Daar begon ze al meteen in de eerste zin gelijk meequote:Op woensdag 14 december 2022 20:33 schreef engine het volgende:
3 maanden geleden hield ik zoiets vast
Misschien wel verstandig om niet dezelfde boom te kiezenquote:Op woensdag 14 december 2022 20:33 schreef Kakadylo het volgende:
Wendy is gewoon een toppertje dus Jeff en Wanda gaan samen maar tierend in een boom zitten
Kamer 3quote:Op woensdag 14 december 2022 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga een extreem domme vraag stellen: K3 is Wanda en wie verder en waarom worden ze K3 genoemd?
Kamer 3 en verder klopt het ook welquote:Op woensdag 14 december 2022 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga een extreem domme vraag stellen: K3 is Wanda en wie verder en waarom worden ze K3 genoemd?
Jawelquote:Op woensdag 14 december 2022 20:35 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien wel verstandig om niet dezelfde boom te kiezen
Och wat ben ik een domme doos. Dank je welquote:
Kleutertjeskamerquote:Op woensdag 14 december 2022 20:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Och wat ben ik een domme doos. Dank je welDaar had ik echt niet op kunnen komen. Dacht aan een verwijzing naar die kinderband
ookquote:Op woensdag 14 december 2022 20:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Och wat ben ik een domme doos. Dank je welDaar had ik echt niet op kunnen komen. Dacht aan een verwijzing naar die kinderband
quote:Op woensdag 14 december 2022 08:56 schreef Seattle het volgende:
Als iemand iets heeft opgenomen van het gesprek tussen Leila en Jeff… zou super zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gesprek Jeffrey en Leila deel 2 - 14 december 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 14 december 2022 20:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gesprek Jeffrey en Leila deel 1 - 14 december 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gesprek Jeffrey en Leila deel 2 - 14 december 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
[..]
[ afbeelding ]
Gesprek Jeffrey en Leila deel 1 - 14 december 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gesprek Jeffrey en Leila deel 2 - 14 december 2022.Dank je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het past ook goed bij die Tokkiesquote:Op woensdag 14 december 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook
komt toevallig goed uit zo
[..]
[ afbeelding ]
Gesprek Jeffrey en Leila deel 1 - 14 december 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gesprek Jeffrey en Leila deel 2 - 14 december 2022.Goed bezig pik! Echt een goed gesprek! Jeff over oa KimD dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
een beetje zoals de hulp pietquote:Op woensdag 14 december 2022 20:44 schreef engine het volgende:
Jeff mag even klikken van Isaac. Awh lief
Zoiets jaquote:Op woensdag 14 december 2022 20:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
een beetje zoals de hulp piet![]()
maar dan hulpmanager
Of Zoe praat weer poepquote:Op woensdag 14 december 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
Zoe ruikt naar baby
aldus babette
dat zal haar make up zijn
quote:Op woensdag 14 december 2022 20:44 schreef engine het volgende:
Jeff mag even klikken van Isaac. Awh lief
quote:
Dagbesteding 't Loodsjequote:Op woensdag 14 december 2022 21:05 schreef engine het volgende:
Wat een uurtje computeren al niet kan doen
Mirthe had een zakje zwitsal babypoeder gehad met sinterklaas, ik vermoed dat Zoe dat gebruikt heeft.quote:Op woensdag 14 december 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
Zoe ruikt naar baby
aldus babette
dat zal haar make up zijn
Zijn ze nog op beeld?quote:Op woensdag 14 december 2022 21:10 schreef engine het volgende:
Ook Bern is weer vrolijk
[ afbeelding ]
Ja stream 1 maar heb het geluid niet aan dus geen idee waar ze het over hebben.quote:
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |