SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Warm bad usersquote:Op woensdag 14 december 2022 22:09 schreef Zipportal het volgende:
@:Coco @:fetx @:caland @:wereldgozer @:adolfhitler @:mengele @:powerloungen @:stalin @:dr_flash
quote:Op woensdag 14 december 2022 22:09 schreef Zipportal het volgende:
@:Coco @:fetx @:caland @:wereldgozer @:adolfhitler @:mengele @:powerloungen @:stalin @:dr_flash
quote:Op woensdag 14 december 2022 22:09 schreef Zipportal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Zelfs Mickey is een GENOT want WKquote:Op donderdag 15 december 2022 08:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
WE MOGEN VANAVOND
Met Mickey Mansell
Veronika Korolevaquote:Op donderdag 15 december 2022 09:55 schreef mabo11 het volgende:
Hoe heette die Russische/Poolse ofzo knappe vrouwelijke dartser?
quote:Op donderdag 15 december 2022 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veronika Koroleva
tenminste, een jaar of 6 geleden nog wel. Beetje jong ook.
In mijn geheugen had ik een knappere maar toch bedankt!quote:Op donderdag 15 december 2022 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
En anders bedoel je misschien Anastasia Dobromyslova.
#rtl7viaplaydartsquote:Op donderdag 15 december 2022 10:25 schreef Zipportal het volgende:
Nul reclame op social media voor dartsen van Viaplay.
Ja viel mij ook een beetje tegen hoe het er tegenwoordig allemaal uit zietquote:Op donderdag 15 december 2022 10:17 schreef mabo11 het volgende:
[..]
[..]
In mijn geheugen had ik een knappere maar toch bedankt!
Was nog een mooie bonusvraag voor de Nostra geweest: Wat is eerder naar de klote: Viaplay of Twitter? @wimderonquote:
Het is wel een beetje als ontmaagd worden door een ouwe lelijke kale hoer.quote:Op donderdag 15 december 2022 09:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zelfs Mickey is een GENOT want WK
Nee.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
Mag deze in de OP? @:zipportal
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 december 2022 18:51 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ja of deze klassieker.
[ afbeelding ]
Meer OP-geschikt materiaal dan MVG met 5 negers jaquote:
Frikjes erin?quote:Op donderdag 15 december 2022 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Bad is bijna net zo warm als de airfryer maat
Misschien vanavondquote:
OK Jerry..quote:Beau Greaves schrijf die naam maar op
Ik moet niet vergeten hem na 3 januari op te zeggen. Misschien weer van stal halen voor de F1 maar overweeg ook andere opties.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:31 schreef SilverEyes het volgende:
Ook weer even m'n Viaplay abo nieuw leven ingeroepen. Bring it on!
User @Zipportal zal ons 3 januari een reminder sturen.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik moet niet vergeten hem na 3 januari op te zeggen. Misschien weer van stal halen voor de F1 maar overweeg ook andere opties.
Nou nee hoor, lekker op tijd te bedde genotquote:
Oké bedplasserquote:Op donderdag 15 december 2022 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee hoor, lekker op tijd te bedde genot![]()
Waarom nou weer meteen zoquote:
Warm bed.quote:Op donderdag 15 december 2022 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom nou weer meteen zoTeleurstellend persoon.
Te veel om in te vullenquote:Op donderdag 15 december 2022 19:11 schreef engine het volgende:
Volgens mij inmiddels alles ingevuld. Ik ben er klaar voor
quote:
Geen Nostra?quote:Op donderdag 15 december 2022 19:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Voorspelspel en Scorito, heel overzichtelijk.
Oh dat is wel mooi en betaalbaar, misschien doe ik dat wel al heb ik al Viaplay is dat Engelse commentaar natuurlijk wel superieurquote:Op donderdag 15 december 2022 17:22 schreef DeeBee het volgende:
Maandje PDC TV voor dit genot, let's go!
Het kan zelfs gratis als je even in je DM kijkt!quote:Op donderdag 15 december 2022 19:17 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Oh dat is wel mooi en betaalbaar, misschien doe ik dat wel al heb ik al Viaplay is dat Engelse commentaar natuurlijk wel superieurHeb je daar een creditcard voor nodig?
Erg jammer dat het zeer sympathieke Scorito tegenwoordig ook geld vraagt voor het darts WK. Terwijl ik het alleen daarvoor gebruikquote:Op donderdag 15 december 2022 19:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Voorspelspel en Scorito, heel overzichtelijk.
Ik woon wel in Qatar, in Nederland werkt PDC TV niet (misschien met VPN?)quote:Op donderdag 15 december 2022 19:17 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Oh dat is wel mooi en betaalbaar, misschien doe ik dat wel al heb ik al Viaplay is dat Engelse commentaar natuurlijk wel superieurHeb je daar een creditcard voor nodig?
Je mag ook alles ineens invullen. De vragen waarbij later invullen rullevant wordt vallen volgens mij allemaal wel na kerst.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet aan dagspelletjes meedoen.
Ter compensatie heb ik Gilding als captain in R1.
Nah, ik wil het risico gewoon niet lopen dat ik ook post-kerst ergens tegen de lamp loop en mijn spel naar de klote is.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je mag ook alles ineens invullen. De vragen waarbij later invullen rullevant wordt vallen volgens mij allemaal wel na kerst.
Wat is jouw mooiste herinnering aan het vorige WK?quote:Op donderdag 15 december 2022 19:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nah, ik wil het risico gewoon niet lopen dat ik ook post-kerst ergens tegen de lamp loop en mijn spel naar de klote is.
Price v Smith.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw mooiste herinnering aan het vorige WK?
Edgar zit altijd mis met zn voorspellingenquote:Op donderdag 15 december 2022 19:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Live EdgarTV met gesmolten kaars Durrant
ik wilde ff zn kaalheid matchenquote:Op donderdag 15 december 2022 19:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor Mikkie Mansell, wie had dat ooit gedacht
wil ook wel met jou voorspelquote:Op donderdag 15 december 2022 19:55 schreef Lonaa het volgende:
Poh. Net op tijd alle voorspelshit ingevuld.
Hallo.
Streamquote:Op donderdag 15 december 2022 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ugh, viaplay hep er geen zin in
Valt wel meequote:Op donderdag 15 december 2022 19:58 schreef Lonaa het volgende:
Gaat die stream nou zo mokererg achterlopen tov Viaplay?
Volgens mij niet eens zoveelquote:Op donderdag 15 december 2022 19:58 schreef Lonaa het volgende:
Gaat die stream nou zo mokererg achterlopen tov Viaplay?
quote:
Good.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij niet eens zoveel
Daar had een groen mannetje uit The Legend of Zelda moeten staan.quote:
Treurig figuur. Ook dat moeten benoemenquote:Op donderdag 15 december 2022 19:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wij zullen gastmodden als dat nodig is!
Tenenkrommend ja.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Treurig figuur. Ook dat moeten benoemen
Niet zo serieus nemen Hans...quote:Op donderdag 15 december 2022 20:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Treurig figuur. Ook dat moeten benoemen
Zak in elkaar joh kk gek.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Doen ze geen Mr Bean meerquote:Op donderdag 15 december 2022 20:01 schreef Mani89 het volgende:
Waarom is er op RTL 7 nog steeds Pawn Stars?
Mr. Bean liep uit.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:01 schreef Mani89 het volgende:
Waarom is er op RTL 7 nog steeds Pawn Stars?
Tagliano kon het in zijn eentje af. Met gemak.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |