Moeten jullie weten! Ik heb al een vingerhoedje vol pooooohquote:Op donderdag 15 december 2022 20:09 schreef Coco het volgende:
@:zipportal @:chevycaprice en ik boycotten Viaplay.
Dat heeft mijn geheugen al lang verlatenquote:Op donderdag 15 december 2022 20:09 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Alles is beter dan Marcel Maijer aids.
Uhmquote:Op donderdag 15 december 2022 20:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Misschien?
Ik weet dit toch niet joh.
is dit de eerste beantwoorde vraag van dit jaar?quote:
Ludieke foto's inzenden genotquote:Op donderdag 15 december 2022 20:10 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk doet Viaplay weer de huiskamervraag. Woonkamers met vloertegels. @:de_kraam
Ga gewoon een keer langs joh.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uhm
Heb je een internetbrowser op je tv en apps als netflix of echt alleen zenders enzo
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uhm
Heb je een internetbrowser op je tv en apps als netflix of echt alleen zenders enzo
Ja maar dan kan ik dus zelf geen darten kijkenquote:
Die zit in een urn.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik met je moeder gisteravond wel!
Lijkt alsof hij al een operatie gehad heeft en al het vel er nog hangt.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Of het is de belichting, of Part is zorgwekkend dik geworden in de laatste dagen.
Nou pak maar een keer de handleiding erbijquote:Op donderdag 15 december 2022 20:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nee, ik kan wel Netflixen maar ik kan geloof ik nie browsen want dan had ik me wel gered.
Als hij niet meer bijgeschilderd wordt wel jaquote:Op donderdag 15 december 2022 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is dit de eerste beantwoorde vraag van dit jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |