niet. Mexx nuanceerde het zojuist al een beetje en dat bevestigt alleen maar mijn vermoeden; Mexx houdt van aandacht en als ze het niet krijgt dan maakt ze er wel wat van.
En laffe Mexx die daar bij dat trapding stondquote:Op donderdag 15 december 2022 04:33 schreef Flow3r het volgende:
Leila was als een leeuwin, om bang van te worden![]()
You go girl
Inderdaad, en op basis van de beelden konden we niet verder komen dan wat gebrekkig liplezen, vond ik niet in ieder geval voldoende.quote:Op donderdag 15 december 2022 04:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook , en meer mensen , maar volgens sommigen was dat wel zo gebeurd
Mexx die heel lafjes snel zei : ik zei nog dat het misschien niet zo bedoeld was he Martin ?quote:Op donderdag 15 december 2022 04:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En laffe Mexx die daar bij dat trapding stond
Oh het slipjes verhaal van Mexx wist ze ook nog niet
WTF
Dit verhaal ken ik ook niet 😅 misschien in het kort even uitleggen?quote:Op donderdag 15 december 2022 04:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En laffe Mexx die daar bij dat trapding stond
Oh het slipjes verhaal van Mexx wist ze ook nog niet
WTF
ik heb het net gezegdquote:Op donderdag 15 december 2022 04:38 schreef Sasoema het volgende:
[..]
Dit verhaal ken ik ook niet 😅 misschien in het kort even uitleggen?
Leila had meerdere goede quotes.quote:Op donderdag 15 december 2022 04:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, en op basis van de beelden konden we niet verder komen dan wat gebrekkig liplezen, vond ik niet in ieder geval voldoende.
Denk dat Leila het treffend zei: "Ik zoen een keer met een meisje (Kenzy) en de bitch denkt dat iedereen wil haar"
Dat vertelde Mora net ookquote:Op donderdag 15 december 2022 04:40 schreef Sasoema het volgende:
[..]
Ik bedoel het slipjes verhaal 🤪
Ja nu achteraf na dat verhaal tegen tig man verteld te hebben nog even proberen te nuanceren. Dahaag Mexx!quote:Op donderdag 15 december 2022 04:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mexx die heel lafjes snel zei : ik zei nog dat het misschien niet zo bedoeld was he Martin ?
gauw steun zoekend
Vergeet Mattin ook niet.quote:Op donderdag 15 december 2022 04:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja nu achteraf na dat verhaal tegen tig man verteld te hebben nog even proberen te nuanceren. Dahaag Mexx!
Dat Leila ooit bij Mexx aan bed had gestaan zonder slipje.quote:Op donderdag 15 december 2022 04:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Of jij, wat is er met een slipje?
was effe koffie halen
Dat had Mexx verteld ?quote:Op donderdag 15 december 2022 04:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat Leila ooit bij Mexx aan bed had gestaan zonder slipje.
In geuren en kleuren.Daar komt het hele verhaal vandaan dat Leila Mexx zou willen.quote:
Leila of all peoplequote:Op donderdag 15 december 2022 04:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In geuren en kleuren.Daar komt het hele verhaal vandaan dat Leila Mexx zou willen.
Dat werd bij het diner van Jeff zelfs besproken.quote:Op donderdag 15 december 2022 04:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Leila of all people![]()
Geloof er geen reet van
heb ik allemaal gemistquote:Op donderdag 15 december 2022 04:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat werd bij het diner van Jeff zelfs besproken.
Ha wat cool!!!quote:Op donderdag 15 december 2022 03:01 schreef Charlotte-007 het volgende:
@:happycharly Kijk dan je had gelijk.
Je hebt heel wat gemist leave.quote:
Nee absoluut niet, had Mexx nog hoger staan dan Martin nadat ze van hem van de week nog op z'n plek zette met 'gedraag je nou eens naar je leeftijd'quote:
Leila praat en gedraagt zich echter ook als een tokkiequote:
Nee . Leila is Russischquote:Op donderdag 15 december 2022 04:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Leila praat en gedraagt zich echter ook als een tokkie
Je zou het eens moeten uittypen johquote:Op donderdag 15 december 2022 04:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee . Leila is Russisch![]()
Ik vind haar tof
er zat geen onvertogen woord bijquote:Op donderdag 15 december 2022 04:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je zou het eens moeten uittypen joh
Mexx gebruikte toen wel een Engelstalig woord wat Leila gezegd zou hebben wat ze zelf nooit verzonnen kan hebbenquote:Op donderdag 15 december 2022 04:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In geuren en kleuren.Daar komt het hele verhaal vandaan dat Leila Mexx zou willen.
quote:Op donderdag 15 december 2022 04:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee . Leila is Russisch![]()
Ik vind haar tof
Ik moet ook eigenlijk slapen.. maar toen werd ik wakker en toen was het DT en daarna bleek ik een vooruitziende blik te hebben en toen was er rellen...quote:Op donderdag 15 december 2022 04:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt heel wat gemist leave.
Knap is ze ook echt niet hoor maar wel bij al die pubers in dat Schijndel ja en zo denkt ze populair te zijnquote:Op donderdag 15 december 2022 04:57 schreef Flow3r het volgende:
Naja ik ben die Mexx wel zat , heb die drilkont en hangtieten wel genoeg in my face gehad
rode kaart???Voor wie?quote:Op donderdag 15 december 2022 04:58 schreef FreshFruit het volgende:
Had wel mijn bedenkingen bij de rode kaart.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 15 december 2022 04:58 schreef FreshFruit het volgende:
Had wel mijn bedenkingen bij de rode kaart.
Die wilde Leila heel graag.quote:
Niks mis met haar lijf, onnodig ookquote:Op donderdag 15 december 2022 04:57 schreef Flow3r het volgende:
Naja ik ben die Mexx wel zat , heb die drilkont en hangtieten wel genoeg in my face gehad
Oh zoquote:Op donderdag 15 december 2022 05:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die wilde Leila heel graag.
Lees morgen maar even terug.
Rus en rood.quote:
Leila riep dat steeds, ze wou er uit met een 'bang' een rode kaartquote:
er is heel veel mis als je het uitgedijde lichaam van een veertiger hebt en je bent pas 22quote:Op donderdag 15 december 2022 05:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niks mis met haar lijf, onnodig ook
Zelfs Ciano moest helpen.En Erik in paniek.quote:Op donderdag 15 december 2022 05:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Leila riep dat steeds, ze wou er uit met een 'bang' een rode kaart
Gelukkig hield Isaac haar tegen anders had ze Mexx op haar kop geklapt
oke..quote:Op donderdag 15 december 2022 05:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Leila riep dat steeds, ze wou er uit met een 'bang' een rode kaart
Gelukkig hield Isaac haar tegen anders had ze Mexx op haar kop geklapt
quote:Op donderdag 15 december 2022 05:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
er is heel veel mis als je het uitgedijde lichaam van een veertiger hebt en je bent pas 22
hier blij, liever Leila dan Mex in de loodsquote:Op donderdag 15 december 2022 05:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oke..
zijn we blij of teleurgesteld?
Ik hoop nog wel op een staartje.Keur fysiek geweld nimmer goed.quote:Op donderdag 15 december 2022 05:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oke..
zijn we blij of teleurgesteld?
Zij presenteert zich zelf zo dus dat is wel een belangrijk detailquote:Op donderdag 15 december 2022 05:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niks mis met haar lijf, onnodig ook
Ik geef lekker mijn ongezouten mening anders is de hele COS wel 'onnodig "quote:Op donderdag 15 december 2022 05:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zij presenteert zich zelf zo dus dat is wel een belangrijk detail
done.. maar was er niet bij dus lijkt totaal uit de lucht te vallen..quote:Op donderdag 15 december 2022 05:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die wilde Leila heel graag.
Lees morgen maar even terug.
Wat dacht je van 3 December?quote:Op donderdag 15 december 2022 05:06 schreef puzziepie het volgende:
Wanneer was dat afscheidsetentje van Jeff ook alweer?
Ik zat al te zoeken maar kon het niet vindenquote:Op donderdag 15 december 2022 05:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat dacht je van 3 December?
Volgens mij nam ik het juist voor je opquote:Op donderdag 15 december 2022 05:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik geef lekker mijn ongezouten mening anders is de hele COS wel 'onnodig "![]()
Mag hoor.quote:Op donderdag 15 december 2022 05:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik geef lekker mijn ongezouten mening anders is de hele COS wel 'onnodig "![]()
Ze ging het het slipjes verhaal heel stoer vertellen in K3.quote:Op donderdag 15 december 2022 05:09 schreef Flow3r het volgende:
Dat lijzige slijmstemmetje van Mexx![]()
[ afbeelding ]
Dit is de tweede ronde.quote:
Geen sorry met je kontje.quote:Op donderdag 15 december 2022 05:13 schreef KinKiJan het volgende:
Sorry hoor, maar Mexx riep na dat diner tegen iedereen die het maar wilde horen dat Leila haar wilde en een trio met Martin en Mexx zou willen.... Verkeerd begrepen m'n kont(je)!
Dan kan ze het verdraaienquote:Op donderdag 15 december 2022 05:13 schreef puzziepie het volgende:
Ik snap wel waarom \mexx alleen wil praten , want dan ze nog stoken
Wat is er in hemelsnaam gebeurd normaal begin ik met terug lezen maar kom nu in een ruzie binnenquote:
Wat ik hierboven zei dusquote:Op donderdag 15 december 2022 05:13 schreef KinKiJan het volgende:
Sorry hoor, maar Mexx riep na dat diner tegen iedereen die het maar wilde horen dat Leila haar wilde en een trio met Martin en Mexx zou willen.... Verkeerd begrepen m'n kont(je)!
Bijna.quote:Op donderdag 15 december 2022 05:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam gebeurd normaal begin ik met terug lezen maar kom nu in een ruzie binnen
IK hoor gele kaarten zijn die gevallen?
Nee nog geen kaartenquote:Op donderdag 15 december 2022 05:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam gebeurd normaal begin ik met terug lezen maar kom nu in een ruzie binnen
IK hoor gele kaarten zijn die gevallen?
En ik ben al 1,5 uur opquote:Op donderdag 15 december 2022 05:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bijna.
Je hebt heel wat gemist.
Lees anders ff terugquote:Op donderdag 15 december 2022 05:16 schreef HappyCharly het volgende:
Maar waarom nou allemaal tegen Mexx? Leila is toch zelf ook geen heilige?
Waarom praten ze het niet even rustig uit ...
Ik weet vrijwel zeker dat leila bij dat etentje wel wat dubieuze opmerkingen maakte, kan als grapje. Je zag hoe Mexx toen keek, meteenzo van "wat zegt zij nou" . Martin reageerde er direct op, toen deed Leila niet moeilijk.
Maar nu ineens is er een probleem. Ik snap er niks van.
Of je leest gewoon terugquote:Op donderdag 15 december 2022 05:18 schreef HappyCharly het volgende:
maar goed, ik sta hier alleen in Zwitserland denk ik
deed ik .. ik kan de aanleiding niet vinden .. maar ben nog half aan t slapen dus misschien mis ik totaal het puntquote:
maar zo te zien is iedereen aan haar kant?quote:Op donderdag 15 december 2022 05:20 schreef FreshFruit het volgende:
Leila had ook het gevoel opeens tegen iedereen te staan.
1,50.quote:Op donderdag 15 december 2022 05:20 schreef Flow3r het volgende:
Leila : die pik komt hier ook gewoon naar beneden alsof het niks is
Over Martin
Zij is ook bang dat ze als lesbisch overkomt op televisie vanwege de romance met Kenzy en vervolgens dit gedoe met Mexx. Kan me wel voorstellen dat, of ze nou wel of niet bi is, zij natuurlijk ook te maken heeft met een cultuur en achtergronden enzo.quote:Op donderdag 15 december 2022 05:20 schreef FreshFruit het volgende:
Leila had ook het gevoel opeens tegen iedereen te staan.
Ik ben niet overtuigd van de beelden van dat diner. Voelt als invullen van de beelden zonder geluid. Als in alsof Leila op dat moment tegen Mexx zei dat Trump 7 piemels had dan was dat net zo 'aannemelijk'.quote:Op donderdag 15 december 2022 05:16 schreef HappyCharly het volgende:
Maar waarom nou allemaal tegen Mexx? Leila is toch zelf ook geen heilige?
Waarom praten ze het niet even rustig uit ...
Ik weet vrijwel zeker dat leila bij dat etentje wel wat dubieuze opmerkingen maakte, kan als grapje. Je zag hoe Mexx toen keek, meteenzo van "wat zegt zij nou" . Martin reageerde er direct op, toen deed Leila niet moeilijk.
Maar nu ineens is er een probleem. Ik snap er niks van.
Maar elke hint in die richting wordt aan alle kanten meteen betwist... terwijl dat wel al meermaals door haarzelf wordt geïnsinueerd door haar gedrag.. dus dat vind ik ingewikkeld..quote:Op donderdag 15 december 2022 05:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zij is ook bang dat ze als lesbisch overkomt op televisie vanwege de romance met Kenzy en vervolgens dit gedoe met Mexx
quote:Op woensdag 7 december 2022 00:07 schreef Hoempah het volgende:
In de COS was er discussie over het verhaal van Mexx en Martin dat Leila vieze dingen tegen Mexx verteld.
Tijdens het eten zijn er een aantal fragmenten over de 2 streams waar ze dit bespreken.
stream 1: https://streamable.com/t78k5v | https://youtu.be/6mapE8cHm8w
stream 2: https://streamable.com/ru3chn
Mexx verteld het later aan kamer 3
https://streamable.com/wbtlv9
Ja dat zou kunnen, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 15 december 2022 05:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd van de beelden van dat diner. Voelt als invullen van de beelden zonder geluid. Als in alsof Leila op dat moment tegen Mexx zei dat Trump 7 piemels had dan was dat net zo 'aannemelijk'.
Leila kan een flinke temperament hebben, maar ik geloof haar in deze.
En vooral de laatste.quote:Op donderdag 15 december 2022 05:24 schreef puzziepie het volgende:
Toch nog maar ff hier zodat mensen de rel begrijpen
[..]
ehm nou...quote:Op donderdag 15 december 2022 05:24 schreef Flow3r het volgende:
Babet : Nederland weet precies hoe het zit
Het gaat nu niet over opmerkingen maar over dat Mexx gezegd had dat Leila 'aan haar had gezeten 'quote:Op donderdag 15 december 2022 05:24 schreef puzziepie het volgende:
Toch nog maar ff hier zodat mensen de rel begrijpen
[..]
daar hebben we dus heul niks aan in dezequote:Op donderdag 15 december 2022 05:27 schreef FreshFruit het volgende:
Gelukkig hebben wij de de beelden nog.
Ik was op zoek naar dat etentje , want daar begon het verhaal en de leugens van Martin en Mexx over Leilaquote:
Mexx heeft zelfs huilend tegenover KimK gestaan en gezworen op alles dat ze haar moest geloven terwijl ze glashard loogquote:Op donderdag 15 december 2022 05:27 schreef FreshFruit het volgende:
Gelukkig hebben wij de beelden nog.
Al is de leugen nog zo snel...quote:Op donderdag 15 december 2022 05:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx heeft zelfs huilend tegenover KimK gestaan en gezworen op alles dat ze haar moest geloven terwijl ze glashard loog
We weten niet of ze loog want die beelden zijn dus onduidelijkquote:Op donderdag 15 december 2022 05:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx heeft zelfs huilend tegenover KimK gestaan en gezworen op alles dat ze haar moest geloven terwijl ze glashard loog
Ja hoor, heeft alles met deze ruzie te makenquote:Op donderdag 15 december 2022 05:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar dat etentje , want daar begon het verhaal en de leugens van Martin en Mexx over Leila
Mag dat @:Dotteke?
Laat maarquote:Op donderdag 15 december 2022 05:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het gaat nu niet over opmerkingen maar over dat Mexx gezegd had dat Leila 'aan haar had gezeten '
En zonder slipje bij haar bed had gestaan
Exactquote:Op donderdag 15 december 2022 05:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ehm nou...
Heel Nederland moet het doen met wat de regie laat zien en horen...
Aan het gedrag van M&M te zien weten ze heel goed dat ze fout zitten.quote:Op donderdag 15 december 2022 05:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
We weten niet of ze loog want die beelden zijn dus onduidelijk
Dat siert je, jij bent misschien niet zo, maar waarom zou iemand zoiets verzinnen? Ik weet het ook niet, maar vergeet niet dat die mensen zich bewust voor een tv programma hebben opgegeven en misschien een jaar lang alles achter zich laten. Is het aandacht? Uitvlucht? Geen idee, niemand daar is heilig en zoals we zagen met Nadir (drop en limonade) en Madeleine (tondeuse) liegen lijkt soms simpeler dan de waarheid.quote:Op donderdag 15 december 2022 05:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen, daar heb je gelijk in.
Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat een ander dan dus iets BEDENKT en dit rondroept.. maar goed.. Misschien dat Mexx dat wel deed. Ik begrijp daar niks van.
maar dan zeg je dus dat Mexx echt ontspoord is en glashard liegt en verhalen bedenkt?quote:Op donderdag 15 december 2022 05:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Aan het gedrag van M&M te zien weten ze heel goed dat ze fout zitten.
Mijn hypothese is dat Mexx een verhaal wat groter heeft gemaakt dan de werkelijkheid en Mattin het voor waarheid heeft aangenomen.quote:Op donderdag 15 december 2022 05:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat siert je, jij bent misschien niet zo, maar waarom zou iemand zoiets verzinnen? Ik weet het ook niet, maar vergeet niet dat die mensen zich bewust voor een tv programma hebben opgegeven en misschien een jaar lang alles achter zich laten. Is het aandacht? Uitvlucht? Geen idee, niemand daar is heilig en zoals we zagen met Nadir (drop en limonade) en Madeleine (tondeuse) liegen lijkt soms simpeler dan de waarheid.
Ik probeer gewoon even op te komen voor Mexx omdat ik me idd niet kan voorstellen dat je dit bedenkt. Oke aandikken dat doen ze allemaal, maar zo'n beschuldiging bedenken, ik vind het nogal wat. En Leila vind ik wat dubieus qua opmerkingen en gedrag, ook geen heilige. Maar goed, als Mexx dat echt heeft gedaan dan kan ik haar niet meer serieus nemen. Wie weet komen we nog ooit achter de waarheid.quote:Op donderdag 15 december 2022 05:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat siert je, jij bent misschien niet zo, maar waarom zou iemand zoiets verzinnen? Ik weet het ook niet, maar vergeet niet dat die mensen zich bewust voor een tv programma hebben opgegeven en misschien een jaar lang alles achter zich laten. Is het aandacht? Uitvlucht? Geen idee, niemand daar is heilig en zoals we zagen met Nadir (drop en limonade) en Madeleine (tondeuse) liegen lijkt soms simpeler dan de waarheid.
Muizen lopen daar al heel lang, heb die al vaker zien lopen.quote:Op donderdag 15 december 2022 05:34 schreef Silves het volgende:
Lig in bed, nog ff te kijken..zie ik al 3x een muis of rat voorbij komen langs de keukendeur,,bah een rattenplaag daar,
Ik had ooit een lesser op de manege die trots op het schoolplein vertelde dat ze zwanger van me was.quote:Op donderdag 15 december 2022 05:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
maar dan zeg je dus dat Mexx echt ontspoord is en glashard liegt en verhalen bedenkt?
Ja wie weet is dat hetquote:Op donderdag 15 december 2022 05:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn hypothese is dat Mexx een verhaal wat groter heeft gemaakt dan de werkelijkheid en Mattin het voor waarheid heeft aangenomen.
Dom wicht.
Mijn hemelquote:Op donderdag 15 december 2022 05:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
maar dan zeg je dus dat Mexx echt ontspoord is en glashard liegt en verhalen bedenkt?
Anders doe je even aardig en niet alsof ik hier nooit komquote:Op donderdag 15 december 2022 05:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn hemel
Blijf lekker Zwitserland als je niet weet hoe het zit .
Of beschrijf eens iets wat je ziet op de streamsquote:Op donderdag 15 december 2022 05:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn hemel
Blijf lekker Zwitserland als je niet weet hoe het zit .
Heb het niet met niks met die beesten..de laatste wat ik zag was super groot een bizonrat leek het wel..quote:Op donderdag 15 december 2022 05:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Muizen lopen daar al heel lang, heb die al vaker zien lopen.
Dit is toch gewoon op de streams geweest..quote:Op donderdag 15 december 2022 05:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon even op te komen voor Mexx omdat ik me idd niet kan voorstellen dat je dit bedenkt. Oke aandikken dat doen ze allemaal, maar zo'n beschuldiging bedenken, ik vind het nogal wat. En Leila vind ik wat dubieus qua opmerkingen en gedrag, ook geen heilige. Maar goed, als Mexx dat echt heeft gedaan dan kan ik haar niet meer serieus nemen. Wie weet komen we nog ooit achter de waarheid.
Kijk en lees dan beter . En als je het niet wil geloven ook prima , maar hou dan met vragenquote:Op donderdag 15 december 2022 05:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
[..]
Anders doe je even aardig en niet alsof ik hier nooit kom
Dat vooral jaquote:Op donderdag 15 december 2022 05:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Of beschrijf eens iets wat je ziet op de streams
en ook toen waren de meningen verdeeld want de beelden waren niet duidelijkquote:Op donderdag 15 december 2022 05:38 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon op de streams geweest..
Martin heeft gelogen en alles zitten verdraaienquote:Op donderdag 15 december 2022 05:38 schreef pingu66 het volgende:
Toch denk ik dat Mattin het allemaal op heeft geblazen en de show heeft willen stelen,helaas voor hem komt de boomrang terug.
Kamer 5 maakt overuren vanmiddag.
En nu weer proberen te slapen (ziekenhuis afspraak)
slaap lekker en sterktequote:Op donderdag 15 december 2022 05:38 schreef pingu66 het volgende:
Toch denk ik dat Mattin het allemaal op heeft geblazen en de show heeft willen stelen,helaas voor hem komt de boomrang terug.
Kamer 5 maakt overuren vanmiddag.
En nu weer proberen te slapen (ziekenhuis afspraak)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |