Pff, kutberichtenquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik had mijn vader dus opgegeven voor een pakket en hij was aan een gulle gever gekoppeld. Aan diegene wil ik vragen, mocht het pakket nog niet zijn verzonden, om dat ook niet meer te doen.
Vijf dagen geleden dachten we nog dat hij het tot de zomer nog wel zou redden, want dat wilde hij ook graag.
Helaas ging het afgelopen maandag opeens achteruit en de afgelopen dagen opeens heel erg hard.
Hij ligt nu zeer benauwd aan kalmerende en rustgevende medicatie en is zich niet meer bewust van wat er om hem heen gebeurt.
Dokter komt vanmiddag langs om een moeilijke beslissing door te nemen die we al schriftelijk hadden vastgelegd![]()
Ik weet niet wie de gulle gever is, maar toch ontzettend veel dank voor alle moeite en hoop dat het alsnog goed terecht zal komen
quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:46 schreef DJMO het volgende:
Contact met de laatste ontvanger gehad, bezorgafspraak voor de 23e gemaakt.
Eehhmm... 2 toch? Die van DJMO hierboven en de mijne?quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:50 schreef superkimmi het volgende:
Update:
16 pakketten bezorgd!![]()
7 pakketten op de post![]()
1 pakket met persoonlijke bezorgddatum bekend![]()
1 pakket kwijt maar komt goeden
![]()
Van de rest weten we dat die op het punt staan om weg te gaan. Op een paar na, maar dat zijn wel vaste gevers. Desondanks gaan we vandaag reminden over de verzenddeadline
Inmiddels al 3quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
Eehhmm... 2 toch? Die van DJMO hierboven en de mijne?
Ik heb geen flauw idee waar het over gaat maar raak nu al emotioneel van alleen het lezen...quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:19 schreef superkimmi het volgende:
En net met de shopper contact gehad. Het persoonlijke cadeau gaat alsnog naar @:papabear en wordt vandaag nog verzonden. Dat is namelijk een bijzonder cadeau met een mooie herinnering voor later
Ja ik laat aan papabear of hij wil delen wat het is. Hij weet het al wel inmiddelsquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar het over gaat maar raak nu al emotioneel van alleen het lezen...
Sterkte.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:53 schreef Papabear het volgende:
Dokter komt vanmiddag langs om een moeilijke beslissing door te nemen die we al schriftelijk hadden vastgelegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Een set om een handafdruk van mij en mijn vader te makenquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:22 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja ik laat aan papabear of hij wil delen wat het is. Hij weet het al wel inmiddels
Och, wat een prachtig cadeau. Ik hoop dat jullie nog voldoende tijd is gegund om dit samen te mogen doen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:28 schreef Papabear het volgende:
[..]
Een set om een handafdruk van mij en mijn vader te makenSteeds als ik iets wil schrijven schiet ik weer vol.
Vanmorgen was ook voor het eerst dat ik mijn vader zo vreselijk in de war heb gezien. Zo ken ik hem niet.
Maar die afdruk moet gaan lukken![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:28 schreef Papabear het volgende:
[..]
Een set om een handafdruk van mij en mijn vader te makenSteeds als ik iets wil schrijven schiet ik weer vol.
Vanmorgen was ook voor het eerst dat ik mijn vader zo vreselijk in de war heb gezien. Zo ken ik hem niet.
Kei mooi ingepakt ook hoorquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:45 schreef heywoodu het volgende:
Even alles wat niet in een spoilerig papiertje zit bij elkaar gelegd![]()
[ afbeelding ]
Let ook op het autistenwerk van iemand die per se wilde dat voor de foto alle kerstboompjes de goede kant op stonden![]()
Verdomme, sterktequote:Op vrijdag 16 december 2022 13:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik had mijn vader dus opgegeven voor een pakket en hij was aan een gulle gever gekoppeld. Aan diegene wil ik vragen, mocht het pakket nog niet zijn verzonden, om dat ook niet meer te doen.
Vijf dagen geleden dachten we nog dat hij het tot de zomer nog wel zou redden, want dat wilde hij ook graag.
Helaas ging het afgelopen maandag opeens achteruit en de afgelopen dagen opeens heel erg hard.
Hij ligt nu zeer benauwd aan kalmerende en rustgevende medicatie en is zich niet meer bewust van wat er om hem heen gebeurt.
Dokter komt vanmiddag langs om een moeilijke beslissing door te nemen die we al schriftelijk hadden vastgelegd![]()
Ik weet niet wie de gulle gever is, maar toch ontzettend veel dank voor alle moeite en hoop dat het alsnog goed terecht zal komen
Heel heel veel sterkte, wat ontzettend verdrietigquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:50 schreef Magica het volgende:
Pakket van mij is nu afgeleverd bij post nl punt
OP aangepastquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:16 schreef KapiteinIglo het volgende:
Vanwege de supernare situatie waar @:papabear nu inzit hebben we 1 pakket over.
Sterkte!quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wat een zware tijd moet dit voor jullie zijn, heel veel sterkte!quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
Heel veel sterkte voor jullie, wat naar zeg..quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
Daar kan jij ook niks aan doen. Dit is overmacht voor iedereen. Maar superlief dat je die bodycasting nog hebt opgestuurs apartquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:11 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Heel veel sterkte voor jullie, wat naar zeg..
Ik was de shopper van jullie pakket en @:Reggie200 de sponsor
Ik baal er zo van dat ik niet in de gelegenheid was om het eerder te verzenden. De bodycasting set is nu op de post gedaan, hopelijk wordt het een mooie/ dierbare herinnering voor jullie..
Nogmaals heel veel sterkte..
Jij en @Reggie200 ontzettend bedankt voor het prachtige cadeau. Niemand had verwacht dat het opeens zo hard ging. Vorige week voelde hij zich nog redelijk prima, helemaal helder van geest en hadden we al de kerstdagen ingepland bij o.a. mijn zus. Het zou nog een leuke gezellige kerst met het hele gezin worden.quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:11 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Heel veel sterkte voor jullie, wat naar zeg..
Ik was de shopper van jullie pakket en @:Reggie200 de sponsor
Ik baal er zo van dat ik niet in de gelegenheid was om het eerder te verzenden. De bodycasting set is nu op de post gedaan, hopelijk wordt het een mooie/ dierbare herinnering voor jullie..
Nogmaals heel veel sterkte..
Top!quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:12 schreef superkimmi het volgende:
@:madmaster en @:serinde
Jullie pakket is ontvangen! Aangezien de ontvanger van niks wist is ze echt stomverbaasd en dolgelukkig. Haar moeder vertelt als ze klaar is dat wij haar hebben opgegeven en wie jullie dan wel niet precies zijn en hoe het allemaal werkt![]()
In ieder geval hebben jullie iemand nu al een hele fijne kerst bezorgd. De uitpakfoto’s en persoonlijk bedankje volgt als ze er van bij is gekomen
Gaaf! Ik had wel op een briefje een korte uitleg gezet, dat het van een actie op het FOK!forum komt. Ik wist alleen niet of zij dan aan jullie zou denken als 'de goede vrienden die haar opgegeven hebben'quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:12 schreef superkimmi het volgende:
In ieder geval hebben jullie iemand nu al een hele fijne ke
quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:19 schreef Serinde het volgende:
[..]
Gaaf! Ik had wel op een briefje een korte uitleg gezet, dat het van een actie op het FOK!forum komt. Ik wist alleen niet of zij dan aan jullie zou denken als 'de goede vrienden die haar opgegeven hebben'![]()
Geen haast, verrassing en geluk is goed
Kaartje heeft ze inderdaad gezienquote:Op vrijdag 16 december 2022 17:19 schreef Serinde het volgende:
[..]
Gaaf! Ik had wel op een briefje een korte uitleg gezet, dat het van een actie op het FOK!forum komt. Ik wist alleen niet of zij dan aan jullie zou denken als 'de goede vrienden die haar opgegeven hebben'![]()
Geen haast, verrassing en geluk is goed
In Apenstadquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:00 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Waar woon jij ergens? Ik ga met alle plezier een keer met je bowlen als ik daar geen 200km voor hoef te rijden. Maar ik laat je niet winnen, dat moet je verdienen
@Rafeiro Er ligt een pakket voor je bij de burenquote:Op vrijdag 16 december 2022 17:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
In ApenstadOok wel bekende van even ... bellen
Leuke reclames waren dat altijd wel. Oh en veel belastingdienst hier
Ik woonde voor deze woning echt op loopafstand van de apenheul
Dat is me nu iets te ver en te koud
Maar wel de zelfde plaats.
Als je dat wil lijkt me dat wel tof, maar wordt dan wel 2023 dingetje. Heb nu immers iets te doen met kerst en tussen kerst en oud en nieuw is mijn nichtje jarig en dan oud en nieuw. Druk druk druk dus. Ik heb al een paar jaar niet meer gebowld trouwens, haha. Alltime highscore was 230, laatste keer kwam ik niet eens boven de 100Maar het is een leuk spel, met leuke herinneringen. Daarom was dat ook mijn wens. Vroeger dus in competitieverband gedaan met mijn zus. En af en toe gaat zij nu met de kinderen bowlen, haha. (wij deden dit dus 20-30 jaar geleden huhu)
En Papabear heel veel sterkte. Hoop dat je de komende tijd ergens sterkte in kan vinden en houvast. Virtuele knuffel van mij bij deze al heb je daar maar weinig aan
Echt? oeh! Even schoenen aandoen en dan kijken of er licht brand. Wel grappig dat dan na 3 pakketten voor hun mijn pakket bij hun is afgegeven. En ik hoop dat 1 nummer minder 1 nummer lager is, niet 40 ipv 400 even ter beeldvormingquote:Op vrijdag 16 december 2022 17:51 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
@:Rafeiro Er ligt een pakket voor je bij de burenHun huisnummer heeft 1 minder dan dat van jou.
Het is haar gegund!quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:56 schreef KapiteinIglo het volgende:
Van de ontvanger van @:serinde en @:madmaster:
‘OMG jullie zijn echt geweldig! Dit was echt zo'n grote verassing! Ben helemaal sprakeloos. Vind dit echt zo ontzettend lief dat jullie aan mij hebben gedacht en ik ben ook zo verbaasd dat Serinde zulke leuke spullen heeft uitgezocht en zo veeeeel ook, wat een gulle donateur is Madmaster! Dat geurtje van rituals is echt hemels! Zo goed uitgekozen! En die hoodie... ik wilde er al zoooo lang eentje! Heerlijk om mee op de bank te zitten en als je dan naar het toilet moet blijf je toch nog lekker warm. En zo lief ook dat er aan de katten is gedacht! Die gaan deze kerst ook lekker smikkelen van hun blikjes Almo! Nu al zin om het escape room spel te spelen en mijn ontspanmomentjes te pakken met het stickerboek! En dat plantje, zoo leuk ook! Echt onwijs bedankt voor dit fantastische pakket en de geweldige verassing! Willen jullie Serinde en Madmaster hartelijk bedanken namens mij? Ben echt enorm blij ☺
Ps. Toen we bij jullie waren en jullie vertelden over de kerstpakketten actie heb ik het opgezocht en de afgelopen weken een beetje meegelezen ☺ Wat een enorm fijne groep mensen daar en ik kreeg echt zo'n enorm warm gevoel bij de berichten die ik las. Hoe bijzonder dat ik nu zelf ook een pakket heb mogen ontvangen. Mam zei al dat ze volgend jaar graag ook een bijdrage wil leveren en daar wil ik me graag bij aansluiten ❤’
Het is echt maar 1 nummer lager, dus je hele huisnummer min 1quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Echt? oeh! Even schoenen aandoen en dan kijken of er licht brand. Wel grappig dat dan na 3 pakketten voor hun mijn pakket bij hun is afgegeven. En ik hoop dat 1 nummer minder 1 nummer lager is, niet 40 ipv 400 even ter beeldvorming
Ik wilde het net tikken...quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Echt? oeh! Even schoenen aandoen en dan kijken of er licht brand. Wel grappig dat dan na 3 pakketten voor hun mijn pakket bij hun is afgegeven. En ik hoop dat 1 nummer minder 1 nummer lager is, niet 40 ipv 400 even ter beeldvorming
Ik heb gegastmod, is weer open.quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:25 schreef superkimmi het volgende:
@:viv mag @:kapiteiniglo weer OP-bewerkingsrechten?
Wat is daar raaar aan? Wat aanlengen met water, kruiden eronder en je hebt een heerlijke saus voor onder de pasta met gehakt bvquote:
Sterker nog, er zit iets in de doos wat het allemaal uitlegtquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wat is daar raaar aan? Wat aanlengen met water, kruiden eronder en je hebt een heerlijke saus voor onder de pasta met gehakt bv
Oh ik gebruik het ook echt wel, maar het zou bij mij nooit opkomen als cadeauquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wat is daar raaar aan? Wat aanlengen met water, kruiden eronder en je hebt een heerlijke saus voor onder de pasta met gehakt bv
Iets met receptquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Sterker nog, er zit iets in de doos wat het allemaal uitlegt
Wat een schattig beest!quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:29 schreef Rafeiro het volgende:
Maar wel heeeeeel lief![]()
[ afbeelding ]
Hij lijkt me al net zo eigenwijs als jijquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:29 schreef Rafeiro het volgende:
Maar wel heeeeeel lief![]()
[ afbeelding ]
Haha heerlijk hoe iedereen met @Rafeiro begaan is in dit topic. Onze kerstpakkettencultFOK!heldquote:
Oh das zonde.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:15 schreef LauriLynne het volgende:
Het pakket is verstuurd, track and trace zit in jullie mail. Hij is helaas weg zonder laatste cadeautje. Dat zou dinsdag al verzonden worden maar vandaag nog steeds niet binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#RafkerstpakketavondIk moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:15 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:rafeiro
Je gaat niet met je zus bowlen!
Maarrrrr je gaat met je zus en nog twee anderen bowlen en eten op kosten van de bowlingbaan!
Bedankt Bowlingcentrum Apeldoorn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Rafkerstpakketavond![]()
Maarrrrr je gaat met je zus en nog twee anderen bowlen en eten op kosten van de bowlingbaan!
Bedankt Bowlingcentrum Apeldoorn!Wat goed!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Rafkerstpakketavond![]()
Bedankt Bowlingcentrum Apeldoorn!Wat ontzettend lief van het Bowlingcentrum!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Rafkerstpakketavond![]()
#GoRaf!
Bedankt Bowlingcentrum Apeldoorn!Wat geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Rafkerstpakketavond![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:24 schreef superkimmi het volgende:
En extra mooi aan dit alles: er komt budget vrij voor nóg een grote wens
Ik had dat ook met een cadeautje voor de ontvanger van vandaag. Maar uitgelegd en gezegd dat ik het nastuur, en toen had hij nog iets extra's om naar uit te kijken. Dus ergens ook wel leuk.quote:
The shipment item has left the country, gisteren al zie ikquote:Op woensdag 14 december 2022 22:21 schreef Viv het volgende:
Ik heb het pakket gisteren verzonden, het is inmiddels van omgeving Uppsala naar omgeving Stockholm verscheept. Ben benieuwd wat de volgende tussenstop is!
Ja, geen idee of we nog verdere updates via Postnord kunnen verwachten. PostNL herkent de pakketcode (nog) niet.quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:33 schreef Magica het volgende:
[..]
The shipment item has left the country, gisteren al zie ik
quote:Bezorgtijd: morgen tussen 13:30 en 16:00
Bedankt Bowlingcentrum Apeldoorn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Rafkerstpakketavond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat leuk en lief!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Wojooo zo snelquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:38 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, geen idee of we nog verdere updates via Postnord kunnen verwachten. PostNL herkent de pakketcode (nog) niet.
Edit: oh!! Nu wel!
[..]![]()
![]()
![]()
Wat gaaf van Bowlingcentrum Apeldoorn!!quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:15 schreef KapiteinIglo het volgende:
Bedankt Bowlingcentrum Apeldoorn!
Heel veel sterkte, dikke knuffel!quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:28 schreef Papabear het volgende:
[..]
Bedankt Bowlingcentrum Apeldoorn!Oh super zeg, wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Rafkerstpakketavond
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
We gaan het echt proberen en wat een geweldig mooi idee! Hoop zo dat het nog gaat lukkenquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:14 schreef Reggie200 het volgende:
Hallo @:Papabear, heel veel sterkte toegewenst de komende dagen en ik hoop dat de bodycast nog op tijd binnen komt zodat je nog een mooie herinnering kan maken samen met je vader. Ook dank aan @:Cavabien die als mij shopper met dit idee kwam.
Klink goed. Ik heb het ook een paar jaar geleden in clubcompetitie verband gedaan. Mijn alltime high is 256 en gemiddelde van 180. Zou nog eens leuk kunnen worden dan, 2 mensen die wel kunnen bowlen zonder er bier bij te moeten drinken, al vind ik dat geen probleem. Ik neem aan dat jij dan ook je eigen bowling-bal(len) hebt.quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
In ApenstadOok wel bekende van even ... bellen
Leuke reclames waren dat altijd wel. Oh en veel belastingdienst hier
Ik woonde voor deze woning echt op loopafstand van de apenheul
Dat is me nu iets te ver en te koud
Maar wel de zelfde plaats.
Als je dat wil lijkt me dat wel tof, maar wordt dan wel 2023 dingetje. Heb nu immers iets te doen met kerst en tussen kerst en oud en nieuw is mijn nichtje jarig en dan oud en nieuw. Druk druk druk dus. Ik heb al een paar jaar niet meer gebowld trouwens, haha. Alltime highscore was 230, laatste keer kwam ik niet eens boven de 100Maar het is een leuk spel, met leuke herinneringen. Daarom was dat ook mijn wens. Vroeger dus in competitieverband gedaan met mijn zus. En af en toe gaat zij nu met de kinderen bowlen, haha. (wij deden dit dus 20-30 jaar geleden huhu)
En Papabear heel veel sterkte. Hoop dat je de komende tijd ergens sterkte in kan vinden en houvast. Virtuele knuffel van mij bij deze al heb je daar maar weinig aan
Ik ben van de partij (afhankelijk van de datum). Ik zal mijn bowlingballen alvast uit de mottenballen halen en stevig oppoetsen.quote:
Ik help je wel herinnerenquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:06 schreef Deepcage het volgende:
(ik vergeet dit gegarandeerd, mijn geheugen is zo lek als een vergiet).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |