Wil wel reageren maar dan moet ik wel weten waarop preciesquote:Op woensdag 14 december 2022 23:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeetje .. dit zegt idd wel genoeg
Dat zou tof zijn.quote:Op woensdag 14 december 2022 23:44 schreef HappyCharly het volgende:
Misschien mag Mirthe wel precies om 12 uur een liedje zingen
What Child Is Thisquote:Op woensdag 14 december 2022 23:44 schreef HappyCharly het volgende:
Misschien mag Mirthe wel precies om 12 uur een liedje zingen
hij heeft voorlopig al een heel erg miniem budget gegeven voor de kerstdagen,quote:Op woensdag 14 december 2022 23:47 schreef woxxel het volgende:
Hij kan beter zakgeld geven desnoods 5 euro pp.
Dan kunnen ze met zn 4 peuken kopen en anderen chocolade ofxo
Heel graag maar dat is geen kerstmuziek zoals je weetquote:Op woensdag 14 december 2022 23:49 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan : Sweet Child O' Mine
Maar dat wordt 'm niet uiteraard.
En dan niks willen doneren.quote:Op woensdag 14 december 2022 23:50 schreef HappyCharly het volgende:
En bij de laatste belletjes alle namen op het scherm voor:
Do They Know It’s Christmas – Band Aid
Ook al een goeie. Jemig.quote:Op woensdag 14 december 2022 23:50 schreef HappyCharly het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Sowiesoquote:Op woensdag 14 december 2022 23:50 schreef HappyCharly het volgende:
Of een Range Rover kopen.quote:Op woensdag 14 december 2022 23:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Babbelette gaat heel veel geld verdienen en vast heel veel doneren.
Je hebt op FOK! ook een speciaal topic voor kerstliedjesquote:Op woensdag 14 december 2022 23:52 schreef Kakadylo het volgende:
Hazes en Elvis mogen ook weleens voorbijkomen zeg
Nee.quote:Op woensdag 14 december 2022 23:56 schreef Kakadylo het volgende:
Christmas on the Dancefloor van Geer zonder Goor is ook wel een geinige om ertussendoor in te gooien
Babs is afgewezen door Jeff in de hottub toen met die eerste boodschappen en gelijk moest zijn naam van het wijnrekquote:Op woensdag 14 december 2022 23:56 schreef puzziepie het volgende:
Alsof Babs op knulletjes als Jeff valt
Grappig
10 dagen al?? zo snel? Waarom was Jeff eigenlijk 5 weken...quote:Op woensdag 14 december 2022 23:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Over 10 dagen is Isaac al weer klaar. Mooi!! Ben hem als manager al zat
Toen ze ladderzat was?quote:Op woensdag 14 december 2022 23:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs iss afgewezen door Jeff in de hottub toen met die eerste boodschappen
Ja die link had ik ook al eens gespamdquote:Op woensdag 14 december 2022 23:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je hebt op FOK! ook een speciaal topic voor kerstliedjes
40+ / Het grote vreselijke Kerstmuziektopic! #2 Santa lalala
Kan je al je leuke kersnummers posten
Wat een onzin verhaalquote:Op woensdag 14 december 2022 23:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs was afgewezen door Jeff in de hottub toen met die eerste boodschappen
Er zijn er heel veel in de loods die niet zo gecharmeerd zijn van Mirthequote:Op woensdag 14 december 2022 23:58 schreef Harry het volgende:
Ik krijg nog niet de indruk dat ze daar scherp zijn op de verjaardag van het mooiste meisje van de Loods.
Ik zag hetquote:Op woensdag 14 december 2022 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die link had ik ook al eens gespamd
Geen idee, Martin was ook 5 weken en Maddy weer 4 weken, Jeff 5 en Isaac 4quote:Op woensdag 14 december 2022 23:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
10 dagen al?? zo snel? Waarom was Jeff eigenlijk 5 weken...
Berend moest haar uit de hottub dragen ja en die deed dat maar al te graagquote:
En ze staan er hypocriet bij de juichen.quote:Op woensdag 14 december 2022 23:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er zijn er heel veel in de loods die niet zo gecharmeerd zijn van Mirthe
1 keer per maand een manager maar moet wel op een woensdag volgens de regels, zoiets. Iemand anders kan het vast beter uitleggen.quote:Op woensdag 14 december 2022 23:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
10 dagen al?? zo snel? Waarom was Jeff eigenlijk 5 weken...
Jij zegt inhoudelijk niks dat zegt al genoeg dus ga vooral door met onelinersquote:Op woensdag 14 december 2022 23:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een onzin verhaal
Het blijft fascinerend , dat wel
Joh ik had wat meer mensenkennis van jou verwacht ipv geneuzelquote:Op donderdag 15 december 2022 00:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jij zegt inhoudelijk niks dus dat zegt al genoeg dus ga vooral door met oneliners
In de buitenwereld lult ook iedereen over elkaar maar dat hoor je niet en op een verjaardag krijgt ook iedereen taart.quote:Op donderdag 15 december 2022 00:04 schreef mootie het volgende:
En iedereen die constant over haar lult krijgt taart.
Je gaat niet naar een verjaardag van iemand die je verafschuwt.quote:Op donderdag 15 december 2022 00:06 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
In de buitenwereld lult ook iedereen over elkaar maar dat hoor je niet en op een verjaardag krijgt ook iedereen taart.
Maar wel heel raar om te zien dat het zo gaat eigenlijk.
Op deze manier blijven we naast mekaar heen praten en dat mag uiteraardquote:Op donderdag 15 december 2022 00:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Joh ik had wat meer mensenkennis van jou verwacht ipv geneuzel
Maar dat weet je dus niet altijd. Zeker niet als het familie betreft.quote:Op donderdag 15 december 2022 00:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Je gaat niet naar een verjaardag van iemand die je verafschuwt.
Schattigquote:Op donderdag 15 december 2022 00:08 schreef mootie het volgende:
Of kijkdoos.
Met tekst.
Jij bent de grootste ster om naar te kijken
Jawelquote:
Gewoon laten zingen want dan komen ze vanzelfquote:Op donderdag 15 december 2022 00:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin is er nooit, heb KimW en Marciano ook niet gezien, zag net idd kenzy en Djedi staan
Mexx was ziek hoorde ikquote:Op donderdag 15 december 2022 00:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gewoon laten zingen want dan komen ze vanzelf
quote:Op donderdag 15 december 2022 00:10 schreef Kakadylo het volgende:
Van de huidige deelnemers vind ik Mirthe de knapste maar haar bovenkamer maakt dat je liever rondjes ervandaan rent
Zo is Janet gewoon.quote:Op donderdag 15 december 2022 00:17 schreef Charlotte-007 het volgende:
De echte echte egoïsten blijven in bed liggen. Bij een andere verjaardag ook, weet even niet meer van wie.
In de kas bezig?quote:Op donderdag 15 december 2022 00:19 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Haha neeeeee niet Janet. Zij is in de kas bezig nu.
Vertrouw die Bern echt voor geen meter dus moeders hou jullie dochters thuisquote:Op donderdag 15 december 2022 00:19 schreef puzziepie het volgende:
En dan komt Mirthie lekker een keer bij ze slapen , gaan ze gezellige dingen met elkaar doen![]()
[ afbeelding ]
Dat klopt! Babbette zei eerder dat ze 6 Ibuprofen had gekregen, en vindt dat wel heel veel. Toen draaide de productie het geluid weg.quote:Op donderdag 15 december 2022 00:21 schreef Flow3r het volgende:
Mexx heeft heel veel pijn![]()
dacht dat Mirthe dat zei
Sascha welquote:Op donderdag 15 december 2022 00:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vertrouw die Bern voor geen meter
Niet heel gek als je iedere dag weer uit een ei komtquote:Op donderdag 15 december 2022 00:19 schreef engine het volgende:
Mirthe vind alles leuk numooi om te zien.
Lulligquote:Op donderdag 15 december 2022 00:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Niet heel gek als je iedere dag weer uit een ei komt
Dat zal een zware bevalling zijn danquote:Op donderdag 15 december 2022 00:23 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat klopt! Babbette zei eerder dat ze 6 Ibuprofen had gekregen, en vindt dat wel heel veel. Toen draaide de productie het geluid weg.
Mirthe fladdert door het levenquote:Op donderdag 15 december 2022 00:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Niet heel gek als je iedere dag weer uit een ei komt
Je weet in ieder geval dat als ze vieze dingen gaan doen er toch sowieso een streamswitch komtquote:Op donderdag 15 december 2022 00:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mexx kruipt net bij Martin in bed
Zoe heeft om 4 uur wacht, zou dat samen met Mexx hebben, maar heeft gezegd dat ze het wel alleen doet, omdat Mexx zo veel pijn heeftquote:Op donderdag 15 december 2022 00:31 schreef Harry het volgende:
Mirthe vindt Eunice een schatje, en kust en knuffelt haar.
Mirthe: dit is veel mooier dan een echte sterrenkijker.
Ah, daar komt Zoe nog aan, en slaapdronken feliciteert ze Mirthe.
Mexx is doodziek kennelijkquote:Op donderdag 15 december 2022 00:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval dat als ze vieze dingen gaan doen er toch sowieso een streamswitch komt
Eens maar snap de frustratie van de mensen daar ookquote:Op donderdag 15 december 2022 00:32 schreef Charlotte-007 het volgende:
Mirthe is met een kleinigheid al zo blij als een kind. Ontwapenend om te zien. Ik mag haar.
Ontwapenend. Een goede typering, vind ik.quote:Op donderdag 15 december 2022 00:32 schreef Charlotte-007 het volgende:
Mirthe is met een kleinigheid al zo blij als een kind. Ontwapenend om te zien. Ik mag haar.
quote:Op donderdag 15 december 2022 00:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Berend moest haar uit de hottub dragen ja en die deed dat maar al te graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Omdat Mirthie een onzichtbare 'handicap' heeft en mensen daar dus nooit bij stilstaan ,teveel verwachtenquote:Op donderdag 15 december 2022 00:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eens maar snap de frustratie van de mensen daar ook
Onzichtbare handicap?quote:Op donderdag 15 december 2022 00:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat Mirthie een onzichtbare 'handicap' heeft en mensen daar dus nooit bij stilstaan ,teveel verwachten
Ik kan daar slecht tegen
Mirthe is leuk. Klaar.quote:Op donderdag 15 december 2022 00:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat Mirthie een onzichtbare 'handicap' heeft en mensen daar dus nooit bij stilstaan ,teveel verwachten
Ik kan daar slecht tegen
Hey Lotte.quote:
Geestelijke uitdaging.quote:
Lariekoekquote:
Halve nacht hè, jij bent van de hele af en toe.quote:Op donderdag 15 december 2022 00:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Lotte.![]()
Ook weer nachtdienst?
Als je ziek bent en zes ibuprofen neemt dan ga je inderdaad met twee mensen klef en heet in een eenpersoonsbed liggen jaquote:Op donderdag 15 december 2022 00:32 schreef Harry het volgende:
Isaac: is ze nu boven??
Babette: je kunt haar nu geen medicatie meer geven hoor..... SL.
Ieuw.quote:Op donderdag 15 december 2022 00:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin doet nog even een beetje zalf op zijn aambei
nee dat begrijp ik ook niet...quote:Op donderdag 15 december 2022 00:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je ziek bent en zes ibuprofen neemt dan ga je inderdaad met twee mensen klef en heet in een eenpersoonsbed liggen ja
Het zal 6 op een dag zijn, mag ik hopen......quote:Op donderdag 15 december 2022 00:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je ziek bent en zes ibuprofen neemt dan ga je inderdaad met twee mensen klef en heet in een eenpersoonsbed liggen ja
sowieso is 6 ibuprofen al volkomen achterlijk.quote:Op donderdag 15 december 2022 00:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
quote:
Weet het niet verder, was een oprechte vraag van mij uit...quote:
Helemaal enthousiast ook nogquote:Op donderdag 15 december 2022 00:41 schreef Kakadylo het volgende:
Mirthe staat gewoon buiten met een opgerolde pak macaroni naar de sterren te kijken
Isaac deelt het blijkbaar uit alsof het M&M's zijnquote:Op donderdag 15 december 2022 00:42 schreef Verida het volgende:
[..]
sowieso is 6 ibuprofen al volkomen achterlijk.
Wat een ( kijk) doosquote:Op donderdag 15 december 2022 00:26 schreef Flow3r het volgende:
Mirthe dacht dat Eunice echte waxinelichtjes in die kijkdoos sterrekijker had gedaan
Nee joh,zei Sas, het zijn neppe lichtjes, anders gaat alles in de hens
Nog over van Halloween aldus Bern
Bern en Sas gaan tandenpoetsen en naar bed
[ afbeelding ]
dan mogen ze wel opletten bij de Febo, straks ligt Mexx met een maagbloeding.quote:Op donderdag 15 december 2022 00:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac deelt het blijkbaar uit alsof het M&M's zijn
Zalf op zijn aambei denk ikquote:Op donderdag 15 december 2022 00:44 schreef spapaars het volgende:
???
Smeert iets op z'n edele delen
[ afbeelding ]
Zoe was iets later, maar was er welquote:Op donderdag 15 december 2022 00:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens mij ontbraken KimK, Marciano en Zoe bij het vieren van de verjaardag van Mirthe om 2400 uur ...
mijn antwoord was dat ookquote:Op donderdag 15 december 2022 00:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Weet het niet verder, was een oprechte vraag van mij uit...
En dan doet ie dat niet even op de wc ofzo, zodat ie daarna z'n handen kan wassen?quote:Op donderdag 15 december 2022 00:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zalf op zijn aambei denk ik
Martin dus niet zo te zienquote:Op donderdag 15 december 2022 00:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dan doet ie dat niet even op de wc ofzo, zodat ie daarna z'n handen kan wassen?
Ja, je hebt gelijkquote:Op donderdag 15 december 2022 00:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe was iets later, maar was er wel
ADHD.quote:Op donderdag 15 december 2022 00:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Klopt.quote:Op donderdag 15 december 2022 00:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat hebben er daar wel meer
Dat zal het dan zijn.quote:Op donderdag 15 december 2022 00:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zalf op zijn aambei denk ik
Nee is nog niet afgelopen, want ze draaien nog wachtquote:Op donderdag 15 december 2022 00:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gaat die Karaoke nog door of is het al afgelopen ?
Er zijn nog een paar die moeten zingen toch?quote:Op donderdag 15 december 2022 00:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee is nog niet afgelopen, want ze draaien nog wacht
Nee, wat bedoel je te zeggen met onzichtbare handicap... Maar als dit je 'oprechte' antwoord is dan laat maar weer.quote:
Dat denk ik ook , die is helemaal blij en wakkerquote:Op donderdag 15 december 2022 00:46 schreef engine het volgende:
Mirthe![]()
Ze zal vast nog wel even verder fladderen vanavond.
Volgens mij wel, maar weet het ook niet zekerquote:Op donderdag 15 december 2022 00:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zijn nog een paar die moeten zingen toch?
trusten en dank voor je filmpjes weer!quote:Op donderdag 15 december 2022 00:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vond het een leuke verjaardag voor Mirthe, ga er nu vandoor, welterusten ....
Sweet dreamsquote:Op donderdag 15 december 2022 00:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vond het een leuke verjaardag voor Mirthe, ga er nu vandoor, welterusten ....
Ik zou niet weten wat ze zou moeten hebben qua handicapquote:Op donderdag 15 december 2022 00:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer is dat een handicapquote:
Volgens mij geen handicap.quote:Op donderdag 15 december 2022 00:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een handicap
Inderdaad. Anders heb ik ook een handicap.quote:Op donderdag 15 december 2022 00:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij geen handicap.
Nee joh, laat je dat niet aanpraten.quote:Op donderdag 15 december 2022 00:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Inderdaad. Anders heb ik ook een handicap.
Ik noemde het niet zo.quote:Op donderdag 15 december 2022 00:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens mijn weten heeft Jeff ook ADHD en zijn er daar meerdere? Wanda ook dacht ik, maar correct me if I'm wrongquote:
ADHD = Attention Deficit Hyperactivity Disorder. Een stoornis dus, volgens de vertaling van Disorder.quote:Op donderdag 15 december 2022 00:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wel, mijn zoon heeft het ookquote:Op donderdag 15 december 2022 00:55 schreef Charlotte-007 het volgende:
Maar iedereen weet wel wat ADHD precies inhoudt?
Laten we niet te gemakkelijk gooien met dit soort termen. Zo niet waardig voor de mensen die dagelijks last ondervinden door hun ADHD.
Het helpt al niet dat ze heel beschermend is opgevoed waardoor je bepaalde antennes mist doordat jou veel is onthoudenquote:Op donderdag 15 december 2022 00:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ze zou moeten hebben qua handicap
Ze heeft het zelf meerdere malen verteld.Ik noem alleen feiten.quote:Op donderdag 15 december 2022 00:55 schreef Charlotte-007 het volgende:
Maar iedereen weet wel wat ADHD precies inhoudt?
Laten we niet te gemakkelijk gooien met dit soort termen. Zo niet waardig voor de mensen die dagelijks last ondervinden door hun ADHD.
Huhquote:Op donderdag 15 december 2022 00:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, wat bedoel je te zeggen met onzichtbare handicap... Maar als dit je 'oprechte' antwoord is dan laat maar weer.
Moet de manager maar een drankje regelen en wat om te snackenquote:Op donderdag 15 december 2022 01:00 schreef spapaars het volgende:
Het blijkt dat daar een gedeelte van de inwoners weigeren een nachtdienst te draaien.
Ik heb eens tegen een persoon met ASS gezegd: stel dat mensen met ASS eigenlijk normaal zijn, en dat alle 'gewone mensen' een afwijking hebben? Het werd mijn grootste vriend!quote:Op donderdag 15 december 2022 00:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik wel, mijn zoon heeft het ook
Ruppie en Ima hebben nasi gemaakt, kunnen ze mooi opetenquote:Op donderdag 15 december 2022 01:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moet de manager maar een drankje regelen en wat om te snacken
Ik geloof je maar deze term wordt heel vaak verkeerd ingezet.quote:Op donderdag 15 december 2022 00:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze heeft het zelf meerdere malen verteld.Ik noem alleen feiten.
Wow, hier word ik stil van.quote:Op donderdag 15 december 2022 01:03 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik heb eens tegen een persoon met ASS gezegd: stel dat mensen met ASS eigenlijk normaal zijn, en dat alle 'gewone mensen' een afwijking hebben? Het werd mijn grootste vriend!
Jij dropt het 'onzichtbare handicap' ding, ik vraag wat je bedoelde omdat ik geen idee had wat ze heeft, je geeft 2x een 'cryptisch' antwoord dus dan zeg ik laat maar. That's all. Helemaal m'n bedoeling niet om er zo'n ding van te maken.quote:Op donderdag 15 december 2022 00:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
HuhHoezo laat maar ? Ik zit het niet te verzinnen of zo
Ik neem dat soort dingen heel erg serieus , omdat het door de meeste mensen wordt afgedaan als lastig , druk , irritant , slecht kunnen luisteren, en nog wat termen die mensen om hun oren geslingerd krijgen . Het is een onzichtbare 'handicap' maar mensen noemen het ook een onzichtbare beperking .
Er is genoeg over te vinden op internet De een mag het lariekoek vinden , de ander vermoeiend . Mirthe wordt altijd weggezet op onterechte manier
Klopt dat je al snel het stempel ADHD krijgt, als je wat drukker bent en je minder goed kan concentreren. Maar Mirthe vertelde idd dat zij die diagnose heeft gehad en een paar meer in de loodsquote:Op donderdag 15 december 2022 01:05 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik geloof je maar deze term wordt heel vaak verkeerd ingezet.
Mensen kunnen ook gewoon wat druk zijn en wat chaotisch zijn maar dat is geen adhd.
Maar goed, gevoelig puntje hiero haha.
Ook interessant ergens wel.
Zal ook eens nietquote:Op donderdag 15 december 2022 01:09 schreef Harry het volgende:
Rupert en Ima zitten in de keuken te schransen.
mssn bedoeld ze Mirthe, omdat ze vaak ook erg kinderlijk overkomt, voor haar leeftijd?quote:Op donderdag 15 december 2022 01:09 schreef Charlotte-007 het volgende:
Puzziepie heeft het over kinderen met adhd. Tja, die zitten niet in de loods.
Zij bestellen voor 33 terwijl 28 en eten tijdens het kokkerellen het restant die 5 dus op en meer van zulksquote:Op donderdag 15 december 2022 01:09 schreef Harry het volgende:
Rupert en Ima zitten in de keuken te schransen.
Mirthe,Wanda en Jeff idd.quote:Op donderdag 15 december 2022 01:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
@:FreshFruit jij bent van de details, weet jij niet wie het ook hebben gezegd ADHD te hebben in de loods?
Je ziet ze altijd herkauwen als ze in de keuken bezig zijnquote:Op donderdag 15 december 2022 01:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zij bestellen voor 33 terwijl 28 en eten tijdens het kokkerellen het restant die 5 dus op en meer van zulks
Dat de Febo daar niet op let.....6 ibuprofen volkomen achterlijk, maar echtquote:Op donderdag 15 december 2022 00:42 schreef Verida het volgende:
[..]
sowieso is 6 ibuprofen al volkomen achterlijk.
Je kan van Jeff zeggen wat je wil maar die dronk vooral wijn en nam sigaretten en daar kom je natuurlijk niet veel van aanquote:Op donderdag 15 december 2022 01:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je ziet ze altijd herkauwen als ze in de keuken bezig zijn
Klopt, het gedrag is bij iedereen anders en niet iedereen heeft dezelfde, hoe leg ik dat goed uit, symptomen.(of moet ik zeggen eigenschappen van ADHD)quote:Op donderdag 15 december 2022 01:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mirthe,Wanda en Jeff idd.
Al weet ik dat het natuurlijk een breed spectrum is.
Ik geef helemaal geen cryptisch antwoord . \Je had ook kunnen vragen wat ik bedoel, of ff kunnen googelenquote:Op donderdag 15 december 2022 01:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jij dropt het 'onzichtbare handicap' ding, ik vraag wat je bedoelde omdat ik geen idee had wat ze heeft, je geeft 2x een 'cryptisch' antwoord dus dan zeg ik laat maar. That's all. Helemaal m'n bedoeling niet om er zo'n ding van te maken.![]()
Verder ben ik het met jouw uitleg helemaal eens. Zij hebben niet alleen met zichzelf te dealen maar ook met de mensen de er geen begrip voor hebben/kunnen opbrengen.
Aan wie zou je hem koppelen in de loods als je mocht kiezenquote:Op donderdag 15 december 2022 01:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mssn daarom mijn zwak voor Jeff, hij doet me aan mijn zoon denken, het ongeduld, de soms onverklaarbare woede, maar ook het plezier dat hij kan maken.
Jij hebt een zwak voor Mirthe om de reden dat zij ADHD heeft, mssn heb ik dat dus om dezelfde reden voor Jeff, lees mijn post hierboven.quote:Op donderdag 15 december 2022 01:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik geef helemaal geen cryptisch antwoord . \Je had ook kunnen vragen wat ik bedoel, of ff kunnen googelen
Dat de een het lariekoek vindt ,dat kan ,maar het is geen grap en het hoeft ook niet als zodanig afgedaan te worden
De meeste mensen zijn hun hele leven bezig om daar mee te leren omgaan , met de vooroordelen /oordelen en verwachtingen . 'Gewoon' iets doen of zeggen dat mensen niet zo druk moeten zijn werk averechts en geeft alleen nog maar meer druk![]()
We snappen elkaar
Nee , ik heb het zelfquote:Op donderdag 15 december 2022 01:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jij hebt een zwak voor Mirthe om de reden dat zij ADHD heeft, mssn heb ik dat dus om dezelfde reden voor Jeff, lees mijn post hierboven.
In mijn ogen is KimD de perfecte partner voor Jeff (in de loods) zij kan tegen hem op en ik vind ze beiden wel een goed/ lief karakter hebben, mssn op een andere manier, maar ze passen, voor nu, wel bij elkaarquote:Op donderdag 15 december 2022 01:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Aan wie zou je hem koppelen in de loods als je mocht kiezen
Deel die mening wel al weet je het daarbuiten dus nooitquote:Op donderdag 15 december 2022 01:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
In mijn ogen is KimD de perfecte partner voor Jeff (in de loods) zij kan tegen hem op en ik vind ze beiden wel een goed/ lief karakter hebben, mssn op een andere manier, maar ze passen, voor nu, wel bij elkaar
Nee daarbuiten niet, in de loods wel.quote:Op donderdag 15 december 2022 01:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Deel die mening wel al weet je het daarbuiten dus nooit
Dat weet je nooit, ze lijken een stel dat elkaar aan kan. Niemand kan in de toekomst kijkenquote:Op donderdag 15 december 2022 01:25 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nee daarbuiten niet, in de loods wel.
Het blijft mijn inziens ook heel raar dat men nooit rekening heeft gehouden dat een man meer calorieën nodig heeft dan een vrouw.quote:Op donderdag 15 december 2022 01:26 schreef Kakadylo het volgende:
Besef even dat Djedi dikker uit die loods gaat dan dat ze erin ging terwijl ze thuis gewoon alles kan eten
quote:Op donderdag 15 december 2022 01:34 schreef spapaars het volgende:
Waar ze ook zitten, altijd haar benen op Jasper
[ afbeelding ]
Het zal je vriendin maar zijn, die je zo ziet met een andere man.quote:Op donderdag 15 december 2022 01:34 schreef spapaars het volgende:
Waar ze ook zitten, altijd haar benen op Jasper
[ afbeelding ]
Heb dat eens gezegd hier en gaf Ruben en Eunice als voorbeeld maar toen kreeg ik alle feministen gelijk op m'n dakquote:Op donderdag 15 december 2022 01:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Het blijft mijn inziens ook heel raar dat men nooit rekening heeft gehouden dat een man meer calorieën nodig heeft dan een vrouw.
En toen zweeg je maar want je werd bang.quote:Op donderdag 15 december 2022 01:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb dat eens gezegd hier en gaf Ruben en Eunice als voorbeeld maar toen kreeg ik alle feministen gelijk op m'n dak
Heb m'n zegje gedaan en de rest zal wel daar begin ik niet eens aanquote:Op donderdag 15 december 2022 01:43 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
En toen zweeg je maar want je werd bang.
Uitdaging minimaal geprobeerd en niet gelukt en ik geef je groot gelijk.quote:Op donderdag 15 december 2022 01:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb m'n zegje gedaan en de rest zal wel daar begin ik niet eens aan
Dat deed ik letterlijk met "onzichtbare handicap?". Nogmaals het was niet mijn bedoeling er zo'n ding van te maken, maar ik gooi dit misverstand op 'het nadeel van text only'quote:Op donderdag 15 december 2022 01:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik geef helemaal geen cryptisch antwoord . \Je had ook kunnen vragen wat ik bedoel, of ff kunnen googelen
Dat de een het lariekoek vindt ,dat kan ,maar het is geen grap en het hoeft ook niet als zodanig afgedaan te worden
De meeste mensen zijn hun hele leven bezig om daar mee te leren omgaan , met de vooroordelen /oordelen en verwachtingen . 'Gewoon' iets doen of zeggen dat mensen niet zo druk moeten zijn werk averechts en geeft alleen nog maar meer druk![]()
We snappen elkaar
Ga daar niet eens aan beginnen want bevooroordeelde mening die vaststaat dus dan praat ik veel liever tegen mezelfquote:Op donderdag 15 december 2022 01:46 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Uitdaging minimaal geprobeerd en niet gelukt en ik geef je groot gelijk.
Jeff zegt ook dat ie verliefd is geworden op haar karakter maar in een andere setting haar straal voorbij zou zijn gelopenquote:Op donderdag 15 december 2022 01:25 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nee daarbuiten niet, in de loods wel.
in grote lijnen heb je gelijk, mannen hebben meer nodig dan vrouwen. Maar... het ligt er wel aan hoe actief/ sportief je bent en hoeveel je op een dag verbrand. Ik denk dat een man die de hele dag op de bank ligt, minder nodig heeft dan een vrouw die sport en heel actief is.quote:Op donderdag 15 december 2022 01:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ga daar niet eens aan beginnen want bevooroordeelde mening die vaststaat dus dan praat ik veel liever tegen mezelf
Uiteindelijk moet je met het karakter leven, uiterlijk veranderdquote:Op donderdag 15 december 2022 01:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff zegt ook dat ie verliefd is geworden op haar karakter maar in een andere setting haar straal voorbij zou zijn gelopen
In de buitenwereld krijg je echter ook te maken met haar vriendenkring en andere bezigheden of randzaken want dat krijg je er dan ook bij. Jeff schijt ergens in zijn broek als KimD er eerder uitgaat dan hijzelf. Wetende dat ze die kerel dan gaat opzoeken.quote:Op donderdag 15 december 2022 01:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet je met het karakter leven, uiterlijk veranderd
Klinkt als de slogan van Isaac.quote:Op donderdag 15 december 2022 01:46 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Uitdaging minimaal geprobeerd en niet gelukt en ik geef je groot gelijk.
Eerder Zoe in dit gevalquote:Op donderdag 15 december 2022 02:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klinkt als de slogan van Isaac.
Nee we snappen elkaar , en alleen maar tof als mensen verder kijken en vragen stellen.quote:Op donderdag 15 december 2022 01:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat deed ik letterlijk met "onzichtbare handicap?". Nogmaals het was niet mijn bedoeling er zo'n ding van te maken, maar ik gooi dit misverstand op 'het nadeel van text only'
Trusten Moes.quote:Op donderdag 15 december 2022 02:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Time for bed, slaap lekker allemaal![]()
Slaap lekker!quote:Op donderdag 15 december 2022 02:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Time for bed, slaap lekker allemaal![]()
Neequote:Op donderdag 15 december 2022 02:33 schreef KinKiJan het volgende:
Tellen die zangduo's eigenlijk ook dubbel voor 'de kassa' ?
Onze boekhouder.quote:Op donderdag 15 december 2022 02:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ok, dan staat de teller nu op 675,-
Vaak ook nietquote:Op donderdag 15 december 2022 02:36 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Hij is ook scherp hoor in zijn comments af en toe.
Zegt altijd te vallen op de verkeerde types waarbij ze zich moet aanpassen tegen haar natuur in en trapt er telkens weer inquote:Op donderdag 15 december 2022 02:29 schreef Charlotte-007 het volgende:
Kim kapster denkt echt dat Marciano na dit programma door gaat met haar. Dus nee.
Dus verdedigt ze zichzelf. Maar is Marciano dan echt de slechterik of is Kim gewoon stom bezig of allebei. Het is de dynamiek.quote:Op donderdag 15 december 2022 02:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zegt altijd te vallen op de verkeerde types waarbij ze zich moet aanpassen tegen haar natuur in en trapt er telkens weer in
Is vrouw eigen...quote:Op donderdag 15 december 2022 02:40 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dus verdedigt ze zichzelf. Maar is Marciano dan echt de slechterik of is Kim gewoon stom bezig of allebei. Het is de dynamiek.
quote:Op donderdag 15 december 2022 02:41 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Onderschat jezelf niet. Ik lees je erg graag.
Zij zegt dan dat ze verliefd is op die man en dat gevoel niet meer kan uitschakelen dus gaat ze zich maar zo opstellenquote:Op donderdag 15 december 2022 02:40 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dus verdedigt ze zichzelf. Maar is Marciano dan echt de slechterik of is Kim gewoon stom bezig of allebei. Het is de dynamiek.
quote:Op donderdag 15 december 2022 02:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zij zegt dan dat ze verliefd is op die man en dat gevoel niet meer kan uitschakelen dus gaat ze zich maar zo opstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |