SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Warm bad usersquote:Op woensdag 14 december 2022 22:09 schreef Zipportal het volgende:
@:Coco @:fetx @:caland @:wereldgozer @:adolfhitler @:mengele @:powerloungen @:stalin @:dr_flash
quote:Op woensdag 14 december 2022 22:09 schreef Zipportal het volgende:
@:Coco @:fetx @:caland @:wereldgozer @:adolfhitler @:mengele @:powerloungen @:stalin @:dr_flash
quote:Op woensdag 14 december 2022 22:09 schreef Zipportal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Zelfs Mickey is een GENOT want WKquote:Op donderdag 15 december 2022 08:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
WE MOGEN VANAVOND
Met Mickey Mansell
Veronika Korolevaquote:Op donderdag 15 december 2022 09:55 schreef mabo11 het volgende:
Hoe heette die Russische/Poolse ofzo knappe vrouwelijke dartser?
quote:Op donderdag 15 december 2022 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veronika Koroleva
tenminste, een jaar of 6 geleden nog wel. Beetje jong ook.
In mijn geheugen had ik een knappere maar toch bedankt!quote:Op donderdag 15 december 2022 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
En anders bedoel je misschien Anastasia Dobromyslova.
#rtl7viaplaydartsquote:Op donderdag 15 december 2022 10:25 schreef Zipportal het volgende:
Nul reclame op social media voor dartsen van Viaplay.
Ja viel mij ook een beetje tegen hoe het er tegenwoordig allemaal uit zietquote:Op donderdag 15 december 2022 10:17 schreef mabo11 het volgende:
[..]
[..]
In mijn geheugen had ik een knappere maar toch bedankt!
Was nog een mooie bonusvraag voor de Nostra geweest: Wat is eerder naar de klote: Viaplay of Twitter? @wimderonquote:
Het is wel een beetje als ontmaagd worden door een ouwe lelijke kale hoer.quote:Op donderdag 15 december 2022 09:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zelfs Mickey is een GENOT want WK
Nee.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
Mag deze in de OP? @:zipportal
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 december 2022 18:51 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ja of deze klassieker.
[ afbeelding ]
Meer OP-geschikt materiaal dan MVG met 5 negers jaquote:
Frikjes erin?quote:Op donderdag 15 december 2022 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Bad is bijna net zo warm als de airfryer maat
Misschien vanavondquote:
OK Jerry..quote:Beau Greaves schrijf die naam maar op
Ik moet niet vergeten hem na 3 januari op te zeggen. Misschien weer van stal halen voor de F1 maar overweeg ook andere opties.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:31 schreef SilverEyes het volgende:
Ook weer even m'n Viaplay abo nieuw leven ingeroepen. Bring it on!
User @Zipportal zal ons 3 januari een reminder sturen.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik moet niet vergeten hem na 3 januari op te zeggen. Misschien weer van stal halen voor de F1 maar overweeg ook andere opties.
Nou nee hoor, lekker op tijd te bedde genotquote:
Oké bedplasserquote:Op donderdag 15 december 2022 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee hoor, lekker op tijd te bedde genot![]()
Waarom nou weer meteen zoquote:
Warm bed.quote:Op donderdag 15 december 2022 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom nou weer meteen zoTeleurstellend persoon.
Te veel om in te vullenquote:Op donderdag 15 december 2022 19:11 schreef engine het volgende:
Volgens mij inmiddels alles ingevuld. Ik ben er klaar voor
quote:
Geen Nostra?quote:Op donderdag 15 december 2022 19:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Voorspelspel en Scorito, heel overzichtelijk.
Oh dat is wel mooi en betaalbaar, misschien doe ik dat wel al heb ik al Viaplay is dat Engelse commentaar natuurlijk wel superieurquote:Op donderdag 15 december 2022 17:22 schreef DeeBee het volgende:
Maandje PDC TV voor dit genot, let's go!
Het kan zelfs gratis als je even in je DM kijkt!quote:Op donderdag 15 december 2022 19:17 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Oh dat is wel mooi en betaalbaar, misschien doe ik dat wel al heb ik al Viaplay is dat Engelse commentaar natuurlijk wel superieurHeb je daar een creditcard voor nodig?
Erg jammer dat het zeer sympathieke Scorito tegenwoordig ook geld vraagt voor het darts WK. Terwijl ik het alleen daarvoor gebruikquote:Op donderdag 15 december 2022 19:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Voorspelspel en Scorito, heel overzichtelijk.
Ik woon wel in Qatar, in Nederland werkt PDC TV niet (misschien met VPN?)quote:Op donderdag 15 december 2022 19:17 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Oh dat is wel mooi en betaalbaar, misschien doe ik dat wel al heb ik al Viaplay is dat Engelse commentaar natuurlijk wel superieurHeb je daar een creditcard voor nodig?
Je mag ook alles ineens invullen. De vragen waarbij later invullen rullevant wordt vallen volgens mij allemaal wel na kerst.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet aan dagspelletjes meedoen.
Ter compensatie heb ik Gilding als captain in R1.
Nah, ik wil het risico gewoon niet lopen dat ik ook post-kerst ergens tegen de lamp loop en mijn spel naar de klote is.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je mag ook alles ineens invullen. De vragen waarbij later invullen rullevant wordt vallen volgens mij allemaal wel na kerst.
Wat is jouw mooiste herinnering aan het vorige WK?quote:Op donderdag 15 december 2022 19:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nah, ik wil het risico gewoon niet lopen dat ik ook post-kerst ergens tegen de lamp loop en mijn spel naar de klote is.
Price v Smith.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw mooiste herinnering aan het vorige WK?
Edgar zit altijd mis met zn voorspellingenquote:Op donderdag 15 december 2022 19:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Live EdgarTV met gesmolten kaars Durrant
ik wilde ff zn kaalheid matchenquote:Op donderdag 15 december 2022 19:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor Mikkie Mansell, wie had dat ooit gedacht
wil ook wel met jou voorspelquote:Op donderdag 15 december 2022 19:55 schreef Lonaa het volgende:
Poh. Net op tijd alle voorspelshit ingevuld.
Hallo.
Streamquote:Op donderdag 15 december 2022 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ugh, viaplay hep er geen zin in
Valt wel meequote:Op donderdag 15 december 2022 19:58 schreef Lonaa het volgende:
Gaat die stream nou zo mokererg achterlopen tov Viaplay?
Volgens mij niet eens zoveelquote:Op donderdag 15 december 2022 19:58 schreef Lonaa het volgende:
Gaat die stream nou zo mokererg achterlopen tov Viaplay?
quote:
Good.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij niet eens zoveel
Daar had een groen mannetje uit The Legend of Zelda moeten staan.quote:
Treurig figuur. Ook dat moeten benoemenquote:Op donderdag 15 december 2022 19:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wij zullen gastmodden als dat nodig is!
Tenenkrommend ja.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Treurig figuur. Ook dat moeten benoemen
Niet zo serieus nemen Hans...quote:Op donderdag 15 december 2022 20:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Treurig figuur. Ook dat moeten benoemen
Zak in elkaar joh kk gek.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Doen ze geen Mr Bean meerquote:Op donderdag 15 december 2022 20:01 schreef Mani89 het volgende:
Waarom is er op RTL 7 nog steeds Pawn Stars?
Mr. Bean liep uit.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:01 schreef Mani89 het volgende:
Waarom is er op RTL 7 nog steeds Pawn Stars?
Tagliano kon het in zijn eentje af. Met gemak.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog steeds wel kanquote:Op donderdag 15 december 2022 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tagliano kon het in zijn eentje af. Met gemak.
En hij accepteerde het dat we hem liefkozend ‘nazi Tagli’ noemden. Genieten.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tagliano kon het in zijn eentje af. Met gemak.
@Lonaa klopt dit?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog steeds wel kan
Beste mods hebben geen knopjes nodig (al heb ik uit bronnen vernomen dat ik érg goed ben met knopjes)
@Lonaa graag duiding.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beste mods hebben geen knopjes nodig (al heb ik uit bronnen vernomen dat ik érg goed ben met knopjes)
kloptquote:Op donderdag 15 december 2022 20:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen beeld op 200 ziggo/225 kpn?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:02 schreef Ronzz het volgende:
Laat even weten hoe het is, dan weet ik of ik abbo ga nemen op Viaplay.
RIP in piecesquote:Op donderdag 15 december 2022 20:04 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.hesgoal.com/
Ach.
IK WAS NIET SERIEUS DEBIELquote:Op donderdag 15 december 2022 20:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In dit warme bad hoef je je niet te profileren als mod. DOE HET DAN OOK NIET.
En hersgoal?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:04 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.hesgoal.com/
Ach.
Nog een streamsite offline die ik vaak gebruikte.quote:This domain name has been seized by Homeland Security Investigations (HSI) pursuant to a warrant issued by the United States District Court for the District of Maryland under the authority of, inter alia, Title 18, United States Code, Section 2323.
It is unlawful to reproduce or distribute copyrighted material including movies, music, software, or games without authorization.
Individuals who do so risk criminal prosecution under Title 18, United states code, Section 2319. First time offenders convicted of a criminal felony copyright violation face up to five years in prison, fines, restitution, and forfeiture.
kijk je voor het vlaggetjequote:Op donderdag 15 december 2022 20:06 schreef thedeedster het volgende:
Ik zit er klaar voor.![]()
Hopelijk meer succes dan met het voetbal.
En welke is dit?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nog een streamsite offline die ik vaak gebruikte.
Werkt hier primaquote:Op donderdag 15 december 2022 20:06 schreef Lonaa het volgende:
Stream kapot.![]()
Dit is NIET mijn avond.
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nog een streamsite offline die ik vaak gebruikte.
Ja, alles voor 12:00 ingeleverd. Vandaag kon ik echter verder aan de wetenschap doneren. 1,5 uur OV-vertraging (lol).quote:Op donderdag 15 december 2022 20:06 schreef Coco het volgende:
@:Alaphilippe_
Had je nog je opdracht op tijd af?
Bij de Duitser.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:07 schreef Tagliano het volgende:
Kijken er nog mensen op de Belg eigenlijk
Hedde gij Viaplay dan?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Annemarie is een stukje onoprechtheid , autocue en Jeroen Stekelenburg in 1
De wattequote:Op donderdag 15 december 2022 20:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, hij doet het weer. De shield niet though. Fuck me.
De unit die maakt dat ik de stream via mijn laptop op de tv kan beloeren.quote:
Ik kijk rechtstreeks op mijn tv en dan de externe streamquote:Op donderdag 15 december 2022 20:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De unit die maakt dat ik de stream via mijn laptop op de tv kan beloeren.
Met dit soort adviezen zou ik toch een beetje uitkijken. Maar een idee.quote:
Niet per se. Wil vooral vermaakt worden. Mooie wedstrijden.quote:
Han Peekel wordt uitgestrooidquote:
Het kan alleen maar meer chaos geven hetgeen me prima lijktquote:Op donderdag 15 december 2022 20:08 schreef Slobeend het volgende:
Erg jammer dat we niet allemaal naar Viaplay kijken.
Ik geloof niet...dat ik dat kan?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kijk rechtstreeks op mijn tv en dan de externe stream
Ik met je moeder gisteravond wel!quote:Op donderdag 15 december 2022 20:09 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Niet per se. Wil vooral vermaakt worden. Mooie wedstrijden.
En dat was met Oranje niet het geval.
Moeten jullie weten! Ik heb al een vingerhoedje vol pooooohquote:Op donderdag 15 december 2022 20:09 schreef Coco het volgende:
@:zipportal @:chevycaprice en ik boycotten Viaplay.
Dat heeft mijn geheugen al lang verlatenquote:Op donderdag 15 december 2022 20:09 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Alles is beter dan Marcel Maijer aids.
Uhmquote:Op donderdag 15 december 2022 20:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Misschien?
Ik weet dit toch niet joh.
is dit de eerste beantwoorde vraag van dit jaar?quote:
Ludieke foto's inzenden genotquote:Op donderdag 15 december 2022 20:10 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk doet Viaplay weer de huiskamervraag. Woonkamers met vloertegels. @:de_kraam
Ga gewoon een keer langs joh.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uhm
Heb je een internetbrowser op je tv en apps als netflix of echt alleen zenders enzo
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uhm
Heb je een internetbrowser op je tv en apps als netflix of echt alleen zenders enzo
Ja maar dan kan ik dus zelf geen darten kijkenquote:
Die zit in een urn.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik met je moeder gisteravond wel!
Lijkt alsof hij al een operatie gehad heeft en al het vel er nog hangt.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Of het is de belichting, of Part is zorgwekkend dik geworden in de laatste dagen.
Nou pak maar een keer de handleiding erbijquote:Op donderdag 15 december 2022 20:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nee, ik kan wel Netflixen maar ik kan geloof ik nie browsen want dan had ik me wel gered.
Als hij niet meer bijgeschilderd wordt wel jaquote:Op donderdag 15 december 2022 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is dit de eerste beantwoorde vraag van dit jaar?
Nou dat is wel gek.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:12 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb nou een stream die ineens schakelde van Sky naar RTV Drenthe (lol)
Ja dat lijkt me een goed idee.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou pak maar een keer de handleiding erbij
Bonte Wever genotquote:Op donderdag 15 december 2022 20:12 schreef De_Kraam het volgende:
Godstalent uut Drenthe.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:12 schreef De_Kraam het volgende:
Heb je wel een streamtekentje? Ik kan wel linkje delen?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nee, ik kan wel Netflixen maar ik kan geloof ik nie browsen want dan had ik me wel gered.
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:12 schreef Mani89 het volgende:
John Part is zelf twice as big as anything else.
Zijn buik hing al zo ver voorover bij Player Championships en GSOD.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Of het is de belichting, of Part is zorgwekkend dik geworden in de laatste dagen.
Zeg nieuweling, dit is een warm bad! We doen hier normaal tegen elkaar!!!!quote:Op donderdag 15 december 2022 20:12 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Die zit in een urn.
Wat ik je nu toe wens, zou me een ban kosten.
Zeg het ze bowa!quote:Op donderdag 15 december 2022 20:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeg nieuweling, dit is een warm bad! We doen hier normaal tegen elkaar!!!!
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:12 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Die zit in een urn.
Wat ik je nu toe wens, zou me een ban kosten.
Nieuweling? Ik loop al jaren op dit forum rond.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeg nieuweling, dit is een warm bad! We doen hier normaal tegen elkaar!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |