Klopt. Namen als U2 worden dan arbitrair. Voor UB40 valt nog wat te zeggen, maar daarom deze no-goquote:Op vrijdag 23 december 2022 13:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als in, UB40 mag niet? Of begrijp ik het dan verkeerd?
quote:
quote:
Toch denk ik dat ie wel goed is:quote:Op vrijdag 23 december 2022 13:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Helaas, Flemming staat niet in Caps
Helaaschquote:
Klachten kunnen naar Radio 2quote:Op vrijdag 23 december 2022 13:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat ie wel goed is:
Flemming Freddie Viguurs ('s-Hertogenbosch, 5 april 1996) is een Nederlandse singer-songwriter die optreedt onder de naam FLEMMING."
https://nl.wikipedia.org/wiki/Flemming_(zanger)
Yes!quote:
Nu wil ik t hier niet al te hoog opdrijven of flauw doen maar als je vraagt om:quote:Op vrijdag 23 december 2022 13:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klachten kunnen naar Radio 2We spelen hier de Top 2000 quiz
Netjes hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Muse - Madness
Muse - Mercy
Snelle - Smoorverliefd
Nits - Nescio
Tiesto - Traffic
Hij gebruikte het als green screen en er werden beelden op geprojecteerdquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nieuwslezer Matijn Nijhuis en zijn t-shirts zijn al jaren onlosmakelijk verbonden aan de Top 2000.
Maar vorig jaar was er nóg iets opvallenders aan zijn shirts dan normaal, wat was dat?
Yup.quote:
Mexicanobakker 14quote:
Nee, dat nietquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:57 schreef koffieleuk het volgende:
MTV Unplugged versie is erin gestemd?
Yup, na een paar minuten stilte komt de bak herrie Endless Namelessquote:Op vrijdag 23 december 2022 16:11 schreef MielMonteur het volgende:
Klinkt als een hidden albumtrack die eraan vastgeplakt is
Mexicanobakker 15quote:Op vrijdag 23 december 2022 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Home of The Brave
Where Is My Mind?
Dreams
It’s a long way to The top
Something in the Way zelf dus
En als bonus dan Ik Meen T
Dit zestal is aanwezig jaquote:Op zaterdag 24 december 2022 11:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Coldplay - Christmas Lights
Wham - Last Christmas
Chris Rea - Driving home for Christmas
Mariah Carey - All I Want for Christmas is you
Queen - Thank God Its Christmas
Band Aid - Do they know its christmas
En Slade - Merry Christmas Everybody zou er weer in moeten staan
Dat was ook de vraag toch, of mis ik iets?quote:Op zaterdag 24 december 2022 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zestal is aanwezig ja
Nee dit is goed, even gedoe om scores te updaten want hebben haast hierquote:Op zaterdag 24 december 2022 11:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat was ook de vraag toch, of mis ik iets?
Ok, doe ik t zo wel ff als iemand mijn vraag heeft beantwoord :-)quote:Op zaterdag 24 december 2022 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee dit is goed, even gedoe om scores te updaten want hebben haast hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |