Mexicanobakker 11quote:
Ik was de NL meuk even vergeten, ik had er wel 20 kunnen vragenquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:31 schreef Fred_B het volgende:
Margherita
Ik Leef Niet Meer Voor Jou
Zeg Maar Niets Meer
Het Is Koud Zonder Jou
Droomland
Geef Mij Je Angst
Het Dorp
Zoutelande
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Berkery op 16-12-2022 13:00:12 ]No Dukes of Hazzard in the classroom
quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:07 schreef Fred_B het volgende:
Nee en nee, al zijn de mexicano’s warmer dan de koffie.
Dat was hem inderdaad! 556 om precies te zijn. Geen idee waar die re-entry vandaan kwam...quote:
Mexicanobakker 11quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:54 schreef Homdeck het volgende:
Iets van de Earring vermoed ik. Sound of the screaming day?
XTCquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:08 schreef Homdeck het volgende:
Er hebben 4 artiesten/bands met de opeenvolgende lettercombinatie XT in de naam in de top 2000 gestaan (of staan er nog in), al dan niet met een spatie tussen X en T. Welke 4?
3/4 extince niet iddquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
XTC
Extreme
Toni Braxton
Extince (gezien je opmerking over de spatie én de status van dit figuur zal die wel niet juist zijn...)
Mexicanobakker 11quote:
Juist. Geschreven door de coole broer van de kerstmanquote:Op zaterdag 17 december 2022 11:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik twijfelde tussen 2.. Dan denk ik Amazing Stroopwafels - Oude Maasweg
6xquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:31 schreef Janneke141 het volgende:
Gerry Rafferty - Baker Street
Bruce Springsteen - Streets of Philadelphia
Kensington - Streets
Radiohead - Street Spirit (Fade Out)
U2 - Where the streets have no name
*ping* Bowie & Jagger - Dancing in the streets?
6xquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paul de Leeuw en Andre Hazes - Droomland
George Michael en Aretha Franklin - I Knew You Were Waiting
Al Green en Annie Lennox - Put A Little Love In Your Heart
Paul McCartney en Michael Jackson - Say Say Say
Taylor Swift en Ed Sheeran - Everything Has Changed
Taylor Swift en John Mayer - Half of My Heart
Rollercoaster en La Boheme?quote:Op zondag 18 december 2022 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hmm, even denken.
Als we van alle Top 2000s, behalve die van 1999 en 2008, de hoogste nieuwe binnenkomer zouden nemen, en daar een lijst van zouden maken op basis van de positie van binnenkomen, welk lied zou bovenaan staan en welk lied onderaan. En in welk jaar kwamen ze binnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |