Het is dat.quote:Op woensdag 14 december 2022 16:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tja over Jeff mag van alles gezegd worden, dat hij op Holleder lijkt, een racist is. Ik vind het soms echt veel te ver gaan en ook behoorlijk grof![]()
Een Jaar Van Je COS, is nooit eenvoudig geweest ..quote:Op woensdag 14 december 2022 16:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ben er ff weg van. Het gaat hier al maar gekker en dat moeten we normaal vinden?![]()
Loopt denk ik nooit in een korte broekquote:Op woensdag 14 december 2022 16:07 schreef greysbones het volgende:
Die benen van Erik zijn ook zoooo wit
de rijst is al klaarquote:
Ze hadden het over een prik, dus zullen wel een of ander vaccin gehad hebbenquote:Op woensdag 14 december 2022 16:12 schreef Loveable het volgende:
Rupert heeft ook al een pleister op zijn arm en Kenzy ook zag ik
why??quote:Op woensdag 14 december 2022 16:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze hadden het over een prik, dus zullen wel een of ander vaccin gehad hebben
Ah dat zou kunnen jaquote:Op woensdag 14 december 2022 16:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beide een prikpil gehad.quote:Op woensdag 14 december 2022 16:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vind het ook geen kijk gelijk, andere korte broek zou beter zitten/staanquote:Op woensdag 14 december 2022 16:15 schreef Rhosyn het volgende:
OMG Kenzy.
Er zijn vast andere korte broeken of shorts die jouw flateren.
daar lijkt Kenzi zich weinig van aan te trekkenquote:Op woensdag 14 december 2022 16:15 schreef Rhosyn het volgende:
OMG Kenzy.
Juist niet dan toch? maar in de buiten lucht komen ze wel alleen niet erg langquote:Op woensdag 14 december 2022 16:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Trouwens, daar zitten lijkt me niet top voor je weerstand, een jaar lang amper contact met de buitenwereld. Dat wordt griepjes en verkoudheidjes oppikken
Misschien is ze onzeker over d'r bovenbenen oid? Verder loopt ze er altijd best blotig bijquote:Op woensdag 14 december 2022 16:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar lijkt Kenzi zich weinig van aan te trekken
maar ze wil niet in een bikini in de hottub
het lijkt dat ze toch nog genoeg in contact komen met de oempaloempasquote:Op woensdag 14 december 2022 16:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Trouwens, daar zitten lijkt me niet top voor je weerstand, een jaar lang amper contact met de buitenwereld. Dat wordt griepjes en verkoudheidjes oppikken
ze gaan regelmatig naar kamer 5, zien de fysio, huisarts, tandarts, febo, psycholoog en er komen oempaloempa's binnen.quote:Op woensdag 14 december 2022 16:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
+ kamer 5, daar zitten ze ook vaak zat heb ik het idee.quote:Op woensdag 14 december 2022 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
het lijkt dat ze toch nog genoeg in contact komen met de oempaloempas
aangezien er om de haverklap 1 verkouden is
Ze heeft er geen moeite mee blijkbaar..quote:Op woensdag 14 december 2022 16:15 schreef Rhosyn het volgende:
OMG Kenzy.
je hebt virussen nodig om je weerstand op te bouwenquote:Op woensdag 14 december 2022 16:16 schreef Loveable het volgende:
[..]
Juist niet dan toch? maar in de buiten lucht komen ze wel alleen niet erg lang
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
ook lekker dubbelopquote:Op woensdag 14 december 2022 16:18 schreef Loveable het volgende:
Wat schaft de pot vanavond, want ik zie rijst en aardappels
Jumboquote:Op woensdag 14 december 2022 16:17 schreef Verida het volgende:
[..]
ze gaan regelmatig naar kamer 5, zien de fysio, huisarts, tandarts, febo, psycholoog en er komen oempaloempa's binnen.
quote:Op woensdag 14 december 2022 16:18 schreef Loveable het volgende:
[..]Allebei MietjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ah ok klinkt wel logisch jaquote:Op woensdag 14 december 2022 16:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt virussen nodig om je weerstand op te bouwen
als je je zelf een jaar lang zou opsluiten
ben je een jaar nergens aan blootgesteld
en vatbaar voor alle nieuwe verkoudheidjes die er rond gaan
totaal OT
Zag een pan met rijst waar Rupert in zat te roeren en een pan met aardappelsquote:Op woensdag 14 december 2022 16:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook lekker dubbelop
rijst en aardappelen
Als je naar caps kijkt van het beginquote:Op woensdag 14 december 2022 16:21 schreef Harry het volgende:
Als ik Babette zie, dan kijk ik als eerste naar haar uitpuilende lippen. Iedere keer weer. Vreselijk!
te fanatiekquote:
Zoals je weet kijk ik juist oa vanwege Jeff dus beter bindt je in. Dat ik zeg dat ie trekjes (!) van Holleeder heeft is een speelse mening waarmee jij gelijk alles veel te letterlijk neemt. Sterker nog we zitten in een spel waar elimineren notabene hoofdzaak is. Als je kijkt naar zijn spelgedrag en hoe ie zich beweegt, neem de wandelgesprekken, dan zie je dus precies wat ik bedoel.quote:Op woensdag 14 december 2022 16:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tja over Jeff mag van alles gezegd worden, dat hij op Holleder lijkt, een racist is. Ik vind het soms echt veel te ver gaan en ook behoorlijk grof![]()
Ik vind het zó lelijk! Bij BB had je ook een blond Belgisch meisje met dat soort lippen en gezicht.quote:Op woensdag 14 december 2022 16:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je naar caps kijkt van het begin
lijken de fillers al best een beetje uitgewerkt
ik denk dat deze post meer gericht was op het benoemen van iemand eruit spelen op basis van zijn kleurquote:Op woensdag 14 december 2022 16:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoals je weet kijk ik juist oa vanwege Jeff dus beter bindt je in. Dat ik zeg dat ie trekjes (!) van Holleeder heeft is een speelse mening waarmee jij gelijk alles veel te letterlijk neemt. Sterker nog we zitten in een spel waar elimineren notabene hoofdzaak is. Als je kijkt naar zijn spelgedrag en hoe ie zich beweegt, neem de wandelgesprekken, dan zie je dus precies wat ik bedoel.
Amy toch? Die blonde belgquote:Op woensdag 14 december 2022 16:24 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik vind het zó lelijk! Bij BB had je ook een blond Belgisch meisje met dat soort lippen en gezicht.
ik weet gewoon de namen niet meerquote:Op woensdag 14 december 2022 16:24 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik vind het zó lelijk! Bij BB had je ook een blond Belgisch meisje met dat soort lippen en gezicht.
Zo'n debiele opmerking zou niet eens in mij opkomen maar ga mij er dan niet in betrekken want dan sta ik op mijn strepenquote:Op woensdag 14 december 2022 16:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat deze post meer gericht was op het benoemen van iemand eruit spelen op basis van zijn kleur
![]()
en dat was jij niet
daar zitten ook mensen aanquote:Op woensdag 14 december 2022 16:28 schreef Verida het volgende:
[..]
jumbo zien ze denk ik niet zoveel, de kratten staan toch meestal in de kluis?
je wordt niet gepiepeldquote:Op woensdag 14 december 2022 16:28 schreef Kakadylo het volgende:
Geloof me als ik me gepiepeld voel dan ben ik gisteren nog vertrokken
Iedereen lijkt op elkaar die zich vol laten spuitenquote:Op woensdag 14 december 2022 16:21 schreef Harry het volgende:
Als ik Babette zie, dan kijk ik als eerste naar haar uitpuilende lippen. Iedere keer weer. Vreselijk!
hier kun je zo'n foute opmerking op los latenquote:Op woensdag 14 december 2022 16:29 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Iedereen lijkt op elkaar die zich vol laten spuiten
1 vaste stream op Martin die nummers roept helemaalquote:Op woensdag 14 december 2022 16:31 schreef greysbones het volgende:
2 streams op vollebal
is ook ietwat overdreven
Present hoorquote:Op woensdag 14 december 2022 16:32 schreef Aggie46 het volgende:
Vanavond lekker voetballen.
Ja, ik ga off topic.
Ik merk dat er geen mod is en dat is jammer.
En ik ookquote:
Ik wilde ik ook zeggen, maar ik ben geen mod maar wel presentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ik ookquote:Op woensdag 14 december 2022 16:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wilde ik ook zeggen, maar ik ben geen mod maar wel present
Sukadelap? Anders weet ik het niet.quote:
ja maar hij weet wel wat hij zegt, en t is ook allemaal met een doordachte redenquote:Op woensdag 14 december 2022 16:51 schreef puzziepie het volgende:
Het lult maar en het lult maar en ik kan ook goed lullen maar dan zit er wat achter
grote kans dat hij ook niet weg mag, zijn er meer die dat hebben gezegd de afgelopen dagen. En weggestuurd worden mag dan wel.quote:Op woensdag 14 december 2022 16:51 schreef spapaars het volgende:
Meneertje wil weg maar niet uit z'n eigen hij moet wel weggestuurd worden.
Zo lust er nog wel een paar.
Hij wil een Gouden Kooi Show.. wegpesten en treiterenquote:Op woensdag 14 december 2022 16:54 schreef woxxel het volgende:
het enige wat hij leuk vind is de boel zieken
Er zullen regels zijn, maar het natuurlijk geen gevangenis.quote:Op woensdag 14 december 2022 16:53 schreef Verida het volgende:
[..]
grote kans dat hij ook niet weg mag, zijn er meer die dat hebben gezegd de afgelopen dagen. En weggestuurd worden mag dan wel.
Karbonadequote:Op woensdag 14 december 2022 16:51 schreef engine het volgende:
[..]
Sukadelap? Anders weet ik het niet.
Grote lappen vlees in de pan
Ahquote:
maar het zijn toch ook een stelletje nietsnutten?quote:Op woensdag 14 december 2022 16:56 schreef spapaars het volgende:
Dat blijven kleineren, meneer vindt eigenlijk alleen zichzelf een kanjer.
-knip-quote:Op woensdag 14 december 2022 16:57 schreef Frummelie het volgende:
Goh heeft Jeff afkickverschijnselen ofzo, die gast spoort niet... hoe hij over z'n medespelers praat schandalig, terwijl het zelf alleen maar op z'n nest ligt te rotten...grote smoel voor zo'n snotneus.
Dit is absoluut geen spel idd .quote:Op woensdag 14 december 2022 16:59 schreef woxxel het volgende:
er is echt iets niet in orde met die jongen
als dit geen toneelspel is.
quote:Op woensdag 14 december 2022 17:00 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
heeft niks met een mening te maken.. Jeff ligt absoluut niet “alleen maar op zijn nest”
Dat kan de mening van een ander zijn, dat hoeft niet ieders mening te zijn.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:00 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
heeft niks met een mening te maken.. Jeff ligt absoluut niet “alleen maar op zijn nest”
Ja , één maand manager spelen wat bij het spel hoort en meneer ligt helemaal in puin .quote:Op woensdag 14 december 2022 16:57 schreef Frummelie het volgende:
Goh heeft Jeff afkickverschijnselen ofzo, die gast spoort niet... hoe hij over z'n medespelers praat schandalig, terwijl het zelf alleen maar op z'n nest ligt te rotten...grote smoel voor zo'n snotneus.
er zijn er meer die de afgelopen dagen hebben gezegd pas over een tijdje weg te kunnen. Kan iets met een borg oid te maken hebben.quote:Op woensdag 14 december 2022 16:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zullen regels zijn, maar het natuurlijk geen gevangenis.
Dat zijn ze allemaal met hem erbij, zitten de hele dag binnen en dat tuintje is niet ook alles, zeker niet met deze temperaturen.quote:Op woensdag 14 december 2022 16:57 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
maar het zijn toch ook een stelletje nietsnutten?
Nou . sinds hij geen manager meer is steeds meerquote:Op woensdag 14 december 2022 17:00 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
Hij kan dan toch zelf ook wat doen om dat aan te pakken? Zelf iets organiseren? Ergens aan meedoen?quote:Op woensdag 14 december 2022 17:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vermoed dat velen een groter spelelement hadden verwacht, meer uitdaging, Je ziet bij meer de verveling toeslaan, alleen Jeff spreekt het ook echt uit.
Ik had ook meer spellen en uitdaging verwacht
ja, maar als manager kwam hij op het laatst ook niet blij over, toen de kritieken kwamenquote:Op woensdag 14 december 2022 17:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou . sinds hij geen manager meer is steeds meer
Ik denk dat hij ook z'n drankje mist en z'n peukie want meneertje zat normaal al aan een wijntje...quote:Op woensdag 14 december 2022 17:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , één maand manager spelen wat bij het spel hoort en meneer ligt helemaal in puin .
Dat doet hij altijd of hij er nu doorheen zit of niet.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind Kim ook wel zielig. Doet haar best dat stuk negativiteit op te vrolijken. Snap dat Jeff er doorheen zit, maar dan hoef je mensen niet omlaag te halen
Manager Isaac over uitslapen alleen in het weekend, nou is het daar schijnbaar elke dag weekend, niet alleen hij maar er zijn er daar meer die je niet voor 11 uur uit bed ziet.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou . sinds hij geen manager meer is steeds meer
Klopt... jammer... je denkt jezelf zo een depressie inquote:Op woensdag 14 december 2022 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doet hij altijd of hij er nu doorheen zit of niet.
Die Kim heeft echt wel een engelengeduld hoor.
Start een pollquote:Op woensdag 14 december 2022 17:05 schreef 5thencounter het volgende:
Of arme Sjeffie zit keihard af te kicken van het een of ander...
Je mag hier niks over Jeff zeggen, dan krijg je iedereen over je heen...quote:Op woensdag 14 december 2022 17:03 schreef Dotteke het volgende:
En nu maar weer over de streams en niet over meningen van anderen.
Iedereen mag zijn mening hebben over een inwoner of je die nu leuk vindt of niet.
POLLquote:Op woensdag 14 december 2022 17:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Start een poll
Drank
Tabak
Macht
Alle 3
Wat een goede leerlingen zijn het.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:07 schreef 5thencounter het volgende:
Volgende week Examen Spaanse les...Euni heeft potloden nodig
Het erge is dat hij haar vaak voor de voeten gooit dat ze jong en onvolwassen is . Ze is goddomme bijna zijn moeder die haar kleuter aan de hand moet nemen en rustig zien te krijgenquote:Op woensdag 14 december 2022 17:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind Kim ook wel zielig. Doet haar best dat stuk negativiteit op te vrolijken. Snap dat Jeff er doorheen zit, maar dan hoef je mensen niet omlaag te halen
quote:Op woensdag 14 december 2022 17:04 schreef engine het volgende:
Ik geloof dat Jeff bordspellen niet zo leuk vindt.
ik vind dit zoooooo kneuterigquote:Op woensdag 14 december 2022 17:07 schreef Dotteke het volgende:
Eugine wil examen afleggen voor spaanse Les. Isaac zegt dat hij maar 4 potloden mag uitdelen.
Ze vraagt aan Isaac of hij wil vragen of ze een bakje met potloden mag hebben voor tijdens de les
Nee maar toen kon hij nog sjoemelen met geld ,drankquote:Op woensdag 14 december 2022 17:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ja, maar als manager kwam hij op het laatst ook niet blij over, toen de kritieken kwamen
tjongejonge, isaac verzint de regels ook ter plekkequote:Op woensdag 14 december 2022 17:07 schreef Dotteke het volgende:
Eugine wil examen afleggen voor spaanse Les. Isaac zegt dat hij maar 4 potloden mag uitdelen.
Ze vraagt aan Isaac of hij wil vragen of ze een bakje met potloden mag hebben voor tijdens de les
Babette is bezig om dat ding uit de knoop te halen oid, waar bemoeit ie zich mee, flapdrol is GJquote:Op woensdag 14 december 2022 17:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
GJ waarschuwt Babet voor een gele kaart, ze doet haar mic niet om, want die zit in de knoop
Neehoor, dan is er nog een dove Mevrouw met rugklachten.., een skreewende Meneer die denkt dattie Dictator is, een veel te brutaal arrogant kutkind is in mijn visie nog nooit is gepest , en zo kan ik nog wel 15 stuks opnoemen..quote:Op woensdag 14 december 2022 17:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het zal hier nog een stuk rustiger worden als Jeff weg is, -knip-
Nou "ze" heeft dat er graag voor over. Sjefke is klaar daar.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het zal hier nog een stuk rustiger worden als Jeff weg is, -knip-
Hij had gelijk, ze was al omgeroepen, maar deed er niets op uitquote:Op woensdag 14 december 2022 17:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Babette is bezig om dat ding uit de knoop te halen oid, waar bemoeit ie zich mee, flapdrol is GJ
Die liggen ook echt veel in bed.quote:
Niet? Ik dacht van welquote:Op woensdag 14 december 2022 17:17 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Ima heeft nog helemaal niet gezongen
Ik haakte aan maar dat toontje van Gj irriteerde mij ook, alleen daarom zou je al trager willen doen. Dat ie zich met zichzelf bemoeit..quote:Op woensdag 14 december 2022 17:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij had gelijk, ze was al omgeroepen, maar deed er niets op uit
quote:Op woensdag 14 december 2022 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die liggen ook echt veel in bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
En Jasper?quote:Op woensdag 14 december 2022 17:17 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Ima heeft nog helemaal niet gezongen
Ahh boos op JW dusquote:Op woensdag 14 december 2022 17:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
JW had gezegd dat Martin vals speelde....
O, dan kunnen we hem nog verwachten een deze dagenquote:
Thank you!!quote:
En Erik al 2 x, als dat zo doorgaat lopen ze binnen.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dan kunnen we hem nog verwachten een deze dagen
Nou he! Moest even checken of m'n stream nog wel liep, wat een slaapmutsen weer.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:21 schreef puzziepie het volgende:
Nog zo'n gezellig koppeltje
[ afbeelding ]
sommige mensen hebben een resting bitch face helaas... kun je weinig aan doenquote:Op woensdag 14 december 2022 08:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon een ontspannen gezichtje?
ZIngt zij nu zo mooi of zingt ze zo zacht dat we haar niet horen?quote:
hallo? wie knipt hier? en waarom wordt er vorige keer wel een heel topic aan een jarige hier gewijd?quote:Op woensdag 14 december 2022 16:58 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
-knip-
Laten we het over de streams hebben en niet over de users
Je hoort haar niet goed inderdaadquote:Op woensdag 14 december 2022 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIngt zij nu zo mooi of zingt ze zo zacht dat we haar niet horen?
Dat laatste.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIngt zij nu zo mooi of zingt ze zo zacht dat we haar niet horen?
Een heel topicquote:Op woensdag 14 december 2022 17:24 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
hallo? wie knipt hier? en waarom wordt er vorige keer wel een heel topic aan een jarige hier gewijd?
jankiepankie? hoezo mag ik niet op een user reageren maar mag er wel een topic over een user geopend worden dan?quote:
Waarom moet ze dan maar naar huis? Mag je niet getriggerd raken?quote:
Dacht even dat ze zo mooie stem had, maar tussen door hoorde je haar af en toequote:Op woensdag 14 december 2022 17:25 schreef engine het volgende:
[..]
Je hoort haar niet goed inderdaad
Vraag even in Feedbackquote:Op woensdag 14 december 2022 17:27 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
jankiepankie? hoezo mag ik niet op een user reageren maar mag er wel een topic over een user geopend worden dan?
Ze moest huilen, dus ze was zo zacht. Maar ik dacht het ook heel evenquote:Op woensdag 14 december 2022 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht even dat ze zo mooie stem had, maar tussen door hoorde je haar af en toe
Ze keek er dus naar uit.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze moest huilen, dus ze was zo zacht. Maar ik dacht het ook heel even
Waar vind ik dat?quote:Op woensdag 14 december 2022 17:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Thank you!!
Heb mijn best gedaan alles mee te typen (en mijn mening te geven, ik ben geen notulist)
Oh gewoon in het topic van vannacht, was een mooi gesprek tussen Jeff en Laila. Topic 818 vanaf pagina 4quote:
ja dat heb ik ook gevolgd!quote:Op woensdag 14 december 2022 17:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh gewoon in het topic van vannacht, was een mooi gesprek tussen Jeff en Laila. Topic 818 vanaf pagina 4
Strikvraag?quote:Op woensdag 14 december 2022 17:35 schreef HappyCharly het volgende:
Wie kon er tot nu toe wel zingen?
Alic... Oh wacht..quote:Op woensdag 14 december 2022 17:35 schreef HappyCharly het volgende:
Wie kon er tot nu toe wel zingen?
Ja, was heel storend, dacht ook dat ik twee streams aan had staan.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:33 schreef Loveable het volgende:
Klinkt niet echt, net of je twee liedjes hoort
Sabotage, of er is daar iemand die er een drankje van maakt.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:37 schreef HappyCharly het volgende:
In de keuken is er weer iets weg, Wendy is er klaar mee
de juspakjes zijn weg
Morgen ergens geloof ikquote:Op woensdag 14 december 2022 17:40 schreef Frummelie het volgende:
Tot wanneer duurt de kerstliedjes opdracht?
als hij nou gewoon eens een keer de tondeuse eroverheen haalt.. oogt ook gelijk weer wat frisserquote:Op woensdag 14 december 2022 17:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Erik doet me denken aan mijn meester van groep zeven, die had ook altijd een kam in zijn achterzak (en kamde dan continu zijn haren). Erik heeft alleen de kam in zijn zak
Vrijdag als het goed isquote:Op woensdag 14 december 2022 17:40 schreef Frummelie het volgende:
Tot wanneer duurt de kerstliedjes opdracht?
Oh foutje, sorryquote:Op woensdag 14 december 2022 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vrijdag als het goed is
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1
Kan ook morgenavond zijn ,maar met een week denk ik van vrijdag tot vrijdagquote:
quote:Op woensdag 14 december 2022 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook morgenavond zijn ,maar met een week denk ik van vrijdag tot vrijdag
We gaan het zien/horen
Ze zijn met een roast bezig, is geen gemopperquote:Op woensdag 14 december 2022 17:44 schreef spapaars het volgende:
Gemopper van GJ wordt met de dag erger.
en jappie en wanda weer knus in het ei.quote:
Oké Thanx, donderdag of vrijdag..quote:Op woensdag 14 december 2022 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vrijdag als het goed is
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1
Ja, is echt even nodig, fijn!quote:Op woensdag 14 december 2022 17:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat zingen komt de sfeer wel ten goede![]()
![]()
Jaaaa vet schattigquote:Op woensdag 14 december 2022 17:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
haha, Kim D en bern aan het dansen
Dat ze met Berend loopt, die heeft echt een gesprekje gehad.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:50 schreef puzziepie het volgende:
Normaliter schreeuwt ze de hele loods bij elkaar met die Tokkie bek , en nu...
Dan kan ze toch wel zingen?quote:Op woensdag 14 december 2022 17:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat ze met Berend loopt, die heeft echt een gesprekje gehad.
Altijd geweldig in een omgeving waar de slachtoffers elkaar niet kunnen ontlopen en de lontjes al kort zijn..quote:Op woensdag 14 december 2022 17:56 schreef puzziepie het volgende:
GJ gaat het presenteren .. dat wordt vast super roast
Jammer, had Berend dat wel willen zien doenquote:Op woensdag 14 december 2022 17:56 schreef puzziepie het volgende:
GJ gaat het presenteren .. dat wordt vast een super roast
De KimKnal tijd inhalen?quote:Op woensdag 14 december 2022 18:01 schreef R0T29 het volgende:
Ze zijn wel de verloren KimK tijd even aan het inhalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2022 18:04 schreef R0T29 het volgende:
Ah jammer nergens een cap van Eunice toen ze zat te schrijven op kantoor bij Isaac.... Ze deed me ergens aan denken...Deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee ze zat half uurtje geleden op kantoor bij Isaac. Stoel was veel te laag, pen met veer. Moest echt aan de bankclerk denkenquote:
Ik had ook een ander beeld in mn hoofd ....quote:Op woensdag 14 december 2022 18:09 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nee ze zat half uurtje geleden op kantoor bij Isaac. Stoel was veel te laag, pen met veer. Moest echt aan de bankclerk denken
Niet lang genoeg opgenomen.. ik heb nix met Euni.. saai mensquote:Op woensdag 14 december 2022 18:09 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nee ze zat half uurtje geleden op kantoor bij Isaac. Stoel was veel te laag, pen met veer. Moest echt aan de bankclerk denken
Ik snap je helemaal!quote:Op woensdag 14 december 2022 18:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet lang genoeg opgenomen.. ik heb nix met Euni.. saai mens
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |