SPOILER: track&trace linkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ik ben geen mietje, maar ik sta op de bus naar het station te wachten. Met deze gladheid doe ik twee uur over een wandeling van normaal 20 minutenquote:
Langs deze weg wil ik @Serinde nogmaals bedanken voor haar inkoop- en verzendactiviteiten.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:08 schreef Serinde het volgende:
De griep heeft me goed te pakken! Gelukkig was alles al binnen. Moest alleen nog wat lekkers bij en en daar heb ik me makkelijk vanaf gemaakt met een mooie cadeauverpakking van een bekend chocoladebolletjeVerzendlabel is geprint, mijn man mag het pakket morgen bij een PostNL punt af gaan leveren.
Met grote dank aan @:MadMaster voor zijn gulle donatie![]()
Ik hoop dat de ontvanger, die niet op FOK! zit, via de organisatie een berichtje (liefst met foto’s) stuurt
Wat tof ditquote:Op vrijdag 16 december 2022 02:05 schreef Rafeiro het volgende:
Ik lees net een appje van mijn zus, helemaal blij weer.
Om maar in de kerstmood te blijven/komen
Ze vraagt me dus om 2e kerstdag bij hun te komen
Maar ik heb dus iets te doen met kerst
En ik ben dus quadruppel blij met het cadeau want de "wensengever" om hem/haar maar een naam te geven.
Dat was dus een keer bowlen met mijn zusje, om wat terug te doen, haha. En dan komt ze hier dus ook weer mee.
Een eigen straatnaam zou ze verdienen LOL.
Had ik in die wens met een knipoog gezegd dat ik van haar wou winnen met bowlen, ik blijf daar voor gaan, haha, maar ze mag hem hebben nu ;')
Ja, die krijg je dan meequote:Op vrijdag 16 december 2022 10:35 schreef heywoodu het volgende:
Heb je een Track & Trace als je je pakket bij het postkantoor brengt zonder vooraf zelf te frankeren en alles (alleen een papier met adres erop)?
ja, op het verzendbewijs dat ze je meegeven (of naar je mailen als je je mailadres gegeven hebt)quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:35 schreef heywoodu het volgende:
Heb je een Track & Trace als je je pakket bij het postkantoor brengt zonder vooraf zelf te frankeren en alles (alleen een papier met adres erop)?
quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:45 schreef heywoodu het volgende:
Even alles wat niet in een spoilerig papiertje zit bij elkaar gelegd![]()
[ afbeelding ]
Let ook op het autistenwerk van iemand die per se wilde dat voor de foto alle kerstboompjes de goede kant op stonden![]()
Looking good!quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:45 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Let ook op het autistenwerk van iemand die per se wilde dat voor de foto alle kerstboompjes de goede kant op stonden![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:45 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:59 schreef Deepcage het volgende:
Benieuwd wanneer @:KapiteinIglo of @:Superkimmi het overzicht eens gaan bijwerken met ontvangen pakketten...
Waar woon jij ergens? Ik ga met alle plezier een keer met je bowlen als ik daar geen 200km voor hoef te rijden. Maar ik laat je niet winnen, dat moet je verdienenquote:Op vrijdag 16 december 2022 02:05 schreef Rafeiro het volgende:
Ik lees net een appje van mijn zus, helemaal blij weer.
Om maar in de kerstmood te blijven/komen
Ze vraagt me dus om 2e kerstdag bij hun te komen
Maar ik heb dus iets te doen met kerst
En ik ben dus quadruppel blij met het cadeau want de "wensengever" om hem/haar maar een naam te geven.
Dat was dus een keer bowlen met mijn zusje, om wat terug te doen, haha. En dan komt ze hier dus ook weer mee.
Een eigen straatnaam zou ze verdienen LOL.
Had ik in die wens met een knipoog gezegd dat ik van haar wou winnen met bowlen, ik blijf daar voor gaan, haha, maar ze mag hem hebben nu ;')
Dit is niet goed aan te rijden. Aangezien ik beide woonplaatsen weetquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:00 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Waar woon jij ergens? Ik ga met alle plezier een keer met je bowlen als ik daar geen 200km voor hoef te rijden.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:00 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ja ben ik ook wel benieuwd naar
Ik zie dit topic nu pasquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:00 schreef KapiteinIglo het volgende:
Laatste kans om kerstpakkettenactie nog tot beste beste reeks te stemmen!
FB / FOK!verkiezingen 2022 - Stemtopic!
Laten we onszelf in de spotlights zetten!!
Lol, hij is al een paar keer aangekondigd en ook in dit topic benoemd. Maar word veel gepost, dus zakt snel wegquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zie dit topic nu pasEn ik heb zelfs 3 nominaties: leukste mod, mooiste vrouw en stiekem een crush op gehad
![]()
Ik zal later ook even stemmen
Oh, dat snap ik wel.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:45 schreef heywoodu het volgende:
Laat ik het anders formuleren, ik kijk er voor het eerst inquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:10 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Lol, hij is al een paar keer aangekondigd en ook in dit topic benoemd. Maar word veel gepost, dus zakt snel weg
Na een paar weken 'ik zal het vanavond even invullen' heb ik het nu toch maar ingevuldquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:00 schreef KapiteinIglo het volgende:
Laatste kans om kerstpakkettenactie nog tot beste beste reeks te stemmen!
FB / FOK!verkiezingen 2022 - Stemtopic!
Laten we onszelf in de spotlights zetten!!
Gisteren nog gezegd dat ik dat vandaag ging doenquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:59 schreef Deepcage het volgende:
Benieuwd wanneer @:KapiteinIglo of @:Superkimmi het overzicht eens gaan bijwerken met ontvangen pakketten...
Euh, neequote:Op vrijdag 16 december 2022 12:02 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Dit is goed aan te rijden. Aangezien ik beide woonplaatsen weet
Wat tof!!quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:20 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dankjewel @:hilliebillie !!![]()
Waar zit ik nu naar te kijken?quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:20 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Haha ja dat zou wel cool zijn!quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar zit ik nu naar te kijken?
Een vlieger? Of...?
Aha, het kleine zusje van deze:quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:36 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Haha ja dat zou wel cool zijn!
Nee een motorkap hoes voor onze roadtrips
Ja!quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aha, het kleine zusje van deze:
[ afbeelding ]
Yes, hij is binnen! Volgend jaar met een nog kerstigere auto op roadtrip!quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:20 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wow, mooie score tot nu toe.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:50 schreef superkimmi het volgende:
Update:
16 pakketten bezorgd!![]()
7 pakketten op de post![]()
1 pakket met persoonlijke bezorgddatum bekend![]()
1 pakket kwijt maar komt goeden
![]()
Van de rest weten we dat die op het punt staan om weg te gaan. Op een paar na, maar dat zijn wel vaste gevers. Desondanks gaan we vandaag reminden over de verzenddeadline
Ik had mijn vader dus opgegeven voor een pakket en hij was aan een gulle gever gekoppeld. Aan diegene wil ik vragen, mocht het pakket nog niet zijn verzonden, om dat ook niet meer te doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:06 schreef Papabear het volgende:
Mochten er echt pakketten overblijven.... zou ik dan mijn vader mogen opgeven? Hij wordt volgende week vrijdag 76 jaar en dat zal zijn laatste verjaardag worden.
Uitgezaaide longkanker en na tientallen chemo's en immunotherapieën nu uitbehandeld sinds twee maanden. Dus overgedragen aan de huisarts (best care).
Pff, kutberichtenquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik had mijn vader dus opgegeven voor een pakket en hij was aan een gulle gever gekoppeld. Aan diegene wil ik vragen, mocht het pakket nog niet zijn verzonden, om dat ook niet meer te doen.
Vijf dagen geleden dachten we nog dat hij het tot de zomer nog wel zou redden, want dat wilde hij ook graag.
Helaas ging het afgelopen maandag opeens achteruit en de afgelopen dagen opeens heel erg hard.
Hij ligt nu zeer benauwd aan kalmerende en rustgevende medicatie en is zich niet meer bewust van wat er om hem heen gebeurt.
Dokter komt vanmiddag langs om een moeilijke beslissing door te nemen die we al schriftelijk hadden vastgelegd![]()
Ik weet niet wie de gulle gever is, maar toch ontzettend veel dank voor alle moeite en hoop dat het alsnog goed terecht zal komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |