Ja. Ik heb ze gevondenquote:Op donderdag 15 december 2022 22:48 schreef Speedfight het volgende:
@:praadje de link voor het kettinkje : https://www.kayasieraden.(...)-2.html?id=211104399
Als je onder kettingen op categorie mama klikt vind je meerdere varianten
SPOILER: track&trace linkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ik ben geen mietje, maar ik sta op de bus naar het station te wachten. Met deze gladheid doe ik twee uur over een wandeling van normaal 20 minutenquote:
Langs deze weg wil ik @Serinde nogmaals bedanken voor haar inkoop- en verzendactiviteiten.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:08 schreef Serinde het volgende:
De griep heeft me goed te pakken! Gelukkig was alles al binnen. Moest alleen nog wat lekkers bij en en daar heb ik me makkelijk vanaf gemaakt met een mooie cadeauverpakking van een bekend chocoladebolletjeVerzendlabel is geprint, mijn man mag het pakket morgen bij een PostNL punt af gaan leveren.
Met grote dank aan @:MadMaster voor zijn gulle donatie![]()
Ik hoop dat de ontvanger, die niet op FOK! zit, via de organisatie een berichtje (liefst met foto’s) stuurt
Wat tof ditquote:Op vrijdag 16 december 2022 02:05 schreef Rafeiro het volgende:
Ik lees net een appje van mijn zus, helemaal blij weer.
Om maar in de kerstmood te blijven/komen
Ze vraagt me dus om 2e kerstdag bij hun te komen
Maar ik heb dus iets te doen met kerst
En ik ben dus quadruppel blij met het cadeau want de "wensengever" om hem/haar maar een naam te geven.
Dat was dus een keer bowlen met mijn zusje, om wat terug te doen, haha. En dan komt ze hier dus ook weer mee.
Een eigen straatnaam zou ze verdienen LOL.
Had ik in die wens met een knipoog gezegd dat ik van haar wou winnen met bowlen, ik blijf daar voor gaan, haha, maar ze mag hem hebben nu ;')
Ja, die krijg je dan meequote:Op vrijdag 16 december 2022 10:35 schreef heywoodu het volgende:
Heb je een Track & Trace als je je pakket bij het postkantoor brengt zonder vooraf zelf te frankeren en alles (alleen een papier met adres erop)?
ja, op het verzendbewijs dat ze je meegeven (of naar je mailen als je je mailadres gegeven hebt)quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:35 schreef heywoodu het volgende:
Heb je een Track & Trace als je je pakket bij het postkantoor brengt zonder vooraf zelf te frankeren en alles (alleen een papier met adres erop)?
quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:45 schreef heywoodu het volgende:
Even alles wat niet in een spoilerig papiertje zit bij elkaar gelegd![]()
[ afbeelding ]
Let ook op het autistenwerk van iemand die per se wilde dat voor de foto alle kerstboompjes de goede kant op stonden![]()
Looking good!quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:45 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Let ook op het autistenwerk van iemand die per se wilde dat voor de foto alle kerstboompjes de goede kant op stonden![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:45 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:59 schreef Deepcage het volgende:
Benieuwd wanneer @:KapiteinIglo of @:Superkimmi het overzicht eens gaan bijwerken met ontvangen pakketten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |