Ik kijk rechtstreeks op mijn tv en dan de externe streamquote:Op donderdag 15 december 2022 20:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De unit die maakt dat ik de stream via mijn laptop op de tv kan beloeren.
Met dit soort adviezen zou ik toch een beetje uitkijken. Maar een idee.quote:
Niet per se. Wil vooral vermaakt worden. Mooie wedstrijden.quote:
Han Peekel wordt uitgestrooidquote:
Het kan alleen maar meer chaos geven hetgeen me prima lijktquote:Op donderdag 15 december 2022 20:08 schreef Slobeend het volgende:
Erg jammer dat we niet allemaal naar Viaplay kijken.
Ik geloof niet...dat ik dat kan?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kijk rechtstreeks op mijn tv en dan de externe stream
Ik met je moeder gisteravond wel!quote:Op donderdag 15 december 2022 20:09 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Niet per se. Wil vooral vermaakt worden. Mooie wedstrijden.
En dat was met Oranje niet het geval.
Moeten jullie weten! Ik heb al een vingerhoedje vol pooooohquote:Op donderdag 15 december 2022 20:09 schreef Coco het volgende:
@:zipportal @:chevycaprice en ik boycotten Viaplay.
Dat heeft mijn geheugen al lang verlatenquote:Op donderdag 15 december 2022 20:09 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Alles is beter dan Marcel Maijer aids.
Uhmquote:Op donderdag 15 december 2022 20:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Misschien?
Ik weet dit toch niet joh.
is dit de eerste beantwoorde vraag van dit jaar?quote:
Ludieke foto's inzenden genotquote:Op donderdag 15 december 2022 20:10 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk doet Viaplay weer de huiskamervraag. Woonkamers met vloertegels. @:de_kraam
Ga gewoon een keer langs joh.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uhm
Heb je een internetbrowser op je tv en apps als netflix of echt alleen zenders enzo
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uhm
Heb je een internetbrowser op je tv en apps als netflix of echt alleen zenders enzo
Ja maar dan kan ik dus zelf geen darten kijkenquote:
Die zit in een urn.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik met je moeder gisteravond wel!
Lijkt alsof hij al een operatie gehad heeft en al het vel er nog hangt.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Of het is de belichting, of Part is zorgwekkend dik geworden in de laatste dagen.
Nou pak maar een keer de handleiding erbijquote:Op donderdag 15 december 2022 20:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nee, ik kan wel Netflixen maar ik kan geloof ik nie browsen want dan had ik me wel gered.
Als hij niet meer bijgeschilderd wordt wel jaquote:Op donderdag 15 december 2022 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is dit de eerste beantwoorde vraag van dit jaar?
Nou dat is wel gek.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:12 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb nou een stream die ineens schakelde van Sky naar RTV Drenthe (lol)
Ja dat lijkt me een goed idee.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou pak maar een keer de handleiding erbij
Bonte Wever genotquote:Op donderdag 15 december 2022 20:12 schreef De_Kraam het volgende:
Godstalent uut Drenthe.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:12 schreef De_Kraam het volgende:
Heb je wel een streamtekentje? Ik kan wel linkje delen?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nee, ik kan wel Netflixen maar ik kan geloof ik nie browsen want dan had ik me wel gered.
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:12 schreef Mani89 het volgende:
John Part is zelf twice as big as anything else.
Zijn buik hing al zo ver voorover bij Player Championships en GSOD.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Of het is de belichting, of Part is zorgwekkend dik geworden in de laatste dagen.
Zeg nieuweling, dit is een warm bad! We doen hier normaal tegen elkaar!!!!quote:Op donderdag 15 december 2022 20:12 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Die zit in een urn.
Wat ik je nu toe wens, zou me een ban kosten.
Zeg het ze bowa!quote:Op donderdag 15 december 2022 20:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeg nieuweling, dit is een warm bad! We doen hier normaal tegen elkaar!!!!
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:12 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Die zit in een urn.
Wat ik je nu toe wens, zou me een ban kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |