Iedereen die niet in iedere nieuw opkomende megalomaan de nieuwe messias ziet in zich aan deze kritiekloos onderwerpt is een 'woedende progressief'.quote:Op donderdag 15 december 2022 08:38 schreef Basp1 het volgende:
Musk haters ook al hier hoe kunnen we die herkennen, zijn dat dezelfde woedende progressieven.
Objectief gezien aan hun blauwe haar natuurlijk.quote:Op donderdag 15 december 2022 09:21 schreef Isdatzo het volgende:
Waar vindt men al die 'woedende progressieven' eigenlijk, en zitten ze ook in dit topic? Waar herken je ze aan?
Hier heb je de politie voor toch?!quote:
Ik ben van alles maar geen musk hater en zeker geen woede progressieve.quote:Op donderdag 15 december 2022 08:38 schreef Basp1 het volgende:
Musk haters ook al hier hoe kunnen we die herkennen, zijn dat dezelfde woedende progressieven.
Ben wel benieuwd of voor een dergelijke specificatie van een persoon dan dezelfde regels gelden als voor Elons vliegtuigjequote:Op donderdag 15 december 2022 09:28 schreef YStec het volgende:
[..]
Hier heb je de politie voor toch?!
[ twitter ]
Lekker allerlei soorten bullshit de wereld in slingeren....
.
Ik ben daar niet benieuwd naar het is weer een typische gebeurtenis die nu plaats vind die gelijkenis vertoont met het boek animalfarm van Orwell.quote:Op donderdag 15 december 2022 09:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of voor een dergelijke specificatie van een persoon dan dezelfde regels gelden als voor Elons vliegtuigje
Hoezo zou het tegen de policy zijn? Is toch gewoon publiekelijk lol. Die Amerikanen gooien sowieso alles wat publiek is op het internet.quote:Op donderdag 15 december 2022 09:30 schreef YStec het volgende:
Had overigens een dashcam-filmpje verwacht van Musk.
Maar laten we maar lekker op heksenjacht gaan en foto's van mensen zonder hun toestemming - tegen de policy in - posten.
Omdat 'fixen' een leenwoord is uit de Engelse taal kwam ik uit op 'fixed', maar het kan maar zo dat je gelijk hebt. Heb er verder niet al te veel aandacht aan besteed, het is maar een TT.quote:Op woensdag 14 december 2022 22:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
Trouwens, over de TT... moet het niet "fixt" zijn? Als in fixen, stam is fix, dus hij fixt?
Hmm. Dus vertel eens, als het allemaal niets uitmaakt en als er niemand gefrustreerd of boos is, waarom is er juist binnen links en progressieve kringen dan zoveel frustratie te merken na de overname van Twitter door Musk? Veel links en progressieve outlets zijn dagelijks bezig met Musk in een negatief daglicht te zetten. Hoe komt dat eigenlijk?quote:Op woensdag 14 december 2022 22:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, ik zit er zelf ook zo in, als "niet-echt-links en/of wel-progressief" persoon. Heb nota bene geld verdiend aan deze saga, omdat je kon uittellen dat Musk zou verliezen bij de rechter en dus eieren voor zijn geld zou kiezen of in het slechtste geval vele miljarden zou moeten betalen waar bovendien de push aan het management gegeven was om werk te maken van het verdienmodel en ze openstonden voor een andere overname.
Ik vraag me af waar @:HowardRoark vandaan haalt dat de progressieven woedend zouden zijn? En kom svp niet aan dat sommige progressieven woedend zijn, waar 95% dat niet is. Er zijn vast ook sommige conservatieven woedend en sommige confessionelen en sommige nationalisten, etc.
Het is vooral frappant dat jij er zo over door loopt te emmeren. Ja, er zijn ongetwijfeld 'progressieven' die woedend zijn nu Musk eigenaar is van Twitter en dat mag ook best worden benoemd.quote:Op donderdag 15 december 2022 10:50 schreef HowardRoark het volgende:
Hmm. Dus vertel eens, als het allemaal niets uitmaakt en als er niemand gefrustreerd of boos is, waarom is er juist binnen links en progressieve kringen dan zoveel frustratie te merken na de overname van Twitter door Musk? Veel links en progressieve outlets zijn dagelijks bezig met Musk in een negatief daglicht te zetten. Hoe komt dat eigenlijk?
Er zijn zelfs mensen die hun Twitter meteen na de overname hebben verwijderd, haha. Volgens mij had @:Ulx (niet geheel toevallig, een links en progressief georiënteerde user) ook al aangegeven niet meer actief te zijn op Twitter vanwege de overname. In plaats van dit soort rare gaslighting, zou je natuurlijk ook gewoon eerlijk kunnen toegeven dat de overname juist in die kringen veel heeft losgemaakt.
Haha. Die reactie eronder ook.quote:
Over 'dooremmeren' is geen sprake, er wordt slechts iets benoemd. En had jij niet meermaals gezegd dat je juist rechts was, of komt nu eindelijk de aap uit de mouw?quote:Op donderdag 15 december 2022 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is vooral frappant dat jij er zo over door loopt te emmeren. Ja, er zijn ongetwijfeld 'progressieven' die woedend zijn nu Musk eigenaar is van Twitter en dat mag ook best worden benoemd.
Jij haalt het echter in bijna al je bijdragen aan. Dat bevreemdt mij dan weer, want wat de fuck hebben wij hier te maken met al die 'woedende progressieven'. Ik beschouw mijzelf ook als 'progressief', maar het interesseert mij werkelijk geen ene fliereflikker dat Musk Twitter over heeft genomen. M'n account is nog steeds actief en ik kijk er net zo vaak op als voor de bestuurswissel.
quote:Op donderdag 15 december 2022 10:47 schreef YStec het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Geen Twitter-accounts meer hier, kan het zelf niet testen.
quote:Twitter's system includes automations that reduce inappropriate or spam tweets. To keep the automations effective, Twitter uses a database of predetermined URLs or website links deemed unsafe. If you've tried to tweet a link that matches one in the database, the tweet will not post. Adding one of these links to your Twitter profile may also create problems when you go to access your account. Most of the links in the database are for spam, malware or phishing websites that can compromise other people's computers if they click the links.
Progressief is toch niet hetzelfde als links of wel?quote:Op donderdag 15 december 2022 11:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Over 'dooremmeren' is geen sprake, er wordt slechts iets benoemd. En had jij niet meermaals gezegd dat je juist rechts was, of komt nu eindelijk de aap uit de mouw?
Daar heb je in principe natuurlijk gelijk in, maar het gaat wel vaak hand-in-hand. Rechts en progressief (of links en conservatief) zie je eigenlijk zelden.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:09 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Progressief is toch niet hetzelfde als links of wel?
Zelfs hier in de Biblebelt zijn de rechtsen nog progressiever als het bizarre extreem conservatisme wat jij wilt promoten.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daar heb je in principe natuurlijk gelijk in, maar het gaat wel vaak hand-in-hand. Rechts en progressief (of links en conservatief) zie je eigenlijk zelden.
Vertel eens even, welk 'extreem conservatisme' wil ik promoten? Je slingert er nu weer een lukrake aantijging uit zoals je gisteren ook al deed.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zelfs hier in de Biblebelt zijn de rechtsen nog progressiever als het bizarre extreem conservatisme wat jij wilt promoten.
Lukrake aantijgingen, word je een beetje emotioneel dat ik de door conservatieven bejubelde free speech gebruik.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Vertel eens even, welk 'extreem conservatisme' wil ik promoten? Je slingert er nu weer een lukrake aantijging uit zoals je gisteren ook al deed.
Misschien moet je m'n post nog eens lezen, Willempie. Ik stel dat het inderdaad prima is dat het wordt benoemd, maar dat jij de vreemde behoefte voelt om dat in bijna al je bijdragen te doen. Misschien dat je inhoudelijk simpelweg niet veel verder komt, dat kan, maar post dan gewoon niets.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Over 'dooremmeren' is geen sprake, er wordt slechts iets benoemd.
Met name op economisch vlak ben ik rechts, ben voorstander van zelfredzaamheid, lagere belastingen en kleine overheid. Dat heb ik inderdaad 'meermaals' proberen duidelijk te maken. 'Proberen' is in deze een bewuste toevoeging, want blijkbaar wil het dus niet doordringen tot bepaalde figuren.quote:En had jij niet meermaals gezegd dat je juist rechts was, of komt nu eindelijk de aap uit de mouw?
Natuurlijk is dit een groot verhaal in internet-termen. Het gebeurt niet elke dag dat een grote site zo radicaal van koers verandert. En Elon Musk is sowieso een controversieel figuur die altijd wel de aandacht weet te trekken.quote:Op donderdag 15 december 2022 10:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm. Dus vertel eens, als het allemaal niets uitmaakt en als er niemand gefrustreerd of boos is, waarom is er juist binnen links en progressieve kringen dan zoveel frustratie te merken na de overname van Twitter door Musk? Veel links en progressieve outlets zijn dagelijks bezig met Musk in een negatief daglicht te zetten. Hoe komt dat eigenlijk?
Er zijn zelfs mensen die hun Twitter meteen na de overname hebben verwijderd, haha. Volgens mij had @:Ulx (niet geheel toevallig, een links en progressief georiënteerde user) ook al aangegeven niet meer actief te zijn op Twitter vanwege de overname. In plaats van dit soort rare gaslighting, zou je natuurlijk ook gewoon eerlijk kunnen toegeven dat de overname juist in die kringen veel heeft losgemaakt.
Maar laten we jou als voorbeeld nemen.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit een groot verhaal in internet-termen. Het gebeurt niet elke dag dat een grote site zo radicaal van koers verandert. En Elon Musk is sowieso een controversieel figuur die altijd wel de aandacht weet te trekken.
Dus is dit nieuwswaardig en trekken mensen hun conclusies. Maar wat dit alles met woede te maken heeft, ontgaat me volledig.
Haha, je vergeet je initiële claim te onderbouwen. Wat is nu dat 'extreme conservatisme' wat ik probeer te promoten? Of was dat gewoon weer iets dat je even uit je duim had gezogen om als sneer te gebruiken?quote:Op donderdag 15 december 2022 11:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Lukrake aantijgingen, word je een beetje emotioneel dat ik de door conservatieven bejubelde free speech gebruik.
Het merendeel wat vanaf het begin af aan schuimbekkend, woedend en geirriteerd tegen de Musk saga aankijkt, en op Twitter zit is progressief van aard. Aan de andere kant van het spectrum is dit een zeldzaamheid.quote:Op donderdag 15 december 2022 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is vooral frappant dat jij er zo over door loopt te emmeren. Ja, er zijn ongetwijfeld 'progressieven' die woedend zijn nu Musk eigenaar is van Twitter en dat mag ook best worden benoemd.
Jij haalt het echter in bijna al je bijdragen aan. Dat bevreemdt mij dan weer, want wat de fuck hebben wij hier te maken met al die 'woedende progressieven'. Ik beschouw mijzelf ook als 'progressief', maar het interesseert mij werkelijk geen ene fliereflikker dat Musk Twitter over heeft genomen. M'n account is nog steeds actief en ik kijk er net zo vaak op als voor de bestuurswissel.
Ik vind Elon Musk een sukkel. Maar ik ben niet boos op ‘m. Hij mag van mij doen wat-ie wil. Ik doe dat ookquote:Op donderdag 15 december 2022 11:36 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Maar laten we jou als voorbeeld nemen.
Jij hebt bij wijze van spreken geen dag gewacht wat de plannen van Musk waren. De overname door Musk op zich was voldoende voor jou om te stoppen met Twitter.
Dat is misschien geen woede maar het ook zeker niet bepaald rationeel te noemen.
En daarom geef ik ook aan dat het prima is dat het wordt benoemd, beste jongen. Maar wat mij bevreemdt is dat bepaalde users - in dit geval dus de heer Roark - de dwingende behoefte voelen om dat in vrijwel al hun bijdragen te benoemen.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:41 schreef Rnie het volgende:
[..]
Het merendeel wat vanaf het begin af aan schuimbekkend, woedend en geirriteerd tegen de Musk saga aankijkt, en op Twitter zit is progressief van aard. Aan de andere kant van het spectrum is dit een zeldzaamheid.
Dat jij niet "woedend" bent maakt voor de vergelijking niet uit. Dan sta jij er neutraal in, prima, zullen vast genoeg progressievelingen claimen neutraal te zijn. Maar een progje die vanaf het begin af aan de kant kiest wat betreft goedkeuring moet ik nog zien te vinden. Het is of neutraal, of afkeurend.
als de TT nou zou zijn: "Alle progressieven nog altijd woedend" zou je een punt hebben.
Wat er is benoemd klopt dan ook gewoon, juist daarom is men ook zo salty. Het enige wat dan rest is ontkennen en gaslighting (wat we ook gewend zijn van dit soort mens). Je kunt het sowieso al aan de users hier zien. Héél toevallig (op een paar na) vallen ze allemaal aan één kant van het politieke spectrum. De BIJ1/GL/D66 stemmers zijn oververtegenwoordigd zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:36 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Maar laten we jou als voorbeeld nemen.
Jij hebt bij wijze van spreken geen dag gewacht wat de plannen van Musk waren. De overname door Musk op zich was voldoende voor jou om te stoppen met Twitter.
Dat is misschien geen woede maar het ook zeker niet bepaald rationeel te noemen.
Ik ben gewoon nog aanwezig op twitter hoor. Nooit gezegd dat ik zou vertrekken.quote:Op donderdag 15 december 2022 10:50 schreef HowardRoark het volgende:
Is er nog wat aan aldaar? Hoe is de sfeer?quote:Op donderdag 15 december 2022 11:46 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nog aanwezig op twitter hoor. Nooit gezegd dat ik zou vertrekken.
Moment, even tellen hoevaak jij users lukraak wel niet "links progressief" noemt. Tot over een paar jaar denk ik, dan ben ik wel uitgeteld.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Vertel eens even, welk 'extreem conservatisme' wil ik promoten? Je slingert er nu weer een lukrake aantijging uit zoals je gisteren ook al deed.
Alleen maar kunnen uitdelen en niet kunnen incasseren is ook een van de definiërende kenmerken van de politieke stroming waar betreffende user toe behoort.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Moment, even tellen hoevaak jij users lukraak wel niet "links progressief" noemt. Tot over een paar jaar denk ik, dan ben ik wel uitgeteld.
Uitdelen=incasseren.
Je zou dit ook kunnen zien als een logisch gevolg. Er lijkt maar geen eind te komen aan het geklaag over Musk en de overname van Twitter. De ene bittere op-ed na de andere wordt aangesleept om die man in een negatief daglicht te zetten. Adverteerders worden gestimuleerd om Twitter te verlaten, het is één en al gejammer van een bepaalde groep mensen na de overname.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En daarom geef ik ook aan dat het prima is dat het wordt benoemd, beste jongen. Maar wat mij bevreemdt is dat bepaalde users - in dit geval dus de heer Roark - de dwingende behoefte voelen om dat in vrijwel al hun bijdragen te benoemen.
Het is natuurlijk ook duidelijk waarom hij dat doet: het is bedoeld als sneertje richting de progressieve users op dit forum.
Als Elon het bedrijf niet zo debiel zo leiden, viel er ook niet zoveel te schrijven, héquote:Op donderdag 15 december 2022 11:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je zou dit ook kunnen zien als een logisch gevolg. Er lijkt maar geen eind te komen aan het geklaag over Musk en de overname van Twitter. De ene bittere op-ed na de andere wordt aangesleept om die man in een negatief daglicht te zetten. Adverteerders worden gestimuleerd om Twitter te verlaten, het is één en al gejammer van een bepaalde groep mensen na de overname.
Grappig, die users op Twitter klinken dus net zoals HowardRoark op Fok!.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je zou dit ook kunnen zien als een logisch gevolg. Er lijkt maar geen eind te komen aan het geklaag over Musk en de overname van Twitter. De ene bittere op-ed na de andere wordt aangesleept om die man in een negatief daglicht te zetten. Adverteerders worden gestimuleerd om Twitter te verlaten, het is één en al gejammer van een bepaalde groep mensen na de overname.
Voor een deel is het inderdaad gejammer, maar voor het overgrote deel is het gewoon het (kritisch) volgen van de ontwikkelingen rondom een prominent sociale media-platform. Ook als neutrale toeschouwer - en zo beschouw ik mijzelf - kun je niet anders dan concluderen dat Musk een nogal bizarre koers volgt. En ook dat mag worden benoemd.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Gepolariseerd. Enorm. Leest kut.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is er nog wat aan aldaar? Hoe is de sfeer?
Ik denk dat het probleem nog niet eens zo zeer is dat ie zich als CEO zo onnozel gedraagt, maar meer dat hij als een kleuter publiekelijk allerlei vetes gaat zitten uitvechten, onnozele zaken de ether in slingert en ga zo maar door. Zeker in combinatie met een persoonlijkheidscultus waar een aantal users hier ook onderdeel van zijn leidt dat tot ridiculisering.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als Elon het bedrijf niet zo debiel zo leiden, viel er ook niet zoveel te schrijven, hé
Dat is natuurlijk ook weer hoe je bepaalde bedrijfskeuzes als persoon interpreteert. De een ligt gevoelsmatig schuimbekkend te kronkelen omdat een zwangere vrouw ontslagen wordt door een herorganisatie, de ander bejubeld dit juist en kijkt rationeel naar de gezondheid van het bedrijf.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:51 schreef Cyan9 het volgende:
Misschien als Musk ophoudt met vrij domme dingen doen, dat er ook niet zo veel meer over hem geklaagd wordt.
Je projecteert. Ik zal namelijk niet zo snel een TR zetten bij een post. Maar als iemand een opmerkelijke aantijging komt, zal ik wellicht om een onderbouwing vragen.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Alleen maar kunnen uitdelen en niet kunnen incasseren is ook een van de definiërende kenmerken van de politieke stroming waar betreffende user toe behoort.
Bijzonder dat je 'links en progressief' als hetzelfde ziet als 'extreem conservatisme'.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Moment, even tellen hoevaak jij users lukraak wel niet "links progressief" noemt. Tot over een paar jaar denk ik, dan ben ik wel uitgeteld.
Uitdelen=incasseren.
Kun je eens een voorbeeld geven van die domme dingen?quote:Op donderdag 15 december 2022 11:51 schreef Cyan9 het volgende:
Misschien als Musk ophoudt met vrij domme dingen doen, dat er ook niet zo veel meer over hem geklaagd wordt.
Oh ja, over de app gesproken: sinds ik ‘m van m’n telefoon heb verwijderd, heb ik een significant langere accuduur. Ik weet niet wat die app allemaal aan het doen was, maar niet weinig blijkbaar.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:54 schreef YStec het volgende:
[..]
Gepolariseerd. Enorm. Leest kut.
Heb overigens alle accounts gedeactiveerd en de app verwijderd. Gebruik nu de browser om af en toe te lurken, wat overigens niet helemaal optimaal werkt (of nou ja, de app werkte fijner).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |